Wat is er mis met die partner dan? Is dat een crimineel?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zou bijna zeggen, ze is mij, maar dan met tietenMaar ja, ik heb ook al tieten, en ze is toch anders.
Ze heeft hoge hotelschool gedaan en daarna in dat hoekje een beetje carrière gemaakt. En ze heeft een partner gekozen waar pa en ma het niet mee eens waren. En dat is EEN HEEL GROOT DING geworden en gebleven helaas. Maar ik hou nog steeds heel veel van haar hoor
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met die partner dan? Is dat een crimineel?
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.
Je ouders zijn dan ook wel eigenwijsquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hij is een jaar of 18 ouder dan zij. Dat is eigenllijk alles. Hij was ooit haar huisbaas.
Ja was leuk geweest idd. Maar dit is niet het grootste probleem wat ik met ze hebquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ouders zijn dan ook wel eigenwijs
Oké mega leeftijdsverschil. Maar blijkbaar zijn ze nog steeds samen dan kun je daar toch niet koppig over blijven doen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zus gaat trouwens binnenkort Alpe 'D HuZes rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonde dat daar dan zo'n ellende uit is ontstaan. Als-ie nou bij scientology had gezeten of zo, maar dit is toch wel overkomelijk, zou je denken.
Nog vergeten hier op te antwoorden. Kun je even doorgeven dat Deventer een speciale behandeling nodig heeft? Ze begrijpen daar wel wat dat betekent.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er nog steeds werkt!
Mijn ouders zijn ook echt onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was leuk geweest idd. Maar dit is niet het grootste probleem wat ik met ze heb
ja dat dus. Relatie dateert van 1994. We wisten dat pa en ma er niet mee om konden gaan dus zo lang mogelijk verborgen gehouden etc maar zusjw asquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké mega leeftijdsverschil. Maar blijkbaar zijn ze nog steeds samen dan kun je daar toch niet koppig over blijven doen?
Waren ze stiekem wel trots? Of vinden ze het een onverstandige onderneming?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zus gaat trouwens binnenkort Alpe 'D HuZes rijdenIs al een jaar in training
![]()
Pa en ma moesten het van mij horen
Nee ze willen het niet eens proberen te waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren ze stiekem wel trots? Of vinden ze het een onverstandige onderneming?
Hmm, dat is wel heel kil.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ze willen het niet eens proberen te waarderen.
ja maar ja goed, er is een soort status quo. Men komt niet dichter tot elkaar. En dan vind ik het verder ook wel prima. Waar je niks aan kunt doen, dan niet.quote:
Misschien moet je Bert van Leeuwen erop afsturen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja goed, er is een soort status quo. Men komt niet dichter tot elkaar. En dan vind ik het verder ook wel prima. Waar je niks aan kunt doen, dan niet.
Dik kans dat ik mijn zus na het overlijden van 1 of beide van onze ouders vaker ga zien hoor
Jezusquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dus. Relatie dateert van 1994. We wisten dat pa en ma er niet mee om konden gaan dus zo lang mogelijk verborgen gehouden etc maar zusjw as![]()
![]()
dus die heeft het tegen iedereen verteld die het maar wilde horen (ook studievrienden van mij toen ik nog thuis woonde etc) en op enig moment heet iemand zich verluld en toen kwam het hele zootje uit. En toen bleek inderdaad dat pa en ma er niet mee om konden gaan etc. Maar ze zijn nog steeds gelukkig samen
28 jaar noem dat maar niks.
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je Bert van Leeuwen erop afsturen?
Nee hoor ik zou haar zo vaak kunnen meeten als ik wil. maar ze woont nou ook weer niet superhandig vlak in de buurt of zo (Belgische Ardennen)quote:Maar of je je zus ziet, hangt toch niet echt af van je ouders? Of bedoel je dat ze dan op bezoek zou gaan bij de overgebleven ouder en dat je haar daardoor vaker ziet omdat je in de buurt van je ouders woont en zij niet?
Nja ik kan zelfs wel zeggen "ik wou dat het anders gegaan was" maar ja ook niet echt. Hier is helemaal niks mis mee wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
28 jaar is wel echt lang. Het gemiddelde huwelijk strand nog sneller.
die F&F films zijn dan ook pure baggerquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Fast and the Furious Tokyo Drift is wel echt een guilty pleasure hoor![]()
Vriendin vindt het niks
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kom op, ik ben toch niet de enige met zo'n familiedrama?
Mijn familie is heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dan noem alleen de dingen waar je zelf last van hebtquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee.
Ik weet niet eens wat er bij ons precies aan de hand is, het loopt te lang en er is van alles gebeurd. Het is te ingewikkeld geworden.
Mijn tante (zus moeder) en haar vriend schelen ook 20 jaar. Dat heeft ook jaren geduurd voordat dat geaccepteerd werd. Maar datleeftijdsverschil is een beetje hetzelfde als bij mijn zus, en die relatie is ook niet langer dan die van mijn zus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
ik heb ook familieleden+partner die jaar of 10 schelen
Ik had zelf een partner die tien jaar scheeldequote:Op zaterdag 16 april 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
ik heb ook familieleden+partner die jaar of 10 schelen
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die F&F films zijn dan ook pure bagger
Ik heb een hele kleine familie dus het enige drama is Cruella.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan noem alleen de dingen waar je zelf last van hebt
Ik snap werkelijk niet waarom mensen menen dat ze iets te zeggen hebben over de relatie van een ander.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn tante (zus moeder) en haar vriend schelen ook 20 jaar. Dat heeft ook jaren geduurd voordat dat geaccepteerd werd. Maar datleeftijdsverschil is een beetje hetzelfde als bij mijn zus, en die relatie is ook niet langer dan die van mijn zus.
Niet dat ik überhoutp wat snap van relaties, maar als je de cijfers naast elkaar legt snap ik het nog steeds niet. Het zal wel
Nee nou ja, ik had ooit een nichtje waar ik best close mee was, maar toen ik via haar familie probeerde haar weer op te snorren klapte de hele boel weer uit elkaar want ze was verstoten en ze bestond niet meer en hoe durfde ik haar naam te noemen en ditdat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nergens last van![]()
Ik vind het wel jammer dat ik een neefje en een nicht nooit heb leren kennen door dat gedoe. Zag m'n neefje een jaar of vijf geleden weer voor het eerst in ruim 20 jaar en ik had hem op straat nooit herkend. En die nicht is van mijn leeftijd. We waren wel een hechte familie maar zij ontbraken altijd.
Ook als het om BN-ers gaat.. Dan lijkt het wel of we er echt van alles over moeten vinden en weten.... .quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom mensen menen dat ze iets te zeggen hebben over de relatie van een ander.
Hmm, even noteren, misschien wel een goed idee!quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.
quote:
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu daar ronddolen en niet fokken, je ebnt op vakantie
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo kansrijk als dat iemand hier mij opgeeft voor Blind Dates of zo. Als je dat doet gaat je kop eraf.
Voor uiteenlopende waarden van "misschien".quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, even noteren, misschien wel een goed idee!
bitterbal is het licht vergeten uit te doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Wat is die maan fel zeg, lijkt alsof er een grote spotlight aanstaat
Dat doen ze zodat ze beter kunnen zien wat we in het donker uitspoken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Infoquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we moeten je nu even wakker houden
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja leuk zou k het niet omschrijven
Ja maar even een andere dag plannen voor de bankberovingquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat ze beter kunnen zien wat we in het donker uitspoken.
Maan staat graag in de spotlightsquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
QR836? Gate A3, de check-in is open.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Info
Dat duurt toch niet heel lang. Daar is het toch no ongeveer 1:22 ?? toch??quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg pas 0220 weer. Wacht nu op gate Info
00:22quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat duurt toch niet heel lang. Daar is het toch no ongeveer 1:22 ?? toch??
Maar 1 uur tijdverschil?? Of komt dat door zomer-wintertijd...quote:
Ja, maar 1 uur. In de winter zal het 2 uur zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar 1 uur tijdverschil?? Of komt dat door zomer-wintertijd...![]()
![]()
Vliegen is altijd leukquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja leuk zou k het niet omschrijven
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hoop zometeen
K ga even kijken of k wat lucht kwijt kan
Was het maar zo'n kort tripjequote:
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zitquote:
De bestemming is meestal leuk, het vliegen zelf nietquote:
Voor mij andersomquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Heerlijk. Lekker champagne nippen met de gedachte dat er 8 uur lang zo'n 40.000 ft. tussen jou en alle shit op aarde zit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Korte vluchten wel. Lange vluchten zijn verschrikkelijk.
Business of first.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel plezier tussen dikke, stinkende en zwetende personen als je in het midden zit
Dat ging met een twin otter?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kangerlussuaq - Ilulissat was ook best lachen
Ja kon niet langer ivm werk en het ziet er niet naar uit dat ik de komende tijd weer kan, dus ik dacht iig dit meepakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en er zijn ontzettend veel vacatures en weinig invalkrachten.
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.quote:
Jij bent geen roker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij andersom
Behalve de hele korte met Widerøe, want minivliegtuigen zijnongeacht hoe krap ze zijn en hoeveel herrie ze maken.
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beterquote:
Kan maar je hebt toch wat meer space.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad leuk, al kan je zelfs in business bij een paar maatschappijen tussen twee mensen in komen zitten.
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar NU nog even een geweldige avond
Dat niet roken kan me eigenlijk weinig boeien in een vliegtuig, in San Francisco is ook heel het vliegveld rookvrij, ook geen rookruimtes.quote:
11 uur ofzo maar denk dat ik 8 uur bus naar het vliegveld neem. Die gaan maar 1x per uur namelijk. En je moet daar ook inchecken.quote:
kenden ze je nog?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee, al was vanavond wel weer heel gezellig in ons restaurantje.En nog even lang het hotel gewipt zonder te huilen en ik mocht daar op de personeelskamer even plassen.
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. En dan snap ik het ook meteen wat beter
Maar dat kan je toch oplossen met nicotinepleisters ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |