Morguh Domni,quote:
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
Ben nog bezig met de chocolaatjes uit het kerstpakketquote:
O jammer en het is zo lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een lading paaseitjes en een chocolade haas over. Van het werk gekregen maar vind er zelf niks aan.
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terugquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef engine het volgende:
En stress omdat ik dinsdag naar Schotland moet maar m'n paspoort kwijt ben
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, hopelijk vindt je hem op tijd terug
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef aloa het volgende:
Hier ook stress. Daarom ga ik even stoppen hier.
Fijne voortzetting
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?quote:
Nee wel eitjes etenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je nog paaseitjes zoeken dit weekend?
Mei is toch na koningsdag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel al opgegeven ondertussen. Had al een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort maar dat duurt momenteel heel lang. Zou eigenlijk begin mei gaan dus was eigenlijk wel tijd genoeg.
Nu spoedaanvraag doen en dan heb ik woensdag weer een paspoort als het goed is. Maar wil eigenlijk pas na koningsdag gaan
quote:
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.quote:
O dat is vervelend, kan mij voorstellen dat je er naar uit keekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was eerst het plan maar vanmorgen vroeg m'n manager of ik aanstaande dinsdag kan vertrekken. Nouja dat gaat dus niet maar denk dat ik nu op donderdag vlieg.
Had kaartje gekocht voor feestje op koningsdag dus die moet ik dan verkopen.
Gedoetje allemaal. Zin in weekend
Morguh Marcquote:
Ook geen eitjes zoeken. Al had me dat best leuk gelekenquote:
Maandag uit eten omdat m'n moeder met pensioen gegaan is. Verder moet ik ineens vanalles uitzoeken dus dat ga ik dit weekend doen. Weinig leuke plannen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan mij voorstellen dat je er naar uit keek
Ga je het weekend nog iets leuks doen?
Ja, Alleen de strik nog omdoen, maar dat doe ik zondag pasquote:
De eieren wel gekookt voor je ze verstopt hebtquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Alleen de strik nog omdoen, maar dat doe ik zondag pas
Ik ga zondag even naar mijn zoon, zijn huis is klaar ben wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maandag uit eten omdat m'n moeder met pensioen gegaan is. Verder moet ik ineens vanalles uitzoeken dus dat ga ik dit weekend doen. Weinig leuke plannen.
Jij wel?
Ga dit jaar niets verstoppen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eieren wel gekookt voor je ze verstopt hebt
Dan verstop je ze voor jezelf,quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga dit jaar niets verstoppen.
Kleinkinderen komen dit jaar niet.
Papa en mama zijn druk met nieuw huis bezig
En de andere zijn zo groot die gaan niet meer zoeken
En de jongste is te klein die kan nog niet zoeken
Vond het altijd wel leuk die kleintjes blij aan het zoeken in de tuin
Ah kijk, dat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag even naar mijn zoon, zijn huis is klaar ben wel heel benieuwd
Ze hebben van een officiersmesses een woning en een atelier gemaakt, of meerdere woningen maar een is van hun. Ze hebben nu de sleutel gekregen dus ga een kijkje nemen
Ik ben gekke henkie nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verstop je ze voor jezelf,
over 2 dagen moet je dan toch weer echt zoeken
Ja was ook een leuk project om te volgen.quote:
Hey Mrslquote:
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
De Pimpelmees heeft al eitjes gelegd
[ afbeelding ]
Haha. misschien is Pimpelmees wel verf halenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasen
Ohja dat zou nog kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha. misschien is Pimpelmees wel verf halen
Ik zag dat de Torenvalk ook al eitjes had gelegd..
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geschilderd en slecht verstopt. Pimpelmees is nog niet klaar voor Pasen
Ach het zijn er maar een paar chufiquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
Goedemiddag..
Lekker wakker worden met trommels
[ afbeelding ]
met dank aan Luis Bunuel
Van de ooievaar nog niet gezien helaas. Zou wel mooi zijn dat die ook nog eieren gaan leggenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja dat zou nog kunnendan ga ik de stream volgen vanmiddag
Jup Torenvalk ook al. Wel meerdere nesten waar ze aan het broeden zijn. Slechtvalk, ooievaar en zeearend ook in ieder geval.
Hoop dat de steenuilen nog eitjes gaan leggen ook.
En hier nog een bosuil waar het eerste kuiken net uit het ei is. Alleen die camera van boven is een beetje jammer.
Als je van wintersport houdt is het wel een goeie locatie en een volle portemonneequote:Op vrijdag 15 april 2022 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Liechtenstein ging. Bijzondere keuze
Ik heb gister 1 paaseitje gehadquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb twee zakjes met paaseitjes in huis
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESFquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Liechtenstein ging. Bijzondere keuze
Met Vicky Leandros?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESF
melk met vulling, geen idee welke soort vullingquote:
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Liechtenstein de grote verrassing op het ESF
Doe mij die pillenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.
Oh spannendquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, in mijn droom was ik daar dus serieus voor iets ESF gerelateerds, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik was weer op het werk en ik en twee andere collega's werden uitgekozen om naar Liechtenstein te gaan daarvoor. Ik moest toen het busje vinden waarmee we daarheen gingen rijden en moest afgaan op muzikale hints om daar te komen.
Die slik ik dus al een tijdje niet meerquote:
Beter zonder lijkt mequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die slik ik dus al een tijdje niet meerMisschien is dit een soort blijvend restverschijnsel
Zekerquote:
Tot straks, en hopelijk slaag je!quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:12 schreef drakin het volgende:
Ik ga paaseitjes halen, die ene smaakt naar meer
De winkels gaan wel eerder dicht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot straks, en hopelijk slaag je!![]()
Ik moet er vandaag ook nog uit voor boodschappen en ga nog wat meer Lindor eieren halen, want daar zijn er niet veel meer van over
Morgen wel open toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels gaan wel eerder dicht.
En zondag hier weer niet.quote:
Je Marijke ging weer helemaal los.quote:
Niet de twee winkels waar ik altijd komquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels gaan wel eerder dicht.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je Marijke ging weer helemaal los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |