Morguh Domni,quote:
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
Ben nog bezig met de chocolaatjes uit het kerstpakketquote:
O jammer en het is zo lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terugquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef engine het volgende:
En stress omdat ik dinsdag naar Schotland moet maar m'n paspoort kwijt ben
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terug
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef aloa het volgende:
Hier ook stress. Daarom ga ik even stoppen hier.
Fijne voortzetting
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?quote:
Nee wel eitjes etenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?
Mei is toch na koningsdag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.
Nu spoedaanvraag doen en dan heb ik woensdag weer een paspoort als het goed is. Maar wil eigenlijk pas na koningsdag gaan
quote:
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.quote:
O dat is vervelend, kan mij voorstellen dat je er naar uit keekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.
Had kaartje gekocht voor feestje op koningsdag dus die moet ik dan verkopen.
Gedoetje allemaal. Zin in weekend
Morguh Marcquote:
Ook geen eitjes zoeken. Al had me dat best leuk gelekenquote:
Maandag uit eten omdat m'n moeder met pensioen gegaan is. Verder moet ik ineens vanalles uitzoeken dus dat ga ik dit weekend doen. Weinig leuke plannen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan mij voorstellen dat je er naar uit keek
Ga je het weekend nog iets leuks doen?
Ja, Alleen de strik nog omdoen, maar dat doe ik zondag pasquote:
De eieren wel gekookt voor je ze verstopt hebtquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Alleen de strik nog omdoen, maar dat doe ik zondag pas
Ik ga zondag even naar mijn zoon, zijn huis is klaar ben wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maandag uit eten omdat m'n moeder met pensioen gegaan is. Verder moet ik ineens vanalles uitzoeken dus dat ga ik dit weekend doen. Weinig leuke plannen.
Jij wel?
Ga dit jaar niets verstoppen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eieren wel gekookt voor je ze verstopt hebt
Dan verstop je ze voor jezelf,quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga dit jaar niets verstoppen.
Kleinkinderen komen dit jaar niet.
Papa en mama zijn druk met nieuw huis bezig
En de andere zijn zo groot die gaan niet meer zoeken
En de jongste is te klein die kan nog niet zoeken
Vond het altijd wel leuk die kleintjes blij aan het zoeken in de tuin
Ah kijk, dat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag even naar mijn zoon, zijn huis is klaar ben wel heel benieuwd
Ze hebben van een officiersmesses een woning en een atelier gemaakt, of meerdere woningen maar een is van hun. Ze hebben nu de sleutel gekregen dus ga een kijkje nemen
Ik ben gekke henkie nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verstop je ze voor jezelf,
over 2 dagen moet je dan toch weer echt zoeken
Ja was ook een leuk project om te volgen.quote:
Hey Mrslquote:
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
De Pimpelmees heeft al eitjes gelegd
[ afbeelding ]
Haha. misschien is Pimpelmees wel verf halenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasen
Ohja dat zou nog kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha. misschien is Pimpelmees wel verf halen
Ik zag dat de Torenvalk ook al eitjes had gelegd..
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasen
Ach het zijn er maar een paar chufiquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
Goedemiddag..
Lekker wakker worden met trommels
[ afbeelding ]
met dank aan Luis Bunuel
Van de ooievaar nog niet gezien helaas. Zou wel mooi zijn dat die ook nog eieren gaan leggenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja dat zou nog kunnendan ga ik de stream volgen vanmiddag
Jup Torenvalk ook al. Wel meerdere nesten waar ze aan het broeden zijn. Slechtvalk, ooievaar en zeearend ook in ieder geval.
Hoop dat de steenuilen nog eitjes gaan leggen ook.
En hier nog een bosuil waar het eerste kuiken net uit het ei is. Alleen die camera van boven is een beetje jammer.
Als je van wintersport houdt is het wel een goeie locatie en een volle portemonneequote:Op vrijdag 15 april 2022 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Liechtenstein ging. Bijzondere keuze
Ik heb gister 1 paaseitje gehadquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb twee zakjes met paaseitjes in huis
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESFquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Liechtenstein ging. Bijzondere keuze
Met Vicky Leandros?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESF
melk met vulling, geen idee welke soort vullingquote:
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESF
Doe mij die pillenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.
Oh spannendquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.
Die slik ik dus al een tijdje niet meerquote:
Beter zonder lijkt mequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die slik ik dus al een tijdje niet meerMisschien is dit een soort blijvend restverschijnsel
Zekerquote:
Tot straks, en hopelijk slaag je!quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:12 schreef drakin het volgende:
Ik ga paaseitjes halen, die ene smaakt naar meer
De winkels gaan wel eerder dicht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot straks, en hopelijk slaag je!![]()
Ik moet er vandaag ook nog uit voor boodschappen en ga nog wat meer Lindor eieren halen, want daar zijn er niet veel meer van over
Morgen wel open toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels gaan wel eerder dicht.
En zondag hier weer niet.quote:
Je Marijke ging weer helemaal los.quote:
Niet de twee winkels waar ik altijd komquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels gaan wel eerder dicht.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je Marijke ging weer helemaal los.
Hahaha oh oh, dan heb ik best vaak wel wat risico gelopen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef engine het volgende:
Uitkijken paaseitjeseters![]()
https://nieuwspaal.nl/vro(...)itjes-achter-elkaar/
klote site met die cookiesquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef engine het volgende:
* Aoibhin zet de zak paaseitjes alweer wegquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef engine het volgende:
Leuk! Wat moet ik me voorstellen bij paas steentjes?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef Sunsy het volgende:
Hallo allemaal!
Net lekker een rondje bos hier gedaan en paas steentjes verstopt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef engine het volgende:
da's niet waarquote:
De laten je alleen wel toe als je weigert, hier krijg je een timerquote:
Die waren dan zeker over datumquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zat mij al meteen af te vragen waarom ze in het donker zat
Ze heeft het weer exact in de gaten. Het is een principe kwestie!
misluktquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot straks, en hopelijk slaag je!![]()
Ik moet er vandaag ook nog uit voor boodschappen en ga nog wat meer Lindor eieren halen, want daar zijn er niet veel meer van over
Donuts toe-eigenen, snelquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
mislukt![]()
Ik heb wel een hele lekkere donut weten te scoren
* Mrsloveable googelde en zag dat die donut er wel lekker uit zagquote:
Drakin, te smoezeligquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:35 schreef drakin het volgende:
kitkat spring break donut, met caramel, kitkat en choco crumble en een chocokoffie erbij
die taaie suikerbom?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable googelde en zag dat die donut er wel lekker uit zag
Zo smaakt ie ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable googelde en zag dat die donut er wel lekker uit zag
bij flink, die bezorgen binnen 10 minuten je boodschappen.quote:
Ah dat is mega snel zeg.. die bezorgd hier nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:40 schreef drakin het volgende:
[..]
bij flink, die bezorgen binnen 10 minuten je boodschappen.
Handig als je zonde paaseitjes thuis komt
Dit soort bedrijven zijn er ineens heel veel, we hebben picnic, crisp, flink, en binnenkort gorilla en er was nog 1 waar ik de naam van vergeten ben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is mega snel zeg.. die bezorgd hier nog niet
Oeh dat klinkt wel heel lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:35 schreef drakin het volgende:
kitkat spring break donut, met caramel, kitkat en choco crumble en een chocokoffie erbij
Ja die bezorgen alleen maar in t midden of zuiden des lands nogquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit soort bedrijven zijn er ineens heel veel, we hebben picnic, crisp, flink, en binnenkort gorilla en er was nog 1 waar ik de naam van vergeten ben.
Ik zit in het noordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die bezorgen alleen maar in t midden of zuiden des lands nog
Weer eens wat anders dan paaseitjes zoekenquote:
Waar die donut nu is wil jij niet zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan paaseitjes zoeken
Als ik eens wist hoe je een foto hier kon posten, had ik dat gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Wat moet ik me voorstellen bij paas steentjes?
Zoiets als kei tof?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:10 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Als ik eens wist hoe je een foto hier kon posten, had ik dat gedaan.
Ik teken op steentjes allerlei dingen en verstop ze dan in het bos, zodat anderen ze kan vinden. Op de achterkant staat dan een Facebook pagina, waar zij kunnen laten weten als ze een steentje gevonden hebben. Ze mogen het steentje houden of ze kunnen hem zelf weer ergens anders weg leggen. De steentjes gaan allerlei kanten op. Er zwerven steentjes van mij in Nederland, België, Duitsland, maar ook zelfs in Spanje en Amerika.voor Pasen heb ik bijna 250 steentjes gemaakt van paaseitjes, kuikentjes enz.
Geen idee, maar van 6 paaseitjes wordt je toch niet misselijk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:11 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha hoe dan? Chocolade wat over datum gaat?? Hier in huis niet hoor.
Alleen grote plaatsen dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Flink bezorgd hier:
Almere, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Delft, Deventer, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Hilversum, Rotterdam, Tilburg, Zoetermeer, Hengelo, Rijswijk, Nijmegen, Utrecht, Amersfoort, Arnhem, Roosendaal, Zeist, Ede, Maastricht en Leeuwarden.
Het is nieuwspaal, satire dusquote:
Yep. misschien dat ze hier over een jaar of 5 wel bezorgenquote:
Hier bezorgen ze ook niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep. misschien dat ze hier over een jaar of 5 wel bezorgen
Waar is hier dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep. misschien dat ze hier over een jaar of 5 wel bezorgen
Ja er was nog 1, ben van een paar van die paginas ook lid alleen nog nooit een steen gevonden of gemaakt. Ziet er wel gaaf uit allemaal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Klopt! Ik doe het vanuit een andere pagina. Zal eens kijken of een foto posten lukt.
Van jou weet ik het welquote:
Wat een leuk idee!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:10 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik teken op steentjes allerlei dingen en verstop ze dan in het bos, zodat anderen ze kan vinden. Op de achterkant staat dan een Facebook pagina, waar zij kunnen laten weten als ze een steentje gevonden hebben. Ze mogen het steentje houden of ze kunnen hem zelf weer ergens anders weg leggen. De steentjes gaan allerlei kanten op. Er zwerven steentjes van mij in Nederland, België, Duitsland, maar ook zelfs in Spanje en Amerika.voor Pasen heb ik bijna 250 steentjes gemaakt van paaseitjes, kuikentjes enz.
Ik was het hele Flink als bezorgdienst alweer vergeten, en wilde bijna vragen waarom je bezorgd bent over die plaatsen, of er een storm komt ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Flink bezorgd hier:
Almere, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Delft, Deventer, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Hilversum, Rotterdam, Tilburg, Zoetermeer, Hengelo, Rijswijk, Nijmegen, Utrecht, Amersfoort, Arnhem, Roosendaal, Zeist, Ede, Maastricht en Leeuwarden.
Ik zie ze behoorlijk vaak langsfietsen in hun fel roze outfitsquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was het hele Flink als bezorgdienst alweer vergeten, en wilde bijna vragen waarom je bezorgd bent over die plaatsen, of er een storm komt ofzo![]()
Ik krijgquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie ze behoorlijk vaak langsfietsen in hun fel roze outfits
quote:In dit gebied bezorgen we nog niet.
Maar maak je geen zorgen! Als Flink één ding is, is het snel en dat zijn we ook met het openen van nieuwe locaties.
Je woont dan te ver van het centrum, ze moeten binnen 10 minuten na bestellen bij je kunnen zijn.quote:
Ja is ook echt super leuk om te doen. En ben er ook wel steeds beter in geworden. Kon eerst nog maar met moeite een hartje tekenen. Nu doe ik dus ook cartoons van vroeger en nu. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een leuk idee!Hier had ik nog nooit van gehoord, maar wat bijzonder dat die steentjes ook echt zo ver weg reizen!
Klopt .. en Amsterdam verbiedt uitbreiding van buurtdependancesquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Je woont dan te ver van het centrum, ze moeten binnen 10 minuten na bestellen bij je kunnen zijn.
Ik zie het, mooi getekend hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef Sunsy het volgende:
https://postimg.cc/wy2vBtwR
Hoop dat dit lukt.
Edit: Niet dus, nou ja, dan maar alleen de link. Haha.
O dat is dan weer k*t en pech hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. en Amsterdam verbiedt uitbreiding van buurtdependances
Supper gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef Sunsy het volgende:
Hoop dat dit lukt.
Zo dus:quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef Sunsy het volgende:
Hoop dat dit lukt.
Jij kan hetquote:
Wat leuk gedaan! Waar haal je die steentjes?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:49 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dit zijn mijn "simpele" steentjes, omdat het dus bulk gemaakt wordt voor Pasen.
Ovenschotel met prei, gehakt en roomkaasquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
En wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Hier gebakken aardappeltjes met spinazie en kip met taco kruiden
Nja ik haal mijn boodschappen wel gewoon.. 8 minuten lopen en ik ben al bij de supermarktquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier bezorgen ze ook niet allemaal hoor
Zo gek vind ik dat overigens niet, die bezorgers zijn nog erger dan pizzakoeriers, alleen maar om die 10min te halen, laatst schepte ik er zowat 1 die niet uitkeekquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. en Amsterdam verbiedt uitbreiding van buurtdependances
Hahaha. zoals drakin al zei er zijn nu tig van die bezorgd service diensten..quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was het hele Flink als bezorgdienst alweer vergeten, en wilde bijna vragen waarom je bezorgd bent over die plaatsen, of er een storm komt ofzo![]()
Dit, gekkigheid met die bezorgdienstenquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik haal mijn boodschappen wel gewoon.. 8 minuten lopen en ik ben al bij de supermarkt
Zien er leuk uitquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef Sunsy het volgende:
Hoop dat dit lukt.
Dat koppie, om op te vretenquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
En wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Hier gebakken aardappeltjes met spinazie en kip met taco kruiden
Volgens mij heb je het ooit genoemd, maar ik ben het weer vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een klein plaatsje in Provincie Groningen
Allemaal elektrische fietsen met koplampen die feller zijn dan autolampen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo gek vind ik dat overigens niet, die bezorgers zijn nog erger dan pizzakoeriers, alleen maar om die 10min te halen, laatst schepte ik er zowat 1 die niet uitkeek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
Tiet veur nDaar doe je ook wel de hele avond meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Niet in Münchenquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar doe je ook wel de hele avond mee
Zo 1 had ik... weet niet waar die gebleven isquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar geven ze me in zo'n glas een biertje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
Tiet veur nCheers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
In Munchenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo 1 had ik... weet niet waar die gebleven is
O ik wist niet dat je elke kroeg/restaurant en cafetaria in Munchen bekend mee wasquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar daar kreeg je echte pullen
Leuk! Dat was in deze regio ook een tijdje gaande, een heel leuk idee, totdat er van die typjes op Faccebook gaan klagen omdat niemand meldt dat hun steen gevonden isquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:10 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond. Ik ga zo op weg naar Sweet Lake city. @:Koen66 Naar een concert van de Steve Rothery band ( gitarist van Marillion)
Zin in![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond. Ik ga zo op weg naar Sweet Lake city. @:Koen66 Naar een concert van de Steve Rothery band ( gitarist van Marillion)
Zin in![]()
Dan was ie lelijk en is de steen de prullenbak in belandquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dat was in deze regio ook een tijdje gaande, een heel leuk idee, totdat er van die typjes op Faccebook gaan klagen omdat niemand meldt dat hun steen gevonden is
Have fun vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef Prisha het volgende:
Zin in![]()
Of "Ik had daar die steen voor die en die neergelegd, maar nu heeft een ander hem meegenomen"quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan was ie lelijk en is de steen de prullenbak in beland
Nee vnl. tentenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik wist niet dat je elke kroeg/restaurant en cafetaria in Munchen bekend mee was
Leg hem dan niet neerquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Ik had daar die steen voor die en die neergelegd, maar nu heeft een ander hem meegenomen"
Echt, wat een gejank.quote:
quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Supper gemaakt![]()
We hebben op Fok ook een Crea deel, kom je daar ook?
Leuk. Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef Prisha het volgende:
Zin in![]()
Hahaha klinkt bekend. Ik vind het leuk als ik een steen terug zie, maar het moet niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dat was in deze regio ook een tijdje gaande, een heel leuk idee, totdat er van die typjes op Faccebook gaan klagen omdat niemand meldt dat hun steen gevonden is
Als je nou 50 stenen neerlegt en nog nooit is 1 gemeld snap ik het, maar meteen bij de 1e piepen pfff, dan snap je mensen gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, wat een gejank.
Maar verder is het wel een leuk idee, heel veel mensen worden er blij van
quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan was ie lelijk en is de steen de prullenbak in beland
O ben je een newbie? Dat zag ik nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:22 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je!
Nee nog niet, haha best een taak al opzich om dit forum bij te houden voor een newbie.Maar ik ga vanavond gelijk even spieken daar.
Nou ik heb inmiddels zo'n 1200 stenen gemaakt en weg gelegd en misschien van 400 wat terug gehoord. Maar dat maakt me niet uit, ik vind het leuk om ze te maken en lekker te wandelen om ze weg te leggen. Kids doen ook lekker mee, dus een gezonde activiteit gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je nou 50 stenen neerlegt en nog nooit is 1 gemeld snap ik het, maar meteen bij de 1e piepen pfff, dan snap je mensen gewoon niet.
Zoiets doe je vooral voor een ander, lijkt me en natuurlijk is het leuk om terug te lezen als mensen jouw steentje hebben gevonden, maar dat is toch niet het uitgangspunt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:24 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha klinkt bekend. Ik vind het leuk als ik een steen terug zie, maar het moet niet.
Hahaha dank je wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O ben je een newbie? Dat zag ik nog niet.
Welkom bij je nieuwe verslaving![]()
![]()
![]()
Hier een bakje koffie voor jou
Dan ben je daarin geen newbiequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nou ik heb inmiddels zo'n 1200 stenen gemaakt en weg gelegd en misschien van 400 wat terug gehoord. Maar dat maakt me niet uit, ik vind het leuk om ze te maken en lekker te wandelen om ze weg te leggen. Kids doen ook lekker mee, dus een gezonde activiteit gelijk.
Dat is 1/3e gemeld, dat is echt heel veel waar je feedback op krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nou ik heb inmiddels zo'n 1200 stenen gemaakt en weg gelegd en misschien van 400 wat terug gehoord. Maar dat maakt me niet uit, ik vind het leuk om ze te maken en lekker te wandelen om ze weg te leggen. Kids doen ook lekker mee, dus een gezonde activiteit gelijk.
Newbie klinkt zo raar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:29 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha dank je wel.
Oehh lekker, warm welkom.
Nee niet warm, het is ijskoffiequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:29 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha dank je wel.
Oehh lekker, warm welkom.
Klopt, mijn plezier heb ik al gehad door het maken en wandelen. En het is mooi, dat je er een ander blij mee kan maken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets doe je vooral voor een ander, lijkt me en natuurlijk is het leuk om terug te lezen als mensen jouw steentje hebben gevonden, maar dat is toch niet het uitgangspunt.
Je hebt wel hele mooie gemaakt
Ik ben al 9 jaar een newbiequote:
Gaaf hoor, show ze hier vooral.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Klopt, mijn plezier heb ik al gehad door het maken en wandelen. En het is mooi, dat je er een ander blij mee kan maken.
Dank je wel. Ik maak van alles, cartoons, blond Amsterdam en zoveel meer. Alleen realistisch schilderen is niet voor mij weg gelegd.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:32 schreef Sunsy het volgende:
[..]
*proest* Kon je dat niet zeggen voor ik een slok nam?
Vorige eeuw lid geworden? Als 1 van de allereerste Fokkers?quote:
Dat dan weer niet. Mijn eerst account is van 2004.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Vorige eeuw lid geworden? Als 1 van de allereerste Fokkers?
Dat is nog geen eeuwen dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Mijn eerst account is van 2004.
Gebruik je wel milieuvriendelijke verf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha wat is een andere optie dan? Noob? Nieuweling?quote:
Gewoon user is primaquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha wat is een andere optie dan? Noob? Nieuweling?Haha hou alles nog maar net bij hier, jullie praten zo snel/veel.
Precies, dat dus!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is 1/3e gemeld, dat is echt heel veel waar je feedback op krijgt.
Ik zou ervanuitgaan dat of de steen weg is gegooid, of iemand vind het leuk maar heeft of geen facebook of vergeet het gewoon te melden.
Gewoon vanuitgaan dat het vooral leuk wordt gevonden al hoor je niks meer erover
Snel? Er was een tijd dat er 4-5 topics per dag doorheen gingenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha wat is een andere optie dan? Noob? Nieuweling?Haha hou alles nog maar net bij hier, jullie praten zo snel/veel.
In dts wel meerquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snel? Er was een tijd dat er 4-5 topics per dag doorheen gingen
Ja, dat doe ik wel. Niet iedereen, maar wordt wel geadviseerd. Maar als ik ze in mijn eigen dorp verstop, dan wordt ie wel binnen een dag meegenomen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruik je wel milieuvriendelijke verf?
Dus moet je er op uit ,, zo kom je ook eens ergensquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel. Niet iedereen, maar wordt wel geadviseerd. Maar als ik ze in mijn eigen dorp verstop, dan wordt ie wel binnen een dag meegenomen.
Ugh, nu voel ik me echt een newbie user en ook nog eens oud tegelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snel? Er was een tijd dat er 4-5 topics per dag doorheen gingen
Dat vind ik helemaal geen straf. Hebben een prachtig bos hier en veel looproutes in de omgeving.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus moet je er op uit ,, zo kom je ook eens ergens
Waar is hier? Ik wil zondag even lekker het bos inquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:48 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geen straf. Hebben een prachtig bos hier en veel looproutes in de omgeving.
Een aantal users hebben dat er van gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Daar waren de meningen over verdeeld.
Goedenavond, eventjes lekker zitten met een wijntje.
Boks ouwe!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:48 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ugh, nu voel ik me echt een newbie user en ook nog eens oud tegelijk.
Nee laat maar. Vrolijk het weekend in.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Een aantal users hebben dat er van gemaakt![]()
Ik zal maar geen namen noemen
Proost Shii!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee laat maar. Vrolijk het weekend in.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Een aantal users hebben dat er van gemaakt![]()
Ik zal maar geen namen noemen
Of dat gezeur wanneer je alleen een smiley postte.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost Shii!
Ja daar kon je er een paar flink de kast mee op krijgen als je DTS een sc noemde
Moet je de eerste delen eens teruglezenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of dat gezeur wanneer je alleen een smiley postte.
Drama'squote:Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of dat gezeur wanneer je alleen een smiley postte.
Oh nee! Jullie hebben toch niet een ontgroening ook ofzo? Dat heb ik niet in de voorwaardes zien staan voor aanmelding.quote:
Proost!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Het ging mij nooit om het spel als ik daar postte.quote:
True storyquote:
Omgeving vlagtwedde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik wil zondag even lekker het bos in
Wat zou je willen doen als ontgroeningquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh nee! Jullie hebben toch niet een ontgroening ook ofzo? Dat heb ik niet in de voorwaardes zien staan voor aanmelding.
Even de gemoederen tot rust laten komen, zodat het daarna weer in alle hevigheid los kan brekenquote:
Dat is bijna in Duitsland zie ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Omgeving vlagtwedde.
Lekker hoor! Ik ga bijna dagelijks wel even met de hond en kids het bos in.
Kan ook toch.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mij nooit om het spel als ik daar postte.
Mij ook niet, maar de vrijheid van posten wat je wil, vond ik vaak wel leuk, de grappen, grappige plaatjes en dat het nergens over hoefde te gaan. Niet verplicht vertellen wat je gaat doen, eten of een leuke dag hebt gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mij nooit om het spel als ik daar postte.
Parachute springen, had ik laatst begrepen dat dat een optie was om te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen als ontgroening
Gaaf, nu wil ik naar de Griezelbaarg en huis ter Weddequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Omgeving vlagtwedde.
Ja er zitten hier wat fanaten. Nou voor mij hoef je dat nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Parachute springen, had ik laatst begrepen dat dat een optie was om te doen.
Kijk dan nog een Groningsequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Omgeving vlagtwedde.
Oeh Griezelbaarg! Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaaf, nu wil ik naar de Griezelbaarg en huis ter Wedde
Duitsland zal wel leeg zijn, volgens mij zitten ze allemaal hierquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Klopt, ben met 5 minuten in Duitsland.
Ik denk dat de groep die beneden blijft aanmoedigen groter is dan de springers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja er zitten hier wat fanaten. Nou voor mij hoef je dat niet
Niemand moet zeurenquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook toch.
Maar degene die er dan niet zitten voor het spel, moeten niet zeuren dan verder![]()
Het gezeur begon vooral nadat utopia over was...
Haha dat had ik door. Nou, wie weet. En anders kan ik ze best komen aanmoedigen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja er zitten hier wat fanaten. Nou voor mij hoef je dat niet
Er zijn nog genoeg overquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Duitsland zal wel leeg zijn, volgens mij zitten ze allemaal hier
In Barcelona zaten ze gisterenquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef ze geen ongelijk. Haha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies, dat vond ik ook altijd het leuke aan DTS, je kon altijd aanhaken, hoefde nergens aan deel te nemen, gewoon een beetje kletsen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar de vrijheid van posten wat je wil, vond ik vaak wel leuk, de grappen, grappige plaatjes en dat het nergens over hoefde te gaan. Niet verplicht vertellen wat je gaat doen, eten of een leuke dag hebt gehad.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep die beneden blijft aanmoedigen groter is dan de springers.
Jep.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar de vrijheid van posten wat je wil, vond ik vaak wel leuk, de grappen, grappige plaatjes en dat het nergens over hoefde te gaan. Niet verplicht vertellen wat je gaat doen, eten of een leuke dag hebt gehad.
Waar is het fout gegaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, dat vond ik ook altijd het leuke aan DTS, je kon altijd aanhaken, hoefde nergens aan deel te nemen, gewoon een beetje kletsen.
Ik maak me niet druk verderquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je daar nou maar niet meer druk om... dichthouden die zooi
quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Omgeving vlagtwedde.
Vlakbijquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Omgeving vlagtwedde.
En en enquote:
Ja een soort van snapchatFOK!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Spoilers die zich automatisch na 24 uur leegmaken.
Zusje.quote:
Dat zou wel een toffe functie zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Spoilers die zich automatisch na 24 uur leegmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |