Wat knap! Ik had het voornemen er ook mee te starten dit jaar. De zakjes zijn in huis. Nu nog doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Al mijn geplante zaadjes voor basilicum, cherrytomaatjes, tijm e.d. zijn uitgekomen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2022 08:21 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op donderdag 14 april 2022 08:21 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2022 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Al mijn geplante zaadjes voor basilicum, cherrytomaatjes, tijm e.d. zijn uitgekomen![]()
[ afbeelding ]
Je komt ook van de Veluwequote:Op donderdag 14 april 2022 07:12 schreef summer52 het volgende:
-En in de zomer van 1952 werd er in Oldebroek een baby geboren van ruim 9 pond.
De smiechtquote:Op donderdag 14 april 2022 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben vandaag ontdekt dat onze kat, naast onze buren, regelmatig een ander huis op het pleintje bezoekt![]()
Gelukkig vinden ze het niet erg omdat ie zo sociaal is en inmiddels vriendjes met de hond is
Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?quote:Op donderdag 14 april 2022 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je komt ook van de VeluweLeuk!
Veluwe rules!quote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?
Zeker! Ik woon zelfs op fietsafstand van Oldebroekquote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?
Hij heeft daar weleens wat voer ‘gejat’ van hun kat (maar die leeft niet meer). Al heb ik, gezien zijn postuur, wel het vermoeden dat ie een adresje heeft waar ie wordt bijgevoerdquote:Op donderdag 14 april 2022 12:12 schreef H_T het volgende:
[..]
De smiechtKrijgt de kat daar ook extra te eten? Mijn zus had een kat die groot fan was van de pizzeria in de straat omdat daar altijd tonijn te scoren was
Het aantal posts in een maand is wat mij betreft niet het belangrijkstequote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat bijna halverwege de maand @:luctor.et.emergo aardig op weg is richting titel-prolongatie maar dat het wel een beetje een kampioenschap van de armoede wordt. Ik erken dat ik daar zelf mede debet aan ben.
Straks komt ie a la Winnie de Poeh klem te zitten in een kattenluikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij heeft daar weleens wat voer ‘gejat’ van hun kat (maar die leeft niet meer). Al heb ik, gezien zijn postuur, wel het vermoeden dat ie een adresje heeft waar ie wordt bijgevoerd
Straks heb ik een lang weekend, dan zal ik waarschijnlijk weinig posten, dus een kans voor anderen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat bijna halverwege de maand @:luctor.et.emergo aardig op weg is richting titel-prolongatie maar dat het wel een beetje een kampioenschap van de armoede wordt. Ik erken dat ik daar zelf mede debet aan ben.
Er is geen strijd zeg maar?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Vlakke etappe voor we de bergen in gaan. Dus niemand wil al z'n/d'r kruit verschieten.quote:
Iedereen is aan het opladen voor mei, dan begint het echte werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Dan doe ik het weer wat rustiger aan.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het opladen voor mei, dan begint het echte werk.
Gelukkig hebben wij die zelf niet, maar veel zal het niet schelenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks komt ie a la Winnie de Poeh klem te zitten in een kattenluik
Is er wat bijzonders in mei dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het opladen voor mei, dan begint het echte werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |