Was het maar zo'n kort tripjequote:
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zitquote:
De bestemming is meestal leuk, het vliegen zelf nietquote:
Voor mij andersomquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Heerlijk. Lekker champagne nippen met de gedachte dat er 8 uur lang zo'n 40.000 ft. tussen jou en alle shit op aarde zit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
Business of first.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zit
Dat ging met een twin otter?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachen
Ja kon niet langer ivm werk en het ziet er niet naar uit dat ik de komende tijd weer kan, dus ik dacht iig dit meepakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en er zijn ontzettend veel vacatures en weinig invalkrachten.
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.quote:
Jij bent geen roker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beterquote:
Kan maar je hebt toch wat meer space.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar NU nog even een geweldige avond
Dat niet roken kan me eigenlijk weinig boeien in een vliegtuig, in San Francisco is ook heel het vliegveld rookvrij, ook geen rookruimtes.quote:
11 uur ofzo maar denk dat ik 8 uur bus naar het vliegveld neem. Die gaan maar 1x per uur namelijk. En je moet daar ook inchecken.quote:
kenden ze je nog?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.En nog even lang het hotel gewipt zonder te huilen en ik mocht daar op de personeelskamer even plassen.
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beter
Maar dat kan je toch oplossen met nicotinepleisters ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |