Jaquote:Op donderdag 14 april 2022 21:39 schreef hummels het volgende:
Wat een gejank hier, kijk dan niet als je alleen maar kunt mekkeren.....of kijken jullie alleen maar om het mekkeren ?
Lijkt er wel op.quote:
ik kijk om gezellig samen te kunnen mekkeren.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:39 schreef hummels het volgende:
Wat een gejank hier, kijk dan niet als je alleen maar kunt mekkeren.....of kijken jullie alleen maar om het mekkeren ?
Lees da dit topic nietquote:Op donderdag 14 april 2022 21:39 schreef hummels het volgende:
Ja heb ik dus ook... tis niet echt bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
dit is de eerste keer sinds jaaaren dat ik weer kijk. Vind het maar matig en saai. En ruud kan echt niet hoor.
Die gesprekjes tussendoor vind ik ook maar niks, maar misschien was dat altijd al, weet ik niet meer.
Basic Fitquote:Op donderdag 14 april 2022 21:42 schreef Benny het volgende:
Mediamarkt heeft ook z'n momentje gepakt
Ik denk dat de Whatsapp QR-code van Maria en Jozef al gescand zijn hoor.quote:
Hij neemt te weinig pauzes. In dat hele gesprek trouwens.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:43 schreef Lov1 het volgende:
Jeroen Pauw is de beste acteur van de avond
Die zijn nog bezig om het netwerk van Jezus van N. In kaart te brengen, duurt ff.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:43 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik denk dat de Whatsapp QR-code van Maria en Jozef al gescand zijn hoor.
niet als verteller iigquote:Op donderdag 14 april 2022 21:49 schreef Tengano het volgende:
Harry Mens lijkt me ook wel een goeie voor Pilatus.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
Wappie, tribunalen
Nu al zin in de reacties op social media.
Pilatus wilde niet zingen zeker?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Wel leuk om eens het over een andere boeg te gooien.
Toch mis ik het MES STEEK PIJN.
quote:
Die is nog gevaarlijker dan Judas.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Het origineel van Glennis Grace is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |