abonnement bol.com Coolblue
  vrijdag 15 april 2022 @ 15:51:18 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204445640
quote:
Yvonne Coldeweijer: “Danny de Munk wilde kwartet in het bos met een 21-jarige collega”

Danny De Munk gaf onlangs in een interview met een roddelblad te kennen dat hij niets te vrezen heeft van alle juicechannels van tegenwoordig. Naar eigen zeggen zou hij nooit liegen en weet z’n vrouw overal van af. Daar zouden de Marc Overmarsjes, Ali B’s en Marco Borsato’s van deze wereld nog een hoop van kunnen leren zou je zeggen. Hierop besloot Yvonne Coldewijer een post te delen in haat stories waarin ze aangaf dat ze dat eigenlijk best wel te gek vond. Zo’n man die tenminste geen viespeuk is. Helaas voor Danny stroomde de inbox van Yvonne vervolgens wel helemaal vol. Bijvoorbeeld met verhalen waaruit blijkt dat óók de zanger die ooit bekend werd met zijn rol als Ciske de Rat zich vreselijk misdragen heeft in zijn leven. Zo schijnt het algemeen bekend te zijn dat hij vreemdgaat. Daarnaast wordt hij door zijn vrienden ook wel Danny de “Junk” genoemd, aldus Yvonne Coldeweijer.

Bizarre verhalen over Danny de Munk gaan in de rondte
In onderstaande video doet de roddelkoningin van Nederland nog veel meer viezigheid uit de doeken over Danny de Munk. Maar één verhaal gaat toch wel heel ver. Een dame die voor de zanger werkzaam is laat aan Yvonne weten hoe het er aan toe ging. Ze zegt dat ze mee gevraagd werd naar Sensation en het met Danny en twee anderen zou doen. Het meisje wilde niet, maar ze werd ingeluisd en ze gingen naar het Amsterdamse Bos waar ze het deden met z’n vieren onder invloed. Een kwartet dus. “Dit is f*cking next level! Had nou niet zo stoer gedaan met je interview.” Zo sluit Yvonne haar kwartier durende video over de zanger af.
https://geruchtmakend.nl/(...)n-21-jarige-collega/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204446771
Verbaast me niets. Dat ie drugs gebruikt is volgens mij sowieso allang bekend (moet hij verder lekker zelf weten) en dat ie alles neukt wat los en vast zit verbaast me ook zeker niet.
Dat soort types die zichzelf zo geweldig vinden en denken dat het voor de vrouwen een eer is om sex met hem te hebben lopen er in dat wereld veel teveel rond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 15-04-2022 20:00:21 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 18:24:24 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204446915
Is dit nu al een gate? :+ Dat woord is inmiddels, helaas, ook wel aan inflatie onderhevig. Voor hetzelfde geldt zakt dit na 3 pagina’s weg. Moeten we niet zorgen dat het woord gate wel enige waarde houdt om te voorkomen dat heel SHO ineens volstaat met gates die één topic kennen? Maar that’s me, :D.

Verder wel juicy verhaal.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 18:35:30 #4
184769 crew  Deisyy
pi_204447017
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dit nu al een gate? :+ Dat woord is inmiddels, helaas, ook wel aan inflatie onderhevig. Voor hetzelfde geldt zakt dit na 3 pagina’s weg. Moeten we niet zorgen dat het woord gate wel enige waarde houdt om te voorkomen dat heel SHO ineens volstaat met gates die één topic kennen? Maar that’s me, :D.

Het is wat voorbarig, maar als het geen gate wordt zakt ie inderdaad vanzelf weg.

Al mis ik wel een leuke tt O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 18:36:52 #5
184769 crew  Deisyy
pi_204447033
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 18:45:29 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204447088
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is wat voorbarig, maar als het geen gate wordt zakt ie inderdaad vanzelf weg.

Al mis ik wel een leuke tt O-)
Ja maar dan is het toch jammer dat het als gate vermeld staat? Zo kun je wel alles meteen naar gate omdopen. Is het niet de bedoeling dat iets eerst moet ontaarden in drama om een gate te worden? Een echte gate zákt niet zomaar (na één topic bijv.) weg.

Woord gate is anders echt niks meer waard en dan maakt het ook weinig meer uit. Jammer.
~
  vrijdag 15 april 2022 @ 18:47:17 #7
288693 sly-nl
they(fok) did first blood!
pi_204447101
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:

Moeten we niet zorgen dat het woord "geldt" wel enige 'waarde' houdt? Ook al is het door Putin nowadays onderhevig aan inflatie..
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 18:49:50 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204447122
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Moeten we niet zorgen dat het woord "geldt" wel enige 'waarde' houdt? Ook al is het door Putin nowadays onderhevig aan inflatie..
Geldt, :+? Da’s toch echt een letter te veel.

Ik snap je punt, maar we hebben het hier gewoon over SHO. Je hoeft het niet naar wereldnieuwsproporties te trekken, :').
~
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 18:51:00 #9
184769 crew  Deisyy
pi_204447135
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja maar dan is het toch jammer dat het als gate vermeld staat? Zo kun je wel alles meteen naar gate omdopen. Is het niet de bedoeling dat iets eerst moet ontaarden in drama om een gate te worden? Een echte gate zákt niet zomaar (na één topic bijv.) weg.

Woord gate is anders echt niks meer waard en dan maakt het ook weinig meer uit. Jammer.
Het is inderdaad een beetje magertjes voor een gate, en mag er eerst weleens een topic vol voordat het een gate genoemd wordt, maar wat nog niet is kan komen en anders zakt het wel de afvoer in.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:23:16 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204449454
Wat gaat iedereen superserieus in op de titel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:09:12 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204449827
Danny de Munk heeft zich mogelijk schuldig gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag. Hij wordt hiervan beschuldigd in een video van Yvonne Coldeweijer. Stage Entertainment gaat onderzoek doen naar mogelijk wangedrag...

Dit vertelt het entertainmentbedrijf aan Shownieuws. "We hebben kennisgenomen van de beschuldigingen aan het adres van Danny de Munk van grensoverschrijdend gedrag", laat een woordvoerder weten. "Deze gebeurtenissen zouden hebben plaatsgevonden in de periode dat Danny de Munk te zien was in de productie van Ciske de Rat van 2007."

Volgens Yvonne zou Danny zich ernstig hebben misdragen en onder andere onder invloed van drugs met kinderen hebben gewerkt in de shows van Ciske de Rat. "De inhoud van de berichtgeving heeft ons zeer aangegrepen. Naar aanleiding van de berichtgeving zullen wij nader onderzoek hiernaar doen", vervolgen ze.

Vertrouwenspersonen

Stage Entertainment zegt: "Medewerkers die toch te maken krijgen met grensoverschrijdend gedrag, kunnen altijd terecht bij onze interne en externe vertrouwenspersonen. Daarnaast zijn wij extra voorzichtig met de kinderen die in onze producties spelen. Die worden altijd intensief begeleid door speciale kinderbegeleiders."

"Het is van belang dat duidelijk wordt wat er is gebeurd en daarom vragen wij betrokkenen om zich te melden bij de daarvoor bedoelde instanties, zoals het onafhankelijke meldpunt MORES, eventueel de politie, of ons interne meldpunt. Als Stage Entertainment zullen wij betrokkenen alle mogelijke hulp en ondersteuning hierbij bieden."

https://www.shownieuws.nl(...)stage-doet-onderzoek

En de volgende beerput open :o
pi_204449910
Is dit nieuws dan? Alle artiesten zijn toch toch per definitie pedo.
pindazakje
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:20:09 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:21:06 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204449931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar John de Mol wist van niks en heeft nog geen pedoloket :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:22:13 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204449942
Stuk voor stuk smeerlappen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:22:20 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204449943
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Maar John de Mol wist van niks en heeft nog geen pedoloket :')
Moet je voor elke mogelijk misbruik een loket hebben dan? Daar zijn toch de vertrouwenspersonen voor?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204449965
Geen kinderen meer op tv, een idee? Sowieso erg ongemakkelijk altijd wel. Kinderen horen naar school te gaan, met vriendjes te spelen en zo min mogelijk met volwassenen te maken te hebben, buiten de opvoeders dan. Social media net zo goed, zou allemaal 18+ moeten zijn net als roken, drinken etc. Kat op het spek enzo.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204449990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
Geen kinderen meer op tv, een idee? Sowieso erg ongemakkelijk altijd wel. Kinderen horen naar school te gaan, met vriendjes te spelen en zo min mogelijk met volwassenen te maken te hebben, buiten de opvoeders dan. Social media net zo goed, zou allemaal 18+ moeten zijn net als roken, drinken etc. Kat op het spek enzo.
Danny de Munk heeft heel zijn carriere te danken aan zijn vroege optreden als kind.
pindazakje
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:29:27 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204449993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
buiten de opvoeders dan
Wat valt hier onder? Alleen de ouders of ook de rest van de familie, buren/sociale kring & trainers bij (sport)verenigingen etc etc?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204450005
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:29 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Danny de Munk heeft heel zijn carriere te danken aan zijn vroege optreden als kind.
En daarom is hij van het padje af, misschien. Ikweethetookniet.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204450007
Verbaast me niet, bij The Passion was ie ook al met z'n kruis bezig.
pi_204450030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat valt hier onder? Alleen de ouders of ook de rest van de familie, buren/sociale kring & trainers bij (sport)verenigingen etc etc?
Iig niet de openbare media. Haalt niet alles weg natuurlijk :+
  zaterdag 16 april 2022 @ 00:10:46 #23
288693 sly-nl
pi_204450197
Goed topic, blijvertje!

Nu ook te lezen op nu.nl!@!@ Nou, dan weet je het wel!
https://www.nu.nl/media-e(...)g-danny-de-munk.html

Ook zo'n figuur waar ik me van afvraag hoe het mogelijk is/was dat iemand een kaartje heeft gekocht van z'n show of act :{w

Kwak van Albert loopt nog uit z'n kuif ^O^

Moeder-overste:

[ Bericht 14% gewijzigd door sly-nl op 16-04-2022 00:16:43 ]
love & heet
  zaterdag 16 april 2022 @ 00:36:33 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204450349
Heftige beschuldigingen aan het adres van Danny de Munk

Danny de Munk beschuldigt van vreemdgaan in bos en drugsgebruik
Er zijn heftige beschuldigingen gedaan aan het adres van Danny de Munk. Hij zou zich ernstig hebben misdragen tijdens voorstellingen van Ciske de Rat en hij wordt beschuldigd van vreemdgaan en drugsgebruik.

Danny liet zelf weten niet bang te zijn voor de juicechannels. ,,Als ik vreemd zou gaan of zoiets, dan zou ik het risico opzoeken, de randjes. Dan moet je ook niet raar opkijken wanneer je op de blaren moet zitten”, zo zei Danny in gesprek met weekblad Weekend. Ook zei hij nooit drugs te gebruiken. ,,Ik neem nooit drank en drugs tijdens optredens en privé alleen af en toe een borreltje.”

Seks in de coulisse

Dus over Danny valt er niet te roddelen, zo stelde hijzelf. ,,Blijf bij de waarheid, niet liegen. Uiteindelijk komt die toch wel naar boven”, aldus Danny. En dat is precies wat er nu is gebeurd.

Nadat Danny zei dat hij zich altijd netjes gedraagt, stroomden de roddels binnen. ,,Waarvan ik heel erg schrok, is de mate van vreemdgaan van Danny, wat schijnbaar zo bekend is dat ik denk ik wel honderden DM’s heb gekregen hierover”, aldus Yvonne Coldeweijer in haar nieuwste YouTube-video.

Zo zou hij seks hebben gehad met verschillende stagiairs. ,,Volgens spionnen heeft hij zelfs gewoon seks in de coulisse gehad, dat is tijdens de voorstellingen. Achter in de tourbus heb ik ook heel vaak gehoord.”

Ook krijgt Yvonne veel berichten binnen over zijn drugsgebruik. En daarmee klopt zijn uitspraak over drugsgebruik ook niet, zo stelt Yvonne. ,,Danny zou heel vaak tijdens de shows van Ciske de Rat zo strak als een kanarie tussen de kinderen hebben gestaan.”

‘Hij gaf haar elke keer drugs’

Een dame die achter de schermen bij Ciske de Rat werkte, besloot Yvonne ook te berichten en haar eigen verhaal te vertellen. ,,Danny had haar nummer via de productie opgevraagd”, aldus Yvonne. Hij zou de dame hebben gebeld en hebben gevraagd of zij na een show naar zijn vakantiehuisje wilde komen.

,,Zij is dus meegegaan naar het huisje, en daar zijn allemaal seksuele dingen gebeurd. Zij zegt daar ook bij: bij Danny gaat alles gecombineerd met MDMA of een pilletje. Zij vertelde ook aan mij dat elke keer als ze dan samen waren dat hij haar drugs gaf.”

Door de drugs kwam de dame in een soort ‘waas’ terecht waardoor ze niet meer precies wist wat er gebeurde. ,,Daar heeft ze tot op de dag van vandaag nog steeds last van.”

https://www.ditjesendatje(...)s-van-danny-de-munk/

Wat een mannetje :')
  zaterdag 16 april 2022 @ 00:50:05 #25
288693 sly-nl
pi_204450461
Zelfinzicht had ie wel.. Goed nummer!

Inclusief nog wat soortgelijk tuig hangend in de strafbanken ^O^
love & heet
  zaterdag 16 april 2022 @ 04:49:28 #26
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204450745
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heftige beschuldigingen aan het adres van Danny de Munk

Danny de Munk beschuldigt van vreemdgaan in bos en drugsgebruik
Er zijn heftige beschuldigingen gedaan aan het adres van Danny de Munk. Hij zou zich ernstig hebben misdragen tijdens voorstellingen van Ciske de Rat en hij wordt beschuldigd van vreemdgaan en drugsgebruik.

Danny liet zelf weten niet bang te zijn voor de juicechannels. ,,Als ik vreemd zou gaan of zoiets, dan zou ik het risico opzoeken, de randjes. Dan moet je ook niet raar opkijken wanneer je op de blaren moet zitten”, zo zei Danny in gesprek met weekblad Weekend. Ook zei hij nooit drugs te gebruiken. ,,Ik neem nooit drank en drugs tijdens optredens en privé alleen af en toe een borreltje.”

Seks in de coulisse

Dus over Danny valt er niet te roddelen, zo stelde hijzelf. ,,Blijf bij de waarheid, niet liegen. Uiteindelijk komt die toch wel naar boven”, aldus Danny. En dat is precies wat er nu is gebeurd.

Nadat Danny zei dat hij zich altijd netjes gedraagt, stroomden de roddels binnen. ,,Waarvan ik heel erg schrok, is de mate van vreemdgaan van Danny, wat schijnbaar zo bekend is dat ik denk ik wel honderden DM’s heb gekregen hierover”, aldus Yvonne Coldeweijer in haar nieuwste YouTube-video.

Zo zou hij seks hebben gehad met verschillende stagiairs. ,,Volgens spionnen heeft hij zelfs gewoon seks in de coulisse gehad, dat is tijdens de voorstellingen. Achter in de tourbus heb ik ook heel vaak gehoord.”

Ook krijgt Yvonne veel berichten binnen over zijn drugsgebruik. En daarmee klopt zijn uitspraak over drugsgebruik ook niet, zo stelt Yvonne. ,,Danny zou heel vaak tijdens de shows van Ciske de Rat zo strak als een kanarie tussen de kinderen hebben gestaan.”

‘Hij gaf haar elke keer drugs’

Een dame die achter de schermen bij Ciske de Rat werkte, besloot Yvonne ook te berichten en haar eigen verhaal te vertellen. ,,Danny had haar nummer via de productie opgevraagd”, aldus Yvonne. Hij zou de dame hebben gebeld en hebben gevraagd of zij na een show naar zijn vakantiehuisje wilde komen.

,,Zij is dus meegegaan naar het huisje, en daar zijn allemaal seksuele dingen gebeurd. Zij zegt daar ook bij: bij Danny gaat alles gecombineerd met MDMA of een pilletje. Zij vertelde ook aan mij dat elke keer als ze dan samen waren dat hij haar drugs gaf.”

Door de drugs kwam de dame in een soort ‘waas’ terecht waardoor ze niet meer precies wist wat er gebeurde. ,,Daar heeft ze tot op de dag van vandaag nog steeds last van.”

https://www.ditjesendatje(...)s-van-danny-de-munk/

Wat een mannetje :')
Maar waaruit blijkt nu dan dat dit tegen de wil van die dames is gegaan?
  zaterdag 16 april 2022 @ 06:12:24 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_204450852
Heerlijk _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204450937
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 04:49 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat staat er inderdaad niet.

Lijkt wel alsof sommige vrouwen hun toestemming achteraf alsnog in willen trekken ofzo :') Zo ben je als man meteen af, in tijden waarin alles zo correct en netjes mogelijk moet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204450941
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 04:49 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
In de video zegt Yvonne dat het meisje eerst aangaf geen seks te willen met 3 mannen. Uiteindelijk is ze toch gezwicht.

Is natuurlijk een grijs gebied tussen helemaal uit vrije wil en compleet gedwongen, maar echt koosjer is het niet om een meid zo te blijven pushen.
pi_204451063
Nou Danny, ik zou maar vast gaan bushcraften en je nooit meer vertonen in en rondom Amsterdam.
pindazakje
pi_204451154
Als iemand zich schuldig maakt aan bepaalde zaken mag diegene van mij echt wel door de mand vallen, MAAR. Ik heb wel een probleem met die 'spionnen' van ons Yvke.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:38:26 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204451240
Dit gaat dus over 2007?
Als in 15 jaar geleden?

En vervelend voor zijn vrouw als hij is vreemdgegaan, maar ik lees nog niets grensoverschrijdends.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204451288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Huh, er staat hier toch niets over het misbruiken van kinderen?
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:48:54 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204451308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:38 schreef Leandra het volgende:
Dit gaat dus over 2007?
Als in 15 jaar geleden?

En vervelend voor zijn vrouw als hij is vreemdgegaan, maar ik lees nog niets grensoverschrijdends.
Nouja veelvuldig stagaires neuken is in menig bedrijf niet helemaal de bedoeling heb ik het idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_204451477
Een muzikant die drugs gebruikt???? :o :o :o BEL DE WOUTEN!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_204451535
Stukje Danny.

@Zipportal
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
  zaterdag 16 april 2022 @ 09:34:51 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204451582
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nouja veelvuldig stagaires neuken is in menig bedrijf niet helemaal de bedoeling heb ik het idee.
Nee klopt, maar dat betekent niet automatisch dat het om grensoverschrijdend gedrag richting die persoon gaat.

Overigens is dat machtsverschil dan wel weer fors in zijn nadeel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204452056
Kunnen ze die Yvonne niet gewoon bij het grof vuil zetten en afvoeren.
Het is wel een keer klaar met dat domme geouwehoer van haar.
De tranen van gevoel
Biggelen over mijn smoel
pi_204452092
Moet je maar geen stagiaires neuken en drugs gebruiken. Hooivork erbij en cancelen die handel
#stagairesneukenisonacceptabel
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! JAAA die lacht de hele dag!!!!
pi_204452102
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:38 schreef KroketBroodje het volgende:
Moet je maar geen stagiaires neuken en drugs gebruiken. Hooivork erbij en cancelen die handel
#stagairesneukenisstom
Ho eens even. Is het al bewezen dan.
pi_204452115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ho eens even. Is het al bewezen dan.
Yep

quote:
En als het toch niet klopt dan is de hooivork voor smaad en laster
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! JAAA die lacht de hele dag!!!!
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:49:10 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204452171
Het is als een boemerang in zijn gezicht teruggekomen: Danny de Munk die in de nieuwste editie van de Weekend roept dat hij zich ‘niet drukmaakt om die juicechannels’. Juicekoningin Yvonne Coldeweijer prees hem om zijn nuchtere houding en deelde het interview op Instagram. En toen barstte de bom: ze kreeg ‘honderden’ privéberichtjes. :o _O- _O-

Walgelijk en goor

Yvonne heeft veel van die berichtjes gedeeld in haar betaalde privéchat en dan gaat het voornamelijk over vreemdgaan en drugsgebruik. “Ik heb gelachen, totdat ik een verhaal tegenkwam en dat is de reden dat ik deze video maak. Dit vind ik toch wel zoiets heftigs”, zegt ze in een juicevideo. “Danny, toen ik dit las werd ik wel een beetje boos op jou.”

Ze heeft contact met iemand die Danny beschuldigt van grensoverschrijdend gedrag. “Ik sta honderd procent achter haar. Hoe zij dit aan mij vertelt vind ik zeer geloofwaardig overkomen. Het is haar verhaal en dat ga ik hier nu vertellen. (…) Mijn maag draait er van om. Ik vind het echt een vies, vuil, walgelijk, goor verhaal.”

Meisje van 21

De vrouw in kwestie was 21 jaar toen ze in 2007 werkte achter de schermen van de musical Ciske de Rat, waarin Danny de hoofdrol speelde. Hij regelde via de productie haar nummer en nodigde haar toen uit in een huisje waar hij verbleef, vertelt ze. Onverwacht zou hij haar hebben opgehaald met de zwager van zijn vrouw Jenny.

Daarna zouden er seksuele dingen zijn gebeurd. “Zij vertelt dat elke keer als ze dan samen waren, hij haar dus drugs gaf. Daardoor kwam zij voor haar gevoel in een heel soort van rare wazige periode terecht waarbij zeg maar ook grenzen voor haar gevoel heel erg zijn vervaagd. Daar heeft ze tot op de dag van vandaag nog steeds best wel last van.”

Sensation

Er volgde een periode waarin het volgens de dame allemaal steeds verder ging, bijvoorbeeld als ze aan het douchen was in Danny’s hotelkamer. “En ineens kwam dan de chauffeur van Danny ofzo binnen in de douche en dan werd dan ook verwacht van haar dat zij ook allemaal dingen met hem zou doen.”

Het dieptepunt was toen Danny haar een kaartje zou hebben aangeboden voor Sensation, waar hij heenging met dezelfde zwager en nog een vriend. “Maar dan was het wel de bedoeling dat ze het daarvoor met z’n vieren zouden doen. Toen heeft zij gezegd: ‘Ik wil dat eigenlijk niet. Ik heb daar geen behoefte aan.’”

Amsterdamse Bos

Danny zou toen het kaartje hebben ingetrokken. Die kocht ze zelf alsnog, waarna het drietal aanbood haar op te halen van het station. “En wat denk je? Zijn ze dus doorgereden naar het Amsterdamse Bos en hebben ze haar op die manier dusdanig voor het blok gezet dat ze daar dus seks hebben gehad met z’n vieren in het bos.”

Dit gaat veel te ver, zegt Yvonne. “Echt, echt, jongen. Danny, ik zweer het je: ik word hier witheet van, hè? Je weet wat MeToo is hè? Zo’n meisje dat al heeft gezegd dat ze dat niet wil, dan ga je haar er dus toch inluizen en haar ophalen van het station met twee andere mannen? Je zit met dríe mannen in een auto.”

Vuile smeerlap

Zo’n meisje voelt zich dan gedwongen, aldus Yvonne. “Dan rijd je naar het bos van: ga nou nog maar eens tegenstribbelen, je kunt toch geen kant meer op. Dit kan echt niet, Danny. Vuile smeerlap. Dit kun je gewoon niet doen! Ik denk dat je gewoon niet helder meer hebt kunnen nadenken ofzo omdat je zóveel drugs hebt gebruikt in die tijd.”

Yvonne spreekt van MeToo. “Je bent met een BN’er en twee andere mannen en dan moet je heel stoer gaan zijn en zeggen: ‘Stop de auto, ik ga eruit, fuck jullie!’ Nee, dit werkt niet zo bij meisjes van 21. Die zijn onder de indruk. Er is een machtsverhouding. Jij bent een BN’er en ook nog eens de ster van de show bij Ciske en zij werkt daar backstage.”

Volgens Yvonne heeft de zwager in kwestie inmiddels al spijt betuigd. “Dat geeft dus al aan dat er wel degelijk een besef is van dat wat daar gebeurd is helemaal niet kan, hè Danny?”

Stage reageert

Musicalgigant Stage Entertainment, de producent van Ciske de Rat, zegt tegen Shownieuws een onderzoek in te stellen. “De inhoud van de berichtgeving heeft ons zeer aangegrepen. Naar aanleiding van de berichtgeving zullen wij nader onderzoek hiernaar doen. (…). Als Stage zullen wij betrokkenen alle mogelijke hulp en ondersteuning hierbij bieden.”

Weekend-baas Bart Ettekoven in Shownieuws: “Ik denk dat Danny een beetje spijt heeft van het interview in Weekend, want daardoor is het allemaal een beetje aan het rollen gekomen. Hij riep: ‘Ik ben niet bang voor de juicekanalen, want ik heb helemaal geen geheimen.’ En vervolgens is Yvonne Coldeweijer helemaal overspoeld met mensen die toch wel wat dingetjes van hem lijken te weten.”

Mediacourant
pi_204452221
En water is nat.
A303C808I909D
pi_204452244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje Danny.

@:zipportal
Klein opneukertje.
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:06:54 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204452281
Hey we hebben twee topics nu.
pi_204452484
Krijg toch allemaal de klere.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 16 april 2022 @ 12:23:48 #47
241662 Jian
Well, well, well
pi_204452760
Gaat dit over Danny....?
  zaterdag 16 april 2022 @ 13:13:03 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_204453101
Onlangs kondigde Danny de Munk nog trots aan 'niets te vrezen' te hebben van de zogenaamde juice channels, omdat hij zo'n nette man is. Nadat roddelkoningin Yvonne Coldeweijer dit via haar Instagram deelde, kreeg zij naar eigen zeggen 'honderden' berichten over wangedrag van de acteur.

Acteur en zanger Danny de Munk werd in Yvonne Coldeweijers meest recente vlog beschuldig van een flinke hoeveelheid misdragingen. Coldeweijer vertelt dat zij de uitspraken van De Munk over zijn brave burgerleven via haar sociale media had gedeeld, waarop haar inbox al snel volstroomde met haar 'spionnen'. En die claimden toch echt iets anders. "Ik werd gewoon uitgelachen omdat ik dus niet weet hoe vreselijk hij zich misdragen heeft in z'n leven", aldus Coldeweijer.

Claims
Zo zouden de bronnen van Coldeweijer onder meer stellen dat De Munk niet bepaald monogaam in het leven staat. Hier heeft de 'juice-koningin' naar eigen zeggen 'honderden DM's' over ontvangen. Ook zouden haar bronnen een boekje open gedaan hebben over het drugsgebruik van De Munk. Zo meldt Coldeweijer dat de acteur 'strak als een kanarie' tussen de kinderen op het podium zou hebben bij de musical Ciske de Rat.

Ook zou de acteur zich rond 2007 schuldig hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag. Coldeweijer noemt hier als bron een vrouw die destijds 21 jaar was, en achter de schermen werkte bij Ciske de Rat. Er volgen verschillende heftige beschuldigingen – van drogering tot herhaaldelijk seksueel wangedrag.

Onderzoek
Op basis van deze informatie heeft Stage Entertainment, het bedrijf dat de musical produceerde, actie ondernomen. Zij zijn een onderzoek gestart naar de aantijgingen, en laten weten het verhaal heel serieus te nemen. "De inhoud van de berichtgeving heeft ons zeer aangegrepen. Naar aanleiding van de berichtgeving zullen wij nader onderzoek hiernaar doen."

Ook voegen ze hieraan toe dat het bedrijf met kind-acteurs altijd speciale maatregelen neemt: "Wij zijn daarnaast extra voorzichtig met kinderen die in onze producties spelen. Zij krijgen begeleiding van speciale kinderbegeleiders."

Bovendien roept Stage Entertainment slachtoffers op om zich te melden bij verschillende instanties. "Zoals het onafhankelijke meldpunt Mores, eventueel de politie, of ons interne meldpunt. Als Stage Entertainment zullen wij betrokkenen hierbij alle mogelijke hulp en ondersteuning bieden."

Het management van De Munk heeft nog niet op de beschuldigingen gereageerd.

https://www.msn.com/nl-nl(...)4165929db756588078c2

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204453385
Machtsmisbruik en voor de rest een ranzig verhaal waar genoeg andere BN’ers en niet BN’ers zich schuldig aan maken.

Meisje vindt het interessant en komt nog al aandachtsgeil over.

Debieltjes
SOONY
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:02:50 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204453444
Leuk voor zijn kinderen en vrouw :')
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')