Dat is het ook. Maar het getraumatiseerde gejammer van zijn fans op social media begint me daar meer en meer van te overtuigen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hamilton's carriere is 'volledig verziekt' als hij geen 8ste titel haalt? Merkwaardige uitspraak.
Hoezo, 'verzonnen' en hoezo 'voor 1 persoon? Het is een bestaande regel en Verstappen moet nu ook zijn tepelpiercing uit doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze zijn belangrijk als ze niet voor 1 persoon verzonnen worden
Ja dat is inmiddels wel het standaard gejank. Die fans zijn wel echt zuur en zo overtuigd. Die hebben niet door dat hij de afgelopen seizoenen een absolute superieure auto heeft gehad. Dan rij je wel ff 30 seconden weg zoals Leclerc dat nu doet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het getraumatiseerde gejammer van zijn fans op social media begint me daar meer en meer van te overtuigen.
Dit lijkt me dan weer de standaard-taal van een Verfapper.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat is inmiddels wel het standaard gejank. Die fans zijn wel echt zuur en zo overtuigd. Die hebben niet door dat hij de afgelopen seizoenen een absolute superieure auto heeft gehad. Dan rij je wel ff 30 seconden weg zoals Leclerc dat nu doet.
Neu Hamilton is niet dé coureur die uit een goede auto superieure prestaties haalt. Dat bewijst Russell nu wel pijnlijk. Ja dat is zijn team maat.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan weer de standaard-taal van een Verfapper.
HAM sneller, LEC sneller > Hebben een superieure auto
PER sneller > Heeft geluk met zijn setup
VER sneller > fap fap
Ik hoop het idd, graag goed doorbakkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN KEIHARD VLAMMEN DIT WEEKEND MET DE MERCEDES
Zoals de Williams van Albon deed? Hoop ik voor HAM dat ie braaf z'n eikelpiercing uitgedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou @klaasweetalles kom er maar in met plek 14 en 11quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton pleegt of zelfmoord of hij stopt met racen in race 7quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Voor het eind van dit seizoen gaat de relatie tussen Sir HamLab en Herr Wolff volledig exploderen.
Hij spaart zijn auto al 3 racesquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton heeft zijn auto gespaard
morgen grote botsing en ham profiteert
Door dit soort posts blijf ik hier in het topic kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton heeft zijn auto gespaard
morgen grote botsing en ham profiteert
Zoiets. Mss nog wat later... Maar niet al te lang...quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamilton pleegt of zelfmoord of hij stopt met racen in race 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sinds 2017 als ik een beetje google. Dus nu al 5 jaar.------quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:04 schreef Sally het volgende:
[..] << quote van Starflyer >> ]
Dank voor je serieuze antwoord(Y)
Dan is het wel een - in mijn ogen - serieuze gevaren zone.
Zou hij dan - als topsporter en onder controle van goede artsen - dan supplementen slikken, of B12 spuiten (waar je niet meer van af komt).
Ik ga er namelijk wel vanuit dat Ham en zijn artsen de gevaren of haken en ogen van vegetarisch dan wel veganistisch eten ook serieus hebben overwogen. Maar ja....?
[Vergelijk het Ketogeen dieet bij topsporters: dat is gebruik maken van vetzuren als brandstof (en dat is superbrandstof, overigens) in plaats van uitgaan van glucose (koolhydraten) als brandstof voor je lichaam.
Belgische wielrenners zijn daarmee begonnen (overigens dat in de context van Exogene Ketonen), en veel andere sporters ook inmiddels "op Keto", of Low Carb High Fat. ]
Wie vreten ze op? Seb en Mick? Dan moeten ze wel trappen, want een Aston Martin en een Haas is wel wat hoog gegrepen..quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als het morgen droog blijft dan vreten Lewis en George ze op
Het schijnt te gaan regenenquote:Op zondag 24 april 2022 01:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie vreten ze op? Seb en Mick? Dan moeten ze wel trappen, want een Aston Martin en een Haas is wel wat hoog gegrepen..
In FP1 was Mick 5de, Seb 8ste, Russell 10de en Hamilton 18de.quote:
De rest mag dan maar tot versnelling 4 opschakelen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 01:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets. Mss nog wat later... Maar niet al te lang...
Overigens - uit het racetopic van de Saudische GP mijn vraag over HAM (als antwoord op bericht over zijn mentale conditie) - zou het te doen hebben met zijn leefwijze/ eetwijze?:Denk dat het meer te doen heeft met zijn huidige activiteiten naast de baan, logisch hoor na jaren de focus op de F1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn seizoen duurt nog langquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:08 schreef tripel7 het volgende:
https://racingnews365.com(...)t-of-the-title-fight
![]()
![]()
![]()
![]()
Mercedes moet eerst de porpoising problemen op zien te lossen, dat kost geld en windtunnel tijd en doordat ze het constructeurskampioenschap hebben gewonnen hebben ze het minste windtunnel tijd van alle teams.quote:
Porpoising zie je niet in de windtunnel, de hobbels/oneffenheden in het wegdek kan de windtunnel niet simuleren. Daar heb je alleen de theoretische zuigkracht. Het probleem is juist de praktijkquote:Op zondag 24 april 2022 11:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes moet eerst de porpoising problemen op zien te lossen, dat kost geld en windtunnel tijd en doordat ze het constructeurskampioenschap hebben gewonnen hebben ze het minste windtunnel tijd van alle teams.
Pas als die porpoising problemen op zijn gelost, dan kunnen ze pas gaan nadenken over upgrades om de wagen sneller te maken maar tegen die tijd hebben ze daar veel minder geld voor ivm. de budget cap.
Mercedes heeft dit jaar echt grote problemen en voor volgend jaar moeten ze waarschijnlijk ook nog op zoek naar een nieuwe coureur.
Lewis zuigt enorm, misschien helpt 't als ie de wagen zit tijdens de windtunnel tests.quote:Op zondag 24 april 2022 11:41 schreef XL het volgende:
[..]
Porpoising zie je niet in de windtunnel, de hobbels/oneffenheden in het wegdek kan de windtunnel niet simuleren. Daar heb je alleen de theoretische zuigkracht. Het probleem is juist de praktijk
Goed opletten als je Zhou in beeld zit, daar hangt hij tegenwoordig rond.quote:
Van op Hamminirokje gaan zitten fappen kom je op zwart zaad te zitten.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan weer de standaard-taal van een Verfapper.
HAM sneller, LEC sneller > Hebben een superieure auto
PER sneller > Heeft geluk met zijn setup
VER sneller > fap fap
Hamilton is best een aardige rijder, wat vooral duidelijk wordt is dat de toprijders redelijk uitwisselbaar zijn, dat het toch echt vooral de auto is. F1 zou eigenlijk veel interessanter zijn met volledig gelijkwaardig materieel. Dan zie je pas echt wie nou de beste coureur is.quote:
Eeehmm, HAM rijd 10 plaatsen achter iemand in eenzelfde auto, bij Bottas, Gasly en Albon vond iedereen dat ze maar vervangen moesten worden als ze zich in zo'n positie begaven.quote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hamilton is best een aardige rijder, wat vooral duidelijk wordt is dat de toprijders redelijk uitwisselbaar zijn, dat het toch echt vooral de auto is. F1 zou eigenlijk veel interessanter zijn met volledig gelijkwaardig materieel. Dan zie je pas echt wie nou de beste coureur is.
Die gast is gewoon een gedemotiveerde zakkenwasser. Dat ie nu achteraan rijdt heeft denk ik weinig te maken met zijn skills, maar dat ie lekker kinderachtig geen moeite doet omdat ie weet dat ie het toch niet gaat redden met die auto op WK te worden dit jaar.quote:Op zondag 24 april 2022 16:26 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Eeehmm, HAM rijd 10 plaatsen achter iemand in eenzelfde auto, bij Bottas, Gasly en Albon vond iedereen dat ze maar vervangen moesten worden als ze zich in zo'n positie begaven.
Droog was het niet maar toch chapeau voor het keihard binnen halen van een geweldige 14e plaats.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lol chevyquote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Droog was het niet maar toch chapeau voor het keihard binnen halen van een geweldige 14e plaats.
Is al gedaan: A1 GPquote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hamilton is best een aardige rijder, wat vooral duidelijk wordt is dat de toprijders redelijk uitwisselbaar zijn, dat het toch echt vooral de auto is. F1 zou eigenlijk veel interessanter zijn met volledig gelijkwaardig materieel. Dan zie je pas echt wie nou de beste coureur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |