abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:03:56 #176
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204573334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 07:41 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik ben inmiddels verslaafd aan de uitzendingen, helaas gaat het maandag pas verder
het is fantastisch idd, maar jammer dat die verhoren van de agenten enzo zo fucking lang duren.
Wanneer word Amber zelf gehoord?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_204573359
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:03 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
het is fantastisch idd, maar jammer dat die verhoren van de agenten enzo zo fucking lang duren.
Wanneer word Amber zelf gehoord?
Believe all woman.

Zal dus niet nodig zijn?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 08:13:29 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573411
Deze is ook wel intens. Ik vraag me af of dit soort dingen blijven hangen bij een jury of rechter. Ook in deze zaak wordt geoordeeld door een jury, toch? Bij die eerdere psycholoog zouden zowel Depp als Heard toestemming gegeven moeten hebben om te getuigen in court. Zij gaan toen aan dat er sprake zou zijn geweest can ‘mutual abuse’. Ik kan me niet voorstellen dat Amber ook hier een vrijbrief heeft gegeven bij deze therapeute gezien haar getuigenis. Maar goed, misschien meende ze dat er iets anders gezegd zou worden?

quote:
Klinisch psycholoog Dr. Shannon Curry, die dinsdag getuigde tijdens het proces tussen Johnny Depp en Amber Heard, meent dat Amber haar posttraumatisch stresssyndroom faket. Volgens de psychologe zou de actrice wel twee andere persoonlijkheidsstoornissen hebben. Ook een agente twijfelt aan de eerlijkheid van Heard. “Ik identificeer Heard niet als een slachtoffer van huiselijk geweld.” De actrice kon er duidelijk niet om lachen, en rolde met haar ogen tijdens de getuigenis.

Dokter Curry werd door de advocaten van Depp opgeroepen als getuige, om te oordelen over de geestelijke toestand van Johnny’s ex vrouw, Amber Heard. Volgens Curry valt daar wel wat over te zeggen. Volgens haar heeft Amber niet één, maar twee persoonlijkheidsstoornissen. Om te beginnen zou ze omschreven kunnen worden als borderliner, maar er is ook sprake van een ‘histrionische persoonlijkheidsstoornis’. Dat betekent dat Amber een onverzadigbaar verlangen heeft naar dramatische situaties, en daarbij dagdagelijkse akkefietjes bewust uitvergroot tot grote aanvaringen.

Volgens Curry schippert Amber Heard tussen “prinses en slachtoffer”. De psycholoog legde uit dat mensen met die stoornis zich als schattig en meisjesachtig voordoen, maar dat ze eigenlijk heel grillig en onvoorspelbaar zijn. Ze hebben verlatingsangst en willen in het middelpunt van de belangstelling staan. De stoornis wordt getypeerd door een instabiele persoonlijkheid. “Ze is heel zelfingenomen”, aldus Dr. Curry. “Ze gebruikt veel grote woorden om in feite heel weinig te zeggen. Ze heeft weinig substantie. Dat werd erg duidelijk toen ik haar behandelde.” Curry behandelde zowel Amber als Johnny tijdens hun relatietherapie. “Ze zit wel vol woede en agressie. En ze is er heel goed in om al haar persoonlijke problemen te minimaliseren.” Volgens Curry is het ook typisch voor mensen met borderline om aanvallend te zijn als partner, te dreigen met het rechtssysteem of met een contactverbod en te beweren dat er misbruik is.

Amber Heard kon er niet om lachen. Hoewel ze normaal gezien met een uitgestreken gezicht naar alle getuigenissen luistert, kon ze het niet laten om een paar keer met haar ogen te rollen terwijl Dr. Curry aan het woord was. De actrice zelf beweert namelijk dat ze lijdt aan een posttraumatisch stresssyndroom (PTSD) als gevolg van misbruik door Depp, maar volgens Curry is dat een van de makkelijkste aandoeningen om te faken. Ze zei dat de actrice aanvankelijk had beweerd dat ze leed aan 19 van de 20 symptomen van PTSS, wat voortkwam uit een test. “Dat is niet eens typisch voor iemand die lijdt aan de meest invaliderende vorm van PTSS”, aldus de psycholoog.

Geen bewijs van misdaad
Ook Melissa Saenz, agente bij de politie van Los Angeles, getuigde dinsdag in de rechtszaal. Ook zij nam het op voor Depp. Enkele dagen voor de actrice de scheiding aanvroeg, kwam Saenz naar het penthouse van Depp en Heard. De actrice beweerde dat Depp die avond een gsm tegen haar gezicht had gegooid. “Maar ik identificeer Heard niet als een slachtoffer van huiselijk geweld", aldus de politieagente. Toen ze ter plaatse was gekomen, kon de agent zien dat Heard gehuild had en daardoor rood in het gezicht was, maar ze zag geen bewijs van een verwonding. Ze zag ook geen bewijs van een misdaad, zoals gebroken glas of rommel in het penthouse. Volgens Depps advocaten bewijst de getuigenis van Saenz dat Heard haar verwonding veinsde om de reputatie van Deppp te beschadigen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 08:21:01 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Believe all woman.

Zal dus niet nodig zijn?
Typische reactie weer.

Er kan ook voor gekozen worden om in eerste instantie vrouwen mensen die als slachtoffer naar voren stappen te geloven maar als uit veel bewijs blijkt dat er toch iets niet helemaal lijkt te kloppen, dat geloof in dat ene specifieke geval op te schorten. Dat staat los van het in eerste instantie altijd uitgaan van het verhaal van het slachtoffer. En dat geldt net zo goed als een man als eerste naar voren stapt. Het verhaal is hier ook anders dan wat ik normaal gesproken vaak hoor: vrouw zegt mishandeld te zijn en man zegt van niet. Hier komt de man als reactie juist naar voren om aan te geven dat dat niet alleen niet waar is maar dat juist híj ernstig werd mishandeld. Dan is er dus sprake van twee slachtoffers.

Nu vind ik deze case een erg lastige en weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven. Een echte shitshow dit.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204573508
She’s going down. :Y
Tot op heden wordt alles in het nadeel van Heard gebracht.
Haar verleden met die ex helpt ook niet.
pi_204573535
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Typische reactie weer.

Er kan ook voor gekozen worden om in eerste instantie vrouwen mensen die als slachtoffer naar voren stappen te geloven maar als uit veel bewijs blijkt dat er toch iets niet helemaal lijkt te kloppen, dat geloof in dat ene specifieke geval op te schorten. Dat staat los van het in eerste instantie altijd uitgaan van het verhaal van het slachtoffer. En dat geldt net zo goed als een man als eerste naar voren stapt. Het verhaal is hier ook anders dan wat ik normaal gesproken vaak hoor: vrouw zegt mishandeld te zijn en man zegt van niet. Hier komt de man als reactie juist naar voren om aan te geven dat dat niet alleen niet waar is maar dat juist híj ernstig werd mishandeld. Dan is er dus sprake van twee slachtoffers.

Nu vind ik deze case een erg lastige en weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven. Een echte shitshow dit.
Ik vind het wel hartstikke goed dat dit in het openbaar getoond wordt.
Een machtige man die zelf slachtoffer zou zijn van huiselijk geweld.
Ik hoop dat Depp zijn gelijk mag halen en enigszins weet te bewijzen dat hij slachtoffer is. Een stem voor alle andere mannen die met huiselijk geweld te maken hebben.

Zoals Amber al claimde: spreek jezelf uit Johnny. Laten we zien wie jou gelooft. _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 08:50:17 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573722
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:27 schreef vencodark het volgende:
She’s going down. :Y
Tot op heden wordt alles in het nadeel van Heard gebracht.
Haar verleden met die ex helpt ook niet.
Is het verleden met die ex ook al naar voren gekomen in deze rechtszaak?

Maar goed, niet álles is in haar nadeel gebracht: de relatietherapeut zei dat er sprake was van mutual abuse, er zijn appjes waarin Depp zegt zelf zijn vinger te hebben afgesneden etc. Heard moet ook nog aan het woord komen en we weten niet wat daaruit gaat voortkomen. Ze zal sowieso gaan huilen (misschien terecht, dat weten we dus niet) en dat raakt mensen right in the feels vaak (voordeel voor haar). Wellicht komt ze met goede verhalen en antwoorden. Who knows.

Ik ben zeer benieuwd hoe dit drama zich ontvouwt. Deze rechtszaak draait erom of zij Depp een vrouwenmepper mag noemen. Niet of zij ook gemept heeft. Dat is tegelijkertijd een beetje het probleem. Zij is niet aangeklaagd voor mishandeling. Als Depp haar maar één keer aangeraakt zou hebben dan staat zij in principe in haar recht om hem een vrouwenmepper te noemen en krijgt ze gelijk. Dat is de genadeslag voor Depp. Of zij geslagen heeft, is voor de publieke opinie niet meer relevant, ben ik bang. Maar als zij veroordeeld kon en zou worden voor mishandeling dan was het een ander verhaal.

Het is imo wel opvallend dat Hollywood zich nu, in tegenstelling tot voorheen, veel stiller houdt rondom Heard. Mijn gevoel zegt dat ze daar inmiddels ook twijfelen aan haar onschuld en slachtofferschap.

Edit: in 2020 beschuldigde Heard Johnny ervan haar hondje uit het raam van een rijdende auto te hebben gehouden en te dreigen hem in de magnetron te stoppen en een ander hondje zou veel van Depps cannabis opgegeten hebben.
Als dit ook in deze zaak weer naar voren komt, pleit dat ook niet echt in Depps voordeel, :D.

[ Bericht 9% gewijzigd door ChipsZak. op 29-04-2022 09:01:52 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 08:51:15 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573732
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik vind het wel hartstikke goed dat dit in het openbaar getoond wordt.
Een machtige man die zelf slachtoffer zou zijn van huiselijk geweld.
Ik hoop dat Depp zijn gelijk mag halen en enigszins weet te bewijzen dat hij slachtoffer is. Een stem voor alle andere mannen die met huiselijk geweld te maken hebben.

Zoals Amber al claimde: spreek jezelf uit Johnny. Laten we zien wie jou gelooft. _O-
Nou, dit dus zeker wel inderdaad. Het is belangrijk om te laten zien dat ook mannen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld.
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:53:19 #184
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204573742
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze is ook wel intens. Ik vraag me af of dit soort dingen blijven hangen bij een jury of rechter. Ook in deze zaak wordt geoordeeld door een jury, toch? Bij die eerdere psycholoog zouden zowel Depp als Heard toestemming gegeven moeten hebben om te getuigen in court. Zij gaan toen aan dat er sprake zou zijn geweest can ‘mutual abuse’. Ik kan me niet voorstellen dat Amber ook hier een vrijbrief heeft gegeven bij deze therapeute gezien haar getuigenis. Maar goed, misschien meende ze dat er iets anders gezegd zou worden?
[..]

Maar had die psycholoog nu wel of geen muffins meegenomen voor Amber?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 08:53:59 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:53 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Maar had die psycholoog nu wel of geen muffins meegenomen voor Amber?
Wat? :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:00:19 #186
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204573812
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat? :')
een van die advocaten van Amber bleef maar doorzagen over muffins :P

deze hele rechtzaak is gewoon topentertainment
niet te geloven dat het gratis te volgen is!
pi_204573827
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Is het verleden met die ex ook al naar voren gekomen in deze rechtszaak?

Maar goed, niet álles is in haar nadeel gebracht: de relatietherapeut zei dat er sprake was van mutual abuse, er zijn appjes waarin Depp zegt zelf zijn vinger te hebben afgesneden etc. Heard moet ook nog aan het woord komen en we weten niet wat daaruit gaat voortkomen. Ze zal sowieso gaan huilen (misschien terecht, dat weten we dus niet) en dat raakt mensen right in the feels vaak (voordeel voor haar). Wellicht komt ze met goede verhalen en antwoorden. Who knows.

Ik ben zeer benieuwd hoe dit drama zich ontvouwt. Deze rechtszaak draait erom of zij Depp een vrouwenmepper mag noemen. Niet of zij ook gemept heeft. Dat is tegelijkertijd een beetje het probleem. Zij is niet aangeklaagd voor mishandeling. Als Depp haar maar één keer aangeraakt zou hebben dan staat zij in principe in haar recht om hem een vrouwenmepper te noemen en krijgt ze gelijk. Dat is de genadeslag voor Depp. Of zij geslagen heeft, is voor de publieke opinie niet meer relevant, ben ik bang. Maar als zij veroordeeld kon en zou worden voor mishandeling dan was het een ander verhaal.

Het is imo wel opvallend dat Hollywood zich nu, in tegenstelling tot voorheen, veel stiller houdt rondom Heard. Mijn gevoel zegt dat ze daar inmiddels ook twijfelen aan haar onschuld en slachtofferschap.
Oh zeker. Ook de foute appjes van Depp en het boze filmpje waarin hij opgefokt rondloopt in de keuken, schetsen wellicht een bepaald beeld.
En de zaak draait inderdaad vooral om dat artikel.
Waarom Depp de boel niet omdraait en haar aanklaagt voor geweld, zullen we misschien nooit weten.

Ik vind het jammer dat Depp direct gedumpt werd door Disney. Er wordt met 2 maten gemeten en dat wordt nu pijnlijk duidelijk.

Overigens: waar gaf Depp aan dat hij zelf zijn vingertopje eraf gesneden had? Ik dacht in een appje naar een vriend.
Iemand op YouTube zei dat Depp deze valse verklaring wellicht deed om de werkelijke reden, de fles van Amber, te verbergen.
Liegen over je verwondingen is als werkelijk slachtoffer niet zo gek natuurlijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 09:05:33 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573844
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:00 schreef L3viathan het volgende:

[..]
een van die advocaten van Amber bleef maar doorzagen over muffins :P

deze hele rechtzaak is gewoon topentertainment
niet te geloven dat het gratis te volgen is!
Wat is dit, _O-. Ik snap denk ik welk belastend punt de advocate wil maken maar, _O-.
pi_204573892
Zo zie je ook hoe belangrijk het is om echt goede advocaten te hebben.
Ongeacht wat de waarheid is, je moet minstens twijfelen zien te zaaien. :Y
Als je bepaalde blunders maakt (tegen je eigen vraag bezwaar maken _O- ) en je jezelf voor schut zet, kom je gewoon stom over en ben je je cliënt echt aan het benadelen.

Ik mag hopen dat Depps advocaten dat beter aanpakken. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 09:12:37 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204573900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh zeker. Ook de foute appjes van Depp en het boze filmpje waarin hij opgefokt rondloopt in de keuken, schetsen wellicht een bepaald beeld.
En de zaak draait inderdaad vooral om dat artikel.
Waarom Depp de boel niet omdraait en haar aanklaagt voor geweld, zullen we misschien nooit weten.

Ik vind het jammer dat Depp direct gedumpt werd door Disney. Er wordt met 2 maten gemeten en dat wordt nu pijnlijk duidelijk.

Overigens: waar gaf Depp aan dat hij zelf zijn vingertopje eraf gesneden had? Ik dacht in een appje naar een vriend.
Iemand op YouTube zei dat Depp deze valse verklaring wellicht deed om de werkelijke reden, de fles van Amber, te verbergen.
Liegen over je verwondingen is als werkelijk slachtoffer niet zo gek natuurlijk.
True. Al zou je ook gewoon kunnen zeggen dat je je gruwelijk hebt gesneden met een keukenmes of ergens godsgruwelijk tussen hebt gezeten ofzo. Ik noem maar wat. Dit is een wel een opvallende manier om een eventuele mishandeling te verbloemen, :').

Ik heb het even teruggezocht en als defense geeft hij twee dingen aan: hij zou dit nooit bij zichzelf doen want hij is een fervent gitaarspeler èn ‘I got my finger cut off’ impliceert niet direct dat hijzelf zijn eigen vinger heeft afgesneden. Ik denk dat hij doelt op het feit dat je dit leest als lijdend voorwerp in verleden tijd (no pun intended :P ). Maar de text message gaat als volgt: "I have chopped off my left middle finger to remind myself never to lose my right one again.” Dus dat is weer wat vreemd.
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:19:27 #191
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204573951
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat is dit, _O-. Ik snap denk ik welk belastend punt de advocate wil maken maar, _O-.
dit was ook zo'n legendarisch stukje:
pi_204573972
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
True. Al zou je ook gewoon kunnen zeggen dat je je gruwelijk hebt gesneden met een keukenmes of ergens godsgruwelijk tussen hebt gezeten ofzo. Ik noem maar wat. Dit is een wel een opvallende manier om een eventuele mishandeling te verbloemen, :').

Ik heb het even teruggezocht en als defense geeft hij twee dingen aan: hij zou dit nooit bij zichzelf doen want hij is een fervent gitaarspeler èn ‘I got my finger cut off’ impliceert niet direct dat hijzelf zijn eigen vinger heeft afgesneden. Ik denk dat hij doelt op het feit dat je dit leest als lijdend voorwerp in verleden tijd (no pun intended :P ). Maar de text message gaat als volgt: "I have chopped off my left middle finger to remind myself never to lose my right one again.” Dus dat is weer wat vreemd.
Misschien was het een soort sarcasme/grap.
“Ik heb mijn linkerbeen gebroken om mezelf te herinneren nooit mijn rechterbeen te breken”.

Want een linkerbeen breken is zo onhandig, dat gaan we niet nog eens doen. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 09:38:54 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204574214
quote:
Jaaa, die had ik gezien! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte als ik hiernaar kijk. Zó ongemakkelijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 09:40:00 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204574223
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Misschien was het een soort sarcasme/grap.
“Ik heb mijn linkerbeen gebroken om mezelf te herinneren nooit mijn rechterbeen te breken”.

Want een linkerbeen breken is zo onhandig, dat gaan we niet nog eens doen. :P
Depp zegt inderdaad dat het een grap is. Toch blijf ik hem lastig vinden, :'). Ik wil overigens niet zeggen dat hij zijn eigen vinger eraf heeft gesneden maar dat ik die appjes een vreemde grap vind, _O-.
pi_204574273
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Depp zegt inderdaad dat het een grap is. Toch blijf ik hem lastig vinden, :'). Ik wil overigens niet zeggen dat hij zijn eigen vinger eraf heeft gesneden maar dat ik die appjes een vreemde grap vind, _O-.
Maar Depp ís toch ook gewoon een beetje vreemd?
Marilyn Manson is een goede vriend van hem, kijk naar zijn films, kijk naar zijn look en zijn humor/weirdness.

Ik ben echt niet verbaasd. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 10:23:42 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204574653
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar Depp ís toch ook gewoon een beetje vreemd?
Marilyn Manson is een goede vriend van hem, kijk naar zijn films, kijk naar zijn look en zijn humor/weirdness.

Ik ben echt niet verbaasd. :D
Oh nee, zeker niet. Het is meer dat het raar is om te zeggen dat je zelf expres je vinger eraf hebt gehakt als het gaat om mishandeling.

Die andere sms’jes over het verbranden etc. kan ik nog wel plaatsen maar als het gaat om die vinger-app (dat klinkt heel ranzig, :') ) vind ik het wel maf maar niet op een Depp-is-gewoon-raar-manier. Een excuus verzinnen voor een verwonding door mishandeling (eentje waarover je nog extra verdriet hebt als je een liefde hebt voor gitaarspelen) door te zeggen dat je het expres zelf deed want yolo? Zeg dan dat je je per ongeluk hebt gesneden met een keukenmes of ergens gruwelijk vast kwam zitten. En als grap snap ik ‘m ook niet helemaal. Ook niet in je voorbeeld, :D. Terwijl ik die erg donkere sms’jes dus wel beter kan plaatsen, smakeloos of niet.
pi_204574686
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh nee, zeker niet. Het is meer dat het raar is om te zeggen dat je zelf expres je vinger eraf hebt gehakt als het gaat om mishandeling.

Die andere sms’jes over het verbranden etc. kan ik nog wel plaatsen maar als het gaat om die vinger-app (dat klinkt heel ranzig, :') ) vind ik het wel maf maar niet op een Depp-is-gewoon-raar-manier. Een excuus verzinnen voor een verwonding door mishandeling (eentje waarover je nog extra verdriet hebt als je een liefde hebt voor gitaarspelen) door te zeggen dat je het expres zelf deed want yolo? Zeg dan dat je je per ongeluk hebt gesneden met een keukenmes of ergens gruwelijk vast kwam zitten. En als grap snap ik ‘m ook niet helemaal. Ook niet in je voorbeeld, :D. Terwijl ik die erg donkere sms’jes dus wel beter kan plaatsen, smakeloos of niet.
Ik snap je hoor.
Ik vraag me af of zijn vrienden etc. geen argwaan hadden of Heard ook al met een schuin oog bekeken.
Niemand die iets opgevallen is? :?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 10:34:14 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204574782
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik snap je hoor.
Ik vraag me af of zijn vrienden etc. geen argwaan hadden of Heard ook al met een schuin oog bekeken.
Niemand die iets opgevallen is? :?
Ja, ik heb daar ook nog niet veel over gehoord. Nu is dit soort geweld ook wel vaak verborgen. Depp zei wel dat zijn kinderen een hekel hadden aan hoe Heard hem behandelde maar daarentegen heeft hij ook een brief geschreven (aan wie geen idee meer) dat zijn kinderen helemaal dol waren op Heard en bij haar wilden zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 10:36:14 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204574802
Het een diskwalificeert het ander ook niet: hun beider verhalen kunnen waarheden bevatten. Het kan zomaar zijn dat Heard hem mepte en hij haar nooit, maar dat hij wel die verwonding aan zijn vinger zelf heeft veroorzaakt door iets naar Amber te gooien. Dat was volgens mij haar verhaal. Of dat hij wel degelijk dreigde haar hond in de magnetron te stoppen.

Die relatie is giffftaaagghh.
pi_204574842
Proberen de andere partij en diens getuigen in discredit te brengen, omdat je weet dat je dik gaat verliezen. :')
OBJECTION! HEARSAY!!!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')