Ik heb tig films gezien met Depp, nul met Amber. Geen idee of zij net zo goed kan acteren als Depp.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat dit beide acteurs zijn.
Ik heb Depp vroeger heel goed zien acteren maar hij heeft vooral recent ook echt 20 films ofzo gemaakt waarin hij vooral een eigen variatie van een depressieve clown speelde. Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af of hij over genoeg kwaliteiten beschikt om in een rechtszaal de leiding te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb tig films gezien met Depp, nul met Amber. Geen idee of zij net zo goed kan acteren als Depp.
'zielig gezicht'?quote:Op maandag 2 mei 2022 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar zielige gezicht anders niet echt sterk overkomen.
Ze kijkt wel heel zuur de hele tijd ja, hell hath no fury like a woman scorned enzoquote:Op maandag 2 mei 2022 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Ze zet heel de rechtzaak al een arrogante, sjagerijnige pleuriskop op. Heb haar nog geen seconde 'zielig' gevonden iig.
Er gaat een video rond waarin het lijkt alsof haar advocaat zegt: “En nu ff zielig kijken” en ze dan heel nep zielig kijkt.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Ze zet heel de rechtzaak al een arrogante, sjagerijnige pleuriskop op. Heb haar nog geen seconde 'zielig' gevonden iig.
lol haar inner Jack Nicholson met een staaltje method achting van heb ik jou daarquote:Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er gaat een video rond waarin het lijkt alsof haar advocaat zegt: “En nu ff zielig kijken” en ze dan heel nep zielig kijkt.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Heel geloofwaardig inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er gaat een video rond waarin het lijkt alsof haar advocaat zegt: “En nu ff zielig kijken” en ze dan heel nep zielig kijkt.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Is dat haar 'zielig' gezicht?quote:Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Heard is vele malen enger. En gevaarlijk, en agressief, en een wife-beater, en een husband-beater, en een vreemdganger, en een leugenaar, en geestesziek.quote:
Dit komt op mij meer over als een poging tot zielig kijken dan een arrogant/chagrijnige blik ja, maar daar zullen de meningen over verschillen.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Is dat haar 'zielig' gezicht?
Giphart zou zeggen dat ze een 'permanente sla mij uitdrukking' op haar gezicht heeft.
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Zoiets.
Superhelden films zit ze in toch? Geen idee, ook nooit gezien denk ik, wel van Depp.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb tig films gezien met Depp, nul met Amber. Geen idee of zij net zo goed kan acteren als Depp.
Zo kijkt dat wijf altijd, die is gestoord.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
'zielig gezicht'?
Welk zielig gezicht?
Ik neem aan van wel, hij heeft nog nooit een ex geslagen of wat dan ook, zij al haar exen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Draak31 het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp wint. Zijn rol in Donnie Brasco was subliem.
Hoe weet jij dan dat hij dat nooit ever gedaan heeft?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, hij heeft nog nooit een ex geslagen of wat dan ook, zij al haar exen.
Zou naaien.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Shannon CurryGodin. @:de_boswachter @:Neef_Wuppie
Dat was voor mij ook de beslissende factor om voor #teamDepp te kiezenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Draak31 het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp wint. Zijn rol in Donnie Brasco was subliem.
Staat gewoon in de bijbel hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat hij dat nooit ever gedaan heeft?
Als je het verhaal kent dan weet je dat zijn exen dat hebben gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat hij dat nooit ever gedaan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |