Heb nog wel wat bakstenen over.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Vanavond naar de hoeren genot als we geen typisch Feyenoord gedrag gaan vertonen
Ik ben bij jequote:Op donderdag 14 april 2022 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin aan mijn eennalaatste biertje.
Ik trek dit niet veel langer.
Als we de halve finale gaan halen zal ik rond die periode terug bij mijn ouders in Rotterdam zijn. Ga ik lekker daar “thuiswerken”.quote:
Lelijk voetbal was het toch al.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon Mourinho style bus parkeren komende kwartier.
Een bekend fenomeen.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
De tijd gaat volgens mij gewoon veel trager dan normaal of ligt dat aan mij?
Zo gaat dat altijd bij spannende potjes van Feyenoord. 20 minuten lijken 40-45 jaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedere keer dat ik check het de 75e minuut is.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht op het ene momentje van Sini.
Bij dezequote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar issie danquote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
450 euroquote:Op donderdag 14 april 2022 22:44 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel levert het halen van de halve finale eigenlijk op?
40-45 MILOENquote:Op donderdag 14 april 2022 22:44 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel levert het halen van de halve finale eigenlijk op?
Blijkbaar.quote:
Greep naar zijn hamstring, dacht ik, maar leek niet heel ernstig.quote:
Ik vind Senesi vandaag ook erg sterk.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat speelt Trauner weer godvergeten bloedje geil.
Die speelt de hele tweede seizoenshelft echt heel goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind Senesi vandaag ook erg sterk.
Geniet ervan maat. Je verdient het na dat klotenieuws.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel trots! Jammer dat ik het niet live heb kunnen zien, maar toch.
Dit!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Geniet ervan maat. Je verdient het na dat klotenieuws.
Teruggelezenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel bizarquote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef Piles het volgende:
Kokcu betrokken bij een rode kaart maar m zelf niet krijgen.
Dat had niemand verwacht vanavond.
quote:
Bedankt makker, dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeren dicht?quote:
Tranen van geluk vriendquote:
28 april hoorde ik netquote:Op donderdag 14 april 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
Welke datum thuiswedstrijd tegen Marseille? Daar ga ik naartoe
Mooi man, ik ook!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 14 april 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
Een andere user vindt dit maar een kutcupjequote:Op donderdag 14 april 2022 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens een bepaalde user speelde we trouwens vanavond met het slechste elftal.
We winnen die cup dus gewoon nu
Ik hou dit kutcupje graag omhoogquote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een andere user vindt dit maar een kutcupje
Elke prijs is een prijs. En dat is het mooie aan een prijs.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een andere user vindt dit maar een kutcupje
Niet veel minder dan wat er in de Europa League staat.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Leicester, Roma, Marseille en Feyenoord zijn overigens toch een setje erg mooie ploegen voor een zogenaamd minderwaardig toernooi.
Ik zie je dit nu al voor de tweede keer zeggen. Wat bedoel je met slechtste elftal vh jaar? We missen Til en Bijlow, waarvan eerstgenoemde niet eens zo gemist werd.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met het slechtste elftal van het jaar en een halffitte Kokcu Slavia verslaan.Wat een godenploeg.
Iemand die de Ramadan zo serieus neemt.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met het slechtste elftal van het jaar en een halffitte Kokcu Slavia verslaan.Wat een godenploeg.
Roma/Marseille/Leicester/Feyenoord VS Rangers/West Ham/Leipzig/Frankfurt. Zeker niet minder. En het is ook niet dat deze clubs zich inhouden ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet veel minder dan wat er in de Europa League staat.
Speelde echt heel goed vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:04 schreef Grifte het volgende:
Jij krijgt die lach niet van Dessers' gezicht
Absoluut niet. Kuttoernooi qua kwaliteit in de poulefase, maar daarna prima niveau.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Roma/Marseille/Leicester/Feyenoord VS Rangers/West Ham/Leipzig/Frankfurt. Zeker niet minder. En het is ook niet dat deze clubs zich inhouden ofzo.
Ik vind dit eigenlijk nog veel mooiere en aansprekendere namen dan wat je nu nog in de Europa League hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet veel minder dan wat er in de Europa League staat.
Achja laten we gewoon feest vieren maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie je dit nu al voor de tweede keer zeggen. Wat bedoel je met slechtste elftal vh jaar? We missen Til en Bijlow, waarvan eerstgenoemde niet eens zo gemist werd.
Ik had een moslim in mijn team die tijdens de wedstrijd gewoon wat energydrinks nam en zei: Ja hallo Mohammed had ook niet kunnen voorzien dat het zo warm was. Hij was dan oook wel weer zo schappelijk dat hij dit na de Ramaddan compenseerde met vastenquote:Op donderdag 14 april 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand die de Ramadan zo serieus neemt.
Kokcu was gewoon fit.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook namens mij gecondoleerdquote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt makker, dat vind ik nou ook
Misschien toch maar houden…quote:Op donderdag 14 april 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Overigens ook weer 2 miljoen erbij. Da's een halve Dessers.
Je kunt gewoon inhalen inderdaad. Dat per se moeten vasten (en bidden) op het veld is kijk-mij-eens-vroom-zijn-gedoe dat nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had een moslim in mijn team die tijdens de wedstrijd gewoon wat energydrinks nam en zei: Ja hallo Mohammed had ook niet kunnen voorzien dat het zo warm was. Hij was dan oook wel weer zo schappelijk dat hij dit na de Ramaddan compenseerde met vasten
Omdat ik vond dat Geertruida moest spelen?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Arne je gaat bellen nu.
Marseille inside informatie.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ik vond dat Geertruida moest spelen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat is erg lastig beoordelen na zo'n avond eigenlijk
Ik wil net hetzelfde posten idd. Prima teksten.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:14 schreef Divje het volgende:
Zelfreflectie van Kokcu is wel prijzenswaardig hoor
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil net hetzelfde posten idd. Prima teksten.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:14 schreef Divje het volgende:
Zelfreflectie van Kokcu is wel prijzenswaardig hoor
Als ze maar niet met zo’n ‘we are back’ filmpje komen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:15 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
WE ZIJN WEER OLIFANT IN PLAATS VAN MUIS
Ik zou het wel aandurven met Cyril.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Overigens ook weer 2 miljoen erbij. Da's een halve Dessers.
Volwassen gewordenquote:Op donderdag 14 april 2022 23:16 schreef Divje het volgende:
[..]ScrumGod
Die man maakt echt hele goede stappen dit seizoen.
Nou @Scrummie die kun je in je zak steken.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:16 schreef Divje het volgende:
[..]ScrumGod
Die man maakt echt hele goede stappen dit seizoen.
10 miljoen zeiden ze net op Rijnmondquote:Op donderdag 14 april 2022 23:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben we eigenlijk al verdiend? Weet iemand dat?
Godverdommequote:Op donderdag 14 april 2022 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou @:scrummie die kun je in je zak steken.
Meer dan 10 miljoenquote:Op donderdag 14 april 2022 23:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het prijzengeld van Feyenoord in de Europa Conference League seizoen 2021/22 bedraagt ¤ 9.630.743! Dit bedrag is als volgt opgebouwd:quote:Op donderdag 14 april 2022 23:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Divje is mijn maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou @:scrummie die kun je in je zak steken.
Ik vind dat Slot teveel nadruk legt op het afjagen van Linssen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel aandurven met Cyril.
Thanks!quote:Op donderdag 14 april 2022 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het prijzengeld van Feyenoord in de Europa Conference League seizoen 2021/22 bedraagt ¤ 9.630.743! Dit bedrag is als volgt opgebouwd:
Startpremie: ¤ 2.937.500
Groepsfase: ¤ 2.582.203
Knock-out fase: ¤ 1.600.000
Coëfficiënt ranking: ¤ 1.068.182
Market pool: ¤ 792.858
En dus +2 miljoen vanavond.
Ik vind Linssen eigenlijk maar in weinig dingen echt een stuk beter dan Dessers. Zelfs dat afjagen valt wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen is een goede speler om in te brengen bij een kleine voorsprong, maar in de zestien is Dessers een klasse beter.
Haha, zelfde hier. Eerst SlotGod.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil eerst Arne horen voor ik naar mn bedje ga.
Of mn wekker nu om 4:45 gaat of niet.
Ja dit dus. Ik slaap het komende uur nog niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen weer teringvroeg naar kantoor, maar ik ben echt klaarwakker van de adrenaline nog![]()
Feyenoord![]()
Haha hetzelfde hier. Dan nog maar een biertje opentrekken.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen weer teringvroeg naar kantoor, maar ik ben echt klaarwakker van de adrenaline nog![]()
Feyenoord![]()
Gaat moeilijk zat worden eerst nog tegen Marseille. Heel erg moeilijk zelfs. Maar dat zijn zorgen voor morgen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord is er de club dan ook wel weer naar om na 20 jaar niets gepresteerd te hebben ineens weer uit het niets die beker mee naar huis te nemen.
Traditionele cupfighter toch wel.
Zal wel. Jij bent voor PSV.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord is er de club dan ook wel weer naar om na 20 jaar niets gepresteerd te hebben ineens weer uit het niets die beker mee naar huis te nemen.
Mja. Veel euforie, maar Marseille is andere koek.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eens hoor. Wat denk ik nu prio heeft is de boel de komende 2 weken op te lappen. Ben ook wel benieuwd of Slot verdediging en keeper nog iets meer op elkaar afgesteld krijgt.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat moeilijk zat worden eerst nog tegen Marseille. Heel erg moeilijk zelfs. Maar dat zijn zorgen voor morgen.
Zou fijn zijn als het elftal over 2 weken weer wat stabieler oogt vooral.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Veel euforie, maar Marseille is andere koek.
Zorgen voor later.
Trauner onrustig?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens hoor. Wat denk ik nu prio heeft is de boel de komende 2 weken op te lappen. Ben ook wel benieuwd of Slot verdediging en keeper nog iets meer op elkaar afgesteld krijgt.
Want Marciano keepte eigenlijk nog best goed maar Trauner en Geertruida leken er toch weer ontzettend onrustig door te worden.
Ik stond stijf van de stress maar het elftal maakte toch een onrustige indruk eerste helft? Waar kwam dat dan door?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:37 schreef fetX het volgende:
Trauner en Geertruida waren uitstekend.
Sterker nog, na de eerste 20 minuten eigenlijk nauwelijks in de problemen gekomen. De hele achterhoede (minus Malacia, die was de eerste helft heel beroerd) speelde prima.
Senesi speelt sinds een tijdje echt heerlijk weer. Blij mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:37 schreef fetX het volgende:
Trauner en Geertruida waren uitstekend.
Sterker nog, na de eerste 20 minuten eigenlijk nauwelijks in de problemen gekomen. De hele achterhoede (minus Malacia, die was de eerste helft heel beroerd) speelde prima.
@Elan zal ook wel balen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is die Pistolero nu?![]()
Tering wat is dit lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die lambal verschijnt alleen als Feyenoord achter staat.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is die Pistolero nu?![]()
Tering wat is dit lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks maat. Met een ijskoude halve liter uit de Späti en twee oranje briefjes van mijn moffenmaten in de U-Bahn die kant op.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:39 schreef Maastoren het volgende:
Higler bedankt!
Het was overigens wel een verschrikkelijke wedstrijd![]()
@:Erasmus zet 'm op vanavond, tijger!
Gewoon 21:00u. Die 18:45 wedstrijden zijn er in deze fase alleen als er 2 clubs uit hetzelfde land zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Is er eigenlijk al bekend hoe laat we 28 april spelen? 18:45 of 21:00?
Sowieso gozert. Ik kom oorspronkelijk Hillesluis (andere kant van het spoor), vanavond ga ik lekker als een ware tokkie uit Zuid mijzelf vermaken.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:44 schreef Divje het volgende:
@:Erasmus gaat z'n zak legen in een Tsjechische schone.
Dit kun je niet menen. Verder van harte.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Roma/Marseille/Leicester/Feyenoord VS Rangers/West Ham/Leipzig/Frankfurt. Zeker niet minder. En het is ook niet dat deze clubs zich inhouden ofzo.
Veel plezier pik!quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso gozert. Ik kom oorspronkelijk Hillesluis (andere kant van het spoor), vanavond ga ik lekker als een ware tokkie uit Zuid mijzelf vermaken.
Overhemd en stropdas en politiek correct geneuzel mogen lekker stof happen tot dinsdag. Vrolijk Pasen boys.
2x 21:00.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Is er eigenlijk al bekend hoe laat we 28 april spelen? 18:45 of 21:00?
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso gozert. Ik kom oorspronkelijk Hillesluis (andere kant van het spoor), vanavond ga ik lekker als een ware tokkie uit Zuid mijzelf vermaken.
Overhemd en stropdas en politiek correct geneuzel mogen lekker stof happen tot dinsdag. Vrolijk Pasen boys.
Zet de historie van de clubs uit de ECL eens af tegen die van de EL.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen. Verder van harte.
Ja dan is United wereldtop en kan City er geen kut van.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zet de historie van de clubs uit de ECL eens af tegen die van de EL.
Ok marktwaarde totale clubs halve finale ECL is 1,3 miljard en van de EL 1,15 miljard. Maar ja het zijn kutclubs hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dan is United wereldtop en kan City er geen kut van.
Het scheelt allemaal niet veel, maar laat lekker gaan joh. Topavondje zoquote:Op donderdag 14 april 2022 23:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ok marktwaarde totale clubs halve finale ECL is 1,3 miljard en van de EL 1,15 miljard. Maar ja het zijn kutclubs hoor.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks maat. Met een ijskoude halve liter uit de Späti en twee oranje briefjes van mijn moffenmaten in de U-Bahn die kant op.
Wilde eigenlijk een Spaanse maar een Tsjechische klinkt vanavond ook niet verkeerd eerlijk gezegd.
Even gemist dat jongens als Cédric Bakambu en Amine Harit bij OM voetballen. Zeker leuk om die eerste weer eens te zien voetballen na alle jaren dat bij weg is bij Villarreal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Het zou toch wat zijn als we dat cuppie winnen jongens.
Altijd de eerste
Ze hebben goed rondgekeken in de bak van afgedankte voetballers inderdaad met Guendouzi en Milik ook nog. Ik kijk niet meer zo vaak maar er staat echt een solide elftal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even gemist dat jongens als Cédric Bakambu en Amine Harit bij OM voetballen. Zeker leuk om die eerste weer eens te zien voetballen na alle jaren dat bij weg is bij Villarreal.
Sowieso zin om Sampaoli opgewonden in een volle Kuip heen en weer te zien ijsberen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben goed rondgekeken in de bak van afgedankte voetballers inderdaad met Guendouzi en Milik ook nog. Ik kijk niet meer zo vaak maar er staat echt een solide elftal.
Het wordt een ongekende topshow, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso zin om Sampaoli opgewonden in een volle Kuip heen en weer te zien ijsberen.
Ik kijk niet iedere week, maar is Jahanbakhsh werkelijk nog slechter dan Nelson?quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt een ongekende topshow, dat kan niet anders
Jahanbakhsh is een mak lammetje vergeleken met z'n AZ tijd. Geen wapens meer, laat zich makkelijk aftroeven en matige samenwerking met Pedersen/Geertruida.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere week, maar is Jahanbakhsh werkelijk nog slechter dan Nelson?
Nelson heeft net een paar aardige wedstrijden achter de rug, maar vandaag was het bagger inderdaad. Jahanbakhsh heeft alleen ook nog niet veel laten zien. Zegt ook veel dat Walemark, die eigenlijk voor volgend seizoen is gehaald, nu al de voorkeur krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere week, maar is Jahanbakhsh werkelijk nog slechter dan Nelson?
Hoop dat het een beetje verlichting in een zware avond was voor jequote:Op vrijdag 15 april 2022 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net de samenvatting gekeken, erg prettig dat Slavia ook ontzettende kutkeepers heeft. Het zag er allemaal heel chaotisch uit, zowat alle kansen kwamen uit fouten achterin maar goed. Uit 1-3 gewonnen en dik verdiend naar de halve finale
Was wel een leuke actie vond ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:37 schreef Divje het volgende:
Die Tifo van Praag in de 18de minuut (oid) was wel een leuke jinx voor ze
"Sweet Revenge"
Ja, zeker. Moet wel zeggen dat ik sowieso totaal verdoofd ben al de hele dag. Had ook geen zenuwen meer voor dit potje wat heel gek is aangezien ik er zelden zo nuchter in sta.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje verlichting in een zware avond was voor je
Gewoon een Europa League waardig rijtje dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi rijtje clubs. Recente landskampioenen, historische EC1 winnaars
en Roma
Wel zuur dat je Bijlow nu mist.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Het zou toch wat zijn als we dat cuppie winnen jongens.
Altijd de eerste
Het is inderdaad wachten tot een snel debielen de sportieve prestaties weer weet te verpesten. Het verschil dit keer is dat de tegenstander ook ervaring heeft om een blik idioten open te trekken en het niet alleen onze schuld zal zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:13 schreef Bugno3 het volgende:
Zou Aboutaleb zich al zorgen maken over de invasie Marseille-fans? Worden, ook buiten het veld, mooie clashes. Hoop dat de Feyenoord-hooligans zich goed voorbereiden, anders komen ze in partjes terug uit Frankrijk.
Echt... Marciano lijkt wat meer op stoom te komen maar ik acht de kans dat hij de oorzaak wordt van uitschakeling nog steeds het grootst.quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wel zuur dat je Bijlow nu mist.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geweldige prestatie van Feyenoord. Ik lees verhalen dat er de volgende ronde wel VAR zou zijn, dat zou al helemaal top zijn. Maar heb het nog niet bevestigd gezien.
Ja, want dit seizoen zijn we nog geen slachtoffer geweest van 'de VAR'. Hmhmm.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Super, dan is Feyenoord daarvan in ieder geval niet het slachtoffer.
Mee eens, naar welke club?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind trouwens echt dat Dessers nu een transfer verdient. Heeft met al die goals zichzelf ruimschoots terugverdiend. Gewoon betalen.
Bemoei je niet met ons transferbeleid.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind trouwens echt dat Dessers nu een transfer verdient. Heeft met al die goals zichzelf ruimschoots terugverdiend. Gewoon betalen.
Dat soort gezeur past meer in Eindhoven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Super, dan is Feyenoord daarvan in ieder geval niet het slachtoffer.
Payet is echt een geweldige voetballer en Milik was daar ook aardig bezig maar die hep een blessure zie ik. Maar heb ze niet vaak genoeg dit seizoen om echt iets nuttigs over te zeggen, 2e in frankrijk zie ik en 'slechts' 3e in de EL poule met Lazio, Gala en Lokomotiv. (4x gelijk 1x winst) schat het 60/40 in fwiw in hun voordeel.quote:
Ik heb de indruk dat je alleen die Payet in de gaten moet houden, maar als ik heel eerlijk ben kijk ik nauwelijks naar voetbal dat niet Feyenoord isquote:
Dat laatste altijdquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Payet is echt een geweldige voetballer en Milik was daar ook aardig bezig maar die hep een blessure zie ik. Maar heb ze niet vaak genoeg dit seizoen om echt iets nuttigs over te zeggen, 2e in frankrijk zie ik en 'slechts' 3e in de EL poule met Lazio, Gala en Lokomotiv. (4x gelijk 1x winst) schat het 60/40 in fwiw in hun voordeel.
Tzt zal Pieter wel met een analyse komen, die deel ik wel even met je als je daar behoefte aan hebt.
Ik zie dat het Dessers tweetje ook al besproken was.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hhh38 in VBL / Het Feijenoordtopic #2619: hup feyenoord
We wachten op Piet0r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |