SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ookquote:
geen last van vooralsnogquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het geen kinderbedtijd of zo?
Kinderen in de trein en ze zijn luidruchtig![]()
Geen deo en aansteker aanwezig
Hardopquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
@:4ebe maak even een opmerking over dat ze met een goederentrein vervoerd hadden moeten worden.
Werkt beter dan welke deo / aansteker ook.
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.quote:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van vooralsnog
wel takkedruk
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefdquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dikke scheet laten en die kinderen de schuld geven.
welke trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Ik durf alleen te klagen op fokquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe je moet wel de boodschap overbrengen.
De stinksprinter naar Eindjequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke trein?
ik zit nu in IC naar den haag
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Hier is het wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De stinksprinter naar Eindje
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houdenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig hoor.
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustigquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is net een kudde overjarige Brabantse deernes binnen komen dansen en ik denk dat ze een vrijgezellenfeest gaan houden
Of carnaval
Of ze zien er altijd zo uit
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando en vind ik onbeleefd
Fml, zoveel prikkelsquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hier gewoon mensen die niet luidruchtig zijn, zelfs de 2 kinderen rechts voor mij zijn rustig
Oh ja, goede tipquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon thuis oefenen in de buurt van je vouwfiets.
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.quote:
Ja oke is goedquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Totdat je ermee om kunt gaan 4ebe: Gewoon niet eens proberen naar Brabant te gaanGewoon niet
schiet niet op
Word je niet blijvan gewoon
![]()
Oh, shitquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je misschien een soort van Pavlov effect de volgende treinreis met vouwfietsterroristen.
Never too late to realize it's a FIXABLE mistakequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Maar ik woon daar
Jij zit ook al in de trein?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook
Trein ineens vol met luidruchtige Brabanders
Ik hoor de kinders niet meer
Stockholm is een toffe stad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel met boter en suiker de beste herinnering die ik uit Brabant meegenomen hebVoor de rest was 't niet veel
![]()
Beste vriend van de middelbare woont al 10 jaar in Stockholm
Ik denk dat elk normaal mens het ineens een kippenhok vondquote:
Treinmeetquote:
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijkquote:
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
winkelz zijn nog wel even open toch?
Gemak dient de mensquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Of ik laat een van die bezorgdiensten even voorrijden.
Want je bent 12?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik er weer eens heen waarschijnlijk
Oh jammer zeg, zit de lol er al bijna weer opquote:
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder kinderen is het heel leuk. Kut voor je.
midlifecrisis is realquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.
Iets met benzine, 2 of 4 wielen of dikke tieten vind ik leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg, zit de lol er al bijna weer op
Hou toch je smoel USquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Efteling is voor kinderen en zegel sparende tokkies.
Ik ben dat tweede dankzij fokkers.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Efteling is voor kinderen en zegel sparende tokkies.
Je durft niet in de Baron dus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No way dat ik dat ooit (echt) leuk vind.
Iets met benzine, 2 of 4 wielen of dikke tieten vind ik leuk
Het ging over de Efteling ouwe.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt niet uit verdergaat wordt er niet warm of koud van.
Maar mijn leven is ook wel wat leuker en complexer dan van Disney adepten.
Dat is niet goed voor mijn hoogtevrees. Python gaat nog net, op een moedige dagquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best leuk die vrije val. Maar ik kom er geradbraakt uit met al dat geschud.
Och gut, moet je weer andere mensen omlaag trappen ja? Ben je zo onzeker dat je dat nodig hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent toch gewoon een brave huisvader die af en toe een stukkie fietst?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een brave huisvader die af en toe een stukkie fietst?
O, je bent toch geen vreemdganger?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willen
Jeetje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja braaf, hoezo braaf? Mocht mijn vriendin willen
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je bent toch geen vreemdganger?
Daar durft ie niet eens te komen man,.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.
Doe je geen leuke dingen met je kinderen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel qua adrenaline is downhillen, skiën, bergklimmen, motorcross enzo toch wel leuker dan tussen snotneuzen in een rij van 30 min staan.
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Los nog nooit in de lokale kroeg of op een tentfeest gezien.
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel qua adrenaline is downhillen, skiën, bergklimmen, motorcross enzo toch wel leuker dan tussen snotneuzen in een rij van 30 min staan.
Neequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je geen leuke dingen met je kinderen?
Alles is leuker dan in een rij tussen snotneuzen staanquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zal ook eens niet de schuld van iemand anders zijnquote:
quote:
Ik word een beetje doodziek van dit soort gekut iedere keer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is dol op zijn kinderen. Hij loopt gewoon weer een beetje dwars te doen
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is dol op zijn kinderen. Hij loopt gewoon weer een beetje dwars te doen
Korreltje zout ditdat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon normaal doen als je bent, dan kan iedereen met iedereen prima door een deur![]()
En ik heb het vaak genoeg anders geprobeerdMaar gewoon normaal doen kost echt het minste energie
Op sommige dagen heb je in KSC hele zoutzakken nodig.quote:
Die vlekpik in jouw UI is alvast de eerste danquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op sommige dagen heb je in KSC hele zoutzakken nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |