quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:24 schreef Dazalbest het volgende:
Nou ik heb het ook niet gehoord daarom vraag ik het aan de (s)pionnetjes hier
Ik geloof de helft ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
??? Ik kan dit echt niet geloven
Ze is ook zeker zwanger
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
En André heeft Sarah compleet uit de docu laten knippen.
Sarah zoekt ondertussen aandacht, draagt haar André ketting weer en een platform om haar hele verhaal te vertellen maar mag vanwege de clausule niks zeggen tot dat de docu uitgezonden is bij Videoland.
Nou naast de docu willen ze weer een reallifesoap maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:02 schreef roos94 het volgende:
En dan straks op Mo insta allemaal reacties wat een powervrouw omdat ze voor dr gezin vecht enz
Sarah is een aandachtshoer. Dat soberso.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
En André heeft Sarah compleet uit de docu laten knippen.
Sarah zoekt ondertussen aandacht, draagt haar André ketting weer en een platform om haar hele verhaal te vertellen maar mag vanwege de clausule niks zeggen tot dat de docu uitgezonden is bij Videoland.
Titel van het album: 'Voor Monique'quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
je kan het uittekenen, eerst de docu, dan het gezellige gezinnetje uithangen en de publiciteit zoeken en dan daarna het nieuwe album van Dré waar hij zijn hervonden leven bezingt
Vast weer een coverquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
je kan het uittekenen, eerst de docu, dan het gezellige gezinnetje uithangen en de publiciteit zoeken en dan daarna het nieuwe album van Dré waar hij zijn hervonden leven bezingt
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:36 schreef rubbereend het volgende:
lekker weer overal optreden en dan komt dat oude gedrag van drinken en vreemdgaan vanzelf. En geen enkele misstap zal ongemerkt blijven dankzij al die juicekanalen en spionnen overalquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.
ik gok iets minder expliciet, iets van hervonden geluk of weer samenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Titel van het album: 'Voor Monique'![]()
Ik denk dat je er niet ver naast zit.
Iets over een trein misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok iets minder expliciet, iets van hervonden geluk of weer samen
Those demons keep on dancingquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna weer aan de haal te gaan met een kittig jong dingetje.
“Want ze blijft in mij geloven”quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok iets minder expliciet, iets van hervonden geluk of weer samen
Of iets als: Alleen zij geloofde in mijquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Titel van het album: 'Voor Monique'![]()
Ik denk dat je er niet ver naast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |