Is al gedaan: A1 GPquote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hamilton is best een aardige rijder, wat vooral duidelijk wordt is dat de toprijders redelijk uitwisselbaar zijn, dat het toch echt vooral de auto is. F1 zou eigenlijk veel interessanter zijn met volledig gelijkwaardig materieel. Dan zie je pas echt wie nou de beste coureur is.
“Blue flag for Verstappen”quote:
Gecorrigeerd naar 13e ... dankzij de +5 secs voor Ocon.quote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Droog was het niet maar toch chapeau voor het keihard binnen halen van een geweldige 14e plaats.
Nickname veranderen in: klaasweetutallemaalnietmeerquote:
Maar dan valt er niks meer te lachen...quote:Op zondag 24 april 2022 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wellicht is het beter hem de verdere schaamte te besparen en dit topic te sluiten.
Verschillende set upsquote:Op zondag 24 april 2022 17:25 schreef RealistAtheist het volgende:
"Beste ooit" wordt om de oren gereden zodra er iemand naast gezet wordt die wel kan rijden en niet continu zijn bitch hoeft te spelen.
Russell is gewoon beter dan de GOAT.
En geheel toevallig krijgt Russell dan steeds de betere setup?quote:
Alsof Lewis in de winterstop iets kan betekenen. Die is pas van belang tijdens de eerste test.quote:Op zondag 24 april 2022 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En geheel toevallig krijgt Russell dan steeds de betere setup?
Misschien was het voor Hamilton beter geweest als ie zich actief met de ontwikkeling van de wagen had bezig gehouden in de winterstop ipv. onzichtbaar zijn zodat niemand 'm kon zien huilen.
Die kan zijn voorkeuren aangeven, Max was wel vaak in gesprek met Newey en die heeft nu wel een goede wagen gekregen (al is die met de onderstuur niet geheel volgens wens van Max, meer volgens wens van Perez)quote:Op zondag 24 april 2022 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof Lewis in de winterstop iets kan betekenen. Die is pas van belang tijdens de eerste test.
Lewis rijdt al hoe lang bij dat team? Die mensen bij Mercedes zullen heus wel zijn voorkeur kennen.quote:Op zondag 24 april 2022 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kan zijn voorkeuren aangeven, Max was wel vaak in gesprek met Newey en die heeft nu wel een goede wagen gekregen (al is die met de onderstuur niet geheel volgens wens van Max, meer volgens wens van Perez)
Goede mentaliteit welquote:Op zondag 24 april 2022 18:29 schreef Zwoerd het volgende:
Hij lijkt er ook niet voor de volle 100% voor te gaan nu hij niet om de bovenste plaatsen mee kan doen.
Ik ben het sowieso niet eens met je stelling. maareh, iemand die de so called greatest driver of all times is. Iemand die volgens velen o.a. Stirling Moss, Senna en Schumacher voorbij steekt in skills.. die kan weg komen met "de auto ligt mij niet"?quote:Op zondag 24 april 2022 18:08 schreef Questular het volgende:
Deze auto ligt Lewis gewoon niet, neemt niet weg dat hij nog steeds een geweldige coureur is.
Vergeet de uitvallers nietquote:Op zondag 24 april 2022 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Gecorrigeerd naar 13e ... dankzij de +5 secs voor Ocon.
Maar dan nog... eigenlijk triest.
Het kost tijd om de Hamilton supporters het licht te laten zien. Goede coureur maar niet meer dan dat; zijn titels bewijzen vooral hoeveel voorsprong op technisch vlak Mercedes had.quote:Op zondag 24 april 2022 18:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet eens met je stelling. maareh, iemand die de so called greatest driver of all times is. Iemand die volgens velen o.a. Stirling Moss, Senna en Schumacher voorbij steekt in skills.. die kan weg komen met "de auto ligt mij niet"?
Okee...
Schumacher reed natuurlijk wel geweldig bij Mercedes dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 24 april 2022 18:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet eens met je stelling. maareh, iemand die de so called greatest driver of all times is. Iemand die volgens velen o.a. Stirling Moss, Senna en Schumacher voorbij steekt in skills.. die kan weg komen met "de auto ligt mij niet"?
Okee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |