SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ookquote:
geen last van vooralsnogquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Hardopquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
@:4ebe maak even een opmerking over dat ze met een goederentrein vervoerd hadden moeten worden.
Werkt beter dan welke deo / aansteker ook.
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.quote:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van vooralsnog
wel takkedruk
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefdquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.
welke trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Ik durf alleen te klagen op fokquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.
De stinksprinter naar Eindjequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke trein?
ik zit nu in IC naar den haag
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Hier is het wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houdenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig hoor.
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustigquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houden
Of carnaval
Of ze zien er altijd zo uit
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefd
Fml, zoveel prikkelsquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustig
Oh ja, goede tipquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.quote:
Ja oke is goedquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Totdat je ermee om kunt gaan 4ebe: Gewoon niet eens proberen naar Brabant te gaanGewoon niet
schiet niet op
Word je niet blijvan gewoon
![]()
Oh, shitquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.
Never too late to realize it's a FIXABLE mistakequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Maar ik woon daar
Jij zit ook al in de trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Stockholm is een toffe stad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel met boter en suiker de beste herinnering die ik uit Brabant meegenomen hebVoor de rest was 't niet veel
![]()
Beste vriend van de middelbare woont al 10 jaar in Stockholm
Ik denk dat elk normaal mens het ineens een kippenhok vondquote:
Treinmeetquote:
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijkquote:
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
winkelz zijn nog wel even open toch?
Gemak dient de mensquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.
Want je bent 12?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijk
Oh jammer zeg, zit de lol er al bijna weer opquote:
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder kinderen is het heel leuk. Kut voor je.
midlifecrisis is realquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.
Iets met benzine, 2 of 4 wielen of dikke tieten vind ik leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg, zit de lol er al bijna weer op
Hou toch je smoel USquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Efteling is voor kinderen en zegel sparende tokkies.
Ik ben dat tweede dankzij fokkers.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Efteling is voor kinderen en zegel sparende tokkies.
Je durft niet in de Baron dus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.
Iets met benzine, 2 of 4 wielen of dikke tieten vind ik leuk
Het ging over de Efteling ouwe.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt niet uit verdergaat wordt er niet warm of koud van.
Maar mijn leven is ook wel wat leuker en complexer dan van Disney adepten.
Dat is niet goed voor mijn hoogtevrees. Python gaat nog net, op een moedige dagquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best leuk die vrije val. Maar ik kom er geradbraakt uit met al dat geschud.
Och gut, moet je weer andere mensen omlaag trappen ja? Ben je zo onzeker dat je dat nodig hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent toch gewoon een brave huisvader die af en toe een stukkie fietst?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een brave huisvader die af en toe een stukkie fietst?
O, je bent toch geen vreemdganger?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willen
Jeetje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willen
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je bent toch geen vreemdganger?
Daar durft ie niet eens te komen man,.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.
Doe je geen leuke dingen met je kinderen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel qua adrenaline is downhillen, skiën, bergklimmen, motorcross enzo toch wel leuker dan tussen snotneuzen in een rij van 30 min staan.
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel qua adrenaline is downhillen, skiën, bergklimmen, motorcross enzo toch wel leuker dan tussen snotneuzen in een rij van 30 min staan.
Neequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je geen leuke dingen met je kinderen?
Alles is leuker dan in een rij tussen snotneuzen staanquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zal ook eens niet de schuld van iemand anders zijnquote:
quote:
Ik word een beetje doodziek van dit soort gekut iedere keer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is dol op zijn kinderen. Hij loopt gewoon weer een beetje dwars te doen
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is dol op zijn kinderen. Hij loopt gewoon weer een beetje dwars te doen
Korreltje zout ditdat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon normaal doen als je bent, dan kan iedereen met iedereen prima door een deur![]()
En ik heb het vaak genoeg anders geprobeerdMaar gewoon normaal doen kost echt het minste energie
Op sommige dagen heb je in KSC hele zoutzakken nodig.quote:
Die vlekpik in jouw UI is alvast de eerste danquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op sommige dagen heb je in KSC hele zoutzakken nodig.
God wat heerlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie vliegt boven de Perzische Golf jongens.
Verdomme kerel, gecondoleerd!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
17 uur aan een stuk zitten waken aan het sterfbed bij mijn vadertje, ben ik net nog geen drie minuten weg poets hij de plaat maar dat geeft niets want hij heeft zijn welverdiende rust.
LTVDK blijft opquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
beter is er vannacht iemand wakker om haar bezig te houden bij die overstap wat was het? 2:10 tot 4:50?
Och kerel tochquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
17 uur aan een stuk zitten waken aan het sterfbed bij mijn vadertje, ben ik net nog geen drie minuten weg poets hij de plaat maar dat geeft niets want hij heeft zijn welverdiende rust.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Hij heeft erop gewacht dat je ff weg was.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Je zou het bijna zeggen hè, gelukkig hadden mijn moeder en mijn jongste zusje me net afgelost dus hij is in prima gezelschap heengegaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft erop gewacht dat je ff weg was.
Altijd een paar ton achter de hand houdenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op sommige dagen heb je in KSC hele zoutzakken nodig.
Hoor je vaker hoor, zulke dingenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen hè, gelukkig hadden mijn moeder en mijn jongste zusje me net afgelost dus hij is in prima gezelschap heengegaan.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Komende tijd maar wat extra lief zijn voor je moeder? Moet er een hoop geregeld worden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen hè, gelukkig hadden mijn moeder en mijn jongste zusje me net afgelost dus hij is in prima gezelschap heengegaan.
Wist niet dat hij stervende was, snelgegaan dan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij lag vannacht zo naar adem te happen dat ik wel zes keer met een kussen boven zijn hoofd heb gestaan maar had er het lef niet voor.quote:
Dit hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij lag vannacht zo naar adem te happen dat ik wel zes keer met een kussen boven zijn hoofd heb gestaan maar had er het lef niet voor.
Gebeurde bij mijn moeder ook. Die 17 uur tellen ook hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en ja maar zijn met een hoop van die typische regelmensen dus het meeste is al wel geregeld inmiddels.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende tijd maar wat extra lief zijn voor je moeder? Moet er een hoop geregeld worden?
Ja hij lag al een week of twee drie niet al te best meer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat hij stervende was, snelgegaan dan.
Was de dokter er niet bij met morfine?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij lag vannacht zo naar adem te happen dat ik wel zes keer met een kussen boven zijn hoofd heb gestaan maar had er het lef niet voor.
Ook al herkenbaar. Al heb ik me toen laten uitleggen dat dit niet voelt al lijden voor de persoon in kwestie.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Morfine helpt niet bij ademnood hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was de dokter er niet bij met morfine?
De nachtelijke stilte was prachtig wel, komen toch een hoop herinneringen boven en binnen zo midden in de nacht in je eentje met een stervend iemand.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebeurde bij mijn moeder ook. Die 17 uur tellen ook hoor
Hoe weet zo'n verpleegstertje dat dan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook al herkenbaar. Al heb ik me toen laten uitleggen dat dit niet voelt al lijden voor de persoon in kwestie.
Was ze 1,20m?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe weet zo'n verpleegstertje dat dan?
Nee maar we hebben hem het wel comfortabel gemaakt, geen pijn, geen onrust, geen besef, alleen duurt het dan zo lang voordat het hart het uiteindelijk begeeft maar goed, dat wegglijden is wel mooi ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was de dokter er niet bij met morfine?
Ik had geen idee wat ik mijn pa voor zijn verjaardag moest geven toen hij vorig jaar 75 werd, dus maar een fotoboekje gedaan van de jaarlijkse dagjes die we samen deden sinds zijn vader overleed. Is ie nog steeds erg blij mee. En nou heeft ie zelf prostaatkanker. Nja 200 wordt niemandquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nachtelijke stilte was prachtig wel, komen toch een hoop herinneringen boven en binnen zo midden in de nacht in je eentje met een stervend iemand.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nachtelijke stilte was prachtig wel, komen toch een hoop herinneringen boven en binnen zo midden in de nacht in je eentje met een stervend iemand.
Goed gedaan dan. Altijd wel heftige momenten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar we hebben hem het wel comfortabel gemaakt, geen pijn, geen onrust, geen besef, alleen duurt het dan zo lang voordat het hart het uiteindelijk begeeft maar goed, dat wegglijden is wel mooi ook.
Dat je je nekt breekt in het halfdonker naast het bed over zo'n betweterig miniverpleegstertje.quote:
Ga maar van een goede afloop uit voorlopig. toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik mijn pa voor zijn verjaardag moest geven toen hij vorig jaar 75 werd, dus maar een fotoboekje gedaan van de jaarlijkse dagjes die we samen deden sinds zijn vader overleed. Is ie nog steeds erg blij mee. En nou heeft ie zelf prostaatkanker. Nja 200 wordt niemandWe zullen het wel zien.
Was geen verpleegstertje, maar een arts. En ook daar worden gewoon onderzoeken naar gedaan. Als je in die fase bent, brandt alleen het waakvlammetje nog. Je bent letterlijk op sterven na dood.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe weet zo'n verpleegstertje dat dan?
mooi klote man. Lig je daar aan de voet van je eigen sterfbed. Hopend op iemand die de ironie op genoeg kudo's kan schatten. Lekker dan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je nekt breekt in het halfdonker naast het bed over zo'n betweterig miniverpleegstertje.
jawelquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar van een goede afloop uit voorlopig. toch?
Ja er kwam echt totaal niets meer binnen de afgelopen 24 uur, nu had hij natuurlijk ook Alzheimer dus die heeft zich nooit beseft dat hij aan het doodgaan was, is wel een troost.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was geen verpleegstertje, maar een arts. En ook daar worden gewoon onderzoeken naar gedaan. Als je in die fase bent, brandt alleen het waakvlammetje nog. Je bent letterlijk op sterven na dood.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je nekt breekt in het halfdonker naast het bed over zo'n betweterig miniverpleegstertje.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Gecondoleerd en sterkte met het regelgedoe de komende tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
En all in all, je kunt nu weer verder. Hoe raar dat ook klinkt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er kwam echt totaal niets meer binnen de afgelopen 24 uur, nu had hij natuurlijk ook Alzheimer dus die heeft zich nooit beseft dat hij aan het doodgaan was, is wel een troost.
Het voelt als een opluchting als het eindelijk zover is. Althans, dat had ik toen wel, ondanks al het verdrietquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er kwam echt totaal niets meer binnen de afgelopen 24 uur, nu had hij natuurlijk ook Alzheimer dus die heeft zich nooit beseft dat hij aan het doodgaan was, is wel een troost.
Ja geeft wel rust, voor hem maar ook voor degenen die aan het wachten waren op zijn laatste ademtocht.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En all in all, je kunt nu weer verder. Hoe raar dat ook klinkt.
Welnee 4ebe is ook gewoon een lieverdquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld. Denk ik
Nee, ik zag het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld. Denk ik
Ja ergens wel, het is wel vermoeiend zo'n avond, nacht en dag en vooravond doortrekken met dit soort shit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelt als een opluchting als het eindelijk zover is. Althans, dat had ik toen wel, ondanks al het verdriet
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee 4ebe is ook gewoon een lieverd![]()
Tot voor kort was mijn vader behoorlijk panisch als mijn moeder weer wat porselein kocht ( het huis staat inmiddels onsmakelijk vol) OMG wat als jij straks doodgaat moet ik dat allemaal regelenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geeft wel rust, voor hem maar ook voor degenen die aan het wachten waren op zijn laatste ademtocht.
Als hij het af en toe over Marioepol heeft, is het waarschijnlijk een Rus. Als hij af en toe naar je sist, hoedde zijn grootvader waarschijnlijk geiten in het Rifgebergte.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk.. iemand die in de trein een gesprek via de speaker voert 😂
In het Marokkaans, denk ik
Maar Russisch kan ook
gewoon keiharde muziek via speaker aan zetten..quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar Russisch kan ook
Gewoon ff je gemak houden en lief doen anders zonder eten naar bed okeequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot voor kort was mijn vader behoorlijk panisch als mijn moeder weer wat porselein kocht ( het huis staat inmiddels onsmakelijk vol) OMG wat als jij straks doodgaat moet ik dat allemaal regelen![]()
Nee zei mam, dat regelt onze zoon
Dat klinkt wel echt heel andersquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar Russisch kan ook
En alle voorgaande maanden, met alle zorgen en onzekerheid.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ergens wel, het is wel vermoeiend zo'n avond, nacht en dag en vooravond doortrekken met dit soort shit.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij het af en toe over Marioepol heeft, is het waarschijnlijk een Rus. Als hij af en toe naar je sist, hoedde zijn grootvader waarschijnlijk geiten in het Rifgebergte.
Op dat soort momenten wordt je ook geleefd natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ergens wel, het is wel vermoeiend zo'n avond, nacht en dag en vooravond doortrekken met dit soort shit.
Ik heb een naam van een veilingdude die er verstand van heeft, en ik stel me voor dat hij alles doet tegen de helft van de opbrengstquote:
Ja nachtje bijkomen is niet verkeerd denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat soort momenten wordt je ook geleefd natuurlijk.
Ja, dat lijkt me echt lachenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon keiharde muziek via speaker aan zetten..
Voor 1000 euro huur je een mannetje die het hele huis leegtrektquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot voor kort was mijn vader behoorlijk panisch als mijn moeder weer wat porselein kocht ( het huis staat inmiddels onsmakelijk vol) OMG wat als jij straks doodgaat moet ik dat allemaal regelen![]()
Nee zei mam, dat regelt onze zoon
Oke papsquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ff je gemak houden en lief doen anders zonder eten naar bed okee
De rest gaat in bankbiljetten want mijn zus krijgt niksquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een naam van een veilingdude die er verstand van heeft, en ik stel me voor dat hij alles doet tegen de helft van de opbrengst
Jij hebt een zus?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest gaat in bankbiljetten want mijn zus krijgt niks
dat ligt wel ergens vast dan hoop ik? voordat je je biljetjes mag uitgeven aan rechtelijk gezeikquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar echt goed kan ik het niet horenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt heel anders
Flapperdeflapquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:05 schreef Recce het volgende:
Ballie is met de landing bezig:
[ afbeelding ]
tis zo druk, die crasht nog..quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:05 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop toch dat ze dat niet zelf doetquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:05 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil natuurlijk weer hele verhalen hier komen vertellenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:05 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zus krijgt ook nietsquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met name mijn moeder is nog erger dan Dagobert Duck. Reken er maar op dat die alles dichtgetikt heeft. En anders hebben we haar tien jaar jongere broer nog, dat is een teringgoeie advocaatquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt wel ergens vast dan hoop ik? voordat je je biljetjes mag uitgeven aan rechtelijk gezeik
Ik wel. Iemand anders van de familie, nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een aanzoek te doen![]()
Maar ik begrijp dat je er geen contact mee hebt?
Ik sluit het niet uit!quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop toch dat ze dat niet zelf doet
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze jouw humor?
Ik vraag dit voor een vriend
dat inderdaad. Misgun gaar ook niks hoor, daar niet van.quote:
Is ze niet leuk in de omgang ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel. Iemand anders van de familie, nee.
Ik vind dit een leuke matchquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze jouw humor?
Nee, wel 3 koters ...quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze jouw humor?
Niet van mij.quote:
Een van de steunkousen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BH naar de piloten aan het gooien.
Ze moet nog twee vluchten!quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BH naar de piloten aan het gooien.
Jawel hoor, ik zou bijna zeggen, ze is mij, maar dan met tietenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ze niet leuk in de omgang ofzo?
Wat is er mis met die partner dan? Is dat een crimineel?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zou bijna zeggen, ze is mij, maar dan met tietenMaar ja, ik heb ook al tieten, en ze is toch anders.
Ze heeft hoge hotelschool gedaan en daarna in dat hoekje een beetje carrière gemaakt. En ze heeft een partner gekozen waar pa en ma het niet mee eens waren. En dat is EEN HEEL GROOT DING geworden en gebleven helaas. Maar ik hou nog steeds heel veel van haar hoor
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met die partner dan? Is dat een crimineel?
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.
Je ouders zijn dan ook wel eigenwijsquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.
Ja was leuk geweest idd. Maar dit is niet het grootste probleem wat ik met ze hebquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ouders zijn dan ook wel eigenwijs
Oké mega leeftijdsverschil. Maar blijkbaar zijn ze nog steeds samen dan kun je daar toch niet koppig over blijven doen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zus gaat trouwens binnenkort Alpe 'D HuZes rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.
Nog vergeten hier op te antwoorden. Kun je even doorgeven dat Deventer een speciale behandeling nodig heeft? Ze begrijpen daar wel wat dat betekent.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er nog steeds werkt!
Mijn ouders zijn ook echt onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was leuk geweest idd. Maar dit is niet het grootste probleem wat ik met ze heb
ja dat dus. Relatie dateert van 1994. We wisten dat pa en ma er niet mee om konden gaan dus zo lang mogelijk verborgen gehouden etc maar zusjw asquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké mega leeftijdsverschil. Maar blijkbaar zijn ze nog steeds samen dan kun je daar toch niet koppig over blijven doen?
Waren ze stiekem wel trots? Of vinden ze het een onverstandige onderneming?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zus gaat trouwens binnenkort Alpe 'D HuZes rijdenIs al een jaar in training
![]()
Pa en ma moesten het van mij horen
Nee ze willen het niet eens proberen te waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren ze stiekem wel trots? Of vinden ze het een onverstandige onderneming?
Hmm, dat is wel heel kil.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ze willen het niet eens proberen te waarderen.
ja maar ja goed, er is een soort status quo. Men komt niet dichter tot elkaar. En dan vind ik het verder ook wel prima. Waar je niks aan kunt doen, dan niet.quote:
Misschien moet je Bert van Leeuwen erop afsturen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja goed, er is een soort status quo. Men komt niet dichter tot elkaar. En dan vind ik het verder ook wel prima. Waar je niks aan kunt doen, dan niet.
Dik kans dat ik mijn zus na het overlijden van 1 of beide van onze ouders vaker ga zien hoor
Jezusquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dus. Relatie dateert van 1994. We wisten dat pa en ma er niet mee om konden gaan dus zo lang mogelijk verborgen gehouden etc maar zusjw as![]()
![]()
dus die heeft het tegen iedereen verteld die het maar wilde horen (ook studievrienden van mij toen ik nog thuis woonde etc) en op enig moment heet iemand zich verluld en toen kwam het hele zootje uit. En toen bleek inderdaad dat pa en ma er niet mee om konden gaan etc. Maar ze zijn nog steeds gelukkig samen
28 jaar noem dat maar niks.
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je Bert van Leeuwen erop afsturen?
Nee hoor ik zou haar zo vaak kunnen meeten als ik wil. maar ze woont nou ook weer niet superhandig vlak in de buurt of zo (Belgische Ardennen)quote:Maar of je je zus ziet, hangt toch niet echt af van je ouders? Of bedoel je dat ze dan op bezoek zou gaan bij de overgebleven ouder en dat je haar daardoor vaker ziet omdat je in de buurt van je ouders woont en zij niet?
Nja ik kan zelfs wel zeggen "ik wou dat het anders gegaan was" maar ja ook niet echt. Hier is helemaal niks mis mee wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
28 jaar is wel echt lang. Het gemiddelde huwelijk strand nog sneller.
die F&F films zijn dan ook pure baggerquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Fast and the Furious Tokyo Drift is wel echt een guilty pleasure hoor![]()
Vriendin vindt het niks
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kom op, ik ben toch niet de enige met zo'n familiedrama?
Mijn familie is heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dan noem alleen de dingen waar je zelf last van hebtquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee.
Ik weet niet eens wat er bij ons precies aan de hand is, het loopt te lang en er is van alles gebeurd. Het is te ingewikkeld geworden.
Mijn tante (zus moeder) en haar vriend schelen ook 20 jaar. Dat heeft ook jaren geduurd voordat dat geaccepteerd werd. Maar datleeftijdsverschil is een beetje hetzelfde als bij mijn zus, en die relatie is ook niet langer dan die van mijn zus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
ik heb ook familieleden+partner die jaar of 10 schelen
Ik had zelf een partner die tien jaar scheeldequote:Op zaterdag 16 april 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
ik heb ook familieleden+partner die jaar of 10 schelen
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die F&F films zijn dan ook pure bagger
Ik heb een hele kleine familie dus het enige drama is Cruella.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan noem alleen de dingen waar je zelf last van hebt
Ik snap werkelijk niet waarom mensen menen dat ze iets te zeggen hebben over de relatie van een ander.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn tante (zus moeder) en haar vriend schelen ook 20 jaar. Dat heeft ook jaren geduurd voordat dat geaccepteerd werd. Maar datleeftijdsverschil is een beetje hetzelfde als bij mijn zus, en die relatie is ook niet langer dan die van mijn zus.
Niet dat ik überhoutp wat snap van relaties, maar als je de cijfers naast elkaar legt snap ik het nog steeds niet. Het zal wel
Nee nou ja, ik had ooit een nichtje waar ik best close mee was, maar toen ik via haar familie probeerde haar weer op te snorren klapte de hele boel weer uit elkaar want ze was verstoten en ze bestond niet meer en hoe durfde ik haar naam te noemen en ditdat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nergens last van![]()
Ik vind het wel jammer dat ik een neefje en een nicht nooit heb leren kennen door dat gedoe. Zag m'n neefje een jaar of vijf geleden weer voor het eerst in ruim 20 jaar en ik had hem op straat nooit herkend. En die nicht is van mijn leeftijd. We waren wel een hechte familie maar zij ontbraken altijd.
Ook als het om BN-ers gaat.. Dan lijkt het wel of we er echt van alles over moeten vinden en weten.... .quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom mensen menen dat ze iets te zeggen hebben over de relatie van een ander.
Hmm, even noteren, misschien wel een goed idee!quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.
quote:
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu daar ronddolen en niet fokken, je ebnt op vakantie
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.
Voor uiteenlopende waarden van "misschien".quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, even noteren, misschien wel een goed idee!
bitterbal is het licht vergeten uit te doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Wat is die maan fel zeg, lijkt alsof er een grote spotlight aanstaat
Dat doen ze zodat ze beter kunnen zien wat we in het donker uitspoken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Infoquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we moeten je nu even wakker houden
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja leuk zou k het niet omschrijven
Ja maar even een andere dag plannen voor de bankberovingquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat ze beter kunnen zien wat we in het donker uitspoken.
Maan staat graag in de spotlightsquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
QR836? Gate A3, de check-in is open.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Info
Dat duurt toch niet heel lang. Daar is het toch no ongeveer 1:22 ?? toch??quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Info
00:22quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat duurt toch niet heel lang. Daar is het toch no ongeveer 1:22 ?? toch??
Maar 1 uur tijdverschil?? Of komt dat door zomer-wintertijd...quote:
Ja, maar 1 uur. In de winter zal het 2 uur zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar 1 uur tijdverschil?? Of komt dat door zomer-wintertijd...![]()
![]()
Vliegen is altijd leukquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja leuk zou k het niet omschrijven
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hoop zometeen
K ga even kijken of k wat lucht kwijt kan
Was het maar zo'n kort tripjequote:
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zitquote:
De bestemming is meestal leuk, het vliegen zelf nietquote:
Voor mij andersomquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Heerlijk. Lekker champagne nippen met de gedachte dat er 8 uur lang zo'n 40.000 ft. tussen jou en alle shit op aarde zit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
Business of first.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zit
Dat ging met een twin otter?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachen
Ja kon niet langer ivm werk en het ziet er niet naar uit dat ik de komende tijd weer kan, dus ik dacht iig dit meepakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en er zijn ontzettend veel vacatures en weinig invalkrachten.
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.quote:
Jij bent geen roker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beterquote:
Kan maar je hebt toch wat meer space.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar NU nog even een geweldige avond
Dat niet roken kan me eigenlijk weinig boeien in een vliegtuig, in San Francisco is ook heel het vliegveld rookvrij, ook geen rookruimtes.quote:
11 uur ofzo maar denk dat ik 8 uur bus naar het vliegveld neem. Die gaan maar 1x per uur namelijk. En je moet daar ook inchecken.quote:
kenden ze je nog?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.En nog even lang het hotel gewipt zonder te huilen en ik mocht daar op de personeelskamer even plassen.
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beter
Maar dat kan je toch oplossen met nicotinepleisters ofzo?
Had het al gevonden, 11:10 staat er. 1x per uur een bus naar het vliegveld is wel karig!quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
11 uur ofzo maar denk dat ik 8 uur bus naar het vliegveld neem. Die gaan maar 1x per uur namelijk. En je moet daar ook inchecken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |