Morguh Domni,quote:
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
Ben nog bezig met de chocolaatjes uit het kerstpakketquote:
O jammer en het is zo lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terugquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef engine het volgende:
En stress omdat ik dinsdag naar Schotland moet maar m'n paspoort kwijt ben
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terug
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef aloa het volgende:
Hier ook stress. Daarom ga ik even stoppen hier.
Fijne voortzetting
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?quote:
Nee wel eitjes etenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?
Mei is toch na koningsdag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.
Nu spoedaanvraag doen en dan heb ik woensdag weer een paspoort als het goed is. Maar wil eigenlijk pas na koningsdag gaan
quote:
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.quote:
O dat is vervelend, kan mij voorstellen dat je er naar uit keekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.
Had kaartje gekocht voor feestje op koningsdag dus die moet ik dan verkopen.
Gedoetje allemaal. Zin in weekend
Morguh Marcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |