Op maandag 18 april 2022 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2022 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
@trein2000 @TreinhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel een gewetensconflict voelen tussen jaloezie en blijdschap voor Roland.quote:Op maandag 18 april 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen terug al bij haar geïntroduceerd.
[..]
Jammer dat ze geen Aziaat is, anders zou ze een mooi paar vormen met @:KingRoland
Er zijn zelfs beelden!quote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een gewetensconflict voelen tussen jaloezie en blijdschap voor Roland.
quote:Op maandag 18 april 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat een zeikwijf. Die heeft echt een piemel nodig.
Jullie zouden allebei soykroon kunnen zijn.quote:
Wees gewoon blij met de winst van PSV jij smerige troll. Stoer hoor om weerloze vrouwen aan en af te vallen.quote:Op maandag 18 april 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat een zeikwijf. Die heeft echt een piemel nodig.
quote:Op maandag 18 april 2022 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees gewoon blij met de winst van PSV jij smerige troll. Stoer hoor om weerloze vrouwen aan en af te vallen.
Oh, je begint al terug te krabbelen nu Gods toorn op je afstevent.quote:Op maandag 18 april 2022 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik snap Els haar punt wel, het is een wanstaltige voorstelling.
Maar om dingen nou te gaan verbieden gaat ook weer wat te ver, al zal ze wel weinig volgelingen hebben.
Kijk dat zijn er toch bijzonder weinig, hoeveel mannen van bepaalde fora?quote:Op maandag 18 april 2022 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, je begint al terug te krabbelen nu Gods toorn op je afstevent.
Els heeft 8.448 volgers, hoeveel volgers heb jij?
Ze is dus getrouwdquote:Op maandag 18 april 2022 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Els is al minstens 25x helemaal uitelkaar getrokken.
En niet door God of Jezus.
God en Thierry staan voor Els heel erg dicht bij elkaar.quote:Op maandag 18 april 2022 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Els is al minstens 25x helemaal uitelkaar getrokken.
En niet door God of Jezus.
wtfquote:Op zondag 17 april 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd, PSV-vrienden @:lange_lans @:buitendam @:mexicanobakker en @:dj_day-v
Naar de kapper?quote:Op maandag 18 april 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, ik sla vanavond maar eens over.
Ik heb pastaatjezalm opquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een broodje.
Twijfel nog om ff een vette bek te halen.quote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shoarma ouwe smikkelbeerquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zegt @PoepzOr of zoiets ook altijd. Ik bedoel hier verder niks mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |