Titel van het album: 'Voor Monique'quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
je kan het uittekenen, eerst de docu, dan het gezellige gezinnetje uithangen en de publiciteit zoeken en dan daarna het nieuwe album van Dré waar hij zijn hervonden leven bezingt
Vast weer een coverquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
je kan het uittekenen, eerst de docu, dan het gezellige gezinnetje uithangen en de publiciteit zoeken en dan daarna het nieuwe album van Dré waar hij zijn hervonden leven bezingt
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
lekker weer overal optreden en dan komt dat oude gedrag van drinken en vreemdgaan vanzelf. En geen enkele misstap zal ongemerkt blijven dankzij al die juicekanalen en spionnen overalquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.
ik gok iets minder expliciet, iets van hervonden geluk of weer samenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Titel van het album: 'Voor Monique'![]()
Ik denk dat je er niet ver naast zit.
Iets over een trein misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok iets minder expliciet, iets van hervonden geluk of weer samen
Those demons keep on dancingquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.
“Want ze blijft in mij geloven”quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of iets als: Alleen zij geloofde in mijquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
’Zij gelooft alles van mij’.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denk jij dan dat ze de bruiloft halen?quote:
Die heeft nu meivakantie gok ik zo ....quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef roos94 het volgende:
Maargoed ze zouden toch zoetjesaan terug moeten komen of krijgt kleine Dre nog langer vrij
Maandag niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeft nu meivakantie gok ik zo ....
Ik gok op een remake van "zij gelooft in mij". Toepasbaar op iedere vrouw. Of je nu Ellen, Rochel, Mo of Sarah heet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Edit. Mosterd, die was al in verschillende variaties voorbij gekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik gok op een remake van "zij gelooft in mij". Toepasbaar op iedere vrouw. Of je nu Ellen, Rochel, Mo of Sarah heet.
Dan mogen ze onderhand wel geland zijn; met al die stakingstoestanden zijn ze nog wel een dagje kwijt, en die kleine moet weer acclimatiseren natuurlijk .....quote:
Denk dat ze in amerika blijven kan Dre niet vreemd gaan Dreetje een prive leraar en Mo alle tijd om der bruidsjurk uit te zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dan mogen ze onderhand wel geland zijn; met al die stakingstoestanden zijn ze nog wel een dagje kwijt, en die kleine moet weer acclimatiseren natuurlijk .....
Ze landen zaterdag morgen op Schiphol, volgens Yvonne.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef roos94 het volgende:
Maargoed ze zouden toch zoetjesaan terug moeten komen of krijgt kleine Dre nog langer vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |