abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204574887
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh nee, zeker niet. Het is meer dat het raar is om te zeggen dat je zelf expres je vinger eraf hebt gehakt als het gaat om mishandeling.

Die andere sms’jes over het verbranden etc. kan ik nog wel plaatsen maar als het gaat om die vinger-app (dat klinkt heel ranzig, :') ) vind ik het wel maf maar niet op een Depp-is-gewoon-raar-manier. Een excuus verzinnen voor een verwonding door mishandeling (eentje waarover je nog extra verdriet hebt als je een liefde hebt voor gitaarspelen) door te zeggen dat je het expres zelf deed want yolo? Zeg dan dat je je per ongeluk hebt gesneden met een keukenmes of ergens gruwelijk vast kwam zitten. En als grap snap ik ‘m ook niet helemaal. Ook niet in je voorbeeld, :D. Terwijl ik die erg donkere sms’jes dus wel beter kan plaatsen, smakeloos of niet.
Maar als ik die opnames zo hoor van hem en de Gore sms’jes over en naar Amber, dan denk ik ook niet dat je (iig met gezond verstand) zijn gedrag kunt begrijpen. Hij is knettergek.
pi_204574923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Maar als ik die opnames zo hoor van hem en de Gore sms’jes over en naar Amber, dan denk ik ook niet dat je (iig met gezond verstand) zijn gedrag kunt begrijpen. Hij is knettergek.
Dat wijf kan iedereen gek maken.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:16:25 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204575955

Depps kamp komt met deze foto op de proppen. Zijn bodyguard (die in 2006 begon met zijn werk bij Depp en derhalve ook het begin vd relatie heeft meegemaakt) zegt:

quote:
In het begin waren ze echt ‘lovey-dovey’”, zegt hij. “Alles ging geweldig. Het waren echt de wittebroodsweken. Het was geweldig om Johnny opnieuw zo blij te zien. Amber was lief en charmant - zoals ze doorgaans is.”
Daarna geeft ie het volgende aan:

quote:
Maar daar kwam al snel verandering in. Het koppel begon steeds meer ruzie te maken, getuigt de bodyguard. “Amber begon te veranderen. Ze werd wat opvliegender, meer veeleisend. Ik kon zien dat zíj de broek wilde dragen in de relatie. Dat was heel duidelijk.” Volgens Connolly kon Heard plots “ijzig kil” worden en zag hij hoe Depp steeds stiller werd, en Heard knorriger.
En dan:

quote:
Fysiek geweld tussen de twee heeft hij nooit gezien, klinkt het. Maar ruzies hoorde hij alvast wel. “Ik kon Amber horen schreeuwen. Ik kon geroep en gehuil horen.” Die geluiden waren volgens Connolly “voornamelijk” afkomstig van Heard. “Ze maakten meer wel dan niet ruzie.” Toen begon het de bodyguard op te vallen dat zijn werkgever krassen en verwondingen in z'n gezicht kreeg. Bij Heard merkte hij nooit iets van verwondingen op, klinkt het. “Ik merkte meteen dat die verwondingen zichtbaar waren aan de linkerkant van zijn gezicht. Krassen in zijn nek. Een gezwollen lip. Een blauwe plek op zijn oogkas. Het kwam steeds vaker voor. Niet elke week, maar het gebeurde in ieder geval wel.”
Tot slot :') x 100

quote:
Tijdens het proces werd ook een foto getoond die genomen was tijdens de huwelijksreis in 2013. Daarop zouden verwondingen, waaronder een flinke zwelling, in het gezicht van Depp zichtbaar zijn. Wanneer hem gevraagd wordt naar de foto, wijst Connolly op de “zwelling links van Depp’s neus” en “onder zijn linkeroog”. Wat er gebeurd was, wil zijn ondervrager weten. “Ofwel is hij tegen een deur gelopen, ofwel is de deur tegen hém gelopen.”

Z’n opmerking zorgde voor gelach in de rechtszaal. En ook later tijdens z'n getuigenis zorgde Connolly voor hilariteit. Toen hem gevraagd werd naar het incident in Australië, wilde de advocaat van Heard weten of hij kon bevestigen dat Depp aan het urineren was in de foyer. De bodyguard keek verbaasd en antwoordde kort: “Nee.” Dat bracht Depp aan het lachen. De advocaat van Heard wilde dan weten of Connolly de penis van Depp gezien had, waarop die antwoordde: “Ik denk dat ik het me wel zou herinneren als ik zijn penis had gezien.”
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204575963
Waarom moet dit een maand duren?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:22:16 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204576002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Weet niet exact welke opnames je bedoelt. Die sms'jes zijn wel enorm smakeloos ja. Het is ook niet zo dat ik zeg dat het compleet normaal is. Wat ik eerder ook zei in dit topic: ik heb ook wel eens gezegd dat iemand van mij dood mag neervallen of wilde dat-ie dood was (nooit een ex, vriend(in) of partner of zo hoor!). Zelfs wel eens in wat specifiekere bewoordingen, so to say. Niet zoals Depp, dat gaat wel erg ver, maar om te zeggen dat ik niet begrijp dat een persoon de andere persoon dood zegt te wensen vind ik hypocriet. En eigenlijk gaat het altijd om hyperbolen. Ik betwijfel of Depp Amber toentertijd écht dood wilde en haar zou gaan verbranden en haar lijk wilde gaan neuken. Probably not. Het is een zware, zware vorm van 'humor' om met dit soort situaties om te gaan.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 12:22:31 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204576004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dit een maand duren?
Anderhalf maand, :+.
pi_204576039
Aangezien hun psycholoog of relatietherapeut al aangaf dat zij borderline zou hebben én er dramatische trekjes op na zou houden, past dit precies bij het beeld wat nu van hun relatie wordt geschetst.
Eerst is ze hartstikke leuk en lief, daarna veranderd zo’n vrouw. Claimend, jaloers, onvoorspelbaar, agressief.

Borderline written all over.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:55 #208
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204576099
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef vencodark het volgende:
Aangezien hun psycholoog of relatietherapeut al aangaf dat zij borderline zou hebben én er dramatische trekjes op na zou houden, past dit precies bij het beeld wat nu van hun relatie wordt geschetst.
Eerst is ze hartstikke leuk en lief, daarna veranderd zo’n vrouw. Claimend, jaloers, onvoorspelbaar, agressief.

Borderline written all over.
Depp was schijnbaar ook jaloers?

Zie toch niet echt dat iemand meer schuldig is hoor. Ziet er uit als een zeer toxische relatie, twee mensen die het slechtste in elkaar naar boven halen.
En wat iemand al zei: hun relatie duurt nog voort op deze manier. Ze kunnen elkaar ook niet loslaten en hun eigen weg gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204576189
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Depp was schijnbaar ook jaloers?

Zie toch niet echt dat iemand meer schuldig is hoor. Ziet er uit als een zeer toxische relatie, twee mensen die het slechtste in elkaar naar boven halen.
En wat iemand al zei: hun relatie duurt nog voort op deze manier. Ze kunnen elkaar ook niet loslaten en hun eigen weg gaan.
Ik snap best dat dit laatste niet lukt. Zij heeft hem een enorme imagoschade toegebracht en daarmee zijn werk afgenomen.
Kijk, we weten nog altijd niet wat wel of niet waar is. Depp is misschien niet helemaal onschuldig maar het feit dat door o.a de acties van Disney hij al bijvoorbaat veroordeeld is, klopt gewoon niet.
Nogmaals: er wordt gemeten met 2 maten.
Ik begrijp wel dat Depp zijn naam wilt zuiveren.
Natuurlijk laat je dit niet zomaar gebeuren.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:05:17 #210
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204576598
sorry voor nog een filmpje, maar dit is toch ook gewoon goud :P

Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_204576684
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Weet niet exact welke opnames je bedoelt. Die sms'jes zijn wel enorm smakeloos ja. Het is ook niet zo dat ik zeg dat het compleet normaal is. Wat ik eerder ook zei in dit topic: ik heb ook wel eens gezegd dat iemand van mij dood mag neervallen of wilde dat-ie dood was (nooit een ex, vriend(in) of partner of zo hoor!). Zelfs wel eens in wat specifiekere bewoordingen, so to say. Niet zoals Depp, dat gaat wel erg ver, maar om te zeggen dat ik niet begrijp dat een persoon de andere persoon dood zegt te wensen vind ik hypocriet. En eigenlijk gaat het altijd om hyperbolen. Ik betwijfel of Depp Amber toentertijd écht dood wilde en haar zou gaan verbranden en haar lijk wilde gaan neuken. Probably not. Het is een zware, zware vorm van 'humor' om met dit soort situaties om te gaan.
Ik snap niet zo goed waarom we zulk gestoord gedrag zouden moeten verklaren of zo. Het is iets heel anders dan zeggen: X mag doodvallen. In mijn ogen zijn dit 2 heel ziekelijke figuren.
pi_204576829
Opnieuw worden er sms'jes naar Paul Bettany bovengehaald. "Ik heb Amber uiteraard geslagen en lelijke kleuren laten zien tijdens een recente reis. Ik ben een krankzinnig persoon en niet echt goed in m'n hoofd na alle drank. Weed en pillen? Prima. Maar drank? Mijn draagvermogen is zo groot en ik kan niet stoppen. Lelijk en triest."

Hier gaf hij al toe aan een vriend dat hij Amber in elkaar geslagen heeft. Volgens mij was het gewoon geweld over en weer in deze relatie.
pi_204580261
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 april 2022 @ 19:07:20 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204580838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:10 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waarom we zulk gestoord gedrag zouden moeten verklaren of zo. Het is iets heel anders dan zeggen: X mag doodvallen. In mijn ogen zijn dit 2 heel ziekelijke figuren.
Zoals ik zostraks aangaf: ik heb dat ook wel eens in iets specifiekere, minder mooie bewoordingen gezegd. Je zei dat het onmogelijk is om dit met gezond gedrag te begrijpen. Als reactie zeg ik dat het wel enigszins begrijp en kan verklaren. Dit is niet heel zwart-wit of zo. En zover ik weet heb ik gewoon gezond verstand.

Edit: ik doel op de sms’jes waarin hij aangeeft dat-ie haar zou verdrinken etc.
  zondag 1 mei 2022 @ 12:28:27 #215
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_204596834
Heel interessant : the behavioral panel op YouTube. 4 experts in lichaamstaal, zij bekijken de beelden van het proces en Beoordelen deze op geloofwaardigheid, super interessant!
pi_204601766
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
Heel interessant : the behavioral panel op YouTube. 4 experts in lichaamstaal, zij bekijken de beelden van het proces en Beoordelen deze op geloofwaardigheid, super interessant!
/bedoel je deze?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_204602530
Morgen weer :)
Weet iemand wat er morgen aan bod komt?
Twiddel
  maandag 2 mei 2022 @ 06:51:41 #218
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_204605403
Het blijft toch een bizar en ongemakkelijk iets om naar te kijken. Ik denk dat het alletwee geen lieverdjes zijn en dat ze, helaas, het slechtste in elkaar naar boven hebben gehaald.

Verbijsterend vind ik dan wel weer dat Heard schijnbaar vindt dat ze zelf geen debet heeft aan een negatiever wordende reputatie, maar dat het de schuld is van het PR team. En daarom heeft ze een nieuw PR team ingehuurd.
pi_204605593
Ik ben wel oprecht benieuwd waar Heard mee gaat komen.
Ik sta zeker aan Depp’s kant maar vind het interessant te weten wat Heard te vertellen heeft.
Er is een beeld dat ze alles heel dramatisch kan vertellen en beleven. Voor hetzelfde geld heeft Depp haar 1 keer een mep verkocht (al dan niet ter zelfverdediging) en ervaart ze dat als een ENORME mishandeling.

We zullen zien. :)
  maandag 2 mei 2022 @ 11:15:15 #221
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204605895
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:08 schreef Morri2 het volgende:
Het blijft toch een bizar en ongemakkelijk iets om naar te kijken. Ik denk dat het alletwee geen lieverdjes zijn en dat ze, helaas, het slechtste in elkaar naar boven hebben gehaald.

Verbijsterend vind ik dan wel weer dat Heard schijnbaar vindt dat ze zelf geen debet heeft aan een negatiever wordende reputatie, maar dat het de schuld is van het PR team. En daarom heeft ze een nieuw PR team ingehuurd.
Triest. Het gaat allemaal alleen nog maar om geld.
Als je de eer aan jezelf houdt, schik je in de zaak en ga je ieder je eigen weg.

Maar helaas zijn er genoeg mensen die een graantje mee willen pikken in deze zaak.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 12:11:00 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204606403
Ik ben ook erg benieuwd naar Ambers kant. Het betekent daarnaast dat zij nu een kruisverhoor moet ondergaan door de advocaten van Depp.

Ik vraag me af of de publieke opinie haar kant weer opwaait als ze ernstige dingen weet te vertellen, eventueel bewijzen en gaat huilen (misschien wel terecht! Maar het doet hoe dan ook wat met mensen). Als zij inderdaad lijdt aan de twee eerder genoemde stoornissen, borderline en nog eentje?, zal ze dit sowieso goed weten te spinnen en op mensen weten in te spelen. Maar als verhaal helemaal waar blijkt dan heeft ze daar ook recht op, :+. Net zoals Depp op het zijne want ook hij lijkt een slachtoffer.
pi_204606416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
We moeten niet vergeten dat dit beide acteurs zijn.
pi_204606778
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Ambers kant. Het betekent daarnaast dat zij nu een kruisverhoor moet ondergaan door de advocaten van Depp.

Ik vraag me af of de publieke opinie haar kant weer opwaait als ze ernstige dingen weet te vertellen, eventueel bewijzen en gaat huilen (misschien wel terecht! Maar het doet hoe dan ook wat met mensen). Als zij inderdaad lijdt aan de twee eerder genoemde stoornissen, borderline en nog eentje?, zal ze dit sowieso goed weten te spinnen en op mensen weten in te spelen. Maar als verhaal helemaal waar blijkt dan heeft ze daar ook recht op, :+. Net zoals Depp op het zijne want ook hij lijkt een slachtoffer.
Hoe had de publieke opinie geweest als Amber eerst gegaan was?
Johnny heeft natuurlijk een gigantische fan base. Die heeft al tig streepjes voor.
  maandag 2 mei 2022 @ 12:55:04 #225
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204606822
Ik las vandaag dat Depp 39 bewijsstukken van mishandeling richting hem heeft, en Heard heeft alleen een filmpje waarbij Depp met wat kasten ramt... Die staat niet zo sterk.

Daarnaast dat verhaal dat ze het geld zou doneren aan een goed doel voor vrouwelijke slachtoffers van geweld wat ze niet heeft gedaan uiteindelijk...

Daarnaast is de publieke opinie jaren geweest dat Depp de dader was, o.a. Disney heeft aangegeven dat die daarom geen rol meer kreeg daar. Dus die streepjes voor van Depp zie ik niet zo eigenlijk, ik zie vooral dat men inziet dat er of twee slachtoffers/daders zijn of dat Heard niet het slachtoffer is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')