Nee, komt niet op hetzelfde neer. Het huwelijk is gewoon rechtsgeldig, je laat het bijschrijven in de burgerlijke stand, net als je met kinderen doet. Die zijn ook niet "niet rechtsgeldig" tot ze bijgeschreven zijnquote:
Kan niet anders dan dat ze getrouwd zijn. Wát een domme doos is Monique toch als het waar is. Dan zou ze eigenlijk niets minder dan een vieze golddigger zijn. Zo onnodig, ze kan zelf haar centen verdienen maar ja dat huis waar ze zo graag woont hè? Ik bedoel, ze zal nu toch wel op huwelijkse voorwaarden, die gelijkwaardig zijn aan alghele gemeenschap van goederen, zijn getrouwd? Zeg me alsjeblieft dat dat het is.quote:
Ik wilde exact hetzelfde postenquote:
Nee, vertelquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:24 schreef Dazalbest het volgende:
Nou ik heb het ook niet gehoord daarom vraag ik het aan de (s)pionnetjes hier
Ik geloof de helft ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
??? Ik kan dit echt niet geloven
Ze is ook zeker zwanger
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
En André heeft Sarah compleet uit de docu laten knippen.
Sarah zoekt ondertussen aandacht, draagt haar André ketting weer en een platform om haar hele verhaal te vertellen maar mag vanwege de clausule niks zeggen tot dat de docu uitgezonden is bij Videoland.
Nou naast de docu willen ze weer een reallifesoap maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:02 schreef roos94 het volgende:
En dan straks op Mo insta allemaal reacties wat een powervrouw omdat ze voor dr gezin vecht enz
Sarah is een aandachtshoer. Dat soberso.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
En André heeft Sarah compleet uit de docu laten knippen.
Sarah zoekt ondertussen aandacht, draagt haar André ketting weer en een platform om haar hele verhaal te vertellen maar mag vanwege de clausule niks zeggen tot dat de docu uitgezonden is bij Videoland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |