abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 april 2022 @ 11:15:31 #1
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_204432128
We gaan naar Denemarken, het land van vele supertalenten die niet doorbreken, het land van voormalig wereldkampioen Mes Pildaursen en tegenwoordig mogen we ook spreken van het land van Jonas Vingegoow van de visafslag. Ook het land van de optakt. Gaan we in een van de twee ritten in lijn in Denemarken een udrud zien of gaat het voor favoritterne zijn? Gaat Wilco Kelderman op een legoblokje stappen? Spannend!





Wie gaat er winnen?


Sig det men fyre!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_204432162
IS er overigens al ergens een kaartje mbt de kasseirit?
Net efkes anges
pi_204432195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
IS er overigens al ergens een kaartje mbt de kasseirit?
https://www.letour.fr/en/stage-5

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_204432234
quote:
Dat is een hoogteprofiel, geen routekaartje ;)
Net efkes anges
pi_204432305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:37 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Dat is een hoogteprofiel, geen routekaartje ;)
Staan nochtans wel de sectornamen bij
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_204432318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:37 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Dat is een hoogteprofiel, geen routekaartje ;)
Als je op de link klikt krijg je en filmpje met de route die ze nemen (hoewel details daarvan lastig te zien zijn).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204434109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 07:54 schreef Pistolero het volgende:
Nee, dit kan niet.
[..]
:')
Ach, je doet wat je kan #samenschilderen
pi_204645973
quote:
ASO en Netflix willen gesprekken tussen renners en ploegleiders live op tv tijdens de Tour

Organisator ASO wil tijdens de Tour het radioverkeer tussen ploegleiders en renners delen op televisie. Onder meer om Netflix, dat een documentaire maakt over het profwielrennen, ter wille te zijn. “We beslissen na de Giro of we er aan mee willen doen”, zegt Hilaire Van der Schueren namens Intermarché-Wanty Gobert.

We zagen het de laatste jaren al op televisie tijdens de Ronde van Vlaanderen: leuke beelden en commentaar van ploegleiders in de volgwagen. Een meerwaarde voor de kijkers en extra entertainend. ASO wil tijdens de Tour nog een beetje verder gaan en alle radioverkeer tussen ploegleiders en renners kunnen uitzenden.

“Ik heb daar ook over gehoord en ik weet niet wat ik er van moet denken”, zegt de ervaren ploegleider Hilaire Van der Schueren (74). “Met het management van Intermarché-Wanty Gobert zitten we na de Giro daarover samen. We weten nog niet als we de toelating gaan geven aan Netflix om ons te volgen. Ik besef wel dat het een extra reclame is voor het team, maar als iedereen kan meeluisteren ben je toch een beetje aan handen en voeten gebonden. We bespreken het ook met de renners.”

Teams als Jumbo-Visma en Quick-Step Alpha Vinyl zegden al toe, maar bijvoorbeeld UAE Team Emirates, met tweevoudig Tourwinnaar Tadej Pogacar in de rangen, doet niet mee. “Het is ook nog niet duidelijk of we zelf alles gaan kunnen horen op een bepaalde radiofrequentie”, zegt Van der Schueren. “Ik denk dat dat moeilijk is, want dan wordt het een hele drukke bedoening. Maar via-via zullen we natuurlijk snel weten waarover er gepraat wordt. Maar verwacht niet dat er spectaculaire dingen zullen worden gezegd als je weet dat iedereen zit mee te luisteren.”

“Links! Links!”
Nochtans: de communicatie tussen renners onderling, zeker in volle finale, kan interessant zijn. “Denk je? Ze roepen waar ze zitten: links, links!! Is dat belangrijk voor de kijker?”, vraagt Van der Schueren zich af. “En wat als je met een probleem op de fiets zit? Het kan het sein zijn voor de tegenstanders om te demarreren. Als een kopman een mindere dag heeft, zal hij nu ook de ploegmaats niet inlichten via de radio. Het kan er voor zorgen dat de renners meer afzakken naar de volgwagen om met de sportbestuurder te praten. Dat is dan weer gevaarlijker en zorgt voor extra inspanningen.”

De ervaren rot in het wielrennen wil wel niet de zeurpiet uithangen. “Ik ben niet tegen innovatie, integendeel. Maar we moeten opletten dat we niet de sensationele toer opgaan. Er zullen goede afspraken moeten gemaakt worden en zorgen dat dit een meerwaarde wordt voor de koersliefhebbers. We zien wel.”
Kom op hè, tak tak tak.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 juni 2022 @ 11:14:25 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204931136
twitter
  woensdag 1 juni 2022 @ 11:37:54 #10
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204931355
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Na het debacle met 3 kopmannen in de Giro zijn ze wat gaan zweten. Wat je dan wel met ze aan zou moeten als je ze niet meeneemt is me niet helemaal duidelijk, naar de Vuelta sturen om daar alsnog te gaan knechten voor Roglic?
pi_204931371
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Roglic, Vingegaard, Van Aert, Laporte, Benoot, Dennis zou ik wel meenemen.

Kuss, Van Hooydonk + de drie Nederlanders (Kruijswijk, Gesink, Teunissen) blijven dan over.

Ze zullen het niet aandurven om geen enkele Nederlander mee te nemen, hoewel dat wel genot zou zijn, en misschien op sportieve gronden ook wel terecht.
Demain, on roule
  woensdag 1 juni 2022 @ 11:41:15 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204931385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:39 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Roglic, Vingegaard, Van Aert, Laporte, Benoot, Dennis zou ik wel meenemen.

Kuss, Van Hooydonk + de drie Nederlanders (Kruijswijk, Gesink, Teunissen) blijven dan over.

Ze zullen het niet aandurven om geen enkele Nederlander mee te nemen, hoewel dat wel genot zou zijn, en misschien op sportieve gronden ook wel terecht.
Ik neem aan dat je dan nog 2 klimmers erbij wil? Kuss en Kruijswijk lijkt me het meest logisch
  woensdag 1 juni 2022 @ 11:55:55 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204931515
Zeepkist op goede dagen heb je gewoon veel aan, die zou ik meenemen aangezien er ook geen beter alternatief is.

Laporte thuislaten. Van Aert gaat sprinten, dan hoef je Christophe niet mee te nemen, als je ook al Benoot en Dennis hebt voor het vlakke.
pi_204931610
Laat Kruijs zich maar gewoon richten op de Vuelta

Roglic, Dennis, Vingegaard, Wout, Kuss, Benoot en Laporte zou ik zeker meenemen, dan Teunissen als 8e of van Hooijdonk als je iemand specifiek voor het werk op het vlakke mee wil nemen
pi_204931620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeepkist op goede dagen heb je gewoon veel aan, die zou ik meenemen aangezien er ook geen beter alternatief is.

Laporte thuislaten. Van Aert gaat sprinten, dan hoef je Christophe niet mee te nemen, als je ook al Benoot en Dennis hebt voor het vlakke.
Verwacht niet dat Benoot en Dennis ingezet gaan worden op het vlakke (tenzij het niet anders kan)
  woensdag 1 juni 2022 @ 12:14:07 #16
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204931704
Waarom én Dennis én Benoot naast Van Aert meenemen. Die gaan in een treintje bergop toch alledrie grofweg even lang mee als je ze goed genoeg geprepareerd aan de start krijgt?
pi_204931752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:14 schreef EinarBoe het volgende:
Waarom én Dennis én Benoot naast Van Aert meenemen. Die gaan in een treintje bergop toch alledrie grofweg even lang mee als je ze goed genoeg geprepareerd aan de start krijgt?
Van Aert gaat het dit jaar rustiger aan doen in de bergritten, dan heb je ook iemand nodig die juist net zo lang meegaat als van Aert in de andere ritten ;)

En het zijn allemaal niet de meest constante renners, ook Kuss niet Dan is de kans in ieder geval aanwezig dat 1 renner van dat clubje een goede dag heeft.
  Redactie Sport woensdag 1 juni 2022 @ 12:21:23 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204931761
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeepkist op goede dagen heb je gewoon veel aan, die zou ik meenemen aangezien er ook geen beter alternatief is.

Laporte thuislaten. Van Aert gaat sprinten, dan hoef je Christophe niet mee te nemen, als je ook al Benoot en Dennis hebt voor het vlakke.
Maar Laporte is een Fransman.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204931844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar Laporte is een Fransman.
Kan me best voorstellen dat hij liever naar de Vuelta gaat als hij in de Tour enkel in dienst moet rijden, ook al is hij Fransman.. maar goed, in de Vuelta doet Wout niet mee, maar Roglic wel, dus veel vrijheid zal hij daar vast ook niet krijgen
pi_204933370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeepkist op goede dagen heb je gewoon veel aan, die zou ik meenemen aangezien er ook geen beter alternatief is.

Laporte thuislaten. Van Aert gaat sprinten, dan hoef je Christophe niet mee te nemen, als je ook al Benoot en Dennis hebt voor het vlakke.
Laporte, Dennis en Benoot zijn alle drie multi-inzetbaar. Laporte in het explosieve heuvelwerk en in vlakke finales, Benoot in het middengebergte en in finales om Roglic/Van Aert goed af te zetten. Dennis om een kopman vooraan/uit de wind te houden en als hij klimmersbenen heeft ook in de bergen. En als er een keer wind staat zijn het ook sterke pionnen. Die zijn toch wel een (of twee) niveautje beter dan Gesink, Teunissen en Van Hooydonck.

Kuss, mits op zijn normale niveau, heb je echt veel wat aan als er nog een man of 10 over zijn bergop. Vergelijk dat met Kruijswijk, die als hij moet knechten altijd minder rijdt dan wanneer hij zelf kopman is (en zelfs dat laatste valt tegenwoordig ernstig tegen).
  woensdag 1 juni 2022 @ 16:08:19 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204933578
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:40 schreef wimderon het volgende:

[..]
Laporte, Dennis en Benoot zijn alle drie multi-inzetbaar. Laporte in het explosieve heuvelwerk en in vlakke finales, Benoot in het middengebergte en in finales om Roglic/Van Aert goed af te zetten. Dennis om een kopman vooraan/uit de wind te houden en als hij klimmersbenen heeft ook in de bergen. En als er een keer wind staat zijn het ook sterke pionnen. Die zijn toch wel een (of twee) niveautje beter dan Gesink, Teunissen en Van Hooydonck.

Kuss, mits op zijn normale niveau, heb je echt veel wat aan als er nog een man of 10 over zijn bergop. Vergelijk dat met Kruijswijk, die als hij moet knechten altijd minder rijdt dan wanneer hij zelf kopman is (en zelfs dat laatste valt tegenwoordig ernstig tegen).
Ik had niet echt goed geteld hoeveel namen er dan zijn

Roglic, Vingegaard, Kuss, Van Aert, Benoot, Dennis, Laporte komen we op 7 dan zou ik nog een klimmer meenemen. Als Giro-ploeg wordt uitgesloten dan zou ik toch voor Gesink gaan. Kopman Kruijswijk wordt te pijnlijk.
pi_204933632
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik had niet echt goed geteld hoeveel namen er dan zijn

Roglic, Vingegaard, Kuss, Van Aert, Benoot, Dennis, Laporte komen we op 7 dan zou ik nog een klimmer meenemen. Als Giro-ploeg wordt uitgesloten dan zou ik toch voor Gesink gaan. Kopman Kruijswijk wordt te pijnlijk.
Gesink zou op Laporte na de slechtste klimmer van deze ploeg zijn :D ;(

Ligt er een beetje aan wat voor niveau Kuss, Benoot en Dennis bergop halen (als die meegaan natuurlijk). Op grond daarvan zal dan beslist worden of Kruijswijk (of Gesink) of een Teunissen/Van Hooydonck mee gaat.
pi_204933744
Ze hebben wel een mooi klimmersteam zo in de breedte bij Jumbo, maar als Pogacar Roglic en Vingegaard weer te snel af is, dan zal het allemaal niet zoveel uithalen ben ik bang.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204933779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:30 schreef JohnDDD het volgende:
Ze hebben wel een mooi klimmersteam zo in de breedte bij Jumbo, maar als Pogacar Roglic en Vingegaard weer te snel af is, dan zal het allemaal niet zoveel uithalen ben ik bang.
Dus als het aan jou ligt het klassement bij voorbaat al links laten liggen?
  woensdag 1 juni 2022 @ 16:56:58 #25
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_204933947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dus als het aan jou ligt het klassement bij voorbaat al links laten liggen?
Natuurlijk niet. Altijd proberen. Pogacar is torenhoog favoriet maar hij kan ook vallen of ziek worden of gewoon een off-day hebben, net als iedereen. En dan moet je als Jumbo klaar staan om het machtsvacuüm te vullen.
pi_204934725
Toch wel benieuwd hoe dat in de praktijk nou moet gaan met Van Aert en Roglic. Neem nou bijvoorbeeld de etappe naar Longwy of de etappe naar Lausanne. Ze kunnen daar allebei winnen, maar tegen elkaar sprinten is ook zo wat.
pi_204935977
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dus als het aan jou ligt het klassement bij voorbaat al links laten liggen?
Nee, maar je kunt je wel afvragen of het slim is dat ze Roglic, Vingegaard en eventueel Kruijswijk allemaal naar de Tour sturen. Vingegaard lijkt me wel een echte kanshebber om een grote ronde te winnen. Die hadden ze ook best naar de Giro kunnen sturen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:36:26 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_204936185
quote:
Merci.
Etappe 6 (Binche-Longwy) is helaas teveel rechtdoor om leuk te kunnen afsteken met de motor.
Etappe 5 (Lille - Arenberg) biedt dan wel weer wat mogelijkheden. Nu kijken of ik er een vrije dag voor opneem.
Net efkes anges
pi_204936467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nee, maar je kunt je wel afvragen of het slim is dat ze Roglic, Vingegaard en eventueel Kruijswijk allemaal naar de Tour sturen. Vingegaard lijkt me wel een echte kanshebber om een grote ronde te winnen. Die hadden ze ook best naar de Giro kunnen sturen.
Denk juist dat de kans groter is op winst als je met beiden start zodat je dat tactisch uit kan spelen. 1 tegen 1 klop je hem normaal gesproken toch niet.
pi_204938005
Blijkbaar dit jaar geen bonusseconden op klimmetjes en ook geen dubbele bergpunten meer op aankomsten bergop.

Lijkt me een goede zet. Die boni's onderweg gingen toch bijna altijd naar vluchters en door die dubbele bergpunten kwam de bolletjestrui uiteindelijk bijna altijd 'toevallig' bij de Tourwinnaar terecht.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 22:26:40 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938021
Ach, de bonificatieseconden. Daar gaat een van mijn favoriete rubrieken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_204938047
Wel ergerlijk dat we in de rit met start in Aigle twee keer langs de UCI moeten, waar de vallei tussen de voorlaatste en laatste klim 15 kilometer is in plaats van een paar kilometer.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 22:30:49 #34
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel ergerlijk dat we in de rit met start in Aigle twee keer langs de UCI moeten, waar de vallei tussen de voorlaatste en laatste klim 15 kilometer is in plaats van een paar kilometer.
ASO ❤️ Lappartient

Stukje corruptie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_204938489
Als ik al die profielen zo bekijk, vraag ik me wel af wat Jakobsen en Groenewegen komen doen in de Tour.

Etappe 2 en 3, oké, maar daarna als het tegenzit pas in etappe 19 weer een kans voor de pure sprinters _O-
Saint Etienne is nog een kleine kans als er niet wordt gekoerst.
  woensdag 1 juni 2022 @ 23:13:40 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204938517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik al die profielen zo bekijk, vraag ik me wel af wat Jakobsen en Groenewegen komen doen in de Tour.

Etappe 2 en 3, oké, maar daarna als het tegenzit pas in etappe 19 weer een kans voor de pure sprinters _O-
Saint Etienne is nog een kleine kans als er niet wordt gekoerst.
Ja het is echt vrij extreem de andere kant op doorgeschoten :D

Sprinters kunnen bij vertrek uit Denemarken beter afstappen
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:20:02 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938561
Rit 4 en 13 zijn gewoon voor de sprinters, me dunkt.

En 14 sluit ik ook niet uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 1 juni 2022 @ 23:23:14 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204938575
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rit 4 en 13 zijn gewoon voor de sprinters, me dunkt.

En 14 sluit ik ook niet uit.
Die finish in Mende is toch altijd voor goede klimmers? Misschien bedoel je 15?

13 ziet eruit als een typische vluchtersrit, maar met zo weinig kansen zullen er wel teams rijden.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:25:30 #39
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die finish in Mende is toch altijd voor goede klimmers? Misschien bedoel je 15?

13 ziet eruit als een typische vluchtersrit, maar met zo weinig kansen zullen er wel teams rijden.
Ah, ik bedoel 15 ja, naar Carcassonne. Kan ook een rit voor de vluchters zijn, maar mijn theorie is inderdaad dat de sprintersploegen tijdens die etappes gaan rijden, want ja, wat moeten ze anders?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:27:39 #40
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204938600
De laatste week is wel erg underwhelming.
  Redactie Sport woensdag 1 juni 2022 @ 23:29:47 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204938614
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:27 schreef Slobeend het volgende:
De laatste week is wel erg underwhelming.
Wordt weer vluchters galore.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:30:45 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938619
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:27 schreef Slobeend het volgende:
De laatste week is wel erg underwhelming.
De Tour de France is underwhelming.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_204938624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rit 4 en 13 zijn gewoon voor de sprinters, me dunkt.

En 14 sluit ik ook niet uit.
Dat klimmetje op weg naar Duinkerken lijkt me ideaal voor MVDP om er een lap op te geven. Maar wellicht zijn de laatste 10 km nadelig om alleen of met een groepje weg te blijven.

Saint Etienne lijkt nog vrij goed te doen, maar in de rit naar Carcassonne zit een klim van 8 km aan 5% waar je Jakobsen en Groenewegen makkelijk zou kunnen lossen. Geen garantie dat het ook gebeurt natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de strijd om het groen.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:37:17 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:31 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Dat klimmetje op weg naar Duinkerken lijkt me ideaal voor MVDP om er een lap op te geven. Maar wellicht zijn de laatste 10 km nadelig om alleen of met een groepje weg te blijven.

Saint Etienne lijkt nog vrij goed te doen, maar in de rit naar Carcassonne zit een klim van 8 km aan 5% waar je Jakobsen en Groenewegen makkelijk zou kunnen lossen. Geen garantie dat het ook gebeurt natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de strijd om het groen.
Op papier klinkt 900 meter aan 7,5% niet echt als de ideale springplank. Dan zou je liever een iets langere klim zien of iets steiler. En daarna is het nog een kilometer of 10 tot de finish, dan moet je toch wel echt met een indrukwekkende aanval komen. Het kan, maar een sprint lijkt me waarschijnlijker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 1 juni 2022 @ 23:41:13 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204938682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Op papier klinkt 900 meter aan 7,5% niet echt als de ideale springplank. Dan zou je liever een iets langere klim zien of iets steiler. En daarna is het nog een kilometer of 10 tot de finish, dan moet je toch wel echt met een indrukwekkende aanval komen. Het kan, maar een sprint lijkt me waarschijnlijker.
Hoeveel teams zullen puur met 1 sprinter komen? Zullen er ondanks het parcours wel meer dan in de Giro zijn of niet?
pi_204938684
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Op papier klinkt 900 meter aan 7,5% niet echt als de ideale springplank. Dan zou je liever een iets langere klim zien of iets steiler. En daarna is het nog een kilometer of 10 tot de finish, dan moet je toch wel echt met een indrukwekkende aanval komen. Het kan, maar een sprint lijkt me waarschijnlijker.
Volgens mij is het deze klim totdat het afvlakt. Want op de top loopt de weg dood.
De lengte kan inderdaad een probleem zijn, maar op zich wel percentages waar je wat mee kan.

https://climbfinder.com/n(...)p-blanc-nez-escalles
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 00:06:06 #47
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204938824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:41 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Volgens mij is het deze klim totdat het afvlakt. Want op de top loopt de weg dood.
De lengte kan inderdaad een probleem zijn, maar op zich wel percentages waar je wat mee kan.

https://climbfinder.com/n(...)p-blanc-nez-escalles
Het is fijn dat ze ons in ieder geval wat voer voor discussie bieden. Het gevoel wat ik er wel een beetje bij krijg is dat ze zelf enorm aan het schipperen zijn. Zo'n rit naar Saint-Etienne bijvoorbeeld, die had zowel makkelijker als moeilijker kunnen zijn, ze blijven een beetje in het midden hangen om zoveel mogelijk scenario's mogelijk te maken. Waarbij ze mijns inziens wat teveel aan de veilige kant blijven hangen en het dus in een aantal gevallen toch gaat uitdraaien op een sprint.

Bij de rit naar Calais zit je ook nog met de wind, maarja, lastig om daar nu al iets over te zeggen natuurlijk. De klim lijkt een paar steile stroken te hebben, maar is wel dusdanig kort dat je als sprintersploeg van voren kunt beginnen, de helft cadeau krijgt, richting de top wat wegzakt maar dan in de afdaling weer naar voren kunt. Of een late uitval het haalt zal dan ook onder meer afhangen van de wind en hoe technisch de finale is, met wellicht wat bochten en rotondes. Dat gaan we in een later stadium eens beter bekijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 2 juni 2022 @ 06:37:03 #48
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204939181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is fijn dat ze ons in ieder geval wat voer voor discussie bieden. Het gevoel wat ik er wel een beetje bij krijg is dat ze zelf enorm aan het schipperen zijn. Zo'n rit naar Saint-Etienne bijvoorbeeld, die had zowel makkelijker als moeilijker kunnen zijn, ze blijven een beetje in het midden hangen om zoveel mogelijk scenario's mogelijk te maken. Waarbij ze mijns inziens wat teveel aan de veilige kant blijven hangen en het dus in een aantal gevallen toch gaat uitdraaien op een sprint.

Bij de rit naar Calais zit je ook nog met de wind, maarja, lastig om daar nu al iets over te zeggen natuurlijk. De klim lijkt een paar steile stroken te hebben, maar is wel dusdanig kort dat je als sprintersploeg van voren kunt beginnen, de helft cadeau krijgt, richting de top wat wegzakt maar dan in de afdaling weer naar voren kunt. Of een late uitval het haalt zal dan ook onder meer afhangen van de wind en hoe technisch de finale is, met wellicht wat bochten en rotondes. Dat gaan we in een later stadium eens beter bekijken.
Ze volgen volgens ik zie wel de kustlijn erna, en de wind is daar meestal vrij hard en tegen de avond komt die in de meeste gevallen uit het westen. Dat maakt een vlucht waarschijnlijker. Stijler dan die Blanc Nez klim vind je daar trouwens niet, vrees ik.

Wel prachtig dat ze de Opaalkust aandoen dit jaar _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Beregd op 02-06-2022 07:05:31 ]
  donderdag 2 juni 2022 @ 06:53:54 #49
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204939233
Zo’n tour met heel wat “heuvelritten” en een 40 km tijdrit op het einde, dit had echt wat voor Remco kunnen zijn.
pi_204939337
Ik zeg altijd maar zo, de renners maken de koers.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204939816
Weet iemand wanneer wegen / bergen worden afgesloten voor toerwielrenners? Wij zijn daar in de zomer in de buurt, willen op woensdag wel de Galibier op. Maar tot wanneer kan dat? Karavaan begint om 12:15 eraan, renners om 14:00 en boven zijn ze rond 16:00 gezien het tijdschema. Kan er nog gefietst worden tussen de reclamekaravaan door? Of als de karavaan langs is? Of is dat ding gewoon dicht vanaf 12:00 (of zelfs eerder?).
pi_204939947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 08:46 schreef Reljem het volgende:
Weet iemand wanneer wegen / bergen worden afgesloten voor toerwielrenners? Wij zijn daar in de zomer in de buurt, willen op woensdag wel de Galibier op. Maar tot wanneer kan dat? Karavaan begint om 12:15 eraan, renners om 14:00 en boven zijn ze rond 16:00 gezien het tijdschema. Kan er nog gefietst worden tussen de reclamekaravaan door? Of als de karavaan langs is? Of is dat ding gewoon dicht vanaf 12:00 (of zelfs eerder?).
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze zo'n berg waarop niet gefinisht wordt echt gaan afsluiten. Volgens mij kun je in principe gewoon op elk moment nog met de fiets naar boven. Als de renners eraan komen, krijg je natuurlijk eerst wel motoren enzo die iedereen van de weg maaien ;) Het is desondanks niet heel verstandig om vlak voor de passage van de renners nog naar boven te fietsen lijkt me.

latere edit: de Galibier is groot en lang hè ... 30 km klimmen denk ik als je hem helemaal doet. er zullen zeker richting de top echt niet heel veel mensen staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDDD op 02-06-2022 13:42:56 ]
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204957603


We kunnen het ook schriftelijk afdoen dit jaar.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 00:49:35 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204957643
Das wel wat uit de route lijkt me voor de tour ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 4 juni 2022 @ 08:17:13 #55
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_204958141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 08:46 schreef Reljem het volgende:
Weet iemand wanneer wegen / bergen worden afgesloten voor toerwielrenners? Wij zijn daar in de zomer in de buurt, willen op woensdag wel de Galibier op. Maar tot wanneer kan dat? Karavaan begint om 12:15 eraan, renners om 14:00 en boven zijn ze rond 16:00 gezien het tijdschema. Kan er nog gefietst worden tussen de reclamekaravaan door? Of als de karavaan langs is? Of is dat ding gewoon dicht vanaf 12:00 (of zelfs eerder?).
Sommige bergen zijn al 1 of 2 dagen van te voren.
Ben 2008 op Alpe d'Hueze geweest, kon toen de dag zelf er nog op.
Al zal je lopend/ te fiets iets langer erop kunnen vermoedt ik.
in 2013 was ik er 1 dag van te voren, en begreep toen dat ;s ochtends berg redelijk op tijd afgesloten was.
Hou er ook rekening mee dat je niet zomaar beneden bent. in 2008 reden we om half 7 weg (2km onder de top).
We waren half 12 's avonds terug in ons hotel in Grenoble (uur rijden).
Net efkes anges
  zondag 5 juni 2022 @ 12:52:10 #56
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204968187
Wout heeft beslist, Tiesj gaat mee.

https://sporza.be/nl/2022(...)n-wel~1654421100863/
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 11:06:16 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204975175
twitter
pi_204977145
Leuk in slomo beelden kijken hoe Jasper een naald in zijn achterste krijgt terwijl Sammy er naast zit en een beetje ongemakkelijk zit te knikken. Niets in de wereld is zo vastgeroest als de kut items van Sammy Neyrick
The owls are not what they seem
pi_204977979
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuk in slomo beelden kijken hoe Jasper een naald in zijn achterste krijgt terwijl Sammy er naast zit en een beetje ongemakkelijk zit te knikken. Niets in de wereld is zo vastgeroest als de kut items van Sammy Neyrick
Nog een paar semi-filosofische vragen stellen en het item is weer compleet.
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 12:18:26 #60
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204984137
Geen Karrepats deze tour
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:21:21 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204984166
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:52 schreef Beregd het volgende:
Wout heeft beslist, Tiesj gaat mee.

https://sporza.be/nl/2022(...)n-wel~1654421100863/
Ja Stevie jij deruit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204984319
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:18 schreef Momo het volgende:
Geen Karrepats deze tour
Apart dat dat zo groot in het nieuws is, was al wel bekend dat hij geen Tour zou doen. Werd nog even gezegd dat hij Tour ipv Giro zou doen toen bleek dat Bernal niet fit genoeg zou zijn, maar Giro + Tour is nooit een optie geweest.

Met Yates, Thomas en Martinez heb je ook wel een prima blok, alleen de vraag of iemand sterk genoeg is mee te doen voor podium.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 13:10:13 #63
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_204984553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Apart dat dat zo groot in het nieuws is, was al wel bekend dat hij geen Tour zou doen. Werd nog even gezegd dat hij Tour ipv Giro zou doen toen bleek dat Bernal niet fit genoeg zou zijn, maar Giro + Tour is nooit een optie geweest.

Met Yates, Thomas en Martinez heb je ook wel een prima blok, alleen de vraag of iemand sterk genoeg is mee te doen voor podium.
Ik sta 100% achter Martinez. Die gaat podium rijden.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 13:11:56 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204984563
Volgens Martinez is Yates eerste kopman.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 14:22:22 #65
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_204985112
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:11 schreef Beregd het volgende:
Volgens Martinez is Yates eerste kopman.
Ik denk dus dat Yates door het ijs gaat zakken en Martinez gaat uitblinken.
pi_205020306
QS met Jakobsen, Cattaneo, Alaphilippe, Morkov, Asgreen, Declercq, Devenyns en Senechal als je dat zo leest. Als Alaphilippe fit genoeg is uiteraard

https://www.wielerflits.n(...)-raakt-gaat-hij-mee/
  zaterdag 11 juni 2022 @ 12:10:16 #67
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205020396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 12:00 schreef Marcoss het volgende:
QS met Jakobsen, Cattaneo, Alaphilippe, Morkov, Asgreen, Declercq, Devenyns en Senechal als je dat zo leest. Als Alaphilippe fit genoeg is uiteraard

https://www.wielerflits.n(...)-raakt-gaat-hij-mee/
Het is wel jammer dat uitgerekend dit jaar het parcours zo zwaar is. Weinig kansen op etappezeges voor Jakobsen.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 12:39:38 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205020628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Het is wel jammer dat uitgerekend dit jaar het parcours zo zwaar is. Weinig kansen op etappezeges voor Jakobsen.
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in sprintetappes, ook niet als een Nederlander ze wint. :@

Ik zie veel liever Mathieu een keer winnen zoals vorig jaar dan dat Groenewegen of Jakobsen 2 of 3 sprintetappes winnen.
pi_205020634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 12:00 schreef Marcoss het volgende:
QS met Jakobsen, Cattaneo, Alaphilippe, Morkov, Asgreen, Declercq, Devenyns en Senechal als je dat zo leest. Als Alaphilippe fit genoeg is uiteraard

https://www.wielerflits.n(...)-raakt-gaat-hij-mee/
Ik vind het apart dat Patlef Honore totaal niet noemt, terwijl eerder in het jaar wel sprake was dat ie zou gaan.
pi_205039607
Steven Kruiswijk heeft gisteren in de slotetappe van de Dauphiné zijn tourdeelname wel veiliggesteld.
  maandag 13 juni 2022 @ 11:20:56 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_205039652
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Steven Kruiswijk heeft gisteren in de slotetappe van de Dauphiné zijn tourdeelname wel veiliggesteld.
Dat was straffe kost, het hele peloton decimeren tot 4 man, waarvan 3 Jumbo-Visma
  maandag 13 juni 2022 @ 11:23:54 #72
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205039676
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:20 schreef Blik het volgende:

[..]
Dat was straffe kost, het hele peloton decimeren tot 4 man, waarvan 3 Jumbo-Visma
De haters krijgen ongelijk
pi_205040395
Steven is als kopman niet geschikt, maar hij blijft een enorm straffe klimmer.

De prestatie van Ben O'Connor in de Dauphiné belooft trouwens ook veel.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205040625
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 12:40 schreef TheArt het volgende:

[..]
Ik vind het apart dat Patlef Honore totaal niet noemt, terwijl eerder in het jaar wel sprake was dat ie zou gaan.
Waarschijnlijk wordt de afweging Devenyns of Honoré. En als Alaphilippe 'gewoon' fit is, zal zijn maatje Devenyns wel meegaan. De rest lijken me zekerheidjes.
  donderdag 16 juni 2022 @ 08:13:15 #75
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_205063396
Het is niet zeker of Kasper Asgreen de Tourstart zal halen. De Deen van Quick-Step Alpha Vinyl kwam in de finale van de derde rit in de Ronde van Zwitserland zwaar ten val en kwam niet meer aan de start van rit 4. Niet alleen liep hij zware schaafwonden over zijn hele lichaam op, Asgreen blesseerde zich ook aan de knie. Dinsdagavond werd die onmiddellijk gehecht, maar woensdagochtend leek de schade toch groter dan verwacht.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_205063765
En Alpecin maakt geen doel van het groen

https://www.hln.be/tour-d(...)in-de-tour~a3ef7350/
pi_205063799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:18 schreef Marcoss het volgende:
En Alpecin maakt geen doel van het groen

https://www.hln.be/tour-d(...)in-de-tour~a3ef7350/
Onvermijdelijk als je met zowel Philipsen als VDP naar de Tour gaat.
  donderdag 16 juni 2022 @ 09:54:08 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205063978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Onvermijdelijk als je met zowel Philipsen als VDP naar de Tour gaat.
En omdat Mathieu zich niet mengt in massasprints zoals we in Giro hebben gezien. Niet zijn ding.
  donderdag 16 juni 2022 @ 10:08:53 #79
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205064083
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En omdat Mathieu zich niet mengt in massasprints zoals we in Giro hebben gezien. Niet zijn ding.
Ik zie Mathieu ook alleen maar MTB-en de laatste dagen. _O-
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:04:39 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205081374
twitter


Er is een officieel Fantasy spel voor de Tour, lijkt vooral op Scorito maar dan met 8 renners en de kans om tijdens de tour te wisselen.
  maandag 20 juni 2022 @ 07:41:04 #81
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_205098995
quote:
Zes renners waren bij Lotto-Soudal al zeker van een selectie voor de Tour de France, die binnen twee weken start in Kopenhagen: Caleb Ewan, Andreas Kron en de Belgen Tim Wellens, Philippe Gilbert, Florian Vermeersch en Brent Van Moer. Daar mag nog een landgenoot aan toegevoegd worden: Maxim Van Gils (foto). De 22-jarige klimmer reed vorig jaar als neoprof de Vuelta uit en mag het na een knap voorjaar, waarin hij een rit- en de eind­zege pakte in de Saudi Tour, nu proberen waarmaken op het allerhoogste niveau.
Nick Carter gaat starten.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 16:16:54 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205102474
twitter
  maandag 20 juni 2022 @ 16:23:49 #83
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205102546
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopen dat dit Les Amis de Paris-Roubaix zijn en niet mensen die daadwerkelijk straten kunnen maken.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 20 juni 2022 @ 16:40:55 #84
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205102706
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En omdat Mathieu zich niet mengt in massasprints zoals we in Giro hebben gezien. Niet zijn ding.
Volgens mij wil hij ook niet het risico lopen om te vallen in de hectiek, met zijn rug en alles.
pi_205102792
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:40 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Volgens mij wil hij ook niet het risico lopen om te vallen in de hectiek, met zijn rug en alles.
Als je ziet welke acties hij nog steeds regelmatig uithaalt, heb ik niet het idee dat hij bang is voor valpartijen.

Probleem met hem is vaak dat hij moeite heeft met positioneren en dat probeert te herstellen. Dat lukt hem in een kleinere groep dan meestal wel, maar juist in een massasprint is dat niet meer te doen
pi_205104187
Het is dit jaar wel erg lang wachten op de eerste definitieve selecties, zal wel met de COVID golf te zien hebben.
pi_205104643
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 19:15 schreef Columbiafan het volgende:
Het is dit jaar wel erg lang wachten op de eerste definitieve selecties, zal wel met de COVID golf te zien hebben.
Was dat afgelopen jaren zo vroeg ja? Het begint pas volgende week vrijdag
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 juni 2022 @ 20:02:14 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205104786
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 19:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Was dat afgelopen jaren zo vroeg ja? Het begint pas volgende week vrijdag
Nog maar anderhalve week, dan mag je toch wel weten waar je aan toe bent inmiddels? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 20 juni 2022 @ 20:07:42 #89
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205104856
Naar buiten duurt altijd wel lang. Zal dit weekend wel komen.

Voghters wacht tot woensdag.
pi_205104918
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nog maar anderhalve week, dan mag je toch wel weten waar je aan toe bent inmiddels? :o
Oh, de selecties zullen ook grotendeels wel bekend zijn (alleen de Franse ploegen wachten nog wel eens tot het NK voorbij is), maar die worden pas in de loop van deze week bekend gemaakt, dacht ik
  maandag 20 juni 2022 @ 20:44:46 #91
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205105300
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar buiten duurt altijd wel lang. Zal dit weekend wel komen.

Voghters wacht tot woensdag.
EF is altijd als laatste ja, vermoeiende act.
pi_205106509
twitter
  maandag 20 juni 2022 @ 22:34:46 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205106521
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
EF is altijd als laatste ja, vermoeiende act.
Welke achterlijke teams gaan iedereen een voor een voorstellen?
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 22:37:38 #95
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205106559
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Welke achterlijke teams gaan iedereen een voor een voorstellen?
Jumbo-Visma.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 juni 2022 @ 11:19:28 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205109081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Jumbo-Visma.
MIS.

twitter
  dinsdag 21 juni 2022 @ 11:20:58 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205109094
Geen Dennis vind ik toch wel verrassend. Lijkt me meer all-terrain rider als je het zo wil noemen tov Van Hooydonck
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 juni 2022 @ 11:21:35 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205109102
TDF / De selecties 2022
Maar ff los topic gemaakt.
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 11:27:25 #99
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205109165
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Dennis vind ik toch wel verrassend. Lijkt me meer all-terrain rider als je het zo wil noemen tov Van Hooydonck
quote:
Tweevoudig wereldkampioen tijdrijden Rohan Dennis werd in januari op de ploegenvoorstelling van Jumbo-Visma in Alicante nog gepresenteerd als een van de zekerheden voor de Tour-ploeg. De Australiër sukkelt de laatste weken echter met maag- en darmproblemen, waardoor de Nederlandse ploeg eerst de Ronde van Zwitserland wil afwachten om te zien of Dennis daadwerkelijk verbetert voordat hij zeker is van een Tour-ticket.

In de eerste rit van de Ronde van Zwitserland kwam Dennis op liefst 12’17 binnen van ritwinnaar Stephen Williams. Onder tropische omstandigheden speelden zijn darmproblemen weer op en moest hij in de finale zelfs nog van de fiets om een ‘dixie’ op te zoeken. Twee weken geleden moest hij al eerder de hoogtestage op Sierra Nevada verlaten vanwege de maag- en darmproblemen.
Pi-Air heeft betere darmen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 11:33:45 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205109199
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
[..]
Pi-Air heeft betere darmen.
Spoedcursus van Tom D. gekregen. Matig, slecht, waardeloos.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 13:08:52 #101
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_205110110
Mijn vader is een dag uitgenodigd om met L1 mee te gaan naar de tour. Etappe met vertrek in Lille. Helaas geen kaartje over
Net efkes anges
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 14:04:10 #102
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205110557
twitter
  dinsdag 21 juni 2022 @ 14:09:20 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205110598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 14:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ff een paar stafleden op de fiets van Pogacar laten hoesten
pi_205112282
Wel benieuwd wat ze doen als Roglic of Vingegaard bij een eigen test positief test, terwijl hij er goed voor staat en geen klachten heeft
  dinsdag 21 juni 2022 @ 19:21:54 #105
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205113134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:52 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat ze doen als Roglic of Vingegaard bij een eigen test positief test, terwijl hij er goed voor staat en geen klachten heeft
Vraag het Rasmussen.

Oh nee, dat was geen corona.
  Redactie Sport dinsdag 21 juni 2022 @ 19:24:06 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205113154
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:21 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Vraag het Rasmussen.

Oh nee, dat was geen corona.
Die had intern vast ook positief getest ja!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205113177
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:21 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Vraag het Rasmussen.

Oh nee, dat was geen corona.
Ben nog steeds benieuwd of Rabo het anders had gedaan als ze toen al wisten wat daarna allemaal naar buiten kwam :D
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 19:42:34 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205113405
twitter
pi_205113510
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die van Bernal tel ik wel als ritzege eigenlijk, al zal dat officieel niet zo zijn.

En Ganna en Fabio zullen deze Tour wel uit het lijstje verdwijnen. En logisch dat ze in dit rijtje staan, die reden de Tour nog nooit. Philipsen, Wellens, Yates, Fuglsang en Schachmann ook kansrijk, zeker Philipsen zal dit jaar of anders de komende jaren wel uit het lijstje verdwijnen.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:01:36 #110
499349 EinarBoe
Extreem mild
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:48:32 #111
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205114118
Slechts 1 w/ bij Jumbo. Schande. :(
pi_205114474
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:48 schreef Zwansen het volgende:
Slechts 1 w/ bij Jumbo. Schande. :(
twitter
  dinsdag 21 juni 2022 @ 21:32:31 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_205114512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:52 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat ze doen als Roglic of Vingegaard bij een eigen test positief test, terwijl hij er goed voor staat en geen klachten heeft
kappen met dat onnodig testen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 21:33:45 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205114527
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
[ twitter ]
Echt genoten van wielerflits vandaag. Het vlaggetje had last van een meltdown.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205114597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Echt genoten van wielerflits vandaag. Het vlaggetje had last van een meltdown.
Daar zal het inderdaad kermis geweest zijn. _O- Er zitten er daar bij die zonder te knipperen met de ogen Van Aert en Roglic inwisselen voor Cees en Jetse Bol. _O-
  dinsdag 21 juni 2022 @ 22:05:41 #116
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205114928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Echt genoten van wielerflits vandaag. Het vlaggetje had last van een meltdown.
Die hadden in een paar uur een heel Fok-topic vol gehad :D
pi_205130277
twitter
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:07:12 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205130328
Zijn ze op Wielerflits serieus boos dat Teunissen of Roosen niet mee zijn?
pi_205130378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze op Wielerflits serieus boos dat Teunissen of Roosen niet mee zijn?
Heb niet alles gelezen, maar zag wel Teunissen ipv Laporte/Tiesj en Gesink ipv van Hooydonck staan ja
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:17:10 #120
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205130419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Heb niet alles gelezen, maar zag wel Teunissen ipv Laporte/Tiesj en Gesink ipv van Hooydonck staan ja
Dennis ipv Kruijswijk/Van Hooydonck was ook niet ondenkbaar geweest een maandje geleden.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 15:28:28 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205137389
twitter
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 16:07:16 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205137735
twitter


In de toekomst mogelijk weer naar Puy de Dome, dat zou erg mooi zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205139600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

In de toekomst mogelijk weer naar Puy de Dome, dat zou erg mooi zijn.
Zou een topshow zijn inderdaad. Klimtijdrit zou ook al prima zijn, als ze niet te veel renners tegelijk over de berg willen jagen.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 19:15:35 #124
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205139673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:07 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Zou een topshow zijn inderdaad. Klimtijdrit zou ook al prima zijn, als ze niet te veel renners tegelijk over de berg willen jagen.
Met de fiets omhoog en dan met het treintje weer omlaag, lijkt mij een geniaal idee. Zit je alleen met alle auto's, die krijg je tijdens de tijdrit nooit meer van de berg af, of je moet echt in blokjes gaan werken inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:21:19 #125
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205139727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Met de fiets omhoog en dan met het treintje weer omlaag, lijkt mij een geniaal idee. Zit je alleen met alle auto's, die krijg je tijdens de tijdrit nooit meer van de berg af, of je moet echt in blokjes gaan werken inderdaad.
Moeten er echt auto's mee die berg op? Je zou ook kunnen experimenteren met volgmotoren oid
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 19:22:44 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205139739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Moeten er echt auto's mee die berg op? Je zou ook kunnen experimenteren met volgmotoren oid
Werkt op de Zoncolan prima, wat mij betreft zeker een optie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:03:38 #127
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_205140198
Al moeten ook die motoren weer omlaag
Net efkes anges
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:08:41 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205140266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Al moeten ook die motoren weer omlaag
Je kan er boven wel meer parkeren voordat het vol staat vergeleken met auto's
pi_205140444

Het weggetje naar boven is sinds de aanleg van die spoorlijn niet zo breed meer, waardoor je automatisch aangewezen bent op motoren als je veilig wil kunnen inhalen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_205140848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Het weggetje naar boven is sinds de aanleg van die spoorlijn niet zo breed meer, waardoor je automatisch aangewezen bent op motoren als je veilig wil kunnen inhalen.
Mechaniekers met wielen in het trammetje is zeker geen oplossing?
pi_205152181
Zoals het er nu uitziet woensdag 6 juli langs strook 3 _O_
pi_205153584
Ik hoop toch ook stiekem dat Jakobsen mee gaat doen voor t groen, als Cavendish et kan winnen dan Fabio toch ook w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 26 juni 2022 @ 14:05:12 #133
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205153831
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 13:32 schreef TLC het volgende:
Ik hoop toch ook stiekem dat Jakobsen mee gaat doen voor t groen, als Cavendish et kan winnen dan Fabio toch ook w/
Wel maar iets van 6 vlakke sprints dit jaar, dat is in het voordeel van Van Aert.
pi_205154060
Voor die ‘waaier etappe’ op zaterdag lijken de omstandigheden niet heel gunstig voorlopig.

Weliswaar windkracht 4 en lichte regen, maar de wind komt uit het westen, waardoor ze die op de Beltbrug pal tegen hebben.
leven zoals het leven is
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 14:42:20 #135
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205154099
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:37 schreef Jason22 het volgende:
Voor die ‘waaier etappe’ op zaterdag lijken de omstandigheden niet heel gunstig voorlopig.

Weliswaar windkracht 4 en lichte regen, maar de wind komt uit het westen, waardoor ze die op de Beltbrug pal tegen hebben.
Dus jij zegt mij dat het bidden tot de weergoden van Gouvenou weer niets oplevert? Ach.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205154114
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dus jij zegt mij dat het bidden tot de weergoden van Gouvenou weer niets oplevert? Ach.
twitter


Zonneveld zegt code rood, dus het zal wel niets worden inderdaad.
Demain, on roule
pi_205157332
Lijkt me niet heel nuttig om zo vroeg al naar weersvoorspellingen te kijken eigenlijk
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 21:15:25 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205157399
pi_205157543
Is dat van dezelfde designer als bij Jumbo? Lijkt me beiden geen verbetering
  zondag 26 juni 2022 @ 22:16:01 #140
102912 crv
Screwed up
pi_205157973
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
wat levert dat nu op die sluikreclame ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 12:47:32 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205161024
TDF / De route

Een blik op de route, in het kader van de voorpret.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:25:57 #142
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205161340
De AD podcast voorbeschouwing geluisterd, nu alweer zin in de Tour
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 20:58:53 #143
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 juni 2022 @ 23:17:13 #144
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205167110
In de officiële app van de TDF kan je nu ook Radio Tour aanzetten, weet niet of dat helemaal nieuw is maar ter info.
pi_205170780
Benieuwd welke nobuddie de halve Tour in het wit mag rijden. McNulty? Als dat ook maar de vraag wanneer die gewoon in dienst rijdt.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 14:19:05 #146
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205170805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd welke nobuddie de halve Tour in het wit mag rijden. McNulty? Als dat ook maar de vraag wanneer die gewoon in dienst rijdt.
Jorgenson wellicht. Geen imponerende namen in ieder geval.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 15:19:48 #147
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205171187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd welke nobuddie de halve Tour in het wit mag rijden. McNulty? Als dat ook maar de vraag wanneer die gewoon in dienst rijdt.
Ik denk Leknessund.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 15:22:55 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205171218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Jorgenson wellicht. Geen imponerende namen in ieder geval.
Jeetje, zelfs Goddu komt niet meer in aanmerking.

Pogacar gaat die witte trui 4x op rij winnen (en geel waarschijnlijk ook, maar goed) :')
pi_205171287
Anders was Mader de grootste kandidaat geweest voor plek 2, nu is er echt niks meer over inderdaad. McNulty eindigde vorig jaar op 3 uur en is nu de belangrijkste kandidaat voor de 2e plek :D
pi_205171560

Bij Wielerflits verwachten ze het een en ander van Beenwa Kusnefroi. Jammer dat al ie maanden niet meer vooruit komt.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 16:11:19 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205171581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:

Bij Wielerflits verwachten ze het een en ander van Beenwa Kusnefroi. Jammer dat al ie maanden niet meer vooruit komt.
Cosnefroy komt überhaupt nooit vooruit in de Tour.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 16:13:49 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205171606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Cosnefroy komt überhaupt nooit vooruit in de Tour.
Die demarrage voor de bergtrui waar het peloton in moest houden om hem niet voor de top in te halen _O_
  dinsdag 28 juni 2022 @ 16:16:13 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205171620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die demarrage voor de bergtrui waar het peloton in moest houden om hem niet voor de top in te halen _O_
Kreeg ie geen bolletjes omdat Anthony Modeste uit viel?
  Redactie Sport dinsdag 28 juni 2022 @ 17:26:25 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205172114
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Kreeg ie geen bolletjes omdat Anthony Modeste uit viel?
Nee, dat was Sergio Perez. Had problemen met zijn motor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 18:18:39 #155
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205172442
twitter


Aha.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:04:25 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205174474
twitter


Ok....
pi_205174514
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Ok....
En dan zeggen ze dat Nederlanders chauvinistisch zijn. Lachwekkond.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:33:04 #158
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205174871
https://www.hln.be/wielre(...)g-zal-zijn~a8ee4856/

Hierbij het #kniejournaal van 28 juni
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:43:21 #159
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205175025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:33 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)g-zal-zijn~a8ee4856/

Hierbij het #kniejournaal van 28 juni
Die gaat de eerste dagen nog niet goed zijn. Beetje als vorig jaar met z’n blindedarm.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:44:26 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205175043
En ja, als begin volgende week Van Aert 4 ritten op rij gewonnen heeft, mag je deze quoten. _O-
pi_205175052
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef Zwansen het volgende:
En ja, als begin volgende week Van Aert 4 ritten op rij gewonnen heeft, mag je deze quoten. _O-
Dat doen we alleen als je beloofd een schoen op te eten als Wout in de eerste week 2 ritten wint of zo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:47:44 #162
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175085
Misschien dat hij het ook iets groter maakt omdat hij geen topfavoriet wil zijn. Maar hopelijk valt het mee voor Wout. Heeft ook wel echt goede kans om in het geel te rijden eerste dagen natuurlijk. Ganna en wielertweelingbroer Mathieu zitten alleen eventueel in de weg zonder rare gebeurtenissen.
pi_205175257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:47 schreef Momo het volgende:
Misschien dat hij het ook iets groter maakt omdat hij geen topfavoriet wil zijn. Maar hopelijk valt het mee voor Wout. Heeft ook wel echt goede kans om in het geel te rijden eerste dagen natuurlijk. Ganna en wielertweelingbroer Mathieu zitten alleen eventueel in de weg zonder rare gebeurtenissen.
Waarbij hij nog het voordeel heeft dat hij boni’s kan pakken in de 1e ritten, terwijl Ganna en Mathieu dat normaal niet doen (tenzij waaiers)
pi_205175309
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:43 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Die gaat de eerste dagen nog niet goed zijn. Beetje als vorig jaar met z’n blindedarm.
allemaal onzin om zand in de ogen te strooien
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 08:23:36 #165
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205177601
twitter
  woensdag 29 juni 2022 @ 08:39:50 #166
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205177716
Flopvid. Deze hele Tour gaat naar de klote.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205177823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Ok....
Dit kan niet.
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:02:14 #168
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205177837
Jeetje. En het zal niet de laatste zijn. :{
pi_205177842
Ach, Merijn
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 09:49:14 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205178198
Team presentatie is 18:30 - 20:10 vandaag.
pi_205178232
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:39 schreef Mani89 het volgende:
Flopvid. Deze hele Tour gaat naar de klote.
Door de ASO en UCI zelf. Strengheid van maatregelen staat totaal niet meer in verhouding met de impact van covid.
pi_205178358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:52 schreef Devolder het volgende:

[..]
Door de ASO en UCI zelf. Strengheid van maatregelen staat totaal niet meer in verhouding met de impact van covid.
Je moet overal toch nog steeds thuisblijven als je covid hebt? Ook zonder syptomen?
pi_205178490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je moet overal toch nog steeds thuisblijven als je covid hebt? Ook zonder syptomen?
Klopt, maar je hoeft niet te testen zonder klachten. En er gaan in het peloton heel wat mensen de Tour missen of eruit stappen, gebaseerd op een test die in de 'normale' maatschappij niet had plaatsgevonden.
pi_205178517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:21 schreef Devolder het volgende:

[..]
Klopt, maar je hoeft niet te testen zonder klachten. En er gaan in het peloton heel wat mensen de Tour missen of eruit stappen, gebaseerd op een test die in de 'normale' maatschappij niet had plaatsgevonden.
Oh, op die manier. Dat klopt inderdaad ja, al ligt dat ook aan de voorzichtigheid van de teams zelf
pi_205178583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Oh, op die manier. Dat klopt inderdaad ja, al ligt dat ook aan de voorzichtigheid van de teams zelf
Daar heb je een punt. De voorzichtigheid van de teams komt vooral voort uit de kennis dat de ASO op rustdagen iedereen test, ook de renners zonder klachten. Als de ASO/UCI besluit om alleen nog testen te verplichten bij klachten, krijgen we een veel reëler beleid en minder impact op de koers.
pi_205178694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je moet overal toch nog steeds thuisblijven als je covid hebt? Ook zonder syptomen?
Ja. Maar de meeste mensen weten helemaal niet dat ze kerona hebben, omdat je niet hoeft te testen als je geen symptomen hebt.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 10:54:02 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205178773
twitter
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:57:03 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205178793
Blijft een apart fenomeen dat allerlei afspraken al vooraf zijn gemaakt voordat transferperiode uberhaupt open is. Wellicht moet je dan richting voetbalmodel waar je pas mag spreken met een speler in een vastgestelde periode voordat contract afloopt.

Nu krijg je veel renners die niet mee mogen naar de Tour omdat ze vertrekken.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:58:05 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205178798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt me verstandig Aike er snel uit te flikkeren, voor ie er een DSM van maakt.
pi_205178843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft een apart fenomeen dat allerlei afspraken al vooraf zijn gemaakt voordat transferperiode uberhaupt open is. Wellicht moet je dan richting voetbalmodel waar je pas mag spreken met een speler in een vastgestelde periode voordat contract afloopt.

Nu krijg je veel renners die niet mee mogen naar de Tour omdat ze vertrekken.
Wat in de praktijk ook in het voetbal niet gebeurt.. denk niet dat je dat kan voorkomen
pi_205178854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft een apart fenomeen dat allerlei afspraken al vooraf zijn gemaakt voordat transferperiode uberhaupt open is. Wellicht moet je dan richting voetbalmodel waar je pas mag spreken met een speler in een vastgestelde periode voordat contract afloopt.

Nu krijg je veel renners die niet mee mogen naar de Tour omdat ze vertrekken.
Bij Hermans had je toch ook nog dat gedoe met Tormans?
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:07:38 #182
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205178879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bij Hermans had je toch ook nog dat gedoe met Tormans?
Dat gedoe met Tormans is eindelijk opgelost. Die hebben zelfs nog verlengd.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:17:07 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205178919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een hoop geblaat maar hij zegt concreet niks. Voor een DSM apostel als Aike kan “de sfeer definitief verzieken” ook betekenen dat Quinten een keer de verwarming te hoog heeft gezet in de hotelkamer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205178926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Ok....
quote:
Roglic: “Wout is iemand die 100% toegewijd is aan het hele team. We helpen elkaar. We weten waarom we hier zijn en we weten wat in deze ronde het belangrijkste doel van onze ploeg is. Wout heeft een vrije rol en het is voor hem ook een grote uitdaging om voor het groen te gaan.”
Hopelijk leest Renaat dit niet!
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:28:05 #185
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205178999
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Het lijkt me verstandig Aike er snel uit te flikkeren, voor ie er een DSM van maakt.
De natuur van een sekte is het gedachtengoed te verspreiden. Misschien is het al te laat voor Wanty.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:35:20 #186
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_205179061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Maar de meeste mensen weten helemaal niet dat ze kerona hebben, omdat je niet hoeft te testen als je geen symptomen hebt.
Verschrikkelijk, nietwaar?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_205179114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, nietwaar?
In het dagelijkse leven? Nee. Niet zo boeiend. Als wielrenner is het natuurlijk wel klote als je uit de Tour zou moeten door een positieve test, terwijl je nergens last van hebt.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:41:02 #188
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_205179121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zegt meer over Visbeek dan over Hermans.

Continu benadrukken dat de sfeer goed moet zijn, is meestal nefast voor de goede sfeer.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:41:37 #189
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205179131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
In het dagelijkse leven? Nee. Niet zo boeiend. Als wielrenner is het natuurlijk wel klote als je uit de Tour zou moeten door een positieve test, terwijl je nergens last van hebt.
En dan lekker je kopman en de rest van de ploeg en rest van het peloton aansteken waarvan een deel wel echt ziek wordt.
pi_205179179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:41 schreef Momo het volgende:

[..]
En dan lekker je kopman en de rest van de ploeg en rest van het peloton aansteken waarvan een deel wel echt ziek wordt.
Diegene met die positieve test kan ook de kopman zijn, die de gele trui heeft en nog een paar dagen te gaan heeft tot aan Parijs.

Of de kopman heeft er ook helemaal geen last van.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:48:59 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205179205
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Diegene met die positieve test kan ook de kopman zijn, die de gele trui heeft en nog een paar dagen te gaan heeft tot aan Parijs.

Of de kopman heeft er ook helemaal geen last van.
Zullen vast overwegingen zijn dan die gemaakt moeten worden in een geval als dat, maar het is het echt heel onverstandig om een covid positieve renner in je team te laten.
pi_205179235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Zullen vast overwegingen zijn dan die gemaakt moeten worden in een geval als dat, maar het is het echt heel onverstandig om een covid positieve renner in je team te laten.
Tsja. In het gewone leven zijn er amper nog maatregelen. Blijkbaar niet zo'n probleem om met kerona te gaan winkelen, ergens iets te gaan eten, naar een feestje te gaan, etc.
pi_205179242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bij Hermans had je toch ook nog dat gedoe met Tormans?
Dat gedoe met Tormans was volgens mij vooral te wijten aan Jan Tormans zelf.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:53:40 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205179261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja. In het gewone leven zijn er amper nog maatregelen. Blijkbaar niet zo'n probleem om met kerona te gaan winkelen, ergens iets te gaan eten, naar een feestje te gaan, etc.
Winkelen is wat anders dan een topsport presentatie leveren. Met corona bewust gewoon onder de mensen te begeven die dat niet weten is natuurlijk ook al gewoon egoïstisch.
pi_205179276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat gedoe met Tormans was volgens mij vooral te wijten aan Jan Tormans zelf.
Ja, grotendeels wel volgens mij. Daar zat Hermans toen dat speelde ook tussen.

Verder geen idee wat je er aan moet doen. Bij het voetballen mag je pas 6 maanden voor het aflopen van je contract gaan praten met andere clubs / benaderd worden door andere clubs.

In de praktijk zal niet iedereen zich aan die regel houden.

En dan krijg je daarna hetzelfde gedoe met renners die niet willen verlengen. De conclusie is dan dat ze wel weg zullen gaan en in het slechtste geval kunnen ze dan ook fluiten naar interessante wedstrijden.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 13:24:29 #196
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205180063
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:27:37 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205180095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn zo'n overzicht, nog nooit eerder gezien voor een grote ronde. Zie je gelijk dat je de bergtrui waarschijnlijk kan winnen door in 3 ritten in de aanval te gaan
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:29:09 #198
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205180111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja. In het gewone leven zijn er amper nog maatregelen. Blijkbaar niet zo'n probleem om met kerona te gaan winkelen, ergens iets te gaan eten, naar een feestje te gaan, etc.
Dat is natuurlijk iets compleets anders, als een normaal persoon zich een dagje of twee wat minder voelt is dat geen probleem, als een topsporter en zeker een klassementsrenner net even een paar procent minder is door bijvoorbeeld corona (en een paar procent minder is met geen enkele klachten) dan wordt die er gewoon keihard afgereden in bergetappes.

Dus corona (en andere ziektes) zijn altijd een probleem in een peloton en voor corona hebben we dat overigens ook al vele malen gezien met renners die moeten afstappen met griep. Je wil gewoon geen corona of griep oplopen in een wedstrijd met of zonder klachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wienerschnitzels op 29-06-2022 13:34:24 ]
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:41:36 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205180223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Fijn zo'n overzicht, nog nooit eerder gezien voor een grote ronde. Zie je gelijk dat je de bergtrui waarschijnlijk kan winnen door in 3 ritten in de aanval te gaan
Rit 9, 11, 12 en 18 mee zitten dan zit je al goed. Wel relatief weinig op zich om trui te winnen
pi_205180376
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk iets compleets anders, als een normaal persoon zich een dagje of twee wat minder voelt is dat geen probleem, als een topsporter en zeker een klassementsrenner net even een paar procent minder is door bijvoorbeeld corona (en een paar procent minder is met geen enkele klachten) dan wordt die er gewoon keihard afgereden in bergetappes.

Dus corona (en andere ziektes) zijn altijd een probleem in een peloton en voor corona hebben we dat overigens ook al vele malen gezien met renners die moeten afstappen met griep. Je wil gewoon geen corona of griep oplopen in een wedstrijd met of zonder klachten.
Een paar procent minder is nog altijd minder erg dan helemaal uit de Tour moeten. Je hebt het liever niet dan wel, maar denk wel dat de ASO en de UCI te scherp aan de wind zeilen nu.
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:00:21 #201
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205180412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een paar procent minder is nog altijd minder erg dan helemaal uit de Tour moeten. Je hebt het liever niet dan wel, maar denk wel dat de ASO en de UCI te scherp aan de wind zeilen nu.
Dan heb je echt geen idee van topsport als je denkt dat een paar procent niets uit maakt, dat is letterlijk het verschil tussen winnen en kansloos laatste worden.
pi_205180423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dan heb je echt geen idee van topsport als je denkt dat een paar procent niets uit maakt, dat is letterlijk het verschil tussen winnen en kansloos laatste worden.
Ik schreef dan ook "minder erg dan". En als je er zelfs helemaal geen last van hebt, dan is eruit moeten wat rigoureus.
pi_205180681
Ik vind die Bora kits voor de Tour vrij geil.
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:38:06 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205180772
twitter
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 14:39:58 #205
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205180788
quote:
The finish is not at the finish. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:45:32 #206
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205180841
Had ik al gezegd dat ik deze maand nog de Planche heb gefietst? Of fietsen, het was vooral harken… :@
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:53:44 #207
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205180916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik schreef dan ook "minder erg dan". En als je er zelfs helemaal geen last van hebt, dan is eruit moeten wat rigoureus.
Als je positief bent moet je in isolatie. Zowel in Nederland als Frankrijk. Dus dan mag je niet eens verder rijden in de tour. Heeft niets met ASO of UCI te maken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205180929
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:53 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Als je positief bent moet je in isolatie. Zowel in Nederland als Frankrijk. Dus dan mag je niet eens verder rijden in de tour. Heeft niets met ASO of UCI te maken.
Als je geen symptomen hebt, hoef je niet te testen. Dus normaal gesproken zou je zonder symptomen nooit een positieve test kunnen "scoren", omdat je niet hoeft te testen. Niet testen is ook niet positief.

Met symptomen is wat anders, maar iemand die ziek is, verlaat de Tour de France meestal sowieso al.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 juni 2022 @ 15:02:17 #209
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205180970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
The finish is not at the finish. _O_
Dat was wel briljant ja :D
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:25:53 #210
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205181171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je geen symptomen hebt, hoef je niet te testen. Dus normaal gesproken zou je zonder symptomen nooit een positieve test kunnen "scoren", omdat je niet hoeft te testen. Niet testen is ook niet positief.

Met symptomen is wat anders, maar iemand die ziek is, verlaat de Tour de France meestal sowieso al.
Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat teams geen risico willen nemen dat een persoon andere wielrenners besmet, die daardoor misschien wel symptomen krijgen en er alsnog uit moeten. Dan maar preventief testen om te voorkomen dat het zich verspreidt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205181275
twitter


Kan dit?
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:43:57 #212
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205181293
Wat een afschuwelijke kleur
pi_205181523
Gelukkig heeft de helm niet zo'n opvallende kleur
pi_205181539
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je geen symptomen hebt, hoef je niet te testen. Dus normaal gesproken zou je zonder symptomen nooit een positieve test kunnen "scoren", omdat je niet hoeft te testen. Niet testen is ook niet positief.

Met symptomen is wat anders, maar iemand die ziek is, verlaat de Tour de France meestal sowieso al.
Denk dat dat laatste niet zo is eigenlijk, renners moeten wel echt flink ziek zijn om uit zichzelf de Tour te verlaten. Die hopen er dan door te komen en alsnog te scoren in de resterende ritten
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 16:19:07 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205181557
twitter


@Mani89
  Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 17:01:12 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205181862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

@:Mani89
Dat geloof ik ook, maar hij gaat gewoon weer ergens op zijn bek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205181946
Irritante hype van vorig jaar Schelling heeft t dit jaar nog niet tot een selectie van de grote ronde geschopt. Gaat ie wel de vuelta rijden?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_205181965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Irritante hype van vorig jaar Schelling heeft t dit jaar nog niet tot een selectie van de grote ronde geschopt. Gaat ie wel de vuelta rijden?
Die moet eerst fit worden..

Maar Hindley en Higuita gaan de Vuelta rijden, Kelderman waarschijnlijk ook. Bennett misschien ook nog nu hij niet start in de Tour.. dan is de ploeg al snel vol
  Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 17:17:58 #219
451829 crew  H.Vviv
pi_205181979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Die moet eerst fit worden..

Maar Hindley en Higuita gaan de Vuelta rijden, Kelderman waarschijnlijk ook. Bennett misschien ook nog nu hij niet start in de Tour.. dan is de ploeg al snel vol
Buchmann ook zeker van de Vuelta. Gaan daar met een klimploeg aan de start komen.
  Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 17:18:57 #220
451829 crew  H.Vviv
pi_205181988
Trek ook in een nieuw shirt
twitter
pi_205182049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:17 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Buchmann ook zeker van de Vuelta. Gaan daar met een klimploeg aan de start komen.
Oké, dan zal Bennett vast ook niet starten. Schelling kan dan wel van nut zijn, maar die moet eerst weer z'n oude niveau gaan benaderen..
pi_205182127
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Oké, dan zal Bennett vast ook niet starten. Schelling kan dan wel van nut zijn, maar die moet eerst weer z'n oude niveau gaan benaderen..
Schelling zou sowieso geen grote ronde rijden, ook voor zijn gezondheidsproblemen, was dit het plan voor dit jaar.
pi_205182159
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:45 schreef Zwansen het volgende:
Had ik al gezegd dat ik deze maand nog de Planche heb gefietst? Of fietsen, het was vooral harken… :@
heb je de top ook gepakt? Snap niet dat daar gekoerst kon worden :D prachtige klim wel, ik was er vorige maand
pi_205182181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:37 schreef Devolder het volgende:

[..]
Schelling zou sowieso geen grote ronde rijden, ook voor zijn gezondheidsproblemen, was dit het plan voor dit jaar.
Oké, dat had ik gemist, dat klinkt ook wel wat serieuzer dan niet helemaal fit zijn..
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:16:12 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205182439
twitter


Ineejus gaat schroeien vrijdag
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 18:18:14 #226
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205182465
TDF / Teampresentatie TDF 2022

Even apart topic aangemaakt
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 18:21:23 #227
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205182498
twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 18:23:18 #228
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205182515
Nee metallic Fenix blauw is mooier dan die van Deceuninck.
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:33:02 #229
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205182605
Al die nieuwe shirts, even normaal doen ja, dit is voor Henk van de Hoek toch niet te begrijpen?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:34:03 #230
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205182618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:33 schreef Fretwork het volgende:
Al die nieuwe shirts, even normaal doen ja, dit is voor Henk van de Hoek toch niet te begrijpen?
Voor Herbert en Maarten wel?
pi_205182626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:33 schreef Fretwork het volgende:
Al die nieuwe shirts, even normaal doen ja, dit is voor Henk van de Hoek toch niet te begrijpen?
Henk vd Hoek hoeft dit ook niet te begrijpen. Dit is helemaal geen sport voor Henk van de Hoek
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_205182632
En ook nog al die nationale kampioenen die opeens anders zijn!
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 18:35:20 #233
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205182638
Bjarne Riis, the only rider from Denmark to have won the Tour de France, was not invited to the festivities in Copenhagen, being left off the list of dignitaries invited to participate in the Grand Départ on Friday by organisers ASO.

Ach, Bjarne.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:35:56 #234
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205182643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Henk vd Hoek hoeft dit ook niet te begrijpen. Dit is helemaal geen sport voor Henk van de Hoek
Tuurlijk wel, lekker Gesink, Alpe d Huez, Mart Smeets kijken na de barbecue
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_205182648
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Voor Herbert en Maarten wel?
Zal bij mij ook wel twee weken wennen zijn. :@
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:36:22 #236
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205182651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Voor Herbert en Maarten wel?
Fair enough
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_205182656
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Zal bij mij ook wel twee weken wennen zijn. :@
Wie vrijwillig naar Herbert en Maarten gaat luisteren kan gewoon beter n busje bellen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_205182665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Wie vrijwillig naar Herbert en Maarten gaat luisteren kan gewoon beter n busje bellen
Sow
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:40:58 #239
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205182689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:35 schreef Marcoss het volgende:
En ook nog al die nationale kampioenen die opeens anders zijn!
Er doen er maar een paar mee toch?
pi_205182696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:33 schreef Fretwork het volgende:
Al die nieuwe shirts, even normaal doen ja, dit is voor Henk van de Hoek toch niet te begrijpen?
Die kijkt sowieso de rest van het jaar niet, dus die valt het helemaal niet op dat het nieuwe shirts zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_205182777
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die kijkt sowieso de rest van het jaar niet, dus die valt het helemaal niet op dat het nieuwe shirts zijn.
Sinds Mathieu natuurlijk wel RvV en P-R.
pi_205182857
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er doen er maar een paar mee toch
Ja, maar van Aert, Cavagna, Dillier, Morkov, Schachmann, Mohoric en Konrad hebben ook opeens een ander shirt aan!
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 19:35:13 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205183231
twitter
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:02:31 #244
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205183560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

@:Mani89
Een parodie op een parodie op een parodie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205184412
twitter


Zelfs serieuze journalisten zijn niet in staat verder dan een vlaggetje te kijken.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 21:32:15 #246
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205184519
twitter
pi_205184526
https://nos.nl/video/2434(...)ad-outskills-getoond

Is DSM niks voor Dannie? Jeetje zeg.
  woensdag 29 juni 2022 @ 21:34:00 #248
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205184544
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:41 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
heb je de top ook gepakt? Snap niet dat daar gekoerst kon worden :D prachtige klim wel, ik was er vorige maand
Niet het onverharde deel. De finish van de Trois Ballon lag vlak na dat hele steil asfaltdeel dus kon ook niet echt verder (en had ook weinig zin).
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 21:34:17 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205184548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:32 schreef wimderon het volgende:
https://nos.nl/video/2434(...)ad-outskills-getoond

Is DSM niks voor Dannie? Jeetje zeg.
Jeetje die zit helemaal in de lead out modus
  woensdag 29 juni 2022 @ 21:37:21 #250
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205184583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:32 schreef wimderon het volgende:
https://nos.nl/video/2434(...)ad-outskills-getoond

Is DSM niks voor Dannie? Jeetje zeg.
Straks nog een conflict met Haller over wie de lead-out mag doen :D
pi_205185491
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Niet het onverharde deel. De finish van de Trois Ballon lag vlak na dat hele steil asfaltdeel dus kon ook niet echt verder (en had ook weinig zin).
Als je er dan toch bent! Dat stuk onverhard viel trouwens nog wel mee, maar het stuk asfalt daarna is 25% en superslechte kwaliteit, ik kwam echt amper vooruit :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 30 juni 2022 @ 07:28:39 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205186522
twitter


Einde tijdperk waaiers.
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:19:35 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205186831
Joh

Bedankt Thijs, domme juichlaaf
pi_205186878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joh

Bedankt Thijs, domme juichlaaf
Schuld van de boeren!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205186891
De politie in Kopenhagen is vanochtend binnengevallen bij het hotel van Bahrain (alweer dus).
pi_205186907
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Einde tijdperk waaiers.
Daarom is het ook vrij nutteloos om zo vroeg al naar de weersvoorspellingen te kijken..
pi_205186999
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:27 schreef TheArt het volgende:
De politie in Kopenhagen is vanochtend binnengevallen bij het hotel van Bahrain (alweer dus).
_O- ze moeten dan toch echt wel al wat hebben zou je denken.
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:02:57 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205187151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:27 schreef TheArt het volgende:
De politie in Kopenhagen is vanochtend binnengevallen bij het hotel van Bahrain (alweer dus).
Met meer info:

Team says 5:30am search done by Danish Police at the request of the French Prosecutors
"The officers searched all team vehicles, staff and riders’ rooms. The team fully cooperated with all the officers’ requests, and the search was completed within two hours," said Bahrain Victorious in a statement. "No items were seized from the team."

"Following the police search, the team is now looking forward to focusing on the world’s biggest and best cycling race, Tour de France."The team will make no further comment on the subject."
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:24:17 #259
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205187355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:27 schreef TheArt het volgende:
De politie in Kopenhagen is vanochtend binnengevallen bij het hotel van Bahrain (alweer dus).
Wtf. Er moeten wel hele sterke aanwijzingen zijn wil de Deense politie op verzoek van Frankrijk dit doen toch? :o
pi_205187401
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Wtf. Er moeten wel hele sterke aanwijzingen zijn wil de Deense politie op verzoek van Frankrijk dit doen toch? :o
Dat, of de aanklager in Marseille is extreem haatdragend geworden toen Mohoor vorig jaar na zo'n inval een etappe won en nu net zo ver heen in zijn jacht op Bahrein als de GOP op jacht was naar Amerikaanse verkiezingsfraude
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:47:11 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:25:22 #262
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205187908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:32 schreef wimderon het volgende:
https://nos.nl/video/2434(...)ad-outskills-getoond

Is DSM niks voor Dannie? Jeetje zeg.
Die gaat lekker in de hoek van de kamer zitten terwijl Verstappen Stéphane uit elkaar trekt.
pi_205188087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die gaat lekker in de hoek van de kamer zitten terwijl Verstappen Stéphane uit elkaar trekt.
Nadat hij zelf wel het voorspel heeft gedaan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_205188113
Benieuwd of de Bahrainbonus deze Tour ineens verdwenen is.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 11:12:58 #265
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205188302
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Wtf. Er moeten wel hele sterke aanwijzingen zijn wil de Deense politie op verzoek van Frankrijk dit doen toch? :o
Ja, ze gaan niet zomaar ergens binnenvallen om de Fransen een plezier te doen, net als Europol niet gewoon voor de lol in verschillende landen bij verschillende mensen van de ploeg op bezoek gaat. Dan zijn er op z'n minst bepaalde aanwijzingen inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 12:27:46 #266
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205189030
twitter


Heeft Tadej te hard lopen rukken ofzo? Wat is die tape?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205189238
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat teams geen risico willen nemen dat een persoon andere wielrenners besmet, die daardoor misschien wel symptomen krijgen en er alsnog uit moeten. Dan maar preventief testen om te voorkomen dat het zich verspreidt.
Dat ligt er een beetje aan hoe en wat denk ik.

Een of andere knecht halverwege eruit halen omdat 'ie positief test of 'n assistent-ploegleider, dat geloof ik wel. Maar stuur je 2 dagen voor het einde je kopman in de gele trui naar huis?
pi_205189249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat dat laatste niet zo is eigenlijk, renners moeten wel echt flink ziek zijn om uit zichzelf de Tour te verlaten. Die hopen er dan door te komen en alsnog te scoren in de resterende ritten
Als iemand koorts heeft, dan gaat 'ie niet fietsen. Met een kuchje of zo, dan wel. Als iemand dan toch gewoon redelijk kan presteren, is er weinig aan de hand. En soms selecteert het zichzelf wel en wordt iemand die niet fit is er gewoon finaal afgereden en komt 'ie buiten tijd binnen of stapt 'ie af. Rooks had 'n keer zoiets met een vlakke etappe.
  donderdag 30 juni 2022 @ 13:05:22 #269
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205189338
Corona :')
pi_205189612
twitter


Toppers starten massaal vroeg morgen
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 14:00:20 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205189685
Ja als ik naar de weermodellen kijk dan kan het iets regenen vanaf 17:00-18:00 ongeveer, al geven sommige modellen het pas om 20:00.

Ook draait dan de wind van zuidenwind naar westenwind en wordt iets sterker.
  donderdag 30 juni 2022 @ 14:02:10 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205189706
Han Kokkaar ook corona. :(
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 14:05:43 #273
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 14:30:21 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205189945
Alle interessante namen in het eerste anderhalf uur. Het tweede anderhalf uur kun je bijna overslaan.
pi_205189954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:00 schreef Momo het volgende:
Ja als ik naar de weermodellen kijk dan kan het iets regenen vanaf 17:00-18:00 ongeveer, al geven sommige modellen het pas om 20:00.

Ook draait dan de wind van zuidenwind naar westenwind en wordt iets sterker.
Ach, ze kunnen het weer van gisteren nog niet eens goed voorspellen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205189957
Ganna, Van Aert en Pogacar binnen twee minuten van elkaar. Sporza kan alvast beginnen met klagen dat Wout te weinig zendtijd krijgt.
  donderdag 30 juni 2022 @ 15:18:48 #278
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205190243
quote:
Froome moet ploegmaten al tijdens ploegenpresentatie laten gaan: https://speld.nl/2022/06/(...)sentatie-laten-gaan/
  donderdag 30 juni 2022 @ 15:24:34 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205190269
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Froome moet ploegmaten al tijdens ploegenpresentatie laten gaan: https://speld.nl/2022/06/(...)sentatie-laten-gaan/
Erg goed dat die schrijver ook nog Thom Egberts heet :D
pi_205190398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle interessante namen in het eerste anderhalf uur. Het tweede anderhalf uur kun je bijna overslaan.
Maar als het weer toch anders blijkt te zijn dan voorspeld gaat Bettiol of Lutsenko winnen.
pi_205190417
De nieuwe Vohters is uit.



twitter
pi_205190452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Heeft Tadej te hard lopen rukken ofzo? Wat is die tape?
Dat bedekt de injectiewondjes.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 15:59:21 #283
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205190571
twitter
  donderdag 30 juni 2022 @ 17:52:54 #284
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_205191500
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dacht bij sekte gelijk aan team DSM :x
Net efkes anges
pi_205193226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:52 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Dacht bij sekte gelijk aan team DSM :x
:D Hebben ze nu ook al junioren team?
  donderdag 30 juni 2022 @ 22:01:56 #286
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205194599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:52 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Dacht bij sekte gelijk aan team DSM :x
Ik ook :D

'Goh, zou die daar een contract hebben getekend'
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 22:06:24 #287
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205194670
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:28:02 #288
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205197266
Zat op streetview even te kijken naar de etappe van morgen, maar hoe gaan ze dat doen op die lange zeebrug? Lage railing die ik zie op het eerste deel (tweede deel zit er een treinbaan naast), beetje valpartij en er lazert iemand in de zee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wienerschnitzels op 01-07-2022 11:01:53 ]
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:32:37 #289
194695 franklop
Fran knock
pi_205197303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zat op streetview even te kijken naar de etappe van morgen, maar hoe gaan ze dat doen op die brug? Lage railing die ik zie op het eerste deel (tweede deel zit er een treinbaan naast), beetje valpartij en er lazert iemand in de zee.
Waterfietsen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:37:15 #290
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205197357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zat op streetview even te kijken naar de etappe van morgen, maar hoe gaan ze dat doen op die brug? Lage railing die ik zie op het eerste deel (tweede deel zit er een treinbaan naast), beetje valpartij en er lazert iemand in de zee.
Remco doet niet mee.
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 22:44:12 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205206147
twitter
pi_205210196
Stuitte nog op dit.

Wat citaten uit een interview met wielerlegende Keizer Rik II.

Van Aert zou niet bij die Hollanders moeten rijden.

https://www.msn.com/nl-nl(...)fijne-van/ar-AAZ6MVK

De tragiek is dat Van Looy in zijn eigen wielercarrière vooral door landgenoten werd 'dwarsgezeten' (dwarsgezeten, in zijn eigen opinie dan).
Benoni Beheyt en Eddy Merckx.
Van Nederlanders had hij niet zoveel last.
Nou ja, misschien reden Jan Janssen en de jonge Gerben Karstens wel eens in de weg.

Rik II is, net als Roger De Vlaeminck, altijd een wat zeurderige kampioen gebleven.

Laat het maar zien, Jumbo Visma, en breng Wout naar de groene trui!
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 11:36:55 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205233013
twitter


In before ZIENDENDE BELGEN woensdag
  maandag 4 juli 2022 @ 11:50:12 #294
194695 franklop
Fran knock
pi_205233238
Met 2 doelen lijkt me dat een prima keuze. En als ze erbij weten te blijven kan hij ook nog gewoon sprinten voor de zege
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205233968
Er zit wel iets in dat WvA beter af zou zijn in een ploeg waar het helemaal om hem zou draaien.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205234613
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:50 schreef franklop het volgende:
Met 2 doelen lijkt me dat een prima keuze. En als ze erbij weten te blijven kan hij ook nog gewoon sprinten voor de zege
Er zullen wel wat renners wegrijden. En zie Vingegaard en die schansspringer niet met 'n MvdP of zo mee kunnen gaan op de keien.

De mannen van Jumbo hebben vandaag wat op de keitjes gereden.
  maandag 4 juli 2022 @ 15:19:14 #297
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205235566
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
Er zit wel iets in dat WvA beter af zou zijn in een ploeg waar het helemaal om hem zou draaien.
De vraag is wel of de begeleiding en de trainingen vergelijkbaar zijn (qua niveau) en Wout uiteindelijk misschien wel dé kopman is, maar er conditioneel minder van wordt.
pi_205235654
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]
De vraag is wel of de begeleiding en de trainingen vergelijkbaar zijn (qua niveau) en Wout uiteindelijk misschien wel dé kopman is, maar er conditioneel minder van wordt.
Er zijn ook niet zo 1, 2, 3 andere teams te noemen die op dat niveau zijn en geen grote kopman hebben voor de Tour. Eventueel een Trek - Segafredo ofzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205235718
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
Er zit wel iets in dat WvA beter af zou zijn in een ploeg waar het helemaal om hem zou draaien.
Op drie weken Tour na is Wout ook gewoon kopman.
pi_205235730
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]
De vraag is wel of de begeleiding en de trainingen vergelijkbaar zijn (qua niveau) en Wout uiteindelijk misschien wel dé kopman is, maar er conditioneel minder van wordt.
En de knechten zullen misschien ook een stukje minder zijn.
  maandag 4 juli 2022 @ 15:38:57 #301
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205235742
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
En de knechten zullen misschien ook een stukje minder zijn.
en geen korting bij de Jumbo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')