Gewoon een prima sitequote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een prima site
Gewoon een prima site. Niet zo zuur doen. VBL, ESF, WLR, DRT, F1 en MUZ zijn een warm bad.
ESF godenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Daar gaan weer veel VBLers sneuvelen.
Precies. Was één groot gezellig worstenfeest en iedereen die dat niet begrijpt sneuvelt terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.
Je gedraagt je maar gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Ook door de uitstekende moderatie. Gewoon keurig een berichtje en wederzijds begrip, het kan zo gemakkelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Wellicht ben jij gevoelig voor een stokerig sfeertje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.
Wellicht ben jij een debiel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.
Leukquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een prima site
Gewoon een prima site. Niet zo zuur doen. VBL, ESF, WLR, DRT, F1 en MUZ zijn een warm bad.
@GGMM is hier net zo snel mee als Wierd Duk op twitter.quote:
Hahaquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Ik bevestig 3 posts later dat Ziyech er wel komt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zat even te zoeken naar Schreuder posts en kwam deze nog tegen. @:ggmm
[..]
Haha
Sorry ik heb niet verder gelezen omdat ik moest lachen en ik naar dit topic rende om jou voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestig 3 posts later dat Ziyech er wel komt.
Beetje selectief dit, jammer.
Wat een giftig karakter heb je dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet verder gelezen omdat ik moest lachen en ik naar dit topic rende om jou voor lul te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |