Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu twee getraumatiseerde caafs over. Vraag me af wat ze ervan meekrijgen. De een zit gewoon te vreten en de ander zit een beetje te kijken.
Ja ik zag de bui gister al hangen. Hij was niet verkouden en hij piepte niet, dus geen longontsteking ofzo. En had een paar jaar geleden een cavia die het san het hartje was en dat was ook snel voorbij. Dus zat er eigenlijk al op te wachten.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat het snel ging, is in elk geval een lange lijdensweg bespaard gebleven.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.
Volgens mij nu al hoor. Ook al zitten ze ernaast. Lees weleens dat je de dode caaf bij de anderen moet leggen zodat ze afscheid kunnen nemen ofzo, maar meestal beginnen ze er gewoon aan te eten.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dat binnen een dag vergeten met die mini hersentjes.
agoshhhquote:Op woensdag 13 april 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Het ging heel snel. Ik zette hem in z'n huisje, zette z'n medicijn op het aanrecht, draai me om, en zie hem niet meer ademen.
oh wat naar Gerquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Caaf was benauwd, dus ik gister ermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.
Canicavia’s?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nu al hoor. Ook al zitten ze ernaast. Lees weleens dat je de dode caaf bij de anderen moet leggen zodat ze afscheid kunnen nemen ofzo, maar meestal beginnen ze er gewoon aan te eten.
Klonen die hap.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Kan nu al wel janken als ik bedenk dat die van mij toch ook al echt minstens over de helft moeten zijn![]()
Misschien toch een keer een ara of een schildpad nemen. Die gaan wat langer mee.
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reigerquote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Kan nu al wel janken als ik bedenk dat die van mij toch ook al echt minstens over de helft moeten zijn![]()
Misschien toch een keer een ara of een schildpad nemen. Die gaan wat langer mee.
hoe lang had je deze caaf?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
En zes jaar geleden was ik net in Japan.
Wat een kutdag is dit.
ReiGergi?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reiger
Bijna vier jaar. Niet eens zo oud. Hij was tweedehands maar ouder dan 4,5 was hij niet. Zo raar dat cavia's bij mij gewoon van alles mankeren.quote:
De een zijn dood is de ander zijn brood wel heel letterlijk genomenquote:
Wat voor huisdier heb je nu dan?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
is het niet caaf eigen dat ze iets mankeren, net zoals tamme ratjes en zo?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna vier jaar. Niet eens zo oud. Hij was tweedehands maar ouder dan 4,5 was hij niet. Zo raar dat cavia's bij mij gewoon van alles mankeren.
Ja ze zijn wel heel kwetsbaar, maar dit is wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet caaf eigen dat ze iets mankeren, net zoals tamme ratjes en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |