abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204574887
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh nee, zeker niet. Het is meer dat het raar is om te zeggen dat je zelf expres je vinger eraf hebt gehakt als het gaat om mishandeling.

Die andere sms’jes over het verbranden etc. kan ik nog wel plaatsen maar als het gaat om die vinger-app (dat klinkt heel ranzig, :') ) vind ik het wel maf maar niet op een Depp-is-gewoon-raar-manier. Een excuus verzinnen voor een verwonding door mishandeling (eentje waarover je nog extra verdriet hebt als je een liefde hebt voor gitaarspelen) door te zeggen dat je het expres zelf deed want yolo? Zeg dan dat je je per ongeluk hebt gesneden met een keukenmes of ergens gruwelijk vast kwam zitten. En als grap snap ik ‘m ook niet helemaal. Ook niet in je voorbeeld, :D. Terwijl ik die erg donkere sms’jes dus wel beter kan plaatsen, smakeloos of niet.
Maar als ik die opnames zo hoor van hem en de Gore sms’jes over en naar Amber, dan denk ik ook niet dat je (iig met gezond verstand) zijn gedrag kunt begrijpen. Hij is knettergek.
pi_204574923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Maar als ik die opnames zo hoor van hem en de Gore sms’jes over en naar Amber, dan denk ik ook niet dat je (iig met gezond verstand) zijn gedrag kunt begrijpen. Hij is knettergek.
Dat wijf kan iedereen gek maken.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:16:25 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204575955

Depps kamp komt met deze foto op de proppen. Zijn bodyguard (die in 2006 begon met zijn werk bij Depp en derhalve ook het begin vd relatie heeft meegemaakt) zegt:

quote:
In het begin waren ze echt ‘lovey-dovey’”, zegt hij. “Alles ging geweldig. Het waren echt de wittebroodsweken. Het was geweldig om Johnny opnieuw zo blij te zien. Amber was lief en charmant - zoals ze doorgaans is.”
Daarna geeft ie het volgende aan:

quote:
Maar daar kwam al snel verandering in. Het koppel begon steeds meer ruzie te maken, getuigt de bodyguard. “Amber begon te veranderen. Ze werd wat opvliegender, meer veeleisend. Ik kon zien dat zíj de broek wilde dragen in de relatie. Dat was heel duidelijk.” Volgens Connolly kon Heard plots “ijzig kil” worden en zag hij hoe Depp steeds stiller werd, en Heard knorriger.
En dan:

quote:
Fysiek geweld tussen de twee heeft hij nooit gezien, klinkt het. Maar ruzies hoorde hij alvast wel. “Ik kon Amber horen schreeuwen. Ik kon geroep en gehuil horen.” Die geluiden waren volgens Connolly “voornamelijk” afkomstig van Heard. “Ze maakten meer wel dan niet ruzie.” Toen begon het de bodyguard op te vallen dat zijn werkgever krassen en verwondingen in z'n gezicht kreeg. Bij Heard merkte hij nooit iets van verwondingen op, klinkt het. “Ik merkte meteen dat die verwondingen zichtbaar waren aan de linkerkant van zijn gezicht. Krassen in zijn nek. Een gezwollen lip. Een blauwe plek op zijn oogkas. Het kwam steeds vaker voor. Niet elke week, maar het gebeurde in ieder geval wel.”
Tot slot :') x 100

quote:
Tijdens het proces werd ook een foto getoond die genomen was tijdens de huwelijksreis in 2013. Daarop zouden verwondingen, waaronder een flinke zwelling, in het gezicht van Depp zichtbaar zijn. Wanneer hem gevraagd wordt naar de foto, wijst Connolly op de “zwelling links van Depp’s neus” en “onder zijn linkeroog”. Wat er gebeurd was, wil zijn ondervrager weten. “Ofwel is hij tegen een deur gelopen, ofwel is de deur tegen hém gelopen.”

Z’n opmerking zorgde voor gelach in de rechtszaal. En ook later tijdens z'n getuigenis zorgde Connolly voor hilariteit. Toen hem gevraagd werd naar het incident in Australië, wilde de advocaat van Heard weten of hij kon bevestigen dat Depp aan het urineren was in de foyer. De bodyguard keek verbaasd en antwoordde kort: “Nee.” Dat bracht Depp aan het lachen. De advocaat van Heard wilde dan weten of Connolly de penis van Depp gezien had, waarop die antwoordde: “Ik denk dat ik het me wel zou herinneren als ik zijn penis had gezien.”
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204575963
Waarom moet dit een maand duren?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:22:16 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204576002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Weet niet exact welke opnames je bedoelt. Die sms'jes zijn wel enorm smakeloos ja. Het is ook niet zo dat ik zeg dat het compleet normaal is. Wat ik eerder ook zei in dit topic: ik heb ook wel eens gezegd dat iemand van mij dood mag neervallen of wilde dat-ie dood was (nooit een ex, vriend(in) of partner of zo hoor!). Zelfs wel eens in wat specifiekere bewoordingen, so to say. Niet zoals Depp, dat gaat wel erg ver, maar om te zeggen dat ik niet begrijp dat een persoon de andere persoon dood zegt te wensen vind ik hypocriet. En eigenlijk gaat het altijd om hyperbolen. Ik betwijfel of Depp Amber toentertijd écht dood wilde en haar zou gaan verbranden en haar lijk wilde gaan neuken. Probably not. Het is een zware, zware vorm van 'humor' om met dit soort situaties om te gaan.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:22:31 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204576004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dit een maand duren?
Anderhalf maand, :+.
pi_204576039
Aangezien hun psycholoog of relatietherapeut al aangaf dat zij borderline zou hebben én er dramatische trekjes op na zou houden, past dit precies bij het beeld wat nu van hun relatie wordt geschetst.
Eerst is ze hartstikke leuk en lief, daarna veranderd zo’n vrouw. Claimend, jaloers, onvoorspelbaar, agressief.

Borderline written all over.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:55 #208
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204576099
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef vencodark het volgende:
Aangezien hun psycholoog of relatietherapeut al aangaf dat zij borderline zou hebben én er dramatische trekjes op na zou houden, past dit precies bij het beeld wat nu van hun relatie wordt geschetst.
Eerst is ze hartstikke leuk en lief, daarna veranderd zo’n vrouw. Claimend, jaloers, onvoorspelbaar, agressief.

Borderline written all over.
Depp was schijnbaar ook jaloers?

Zie toch niet echt dat iemand meer schuldig is hoor. Ziet er uit als een zeer toxische relatie, twee mensen die het slechtste in elkaar naar boven halen.
En wat iemand al zei: hun relatie duurt nog voort op deze manier. Ze kunnen elkaar ook niet loslaten en hun eigen weg gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204576189
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Depp was schijnbaar ook jaloers?

Zie toch niet echt dat iemand meer schuldig is hoor. Ziet er uit als een zeer toxische relatie, twee mensen die het slechtste in elkaar naar boven halen.
En wat iemand al zei: hun relatie duurt nog voort op deze manier. Ze kunnen elkaar ook niet loslaten en hun eigen weg gaan.
Ik snap best dat dit laatste niet lukt. Zij heeft hem een enorme imagoschade toegebracht en daarmee zijn werk afgenomen.
Kijk, we weten nog altijd niet wat wel of niet waar is. Depp is misschien niet helemaal onschuldig maar het feit dat door o.a de acties van Disney hij al bijvoorbaat veroordeeld is, klopt gewoon niet.
Nogmaals: er wordt gemeten met 2 maten.
Ik begrijp wel dat Depp zijn naam wilt zuiveren.
Natuurlijk laat je dit niet zomaar gebeuren.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:05:17 #210
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204576598
sorry voor nog een filmpje, maar dit is toch ook gewoon goud :P

Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_204576684
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Weet niet exact welke opnames je bedoelt. Die sms'jes zijn wel enorm smakeloos ja. Het is ook niet zo dat ik zeg dat het compleet normaal is. Wat ik eerder ook zei in dit topic: ik heb ook wel eens gezegd dat iemand van mij dood mag neervallen of wilde dat-ie dood was (nooit een ex, vriend(in) of partner of zo hoor!). Zelfs wel eens in wat specifiekere bewoordingen, so to say. Niet zoals Depp, dat gaat wel erg ver, maar om te zeggen dat ik niet begrijp dat een persoon de andere persoon dood zegt te wensen vind ik hypocriet. En eigenlijk gaat het altijd om hyperbolen. Ik betwijfel of Depp Amber toentertijd écht dood wilde en haar zou gaan verbranden en haar lijk wilde gaan neuken. Probably not. Het is een zware, zware vorm van 'humor' om met dit soort situaties om te gaan.
Ik snap niet zo goed waarom we zulk gestoord gedrag zouden moeten verklaren of zo. Het is iets heel anders dan zeggen: X mag doodvallen. In mijn ogen zijn dit 2 heel ziekelijke figuren.
pi_204576829
Opnieuw worden er sms'jes naar Paul Bettany bovengehaald. "Ik heb Amber uiteraard geslagen en lelijke kleuren laten zien tijdens een recente reis. Ik ben een krankzinnig persoon en niet echt goed in m'n hoofd na alle drank. Weed en pillen? Prima. Maar drank? Mijn draagvermogen is zo groot en ik kan niet stoppen. Lelijk en triest."

Hier gaf hij al toe aan een vriend dat hij Amber in elkaar geslagen heeft. Volgens mij was het gewoon geweld over en weer in deze relatie.
pi_204580261
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 19:07:20 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204580838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:10 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waarom we zulk gestoord gedrag zouden moeten verklaren of zo. Het is iets heel anders dan zeggen: X mag doodvallen. In mijn ogen zijn dit 2 heel ziekelijke figuren.
Zoals ik zostraks aangaf: ik heb dat ook wel eens in iets specifiekere, minder mooie bewoordingen gezegd. Je zei dat het onmogelijk is om dit met gezond gedrag te begrijpen. Als reactie zeg ik dat het wel enigszins begrijp en kan verklaren. Dit is niet heel zwart-wit of zo. En zover ik weet heb ik gewoon gezond verstand.

Edit: ik doel op de sms’jes waarin hij aangeeft dat-ie haar zou verdrinken etc.
  zondag 1 mei 2022 @ 12:28:27 #215
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_204596834
Heel interessant : the behavioral panel op YouTube. 4 experts in lichaamstaal, zij bekijken de beelden van het proces en Beoordelen deze op geloofwaardigheid, super interessant!
pi_204601766
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
Heel interessant : the behavioral panel op YouTube. 4 experts in lichaamstaal, zij bekijken de beelden van het proces en Beoordelen deze op geloofwaardigheid, super interessant!
/bedoel je deze?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_204602530
Morgen weer :)
Weet iemand wat er morgen aan bod komt?
Twiddel
  maandag 2 mei 2022 @ 06:51:41 #218
131066 scrub_nurse
pi_204605403
Het blijft toch een bizar en ongemakkelijk iets om naar te kijken. Ik denk dat het alletwee geen lieverdjes zijn en dat ze, helaas, het slechtste in elkaar naar boven hebben gehaald.

Verbijsterend vind ik dan wel weer dat Heard schijnbaar vindt dat ze zelf geen debet heeft aan een negatiever wordende reputatie, maar dat het de schuld is van het PR team. En daarom heeft ze een nieuw PR team ingehuurd.
pi_204605593
Ik ben wel oprecht benieuwd waar Heard mee gaat komen.
Ik sta zeker aan Depp’s kant maar vind het interessant te weten wat Heard te vertellen heeft.
Er is een beeld dat ze alles heel dramatisch kan vertellen en beleven. Voor hetzelfde geld heeft Depp haar 1 keer een mep verkocht (al dan niet ter zelfverdediging) en ervaart ze dat als een ENORME mishandeling.

We zullen zien. :)
  maandag 2 mei 2022 @ 11:15:15 #221
438527 MissButterflyy
pi_204605895
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:08 schreef Morri2 het volgende:
Het blijft toch een bizar en ongemakkelijk iets om naar te kijken. Ik denk dat het alletwee geen lieverdjes zijn en dat ze, helaas, het slechtste in elkaar naar boven hebben gehaald.

Verbijsterend vind ik dan wel weer dat Heard schijnbaar vindt dat ze zelf geen debet heeft aan een negatiever wordende reputatie, maar dat het de schuld is van het PR team. En daarom heeft ze een nieuw PR team ingehuurd.
Triest. Het gaat allemaal alleen nog maar om geld.
Als je de eer aan jezelf houdt, schik je in de zaak en ga je ieder je eigen weg.

Maar helaas zijn er genoeg mensen die een graantje mee willen pikken in deze zaak.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 12:11:00 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204606403
Ik ben ook erg benieuwd naar Ambers kant. Het betekent daarnaast dat zij nu een kruisverhoor moet ondergaan door de advocaten van Depp.

Ik vraag me af of de publieke opinie haar kant weer opwaait als ze ernstige dingen weet te vertellen, eventueel bewijzen en gaat huilen (misschien wel terecht! Maar het doet hoe dan ook wat met mensen). Als zij inderdaad lijdt aan de twee eerder genoemde stoornissen, borderline en nog eentje?, zal ze dit sowieso goed weten te spinnen en op mensen weten in te spelen. Maar als verhaal helemaal waar blijkt dan heeft ze daar ook recht op, :+. Net zoals Depp op het zijne want ook hij lijkt een slachtoffer.
pi_204606416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
We moeten niet vergeten dat dit beide acteurs zijn.
pi_204606778
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Ambers kant. Het betekent daarnaast dat zij nu een kruisverhoor moet ondergaan door de advocaten van Depp.

Ik vraag me af of de publieke opinie haar kant weer opwaait als ze ernstige dingen weet te vertellen, eventueel bewijzen en gaat huilen (misschien wel terecht! Maar het doet hoe dan ook wat met mensen). Als zij inderdaad lijdt aan de twee eerder genoemde stoornissen, borderline en nog eentje?, zal ze dit sowieso goed weten te spinnen en op mensen weten in te spelen. Maar als verhaal helemaal waar blijkt dan heeft ze daar ook recht op, :+. Net zoals Depp op het zijne want ook hij lijkt een slachtoffer.
Hoe had de publieke opinie geweest als Amber eerst gegaan was?
Johnny heeft natuurlijk een gigantische fan base. Die heeft al tig streepjes voor.
  maandag 2 mei 2022 @ 12:55:04 #225
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204606822
Ik las vandaag dat Depp 39 bewijsstukken van mishandeling richting hem heeft, en Heard heeft alleen een filmpje waarbij Depp met wat kasten ramt... Die staat niet zo sterk.

Daarnaast dat verhaal dat ze het geld zou doneren aan een goed doel voor vrouwelijke slachtoffers van geweld wat ze niet heeft gedaan uiteindelijk...

Daarnaast is de publieke opinie jaren geweest dat Depp de dader was, o.a. Disney heeft aangegeven dat die daarom geen rol meer kreeg daar. Dus die streepjes voor van Depp zie ik niet zo eigenlijk, ik zie vooral dat men inziet dat er of twee slachtoffers/daders zijn of dat Heard niet het slachtoffer is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 2 mei 2022 @ 14:24:54 #226
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204607559
Wanneer zit Heard zelf in het getuigenbankje?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Vis een optie? maandag 2 mei 2022 @ 14:29:56 #227
70532 loveli
N
pi_204607598
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:12 schreef -river- het volgende:

[..]
We moeten niet vergeten dat dit beide acteurs zijn.
Ik heb tig films gezien met Depp, nul met Amber. Geen idee of zij net zo goed kan acteren als Depp.
crap in = crap out
pi_204607651
Ik vind haar zielige gezicht anders niet echt sterk overkomen :P.
pi_204607787
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik heb tig films gezien met Depp, nul met Amber. Geen idee of zij net zo goed kan acteren als Depp.
Ik heb Depp vroeger heel goed zien acteren maar hij heeft vooral recent ook echt 20 films ofzo gemaakt waarin hij vooral een eigen variatie van een depressieve clown speelde. Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af of hij over genoeg kwaliteiten beschikt om in een rechtszaal de leiding te nemen. :@
-nee-
  Admin maandag 2 mei 2022 @ 15:01:01 #230
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204607857
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar zielige gezicht anders niet echt sterk overkomen :P.
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Ze zet heel de rechtzaak al een arrogante, sjagerijnige pleuriskop op. Heb haar nog geen seconde 'zielig' gevonden iig.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204607891
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:01 schreef Danny het volgende:

[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Ze zet heel de rechtzaak al een arrogante, sjagerijnige pleuriskop op. Heb haar nog geen seconde 'zielig' gevonden iig.
Ze kijkt wel heel zuur de hele tijd ja, hell hath no fury like a woman scorned enzo
-nee-
pi_204607953
quote:

[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Er gaat een video rond waarin het lijkt alsof haar advocaat zegt: “En nu ff zielig kijken” en ze dan heel nep zielig kijkt.

Zoiets :P.
pi_204607962
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Er gaat een video rond waarin het lijkt alsof haar advocaat zegt: “En nu ff zielig kijken” en ze dan heel nep zielig kijkt.

[ afbeelding ]

lol haar inner Jack Nicholson met een staaltje method achting van heb ik jou daar
-nee-
  maandag 2 mei 2022 @ 15:21:05 #234
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204608038
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heel geloofwaardig inderdaad :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Admin maandag 2 mei 2022 @ 15:25:47 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204608090
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Is dat haar 'zielig' gezicht?
Giphart zou zeggen dat ze een 'permanente sla mij uitdrukking' op haar gezicht heeft.
  Vis een optie? maandag 2 mei 2022 @ 15:28:08 #236
70532 loveli
N
pi_204608116
Giphart is een griezel.
crap in = crap out
  Admin maandag 2 mei 2022 @ 15:35:52 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204608189
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:28 schreef loveli het volgende:
Giphart is een griezel.
Heard is vele malen enger. En gevaarlijk, en agressief, en een wife-beater, en een husband-beater, en een vreemdganger, en een leugenaar, en geestesziek.
  Admin maandag 2 mei 2022 @ 15:37:52 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204608210
Vraag me af of Heards verdediging het zo gaat spinnen dat ze er niets aan kon doen dat ze hem mishandelde, hem heeft gelasterd etc, maar dat het door haar psychische afwijkingen komt.
pi_204608325
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:25 schreef Danny het volgende:

[..]
Is dat haar 'zielig' gezicht?
Giphart zou zeggen dat ze een 'permanente sla mij uitdrukking' op haar gezicht heeft.
Dit komt op mij meer over als een poging tot zielig kijken dan een arrogant/chagrijnige blik ja, maar daar zullen de meningen over verschillen.
  Tettenkoning maandag 2 mei 2022 @ 16:14:11 #240
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204608499
quote:

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 2 mei 2022 @ 16:37:51 #241
459912 FlippingCoin
pi_204608635
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Superhelden films zit ze in toch? Geen idee, ook nooit gezien denk ik, wel van Depp.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 2 mei 2022 @ 17:30:41 #242
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204609169
Ik hoop dat Johnny Depp wint. Zijn rol in Donnie Brasco was subliem.
pi_204609379
quote:

[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Zo kijkt dat wijf altijd, die is gestoord.
pi_204609387
Shannon CurryGodin. @de_boswachter @Neef_Wuppie
pi_204609398
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Draak31 het volgende:
Ik neem aan van wel, hij heeft nog nooit een ex geslagen of wat dan ook, zij al haar exen.
  maandag 2 mei 2022 @ 17:51:22 #246
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204609446
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:47 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik neem aan van wel, hij heeft nog nooit een ex geslagen of wat dan ook, zij al haar exen.
Hoe weet jij dan dat hij dat nooit ever gedaan heeft?
pi_204609489
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Shannon CurryGodin. @:de_boswachter @:Neef_Wuppie
Zou naaien.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Forum Admin maandag 2 mei 2022 @ 17:59:02 #248
35723 crew  GGMM
pi_204609498
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Draak31 het volgende:
Dat was voor mij ook de beslissende factor om voor #teamDepp te kiezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:00:12 #249
459912 FlippingCoin
pi_204609509
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Staat gewoon in de bijbel hoor

Lees je even in voor je reageert :{w
pi_204609592
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Als je het verhaal kent dan weet je dat zijn exen dat hebben gezegd.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:13:31 #251
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204609612
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Geloof er niks van.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:13:32 #252
438527 MissButterflyy
pi_204609613
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Volgens mij alleen Vanessa paradis…

Maar even googelen leert ook dat toen ze gingen scheiden zijn drankgebruik helemaal de spuigaten uitliep. Het ging niet meer tussen ze.
Je weet nooit wat er allemaal gebeurd is. Zij kiest er alleen voor de publiciteit niet op te zoeken.
pi_204609644
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij alleen Vanessa paradis…

Maar even googelen leert ook dat toen ze gingen scheiden zijn drankgebruik helemaal de spuigaten uitliep. Het ging niet meer tussen ze.
Je weet nooit wat er allemaal gebeurd is. Zij kiest er alleen voor de publiciteit niet op te zoeken.
Drank en mishandeling staat los van elkaar en er kwamen meer exen naar voren dit zeiden.
pi_204609648
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:13 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Geloof er niks van.
Fijn voor je.
  Vis een optie? maandag 2 mei 2022 @ 18:42:32 #255
70532 loveli
N
pi_204609811
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]
Heard is vele malen enger. En gevaarlijk, en agressief, en een wife-beater, en een husband-beater, en een vreemdganger, en een leugenaar, en geestesziek.
Kak, verkeerde schrijver op m'n netvlies.
crap in = crap out
pi_204610667
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Shannon CurryGodin. @:de_boswachter @:Neef_Wuppie
Wie
U MAD?
pi_204610683
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wie
Google maar.
pi_204610696
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Google maar.
Dit is geil.
U MAD?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 21:38:14 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204611529
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:49 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoe had de publieke opinie geweest als Amber eerst gegaan was?
Johnny heeft natuurlijk een gigantische fan base. Die heeft al tig streepjes voor.
Geen idee, maar de publieke opinie is niet aldoor zo voordelig richting Depp meer geweest. Dat slaat (no pun intended) wel weer wat om. Hij had en heeft dan wel een grote fan schare maar het grootste deel is denk ik ‘de gewone kijker slash fan’ en niet zozeer de die-hard fan. Die laatste groep praat toch veel goed, al zou hij haar en plein public neersteken (bij wijze van). Maar die eerste groep is makkelijker te verliezen. Deze lijkt weer wat terug te komen, heb ik het idee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 21:44:03 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204611574
Ik hoop wel voor ‘m dat hij zijn verslavingen onder controle krijgt want het begint de laatste jaren echt zijn tol wel te eisen in zo’n mate dat het gewoon triest wordt.

Door dit topic opnieuw Cry Baby gekeken dit weekend en :9~ opdat we nooit vergeten.
pi_204611787
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop wel voor ‘m dat hij zijn verslavingen onder controle krijgt want het begint de laatste jaren echt zijn tol wel te eisen in zo’n mate dat het gewoon triest wordt.

Door dit topic opnieuw Cry Baby gekeken dit weekend en :9~ opdat we nooit vergeten.
Ik heb een aantal maanden geleden 'What's eating Gilbert Grape' gekeken O+

Geloof dat Leonardo daar een Oscar voor heeft gekregen. Één van mijn favoriete actrices, Julliette Lewis speelde ook geweldig in die film net als Depp O+
pi_204611836
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Geloof dat Leonardo daar een Oscar voor heeft gekregen. Één van mijn favoriete actrices, Julliette Lewis speelde ook geweldig in die film net als Depp O+
Leonardo kreeg pas enkele jaren terug een Oscar. Ken je de memes niet waarbij hij er steeds naast greep?
Just a side note. :P
pi_204611872
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:11 schreef vencodark het volgende:

[..]
Leonardo kreeg pas enkele jaren terug een Oscar. Ken je de memes niet waarbij hij er steeds naast greep?
Just a side note. :P
Nope die ken ik niet. Dan zal hij wellicht genomineerd geweest zijn? Staat me vaag iets van bij maar goed het is alweer bijna 30 jaar geleden dat die film uitkwam :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 22:27:50 #264
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204611958
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Goede film is dat inderdaad!
pi_204612034
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nope die ken ik niet. Dan zal hij wellicht genomineerd geweest zijn? Staat me vaag iets van bij maar goed het is alweer bijna 30 jaar geleden dat die film uitkwam :)
Alleen genomineerd als ‘best supporting actor’.

Johnny Depp was wel echt praaachtig in die film. O+
pi_204612108
De gouden filmpjes van vandaag druppelen alweer binnen.

"Was it humans, bots or my cat?" _O-
Die reactie van Johnny Depp en zijn advocaat _O-
pi_204612288
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:24 schreef junkiesietze het volgende:
Wanneer zit Heard zelf in het getuigenbankje?
Zat ze dit niet al?
pi_204612755
Waarom zijn er mensen Team Amber?

Johnny: Drinkt, gebruikt drugs, oogt wat dom, ziet eruit als een junk.

Ma ja, we hebben Vanessa en hun kinderen al die jaren NOOIT horen klagen. Dan komt Amber en heeft hij ineens losse handjes?

Vond het maar raar, maar als ik die audio opnames hoor WOJOH, met alle respect: WAT EEN ZEIKWIJF.

Er is echt iets goed mis met haar, en ze heeft op de opnames al bekend Johnny geslagen te hebben. Maar ik begrijp best dat die zeikwijf hem het bloed onder de nagels vandaan haalde, waardoor hij haar inderdaad weleens een mep heeft gegeven in een dronken bui. Geweld is nooit goed, maar jezus...zelfs ik zou met kasten beginnen te slaan:

twitter

O ja, en ze klinkt echt nooit bang? Ze scheld hem altijd verrot, en hij is te oud en gedrugd om met energie tegen haar in te gaan. Dat doet mij dan weer twijfelen, hij klinkt half dood in die opnames, betwijfel dat hij de energie had om haar te slaan.

O ja, en als hij zo vreselijk was, waarom smeekte ze hem dan haar terug te nemen na die straatverbod?

twitter

Voor de duidelijkheid die hele Johnny kan me gestolen worden met zijn kinderlijke fantasiefilms, waar ik never nooit naar heb gekeken en zal kijken, maar eerlijk is eerlijk, die Amber klinkt zo labiel als de pest. Geen wonder dat ze maar single moeder is geworden, geen man kan leven met haar gekte.

Kan iemand me uitleggen waarom die Team Amber is?
pi_204612839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 01:41 schreef daanish het volgende:
Waarom zijn er mensen Team Amber?

Johnny: Drinkt, gebruikt drugs, oogt wat dom, ziet eruit als een junk.

Ma ja, we hebben Vanessa en hun kinderen al die jaren NOOIT horen klagen. Dan komt Amber en heeft hij ineens losse handjes?

Vond het maar raar, maar als ik die audio opnames hoor WOJOH, met alle respect: WAT EEN ZEIKWIJF.

Er is echt iets goed mis met haar, en ze heeft op de opnames al bekend Johnny geslagen te hebben. Maar ik begrijp best dat die zeikwijf hem het bloed onder de nagels vandaan haalde, waardoor hij haar inderdaad weleens een mep heeft gegeven in een dronken bui. Geweld is nooit goed, maar jezus...zelfs ik zou met kasten beginnen te slaan:

[ twitter ]

O ja, en ze klinkt echt nooit bang? Ze scheld hem altijd verrot, en hij is te oud en gedrugd om met energie tegen haar in te gaan. Dat doet mij dan weer twijfelen, hij klinkt half dood in die opnames, betwijfel dat hij de energie had om haar te slaan.

O ja, en als hij zo vreselijk was, waarom smeekte ze hem dan haar terug te nemen na die straatverbod?

[ twitter ]

Voor de duidelijkheid die hele Johnny kan me gestolen worden met zijn kinderlijke fantasiefilms, waar ik never nooit naar heb gekeken en zal kijken, maar eerlijk is eerlijk, die Amber klinkt zo labiel als de pest. Geen wonder dat ze maar single moeder is geworden, geen man kan leven met haar gekte.

Kan iemand me uitleggen waarom die Team Amber is?
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 08:05:00 #270
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204613125
quote:
Gaat Amber Heard vandaag zelf getuigen tegen Johnny Depp na storm van negatieve publiciteit?

Zojuist is de vierde week van het proces, dat Johnny Depp aanspande tegen zijn ex-vrouw Amber Heard, begonnen. De eerste weken was het vooral de de 58-jarige acteur en zijn verdediging die aan het woord kwamen, maar de komende dagen is het de beurt aan de 36-jarige actrice.
Showredactie 2 mei 2022 Laatste update: 02-05-22, 18:45

Het proces is inmiddels halverwege. De eerste drie weken riep het team van Depp getuigen op en ook hijzelf kwam veelvuldig aan het woord. Hoewel er geen schema is vrijgegeven, moet het nu het team van Heard zijn dat aan de beurt is om getuigen op te roepen. Het proces begon vandaag nog met bodyguard Travis McGivern, die vertelde over hoe de Aquaman-actrice zijn cliënt uitschold, bespuugde en dingen naar hem wierp.

Het proces levert Heard, die aanwezig was in de zaal bij de getuigenis van de bodyguard, inmiddels behoorlijk wat schade op met diverse negatieve headlines in de internationale media tot gevolg. Vanochtend werd bekend dat ze om die reden haar eigen pr-team heeft ontslagen. Online is er ook een petitie gestart om de actrice te weren uit het tweede deel van de film Aquaman, waarvan de opnames eind vorig jaar werden afgerond. Die petitie is inmiddels ruim drie miljoen keer getekend.

Heard zal in ieder geval zelf ook gaan spreken en het lijkt erop dat haar getuigenis meerdere dagen in beslag neemt. Haar advocaten stellen dat ze over meerdere incidenten van fysiek en seksueel misbruik zal verklaren. Ze zal net als Depp eerst haar verhaal doen tegenover haar eigen advocaten, waarna er een ‘kruisverhoor’ start door de advocaten van haar rivaal.

Bron Ook voor de bijbehorende video.
Deze was nog niet voorbij gekomen volgens mij...
  dinsdag 3 mei 2022 @ 09:42:26 #271
438527 MissButterflyy
pi_204613727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 04:45 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.
Dit dus. Ik ben niet specifiek voor een van beide. Ze komen allebei gestoord over.
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 09:47:22 #272
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204613756
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit dus. Ik ben niet specifiek voor een van beide. Ze komen allebei gestoord over.
Johnny spoort inderdaad ook niet helemaal, en heeft totaal geen besef van de waarde van geld. Maar gezien het trackrecord van mevrouw Heard ben ik toch eerder geneigd #teamjohnny te kiezen.
pi_204614744
quote:

[..]
de toon waarop die Amber praat, de manier waarop ze hem beledigt en uitscheld. Ik vrees dat ik ook losse handjes zou krijgen. Ze is verschrikkelijk.
pi_204614759
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij zal best gestoord zijn, maar hij oogt al meer dan 10 jaar dood. Die heeft echt geen kracht om iemand te slaan. Ik hoor hem in die audio opnames behalve het standaard Amerikaanse *fck* ook nauwelijks schelden. Zij scheld hem echter verrot.
pi_204614773
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
Johnny spoort inderdaad ook niet helemaal, en heeft totaal geen besef van de waarde van geld. Maar gezien het trackrecord van mevrouw Heard ben ik toch eerder geneigd #teamjohnny te kiezen.
Ja joh, en Leo Dicaprio en Will Smith doen dat niet? Alle rijken doen dat.
  Forum Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 11:57:56 #276
35723 crew  GGMM
pi_204614790
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
30.000 dollar aan wijn :o
Die man moet het gesticht in!

Nee maar serieus dat moet hij toch lekker zelf weten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 11:58:48 #277
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204614797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:55 schreef daanish het volgende:
Ja joh, en Leo Dicaprio en Will Smith doen dat niet? Alle rijken doen dat.
Alleen zijn die i.t.t. Johnny nooit in het nieuws geweest vanwege hun negatieve financiële perikelen :P
pi_204614853
Johnny wordt wel erg gedegradeerd tot wandelend lijk. :D
Dat valt echt wel mee hoor. Zoveel sterren hebben extravagante uitgaven en Johnny Depp heeft nu eenmaal een bepaalde look/stijl.
In zie hem in die rechtszaal prima zijn verhaal doen. :{w
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 12:14:20 #279
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204614928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
30.000 dollar aan wijn :o
Die man moet het gesticht in!

Nee maar serieus dat moet hij toch lekker zelf weten.
In principe wel, alleen heeft hij wel duidelijk laten blijken dat hij dat niet echt met geld kan omgaan :P
quote:
'Big spender' Johnny Depp in acute geldnood
De Amerikaanse filmster Johnny Depp begint steeds meer op zijn filmkarakter Jack Sparrow uit Pirates of the Caribbean te lijken. Die heeft namelijk meestal ook geen cent te makken.

De acteur verkeert in acute geldnood en geeft zijn management daarvan de schuld. Hij eist 25 miljoen dollar van The Management Group (TMG) omdat het bedrijf zijn geld niet goed zou hebben beheerd. Volgens zijn managers ligt het eerder aan zijn eigen uitgavenpatroon dat hij nu op zwart zaad zit.

De Amerikaanse entertainment site Deadline.com wist beslag te leggen op de rechtbankstukken waarin TMG een boekje open doet over het uitgavenpatroon van Depp.

Lekker wijntje
Van minder dan 2 miljoen dollar per maand komt hij niet rond. Zijn 40-koppige leger aan bedienden kost hem alleen al 300.000 dollar per maand en voor zijn beveiliging moet hij maandelijks zo'n 150.000 dollar lappen.

Verder houdt hij ook van een lekker wijntje (30.000 dollar per maand) en reist hij het liefst in een privé-jet (200.000 dollar per maand).

Chateau
Er valt ook wel wat te reizen want de afgelopen 17 jaar kocht Depp voor meer dan 75 miljoen dollar 14 huizen op verschillende plaatsen in de wereld. Zo bezit hij een chateau in Zuid-Frankrijk, een paar eilanden in de Bahama's, een paardenboerderij in Kentucky en nog een aantal huizen in Hollywood en Los Angeles. Verder kocht hij voor 18 miljoen een 45 meter lange jacht en voor miljoenen aan luxe auto's.

Natuurlijk mag ook een kunstverzameling niet ontbreken. Depp is de eigenaar van zo'n 200 kunstwerken waaronder werken van Andy Warhol, Gustav Klimt, Amedeo Modigliani en andere meesters. Ook bezit hij zeventig gitaren en een gigantische Hollywood-verzameling met spullen van onder anderen Marilyn Monroe en Marlon Brando.

Kanon
Als hoogtepunt van zijn spilzucht wordt wel gezien dat hij voor 3 miljoen dollar de as van de overleden schrijver Hunter Thompson door een kanon boven Aspen liet uitstrooien.

Het moet wel gezegd worden dat de acteur zijn vermogen niet alleen voor zichzelf houdt; hij heeft de afgelopen jaren ook zo'n 10 miljoen dollar weggegeven aan familie en vrienden.

Salazar's Revenge
Mocht de rechtszaak niet in zijn voordeel worden beslist dan zal de filmster waarschijnlijk toch niet naar de voedselbank hoeven. Naar verwachting zal er binnenkort weer flink wat geld op zijn rekening staan als de nieuwe Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge uitkomt met Depp opnieuw in de hoofdrol als kapitein Jack Sparrow.
https://nos.nl/artikel/21(...)pp-in-acute-geldnood
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 12:20:06 #280
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204614992
Trouwens genoeg celebs die - ondanks al hun miljoenen op de bank - toch aan lager wal zijn geraakt.

Johnny zie ik die kant ook nog wel opgaan, want veel inkomsten heeft hij sinds dat gedoe met Amber niet meer...
pi_204615215
Ik volg dit vooral voor de advocaten van AH, wat een incompetent team is dat. Als dit een film was zou iedereen het ongeloofwaardig vinden.

Gisteren ook weer een aantal pareltjes.

Team JD: Welke rol zou JD in Pirates 6 gaan spelen?
Team AH: objection! speculation!

De hele wereld weet toch dat hij Jack Sparrow is, wat nou speculatie :')
(Ik weet ook niet waarom Team JD deze vraag stelde, maar ik ben niet juridisch onderlegd)

De rechter snap ik af en toe ook niet.

Team AH: Klopt het dat u geen glazen bol hebt?
Team JD: objection
Rechter: ik sta het toe :?

En dan brengt Team AH ook nog allemaal krantenkoppen uit roddelbladen in als bewijs, JD zou Trump willen omleggen e.d. :') Die getuige ging daar ook heel mooi mee om.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 12:56:46 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204615286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik volg dit vooral voor de advocaten van AH, wat een incompetent team is dat. Als dit een film was zou iedereen het ongeloofwaardig vinden.

(Ik weet ook niet waarom Team JD deze vraag stelde, maar ik ben niet juridisch onderlegd)

En dan brengt Team AH ook nog allemaal krantenkoppen uit roddelbladen in als bewijs, JD zou Trump willen omleggen e.d. :') Die getuige ging daar ook heel mooi mee om.
Omdat ze geen poot hebben om op te staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204615319
@Ole, @Deisyy

Reeksen.
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2022 @ 13:28:26 #284
70532 loveli
N
pi_204615596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 01:41 schreef daanish het volgende:
Voor de duidelijkheid die hele Johnny kan me gestolen worden met zijn kinderlijke fantasiefilms, waar ik never nooit naar heb gekeken en zal kijken,
Zou je eens moeten doen, de meeste van zijn films zijn redelijk volwassen.
crap in = crap out
pi_204615699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:

Maar dat doen ze om aan te willen tonen dat men bij Disney en in Hollywood al uitgebreid op de hoogte was van Depps (al dan niet keihard bewezen) laakbare gedrag, en dat het dus niet AH's artikel in de Washington Post kan zijn geweest dat Depp definitief de das omdeed. Want anders moet hun cliënt 50 miljoen dokken.

En als dat toch wordt beweerd, dat AH (middels haar op-ed) schuldig is aan de zware reputatieschade en dus zou moeten dokken, dan kan het AH-team betogen dat zulks extreem ongeloofwaardig is. Want bij Disney hadden ze al die andere artikelen en negatieve berichten ook al gezien. Dat willen ze aantonen.
Het 'wife beater' en 'drunk Johnny Depp' verhaal dateerde al van voor 2018. Al in 2016 nam Heard de foto's van haar gezwollen gezicht mee naar de rechtbank om te regelen dat Depp bij haar uit de buurt moest blijven. Depp ontkende de aantijgingen, maar moest inderdaad wel uit de buurt blijven.

Dus dat is volgens mij de bedoeling van Team AH: ze willen aantonen dat het nooit Heards op-ed kan zijn geweest dat de definitieve nekslag voor Depps carrière is geweest. Vandaar al die zinloos lijkende vragen, afgevuurd als een onophoudelijk schietend machinegeweer.
Of het gaat werken, is zeer de vraag.
Zeker omdat meneer Marks van Disney duidelijk liet weten dat hij (en heel Hollywood) niet zo geïnteresseerd was in al die pulp uit het Verenigd Koninkrijk en andere 'rogue websites', die geen enkele betrouwbare bron citeren.
Pas toen Heards artikel in de Washington Post verscheen (was dat herfst 2018?), gingen er alarmbellen af. En hij merkte volgens mij ook op dat de 'opleving' van de #metoo movement rond 2017 er voor zorgde dat er in Hollywood zorgvuldiger naar iemands CV werd gekeken.

Verder gaat dit vooral over 2 beroemde mensen die, net als veel andere beroemde mensen, niet echt een doorsnee achtergrond en karakter/persoonlijkheid hebben, en die wel wat psychische hulp kunnen gebruiken. De vraag is of psychische hulp voor dit soort beroemdheden wel helpt, want ik vrees dat de meeste psychische hulpjes in die omgeving vooral uit zijn op fijne honoraria. En hoe langer de zinloze therapieën duren, des te beter het ze uitkomt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204616331
quote:

[..]
Heb pas deze week wat meer berichtjes en filmpjes gezien; de zaak doet mij een beetje denken aan Heather Mills vs Paul McCartney, hoewel dat in aanleg een andersoortige zaak was. Ook toen waren de mensen (met name Britten) een beetje geschokt toen ze hoorden dat Sir Paul inderdaad af & toe klappen had uitgedeeld, omdat hij compleet gek werd van Mills' gezeur en gedram (excusez le mot). Maar die geschoktheid zakte snel weer af.
De tijden waren toen wel iets anders. Objectief gezien zou Heard meer kansen kunnen hebben dan Mills destijds. Er was toen nog geen MeToo en Mills had al haar advocaten ontslagen en voerde de rechtszaak (waarbij ze ontzettend veel poen eiste en aanzienlijk minder kreeg) helemaal zelf. Bovendien is en blijft het Verenigd Koninkrijk tamelijk conservatief jegens dames-met-'verbeelding'.

Een andere overeenkomst is de totale 'mismatch', zowel tussen de beiden geliefden als tussen hun beider vriendenkringen, omgeving en interesses. Bij beide dames bleek al snel dat ze de oude mannenclubjes van hun vrijer dodelijk saai vonden. En Depp en McCartney hebben als overeenkomst dat ze moeilijk knopen konden doorhakken, vooral willen 'pleasen' en zich bij voorkeur presenteren als een allemansvriendje. Zolang die vriendjes maar niet zeuren natuurlijk.

Maar Mills en Heard hebben meer overeenkomsten met elkaar dan McCartney en Depp.
Want Sir Paul kon alle centen uiteindelijk lachend betalen. Hij heeft zich weliswaar een paar keer financieel laten naaien, maar over het algemeen kan hij meer dan uitstekend met poen omgaan, en leidt hij niet aan geldverslindende verslavingen.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:03:41 #287
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204621168
WTF als dit echt waar is.
https://www.tmz.com/2022/(...)psychologist-claims/

quote:
There were some disturbing things Dr. Hughes claims Amber told her ... including allegations of Johnny kicking her in the back, pushing her, slapping her and alleged instances of sexual violence, much of which she says occurred when JD was under the influence.

One other bombshell claim from Dr. Hughes, based on what she says Amber told her ... Johnny, at one point, allegedly subjected Amber to a "cavity search," poking around on the inside of her vagina to see if he could find cocaine he believed she was hiding from him.

Another disturbing alleged tale ... Dr. Hughes claims Amber told her that Johnny penetrated her with a bottle once, and that the whole time she was worried it might be broken and cut her up inside.

She relayed even more of Amber's claims ... including that Johnny was incredibly jealous, allegedly contacting male costars of hers to say he had eyes on the set ... which Hughes says made Amber incredibly anxious that he'd show up on set at any given moment.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 4 mei 2022 @ 05:54:47 #288
131066 scrub_nurse
pi_204621694
Wow ja wtf, ik was ook erg verbaasd, ik moest het afkijken ondanks dat ik erg vroeg op moet. Vandaag kruisverhoor, ik kan ook niet wachten totdat deze beelden weer geanalyseerd worden door de heren van dat behavioral panel.
  woensdag 4 mei 2022 @ 05:56:03 #289
131066 scrub_nurse
pi_204621696
Deze vrouw zat ook totaal anders in de wedstrijd, duidelijk geïrriteerd, duidelijk jury georiënteerd
pi_204621992
Was allemaal hearsay, nog geen bewijsstuk gezien.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:07:47 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204622016
Is die Dawn Hughes de moeder van Heard ofzo, man man man wat een vooringenomen en rare uitspraken.
pi_204622221
Hoezo vooringenomenheid?

Zij is opgeroepen door Heard, om haar zaak te versterken.
Waren de mensen die door Depp waren opgeroepen, wel objectief?

Deze dame geeft gewoon grotendeels een opsomming van dingen die Heard haar, als therapeut, heeft verteld.
Zij gaat uiteraard ook nog ondervraagd worden door Depps team.
En Heard zelf komt ook nog aan de beurt.

Dan zal wel blijken hoe de vork in de steel zou kunnen steken, maar iedereen die gelooft dat er maar 1 goeie en 1 kwaaie persoon in deze kwestie is, is volgens mij erg naïef.
(En dan nog: wat is 'goed' en 'kwaad' in zo'n geval? Dit zijn allebei flink beschadigde persoonlijkheden... als je die samen brengt dan gaat het gegarandeerd fout.)

Duidelijk is wel, dat als Heard later deze week bevestigt dat Depp inderdaad ongewenst handtastelijk/gewelddadig is geweest, terwijl Depp vorige week heeft beklemtoond dat dat niet het geval is (en dat Heard degene was die handtastelijk werd/was), dan liegt één van beiden onder ede.
pi_204622431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:47 schreef Toby56 het volgende:
Hoezo vooringenomenheid?

Deze dame geeft gewoon grotendeels een opsomming van dingen die Heard haar, als therapeut, heeft verteld.

Dan zal wel blijken hoe de vork in de steel zou kunnen steken, maar iedereen die gelooft dat er maar 1 goeie en 1 kwaaie persoon in deze kwestie is, is volgens mij erg naïef.
(En dan nog: wat is 'goed' en 'kwaad' in zo'n geval? Dit zijn allebei flink beschadigde persoonlijkheden... als je die samen brengt dan gaat het gegarandeerd fout.)

Duidelijk is wel, dat als Heard later deze week bevestigt dat Depp inderdaad ongewenst handtastelijk/gewelddadig is geweest, terwijl Depp vorige week heeft beklemtoond dat dat niet het geval is (en dat Heard degene was die handtastelijk werd/was), dan liegt één van beiden onder ede.
Ik las dat deze psycholoog wordt betaald om te getuigen, in tegenstelling tot die van Depp.

Daarnaast heeft ze het steeds over "zij" in geval van het slachtoffer en "hij" in het geval van de dader. Dit was in haar algemene uitleg, toen ging het nog niet over AH en JD. Ze zei ook dat mannen wel slachtoffer kunnen zijn, maar dat het toch anders is. Je kunt je natuurlijk afvragen of dat wel zo is, zeker in homoseksuele relaties.

Ze heeft zichzelf ook tegengesproken. Ze heeft de hele middag zitten vertellen dat AH een trauma heeft opgelopen. Als vervolgens wordt gevraagd naar de bewering van Curry dat AH zoveel kenmerken van PTSD zou hebben, dat aannemelijk is dat ze het faket, zegt deze psycholoog dat Curry die specifieke vragenlijst niet had mogen gebruiken, omdat de handleiding aangeeft dat dat alleen mag bij mensen mét trauma :? :?

Deze psycholoog heeft proberen uit te leggen dat niet iedereen hetzelfde reageert op trauma, maar dat is natuurlijk net zo goed toepasbaar op JD. Ik ben benieuwd naar de vragen van team JD.
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:20:15 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204622441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:47 schreef Toby56 het volgende:
Hoezo vooringenomenheid?

Ho, zij is opgeroepen als onpartijdige expert, en roept halverwege haar gesprek opeens dat ze Heard weldegelijk gesproken heeft als client.

Buiten dat is ze dusdanig debiel in haar bewoording van dader en slachtoffer dat een blinde nog kan zien dat ze partijdig is en totaal geen idee heeft waar ze over praat in tegenstelling tot Dr. Curry en andere getuigen die dat zelfs zonder notities doen.

Klopt, geen enkele getuige heeft ook maar een enkele aanwijzing gegeven dus Heard liegt hier gewoon de boel bij elkaar en hopelijk wordt ze daar keihard voor aangepakt.
pi_204622531
Dus Amber is cliënt geweest van Dr. Hughes en heeft dus dergelijke verhalen gedaan over Depp?

Zijn daar, behalve haar woord, ook bewijzen van? Andere mensen die dit hebben gezien of meegemaakt?
In dat geval is het nog steeds háár woord tegen dat van hem.
Ik kan morgen ook naar een psycholoog gaan en hele verhalen verzinnen over wat er thuis gaande is en wat mijn man mij aangedaan heeft.

Ik ben erg benieuwd wanneer Amber eens goed ondervraagd wordt door Depps team.

Ohja: ik vind Team JD en team AH echt heel onhandig lezen.
Misschien sta ik daar alleen in. :)
pi_204622568
Dan is het dus gewoon afwachten tot ze wordt geroosterd door Team Depp.

Misschien hebben Depps advocaten daarom zoveel mogelijk hun snuit gehouden tijdens dit verhaal, zonder continu OBJECTION HEARSAY te roepen. Dat bewaren ze dan voor later.

Ik ga die dame niet verdedigen noch afkraken.
Iedereen heeft/speelt zijn/haar rol in dit verhaal.

Duidelijk is wel dat Heard meer dan 100 procent klaar was met haar voormalige geliefde.
Dat is door haar handelwijze sinds 2016 voldoende aangetoond.

Of wat zij wilde halen, via bijv. dat artikel in de Washington Post, valt onder de noemer "gerechtigheid" of "wraak", welnu... dat is voer voor (al dan niet goeie) psychologen. Ik neig naar het laatste, maar ik ben misschien bevooroordeeld. Op basis van wat ik tot nu toe over haar gedrag heb meegekregen, zou ik na een paar weken al vertrokken zijn. Het was duidelijk dat Depp zich al gauw enorm opgelaten voelde met haar in zijn buurt.
Andersom, als ik in haar schoentjes zou hebben gelopen: wie wil er nou nog zo lang met een dergelijke drinkebroer en sneue cokesnuiver getrouwd zijn? Een man die, omdat hij het met haar te doen had, zijn schoonzus ook maar wat lijntjes liet snuiven? Schei toch uit.

Wegwezen, uithuilen en opnieuw beginnen.

En desnoods het 'smakelijke' verhaal later (laten) opschrijven, als bijna niemand je nog kent of je nog voor een film kan gebruiken. Kun je toch nog wat extra centjes binnenschrapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 04-05-2022 09:44:33 ]
pi_204623150
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef vencodark het volgende:
Dus Amber is cliënt geweest van Dr. Hughes en heeft dus dergelijke verhalen gedaan over Depp?

Zijn daar, behalve haar woord, ook bewijzen van? Andere mensen die dit hebben gezien of meegemaakt?
In dat geval is het nog steeds háár woord tegen dat van hem.
Ik kan morgen ook naar een psycholoog gaan en hele verhalen verzinnen over wat er thuis gaande is en wat mijn man mij aangedaan heeft.

Ik ben erg benieuwd wanneer Amber eens goed ondervraagd wordt door Depps team.

Mag een therapeut adviseren om de politie in te lichten?
Gezien de verhalen, die duidelijk wijzen op strafbare feiten, zou ik dat zeker gedaan hebben... en dit ook hebben vermeld tijdens deze ondervraging.
Dat is dus blijkbaar niet gebeurd.

Net zoals ik, bij het horen van die extreem pijnlijke geluidsfragmenten, regelmatig heb gedacht: heeft Heard er ooit aan gedacht om tijdens bijv. dat incident aan de keukenbar een goeie vriend van Depp te bellen? Of een dokter? Blijkbaar niet, want ik hoor er haar niet over in die geluidsfragmenten. En ik heb er in de eerste 10 dagen ook niemand over gehoord.

Deze mensen lijken uiteindelijk vooral alleen met zichzelf bezig te zijn (geweest), helaas.
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:05:09 #298
131066 scrub_nurse
pi_204623930
Wat mij ook opviel, was dat zij aangaf dat er geen patroon in het gedrag van amber zat, maar volgens mij is toch wel bewezen dat zij in het verleden meermaals agressief en abusive gedrag heeft vertoond naar partners
  Tettenkoning woensdag 4 mei 2022 @ 12:19:35 #299
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204624122
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef vencodark het volgende:
Eens, iets als #teamdepp en #teamheard klinkt beter. En AH associeer ik trouwens eerder met Albert Heijn dan Amber... :')
pi_204624294
#teamezeltje hier :7

Wat een ronduit beschamende shitzooi is dit zeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')