SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”quote:Op woensdag 13 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende: straks als we weer kreeft hebben ja wilt u een halve of hele onderwaterinsect?
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
ieuw haagsquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?
Doe doe doequote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.
Bij Meatloaf komt er nog muziek uit.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?
Ik vraag dit voor een vriend
*kwamquote:
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurvenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Links van je kladden?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurven
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...quote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Lekker connectennnnnnquote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
Dat is hoger dan de solar plexus.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
BEL DE PLIESIEquote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
half 7 geweest en nog geen @:ltvdk gespot
Ik Vertrekquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JE WAT ?!
Sowiesoquote:
Altijd mooi als mensen zonder voorbereiding ergens aan beginnen, vooral zoiets groots. Ik ga daar echt goed op.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso
Wel slimme tv, alleen voor hogerdenkenden
Dat is je hoofdquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Hey jijquote:
Ja, alleen vielen de afgelopen uitzendingen wel meequote:Op woensdag 13 april 2022 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen zonder voorbereiding ergens aan beginnen, vooral zoiets groots. Ik ga daar echt goed op.
Uitlach-tvquote:Op woensdag 13 april 2022 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga stiekem sowieso wel goed op leedvermaak.
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen vielen de afgelopen uitzendingen wel mee
Ik vind het vooral heel leuk als ze de taal niet spreken en proberen te communiceren met de lokale bevolking
Door of heel hard te gaan praten en vooral stug steenkolen engels blijven spreken![]()
Misschien dat @Wereldgozer dat wel wil doenquote:
Alles verkocht, spullen gepakt en dan 1 of ander kasteel willen opknappen maar dat ze net genoeg hebben om de keuken te doenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat @:wereldgozer dat wel wil doen
Piet en Ans hebben een bouwbudget van 10.000 euro en Piet wil de gehele verbouwing zelf doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.
Kijk die doet dat wel haagsiequote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat @:wereldgozer dat wel wil doen
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
half 7 geweest en nog geen @:ltvdk gespot
Is dat een nieuwe aflevering? Laatste seizoen weinig gezien tot nu toe.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Piet en Ans hebben een bouwbudget van 10.000 euro en Piet wil de gehele verbouwing zelf doen.
Even later: compleet dak ingestort..![]()
Die ene familie in Tsjechië had echt al het ongeluk van de wereld, een ingestort dak en aangevallen door bouviers of zoVolgens mij waren ze ook weer terug naar NL gegaan
Nee, echt een van de oudste afleveringenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe aflevering? Laatste seizoen weinig gezien tot nu toe.
Ja die heb ik ook niet gezien denk ik. Kijk nu 10 jaar ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, echt een van de oudste afleveringen
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/30-10-2008/TROS_1168752quote:Op woensdag 13 april 2022 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook niet gezien denk ik. Kijk nu 10 jaar ofzo?
Ik zal dit straks even checken.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/30-10-2008/TROS_1168752
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/11-08-2013/TROS_1354882
Aflevering en follow up, die mensen hadden echt superveel pech
Nu moet ik die agenten weer gaan uitleggen dat ik gewoon even een rondje lopen wasquote:
Welke aflevering is jouw favoriet?quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo BESTE en tevens ENIGE vriend op HEEL FOK!
@:wereldgozer is gezakt naar plaats 31.
Poeh weet al die namen niet meer zo. Maar tijdje terug was er een man die achterbleef met een mini golfbaan enz op een eiland omdat die vrouw er vandoor ging.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke aflevering is jouw favoriet?
Die van mij toch wel die van André en Henka![]()
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh weet al die namen niet meer zo. Maar tijdje terug was er een man die achterbleef met een mini golfbaan enz op een eiland omdat die vrouw er vandoor ging.
Oh ja dat zou best wel eens kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingen
Oh ja, de familie Scheetjes ofzo ?
ja half 7 is half 7quote:Op woensdag 13 april 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet ik die agenten weer gaan uitleggen dat ik gewoon even een rondje lopen was
Nou ja, in die Tjechie -aflevering gaat het enorm mis.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef Ama het volgende:
Sowieso alle afleveringen waar het gewoon gruwelijk mis gaat
Nou die heb ik ook gemist denk ik, wtf.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in die Tjechie -aflevering gaat het enorm mis.
Ook in die aflevering in Hongarije (???) met die familie van 3 zoons en dat ze op de namen van 2 zoons een hypotheek afsluiten
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die heb ik ook gemist denk ik, wtf.Sommige mensen zijn echt raar.
Over een paar dagen lig jij dan gelukkig al op bedquote:
quote:Oekraīense autoriteiten kunnen radioactiviteit in Tsjernobyl niet controleren
De Oekraīense autoriteiten slagen er niet om het toezicht op de radioactiviteit in Tsjernobyl, in het noorden van Oekraīne, te herstellen. Russische troepen hebben er volgens hen een ondergronds netwerk gemaakt toen ze de site bezetten.
“Het systeem voor de controle van het niveau van radioactiviteit in de verboden zone werkt nog steeds niet”, zegt Jevgen Kramarenko, hoofd van het staatsagentschap dat verantwoordelijk is voor de verboden zone rond Tsjernobyl. “De servers die deze informatie beheren, zijn verdwenen”, voegde hij eraan toe tijdens een videoconferentie gevolgd door het Franse persbureau AFP. “We kunnen niet zeggen of (het gebied) helemaal veilig is.” Hij vervolgt: “Totdat de elektriciteit is hersteld en tot de werknemers toestemming krijgen van de strijdkrachten om naar de controleposten voor radioactiviteit te gaan, kunnen we de geleden schade niet beoordelen.”
Volgens Kramarenko hebben de Russische troepen op meerdere plaatsen gegraven in Tsjernobyl. “Ze begroeven zwaar materieel, creëerden loopgraven en zelfs ondergrondse keukens, tenten en versterkingen”, zei hij. “Een van deze vestingwerken bevindt zich in de buurt van een locatie voor de tijdelijke opslag van radioactief afval”.
Het Russische leger bezette de kerncentrale op de eerste dag van het offensief van Moskou tegen Oekraīne op 24 februari. De troepen trokken zich volgens de Oekraīense autoriteiten eind maart terug. Russische soldaten zullen “zeer binnenkort” de effecten van de straling voelen, waarschuwde Kramarenko. “Sommigen binnen een maand, anderen binnen jaren.”
Volgens hem werden er gedurende enkele weken ongeveer duizend Russische soldaten ingezet in Tsjernobyl, samen met 50 gepantserde voertuig
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar dagen lig jij dan gelukkig al op bed
quote:
André en Henka jaquote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingen
Oh ja, de familie Scheetjes ofzo ?
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze gebruikten ook kaarten uit 1985 toen ze daar in dat radioactieve bos gingen graven.
Nee klopt, ergens wel sneu dat ze niet tegen zijn gehouden door hun omgeving.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
André en Henka ja![]()
Ik las ooit dat die niet helemaal 100 waren/zijn...
Maar desondanks was dat wel een pareltje..![]()
![]()
Hadden ook geeneens de middelbare school afgemaakt..
Gaat ie op Kreta rondlopen in een shirtje van een Turkse voetbalclub. Ook niet heel erg snugger natuurlijk..
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Las ook dat er al Russische soldaten met stralingziekte opgenomen waren in ziekenhuizen in Wit- Rusland.
Goh wat gek.
Dat klinkt best wel irritant.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ownee, ik heb weer eens een trillend ooglid![]()
De laatste keer duurde 2 weken lang
Dat zekerquote:Op woensdag 13 april 2022 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ergens wel sneu dat ze niet tegen zijn gehouden door hun omgeving.
En die Grieks- Nederlandse makelaar klopte natuurlijk ook van geen kanten.
Het enige wat ik ze wel na moet geven is dat zij KEI en KEI hard hebben gewerkt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Las ook dat er al Russische soldaten met stralingziekte opgenomen waren in ziekenhuizen in Wit- Rusland.
Goh wat gek.
Teken van oververmoeidheid.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat die er af moet danquote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poetin:quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Goh wat gek.
Ja, dat is het welquote:
Klopt, ben al de hele dag aan het lerenquote:
Ik geef niets af aan BBquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel
[..]
Klopt, ben al de hele dag aan het leren![]()
En aan het fokken, anders houd ik dat niet vol
[..]
Ik geef niets af aan BB
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry BB, ik wil m'n oogleden liever zelf houden
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:22 schreef Ama het volgende:
Er leven 80 soorten beestjes in de vacht van een luiaard leer ik nu dankzij Barack Obama.
Maar er leven geen motten enz in ons haar.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmen
Die heb je nodig. Zonder die dingen geen darmfloraquote:Op woensdag 13 april 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmen
* dud0r gaat even checkenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er leven geen motten enz in ons haar.
vlooien en luizenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er leven geen motten enz in ons haar.
waar?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is een beetje benauwd, maar gelukkig begint het wat af te koelen
komt straks het pus uit je oor druipen, maar even aan je vrouw vertellen voordat ze lieve woordjes in je oor fluisterdquote:Op woensdag 13 april 2022 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een poliep in mijn oor die de boel ontsteekt,
Hieperdepiep Poliep
flikker op manquote:Op woensdag 13 april 2022 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is een beetje benauwd, maar gelukkig begint het wat af te koelen
Uhm, in mijn kamer ?quote:
Waar heb jij last van?quote:
Ik heb ook een dekentje, maar vind het daar eigenlijk te warm voorquote:Op woensdag 13 april 2022 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit hier in smurftrui met dekentje
Ik wist niet dat hij dat ook deedquote:Op woensdag 13 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
Kijk nu natuurdocu op Netflix wat hij heeft ingesproken.
van weer wat heel veel dingen moet doen en afkoelen is daar niet één vanquote:
Ik wist wel dat hij een deal heeft met Netflix maar wat hij ging doen wist ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij dat ook deed
Hoe moet ik dat zien je vriendin uitruimen?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
Het is mijn beurt om de vaatwasser uit te ruimen.
Ik heb daar dus echt zo geen zin in.
In kaas?quote:
kaasvlinder jaquote:Op woensdag 13 april 2022 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien je vriendin uitruimen?
[..]
In kaas?
Oke, hoef je niet op mij af te reageren, dank je wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van weer wat heel veel dingen moet doen en afkoelen is daar niet één van
Nee, wel leuk!quote:Op woensdag 13 april 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een deal heeft met Netflix maar wat hij ging doen wist ik niet.
Ah joh, heb je binnen 5 minuten gedaanquote:Op woensdag 13 april 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
Het is mijn beurt om de vaatwasser uit te ruimen.
Ik heb daar dus echt zo geen zin in.
Sowieso altijd wel leuk om mooie beelden van de natuur en dieren te zien.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel leuk om mooie beelden van de natuur en dieren te zien.
All goodquote:
Nederland heeft ook een verrassend mooie natuurquote:Op woensdag 13 april 2022 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel leuk om mooie beelden van de natuur en dieren te zien.
brabant jaquote:Op woensdag 13 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een verrassend mooie natuur![]()
Ook al zou je dat misschien niet zo snel zeggen
Is wel koploper idd.quote:
heel, heeeeeeeel lang latuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 april 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
haha ik wil eigenlijk wel naar bed gewoonMaar ja heb net de wasmachine aangezet dus nou moet ik daar op wachten
Van de coeienquote:
Komt "melck" uit. Vegetarisch surrogaatsap jwz.quote:
Ja, die staan daar ookquote:
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog zo’n langharige rooie met een beebie tegen tijdens een spontaan wandelingetjequote:
Ahhh leuke dingenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog zo’n langharige rooie met een beebie tegen tijdens een spontaan wandelingetje
Gewoon op speed perfect zetten, uurtje klaar. BAM JONGUHquote:Op woensdag 13 april 2022 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heel, heeeeeeeel lang latuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja maar soms ook niet handig als je het niet weet. Ik laatst als een turbo met de mountainbike de bocht ook klap ik zowat over een stel schapen wat kennelijk daar ‘ineens’ in dat gebied staatquote:Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhh leuke dingen
Hier kan ik ook genieten van het vee wat hier rondloopt (bedoel ik niet de cavia's mee).
jij snapt er niks vanquote:Op woensdag 13 april 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon op speed perfect zetten, uurtje klaar. BAM JONGUH
Kan je rustig over de kop slaan. Lekker zacht landen in die roedel XXLtamponsquote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar soms ook niet handig als je het niet weet. Ik laatst als een turbo met de mountainbike de bocht ook klap ik zowat over een stel schapen wat kennelijk daar ‘ineens’ in dat gebied staat![]()
Toch bijna shoarma gehad
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar soms ook niet handig als je het niet weet. Ik laatst als een turbo met de mountainbike de bocht ook klap ik zowat over een stel schapen wat kennelijk daar ‘ineens’ in dat gebied staat![]()
Toch bijna shoarma gehad
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch bijna shoarma gehad
OOOW JAAAAA???? NOU DAMAAKIKSELLEFWELUIT!!!quote:
Hey Flep Et, jij hebt vast ook wel een Louis Quinze dressoir en wat kristallen glazen of niet?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey Flep Et, jij hebt vast ook wel een Louis Quinze dressoir en wat kristallen glazen of niet?
Met ananas?quote:
De Nieuwe Wildernis 2.0 hier op het industrieterreinquote:Op woensdag 13 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet jij 3.0 maar insprekenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Nieuwe Wildernis 2.0 hier op het industrieterrein
Nee kipquote:
Heb daar niet echt de stem voor denk ikquote:Op woensdag 13 april 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet jij 3.0 maar inspreken
Kip en ananas past prima bij elkaarquote:
Maar er lagen al paprika, ui en champignons op. En lekker de korst dippen in verse knoflooksausquote:
Dat heb ik al 6 wekenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt straks het pus uit je oor druipen, maar even aan je vrouw vertellen voordat ze lieve woordjes in je oor fluisterd
Net zo Italiaans als een zieke ijsbeer.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er lagen al paprika, ui en champignons op. En lekker de korst dippen in verse knoflooksaus
Maar wel superversquote:Op woensdag 13 april 2022 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo Italiaans als een zieke ijsbeer.
Ownooo, what happend?quote:
Misschien is dat wel heel lekker.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als boerenkool en rookworst in de Tom Kha Kai mieteren.
Paar schijfjes citroen, wat druppels appelazijn en wat braakballen erbij, niets meer aan doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is dat wel heel lekker.
Stukjes ananas erbij
quote:
Caaf was benauwd, dus ik gister ermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Caaf was benauwd, dus ik gisterermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.
Ripquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Caaf was benauwd, dus ik gister ermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.
Aaawquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Caaf was benauwd, dus ik gister ermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.
Ahhhhhh arme caaf en arme Gerriequote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
wel al buikdansend opdienen, dat voegt wat toe aan de smaakbelevingquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar schijfjes citroen, wat druppels appelazijn en wat braakballen erbij, niets meer aan doen.
Ach arm caafjequote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nouwwwwquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hoiiiinnnnquote:Op woensdag 13 april 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is de mooiste, leukste en slimste vrouw van Nederland weer
[..]
[..]
Shock…. Daar gaan we allemaal anders mee omquote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu twee getraumatiseerde caafs over. Vraag me af wat ze ervan meekrijgen. De een zit gewoon te vreten en de ander zit een beetje te kijken.
Wel fijn dat het snel ging, is in elk geval een lange lijdensweg bespaard gebleven.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Het ging heel snel. Ik zette hem in z'n huisje, zette z'n medicijn op het aanrecht, draai me om, en zie hem niet meer ademen.
Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu twee getraumatiseerde caafs over. Vraag me af wat ze ervan meekrijgen. De een zit gewoon te vreten en de ander zit een beetje te kijken.
Ja ik zag de bui gister al hangen. Hij was niet verkouden en hij piepte niet, dus geen longontsteking ofzo. En had een paar jaar geleden een cavia die het san het hartje was en dat was ook snel voorbij. Dus zat er eigenlijk al op te wachten.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat het snel ging, is in elk geval een lange lijdensweg bespaard gebleven.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.
Volgens mij nu al hoor. Ook al zitten ze ernaast. Lees weleens dat je de dode caaf bij de anderen moet leggen zodat ze afscheid kunnen nemen ofzo, maar meestal beginnen ze er gewoon aan te eten.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.
agoshhhquote:Op woensdag 13 april 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Het ging heel snel. Ik zette hem in z'n huisje, zette z'n medicijn op het aanrecht, draai me om, en zie hem niet meer ademen.
oh wat naar Gerquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Canicavia’s?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nu al hoor. Ook al zitten ze ernaast. Lees weleens dat je de dode caaf bij de anderen moet leggen zodat ze afscheid kunnen nemen ofzo, maar meestal beginnen ze er gewoon aan te eten.
Klonen die hap.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Kan nu al wel janken als ik bedenk dat die van mij toch ook al echt minstens over de helft moeten zijn![]()
Misschien toch een keer een ara of een schildpad nemen. Die gaan wat langer mee.
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reigerquote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Kan nu al wel janken als ik bedenk dat die van mij toch ook al echt minstens over de helft moeten zijn![]()
Misschien toch een keer een ara of een schildpad nemen. Die gaan wat langer mee.
hoe lang had je deze caaf?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
En zes jaar geleden was ik net in Japan.
Wat een kutdag is dit.
ReiGergi?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reiger
Bijna vier jaar. Niet eens zo oud. Hij was tweedehands maar ouder dan 4,5 was hij niet. Zo raar dat cavia's bij mij gewoon van alles mankeren.quote:
De een zijn dood is de ander zijn brood wel heel letterlijk genomenquote:
Wat voor huisdier heb je nu dan?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
is het niet caaf eigen dat ze iets mankeren, net zoals tamme ratjes en zo?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna vier jaar. Niet eens zo oud. Hij was tweedehands maar ouder dan 4,5 was hij niet. Zo raar dat cavia's bij mij gewoon van alles mankeren.
Ja ze zijn wel heel kwetsbaar, maar dit is wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet caaf eigen dat ze iets mankeren, net zoals tamme ratjes en zo?
Bij mijn ouders ook toen ze hond in liepen slapenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
ik was er bij toen het hondje van mijn oma in haar armen stierf. ach dat was zo zielig. Beestje keek nog even omhoog naar oma en stierf toen. Heb mijn oma nog nooit zo verdrietig gezien. Was echt heel ergBeestje was ook alles voor haar
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel heel kwetsbaar, maar dit is wel heel bijzonder.
2017 was het. Lag ik plat op mijn buik met een krokodil mooi voor de lens. ‘Battery Aziz’! Kut… camera leeg. Ding zwierf al de halve vakantie gewoon in de tas. Daarna alle DLRS, systeemcamera’s, lenzen en meuk verkocht.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlekje op m'n sensor is echt irritant. Maar weer even een nieuwe camera kopenDeze heeft er ook alweer bijna 14000 foto's / filmpjes op zitten. Het wordt eens tijd.
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders ook toen ze hond in liepen slapen
Caaf ligt nog in het huisje. Ga eerst even eten, dat staat nu in de ovenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat heb je nu met de caaf gedaan? ga je die begraven?
Ik moet er niet teveel aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezen
Zijn papegaaien een beetje leuk?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reiger
Ahw zieligquote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
ik was er bij toen het hondje van mijn oma in haar armen stierf. ach dat was zo zielig. Beestje keek nog even omhoog naar oma en stierf toen. Heb mijn oma nog nooit zo verdrietig gezien. Was echt heel ergBeestje was ook alles voor haar
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet dat de caaf nu in de oven ligt.
Takkiequote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezen
Mij ookquote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als US er eentje zou hebben.
nou goed als ik zo ontdaan ben van een insect kan je nagaan wat er gebeurd als het een vachtje en kraaloogjes heeftquote:
Amerikaanse Bospuma’s. 2.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor huisdier heb je nu dan?
Zou die wel leren dansen en zingen en wiebelen en vooral heel veel scheldwoordjes "heeyyyy jij met je dikke foef"quote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als US er eentje zou hebben.
Wacht, dit wordt een probleem. Wat ik wil hebben is overal uitverkochtquote:Op woensdag 13 april 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een nieuwe camera kopen![]()
"fris aan de vis!"quote:Op woensdag 13 april 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die wel leren dansen en zingen en wiebelen en vooral heel veel scheldwoordjes "heeyyyy jij met je dikke foef"
Ik ken een paar oude vrouwtjes die er een hadden. Gingen ze zelf dood terwijl ze 90 werden, was die papegaai alleen die ze dan al 50 jaar hadden. Ook zo zielig.quote:
Heb je zo'n kutkat die niks van je moet hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik hoef ook geen huisdier wat mijn hele leven mee gaat.
Wij oordelen nietquote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet dat de caaf nu in de oven ligt.
En die worden dan ineens 22 jaarquote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n kutkat die niks van je moet hebben.
Ik denk dat we jou maar nooit een moeten gevenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Daar is Hannie met haar kale preut weer"
Morgen even pitchen om er een op kantoor te krijgen?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Daar is Hannie met haar kale preut weer"
Wij hebben wel een paar exemplaren gehad die rond en over de 20 werden.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die worden dan ineens 22 jaar
Chiptekort, veel keukenapparatuur is ook nauwelijks te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dit wordt een probleem. Wat ik wil hebben is overal uitverkocht
Echt hequote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n kutkat die niks van je moet hebben.
Leuk voor de secretaresses, die noemen nu een bepaald iemand al mijnheer Kookworst.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen even pitchen om er een op kantoor te krijgen?
Op zoek naar een nieuw kraan?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chiptekort, veel keukenapparatuur is ook nauwelijks te krijgen
Waardeloos manquote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet daar niet eens een onafhankelijk onderzoek naar ingesteld worden?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor de secretaresses, die noemen nu een bepaald iemand al mijnheer Kookworst.
De Fransen hebben prima ingekocht, de rest van de wereld wat minder.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het dan niet over mijquote:Op woensdag 13 april 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet daar niet eens een onafhankelijk onderzoek naar ingesteld worden?
LALALALALA Ik wil dit NIET horen!!!!!quote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten is dwang.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag waren er wat consultants op kantoor. Volgens mij moet ik binnenkort weer eens op cursus. Kijken of dat nog te saboteren valt.
Wilde eergisteren een grote bestelling plaatsen, kreeg een levertijd van december 2022 door.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LALALALALA Ik wil dit NIET horen!!!!!
Zou eigenlijk dezelfde weer willen, maar daar zitten geen chips in, is gewoon niet meer in productie bij de Ikeaquote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuw kraan?
Voor je het weet is het decemberquote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde eergisteren een grote bestelling plaatsen, kreeg een levertijd van december 2022 door.
Grensoverschrijdend wel zegquote:Op woensdag 13 april 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben het dan niet over mij
Of gewoon een krokodil, hoef je maar eens in de vier maanden een koe aan hem te voerenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zo'n reuzenwolf lijkt mij ook wat maar die zal wel erg veel eten
Hond vond ik wel een verdrietig ding jaquote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik word nog steeds verdrietig als ik terugdenk aan mijn hond toen we haar lieten inslapen. Al is het zo lang geleden.
[..]
[..]
Ik moet ook dingen doen die spullen vereisen maar het begint zo langzamerhand wel allemaal een beetje huilen te worden…..quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde eergisteren een grote bestelling plaatsen, kreeg een levertijd van december 2022 door.
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeftquote:Op woensdag 13 april 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend wel zeg![]()
Jij ligt in foetushouding op kantoor met de mantra ‘ik ben ook een mooie man die er toe doet in het leven’?
Ja deze gaat ons ook erg zeer doen en particulieren gaan dat ook hard merken want wij gaan voor.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet ook dingen doen die spullen vereisen maar het begint zo langzamerhand wel allemaal een beetje huilen te worden…..
Waarom roddelen jullie over mijquote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeft
What has been seen can not be unseenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeft
Oh hullie motten ‘chips’ met het bedrijfquote:Op woensdag 13 april 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze gaat ons ook erg zeer doen en particulieren gaan dat ook hard merken want wij gaan voor.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je het weet is het december
Zullen we samen een vriendenlot kopen?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb levenslang met dwangarbeid
ZEG HET ZE!quote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen we godverdomme eerst nog een zomer?!
Even kort dan. Terwijl jij in Thailand zitquote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen we godverdomme eerst nog een zomer?!
Zin inquote:
Van maximaal 25 gradenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ZEG HET ZE!
Geheel eensch overigens…. Ik eis een zomer. Een hele lange zwoele hete!
quote:
quote:
Neeeeeee… dat is te koud. 27quote:
Wordt geregeld!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ZEG HET ZE!
Geheel eensch overigens…. Ik eis een zomer. Een hele lange zwoele hete!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |