Geloof er niks van.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je het verhaal kent dan weet je dat zijn exen dat hebben gezegd.
Volgens mij alleen Vanessa paradis…quote:Op maandag 2 mei 2022 18:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je het verhaal kent dan weet je dat zijn exen dat hebben gezegd.
Drank en mishandeling staat los van elkaar en er kwamen meer exen naar voren dit zeiden.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Vanessa paradis…
Maar even googelen leert ook dat toen ze gingen scheiden zijn drankgebruik helemaal de spuigaten uitliep. Het ging niet meer tussen ze.
Je weet nooit wat er allemaal gebeurd is. Zij kiest er alleen voor de publiciteit niet op te zoeken.
Kak, verkeerde schrijver op m'n netvlies.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Heard is vele malen enger. En gevaarlijk, en agressief, en een wife-beater, en een husband-beater, en een vreemdganger, en een leugenaar, en geestesziek.
Wiequote:Op maandag 2 mei 2022 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Shannon CurryGodin. @:de_boswachter @:Neef_Wuppie
Geen idee, maar de publieke opinie is niet aldoor zo voordelig richting Depp meer geweest. Dat slaat (no pun intended) wel weer wat om. Hij had en heeft dan wel een grote fan schare maar het grootste deel is denk ik ‘de gewone kijker slash fan’ en niet zozeer de die-hard fan. Die laatste groep praat toch veel goed, al zou hij haar en plein public neersteken (bij wijze van). Maar die eerste groep is makkelijker te verliezen. Deze lijkt weer wat terug te komen, heb ik het idee.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe had de publieke opinie geweest als Amber eerst gegaan was?
Johnny heeft natuurlijk een gigantische fan base. Die heeft al tig streepjes voor.
Ik heb een aantal maanden geleden 'What's eating Gilbert Grape' gekekenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop wel voor ‘m dat hij zijn verslavingen onder controle krijgt want het begint de laatste jaren echt zijn tol wel te eisen in zo’n mate dat het gewoon triest wordt.
Door dit topic opnieuw Cry Baby gekeken dit weekend enopdat we nooit vergeten.
Leonardo kreeg pas enkele jaren terug een Oscar. Ken je de memes niet waarbij hij er steeds naast greep?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden 'What's eating Gilbert Grape' gekeken![]()
Geloof dat Leonardo daar een Oscar voor heeft gekregen. Één van mijn favoriete actrices, Julliette Lewis speelde ook geweldig in die film net als Depp
Nope die ken ik niet. Dan zal hij wellicht genomineerd geweest zijn? Staat me vaag iets van bij maar goed het is alweer bijna 30 jaar geleden dat die film uitkwamquote:Op maandag 2 mei 2022 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leonardo kreeg pas enkele jaren terug een Oscar. Ken je de memes niet waarbij hij er steeds naast greep?
Just a side note.
Goede film is dat inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden 'What's eating Gilbert Grape' gekeken![]()
Geloof dat Leonardo daar een Oscar voor heeft gekregen. Één van mijn favoriete actrices, Julliette Lewis speelde ook geweldig in die film net als Depp
Alleen genomineerd als ‘best supporting actor’.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope die ken ik niet. Dan zal hij wellicht genomineerd geweest zijn? Staat me vaag iets van bij maar goed het is alweer bijna 30 jaar geleden dat die film uitkwam
Zat ze dit niet al?quote:Op maandag 2 mei 2022 14:24 schreef junkiesietze het volgende:
Wanneer zit Heard zelf in het getuigenbankje?
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:41 schreef daanish het volgende:
Waarom zijn er mensen Team Amber?
Johnny: Drinkt, gebruikt drugs, oogt wat dom, ziet eruit als een junk.
Ma ja, we hebben Vanessa en hun kinderen al die jaren NOOIT horen klagen. Dan komt Amber en heeft hij ineens losse handjes?
Vond het maar raar, maar als ik die audio opnames hoor WOJOH, met alle respect: WAT EEN ZEIKWIJF.
Er is echt iets goed mis met haar, en ze heeft op de opnames al bekend Johnny geslagen te hebben. Maar ik begrijp best dat die zeikwijf hem het bloed onder de nagels vandaan haalde, waardoor hij haar inderdaad weleens een mep heeft gegeven in een dronken bui. Geweld is nooit goed, maar jezus...zelfs ik zou met kasten beginnen te slaan:
[ twitter ]
O ja, en ze klinkt echt nooit bang? Ze scheld hem altijd verrot, en hij is te oud en gedrugd om met energie tegen haar in te gaan. Dat doet mij dan weer twijfelen, hij klinkt half dood in die opnames, betwijfel dat hij de energie had om haar te slaan.
O ja, en als hij zo vreselijk was, waarom smeekte ze hem dan haar terug te nemen na die straatverbod?
[ twitter ]
Voor de duidelijkheid die hele Johnny kan me gestolen worden met zijn kinderlijke fantasiefilms, waar ik never nooit naar heb gekeken en zal kijken, maar eerlijk is eerlijk, die Amber klinkt zo labiel als de pest. Geen wonder dat ze maar single moeder is geworden, geen man kan leven met haar gekte.
Kan iemand me uitleggen waarom die Team Amber is?
Deze was nog niet voorbij gekomen volgens mij...quote:Gaat Amber Heard vandaag zelf getuigen tegen Johnny Depp na storm van negatieve publiciteit?
Zojuist is de vierde week van het proces, dat Johnny Depp aanspande tegen zijn ex-vrouw Amber Heard, begonnen. De eerste weken was het vooral de de 58-jarige acteur en zijn verdediging die aan het woord kwamen, maar de komende dagen is het de beurt aan de 36-jarige actrice.
Showredactie 2 mei 2022 Laatste update: 02-05-22, 18:45
Het proces is inmiddels halverwege. De eerste drie weken riep het team van Depp getuigen op en ook hijzelf kwam veelvuldig aan het woord. Hoewel er geen schema is vrijgegeven, moet het nu het team van Heard zijn dat aan de beurt is om getuigen op te roepen. Het proces begon vandaag nog met bodyguard Travis McGivern, die vertelde over hoe de Aquaman-actrice zijn cliënt uitschold, bespuugde en dingen naar hem wierp.
Het proces levert Heard, die aanwezig was in de zaal bij de getuigenis van de bodyguard, inmiddels behoorlijk wat schade op met diverse negatieve headlines in de internationale media tot gevolg. Vanochtend werd bekend dat ze om die reden haar eigen pr-team heeft ontslagen. Online is er ook een petitie gestart om de actrice te weren uit het tweede deel van de film Aquaman, waarvan de opnames eind vorig jaar werden afgerond. Die petitie is inmiddels ruim drie miljoen keer getekend.
Heard zal in ieder geval zelf ook gaan spreken en het lijkt erop dat haar getuigenis meerdere dagen in beslag neemt. Haar advocaten stellen dat ze over meerdere incidenten van fysiek en seksueel misbruik zal verklaren. Ze zal net als Depp eerst haar verhaal doen tegenover haar eigen advocaten, waarna er een ‘kruisverhoor’ start door de advocaten van haar rivaal.
Bron Ook voor de bijbehorende video.
Dit dus. Ik ben niet specifiek voor een van beide. Ze komen allebei gestoord over.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 04:45 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.
Johnny spoort inderdaad ook niet helemaal, en heeft totaal geen besef van de waarde van geld. Maar gezien het trackrecord van mevrouw Heard ben ik toch eerder geneigd #teamjohnny te kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit dus. Ik ben niet specifiek voor een van beide. Ze komen allebei gestoord over.
de toon waarop die Amber praat, de manier waarop ze hem beledigt en uitscheld. Ik vrees dat ik ook losse handjes zou krijgen. Ze is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 04:45 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.
Hij zal best gestoord zijn, maar hij oogt al meer dan 10 jaar dood. Die heeft echt geen kracht om iemand te slaan. Ik hoor hem in die audio opnames behalve het standaard Amerikaanse *fck* ook nauwelijks schelden. Zij scheld hem echter verrot.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben niet specifiek voor een van beide. Ze komen allebei gestoord over.
Ja joh, en Leo Dicaprio en Will Smith doen dat niet? Alle rijken doen dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Johnny spoort inderdaad ook niet helemaal, en heeft totaal geen besef van de waarde van geld. Maar gezien het trackrecord van mevrouw Heard ben ik toch eerder geneigd #teamjohnny te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |