SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ookquote:
geen last van vooralsnogquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Hardopquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
@:4ebe maak even een opmerking over dat ze met een goederentrein vervoerd hadden moeten worden.
Werkt beter dan welke deo / aansteker ook.
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.quote:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van vooralsnog
wel takkedruk
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefdquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.
welke trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Ik durf alleen te klagen op fokquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.
De stinksprinter naar Eindjequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke trein?
ik zit nu in IC naar den haag
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Hier is het wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houdenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig hoor.
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustigquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houden
Of carnaval
Of ze zien er altijd zo uit
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefd
Fml, zoveel prikkelsquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustig
Oh ja, goede tipquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.quote:
Ja oke is goedquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Totdat je ermee om kunt gaan 4ebe: Gewoon niet eens proberen naar Brabant te gaanGewoon niet
schiet niet op
Word je niet blijvan gewoon
![]()
Oh, shitquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.
Never too late to realize it's a FIXABLE mistakequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Maar ik woon daar
Jij zit ook al in de trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Stockholm is een toffe stad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel met boter en suiker de beste herinnering die ik uit Brabant meegenomen hebVoor de rest was 't niet veel
![]()
Beste vriend van de middelbare woont al 10 jaar in Stockholm
Ik denk dat elk normaal mens het ineens een kippenhok vondquote:
Treinmeetquote:
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijkquote:
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
winkelz zijn nog wel even open toch?
Gemak dient de mensquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.
Want je bent 12?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |