SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”quote:Op woensdag 13 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende: straks als we weer kreeft hebben ja wilt u een halve of hele onderwaterinsect?
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
ieuw haagsquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?
Doe doe doequote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.
Bij Meatloaf komt er nog muziek uit.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?
Ik vraag dit voor een vriend
*kwamquote:
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurvenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Links van je kladden?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurven
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...quote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Lekker connectennnnnnquote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
Dat is hoger dan de solar plexus.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
BEL DE PLIESIEquote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
half 7 geweest en nog geen @:ltvdk gespot
Ik Vertrekquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JE WAT ?!
Sowiesoquote:
Altijd mooi als mensen zonder voorbereiding ergens aan beginnen, vooral zoiets groots. Ik ga daar echt goed op.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso
Wel slimme tv, alleen voor hogerdenkenden
Dat is je hoofdquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Hey jijquote:
Ja, alleen vielen de afgelopen uitzendingen wel meequote:Op woensdag 13 april 2022 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen zonder voorbereiding ergens aan beginnen, vooral zoiets groots. Ik ga daar echt goed op.
Uitlach-tvquote:Op woensdag 13 april 2022 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga stiekem sowieso wel goed op leedvermaak.
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen vielen de afgelopen uitzendingen wel mee
Ik vind het vooral heel leuk als ze de taal niet spreken en proberen te communiceren met de lokale bevolking
Door of heel hard te gaan praten en vooral stug steenkolen engels blijven spreken![]()
Misschien dat @Wereldgozer dat wel wil doenquote:
Alles verkocht, spullen gepakt en dan 1 of ander kasteel willen opknappen maar dat ze net genoeg hebben om de keuken te doenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat @:wereldgozer dat wel wil doen
Piet en Ans hebben een bouwbudget van 10.000 euro en Piet wil de gehele verbouwing zelf doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja dat is sowieso prachtig of als het bouwbudget echt veel te laag is.
Kijk die doet dat wel haagsiequote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat @:wereldgozer dat wel wil doen
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
half 7 geweest en nog geen @:ltvdk gespot
Is dat een nieuwe aflevering? Laatste seizoen weinig gezien tot nu toe.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Piet en Ans hebben een bouwbudget van 10.000 euro en Piet wil de gehele verbouwing zelf doen.
Even later: compleet dak ingestort..![]()
Die ene familie in Tsjechië had echt al het ongeluk van de wereld, een ingestort dak en aangevallen door bouviers of zoVolgens mij waren ze ook weer terug naar NL gegaan
Nee, echt een van de oudste afleveringenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe aflevering? Laatste seizoen weinig gezien tot nu toe.
Ja die heb ik ook niet gezien denk ik. Kijk nu 10 jaar ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, echt een van de oudste afleveringen
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/30-10-2008/TROS_1168752quote:Op woensdag 13 april 2022 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook niet gezien denk ik. Kijk nu 10 jaar ofzo?
Ik zal dit straks even checken.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/30-10-2008/TROS_1168752
https://www.npostart.nl/ik-vertrek/11-08-2013/TROS_1354882
Aflevering en follow up, die mensen hadden echt superveel pech
Nu moet ik die agenten weer gaan uitleggen dat ik gewoon even een rondje lopen wasquote:
Welke aflevering is jouw favoriet?quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo BESTE en tevens ENIGE vriend op HEEL FOK!
@:wereldgozer is gezakt naar plaats 31.
Poeh weet al die namen niet meer zo. Maar tijdje terug was er een man die achterbleef met een mini golfbaan enz op een eiland omdat die vrouw er vandoor ging.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke aflevering is jouw favoriet?
Die van mij toch wel die van André en Henka![]()
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh weet al die namen niet meer zo. Maar tijdje terug was er een man die achterbleef met een mini golfbaan enz op een eiland omdat die vrouw er vandoor ging.
Oh ja dat zou best wel eens kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingen
Oh ja, de familie Scheetjes ofzo ?
ja half 7 is half 7quote:Op woensdag 13 april 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet ik die agenten weer gaan uitleggen dat ik gewoon even een rondje lopen was
Nou ja, in die Tjechie -aflevering gaat het enorm mis.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef Ama het volgende:
Sowieso alle afleveringen waar het gewoon gruwelijk mis gaat
Nou die heb ik ook gemist denk ik, wtf.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in die Tjechie -aflevering gaat het enorm mis.
Ook in die aflevering in Hongarije (???) met die familie van 3 zoons en dat ze op de namen van 2 zoons een hypotheek afsluiten
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die heb ik ook gemist denk ik, wtf.Sommige mensen zijn echt raar.
Over een paar dagen lig jij dan gelukkig al op bedquote:
quote:Oekraīense autoriteiten kunnen radioactiviteit in Tsjernobyl niet controleren
De Oekraīense autoriteiten slagen er niet om het toezicht op de radioactiviteit in Tsjernobyl, in het noorden van Oekraīne, te herstellen. Russische troepen hebben er volgens hen een ondergronds netwerk gemaakt toen ze de site bezetten.
“Het systeem voor de controle van het niveau van radioactiviteit in de verboden zone werkt nog steeds niet”, zegt Jevgen Kramarenko, hoofd van het staatsagentschap dat verantwoordelijk is voor de verboden zone rond Tsjernobyl. “De servers die deze informatie beheren, zijn verdwenen”, voegde hij eraan toe tijdens een videoconferentie gevolgd door het Franse persbureau AFP. “We kunnen niet zeggen of (het gebied) helemaal veilig is.” Hij vervolgt: “Totdat de elektriciteit is hersteld en tot de werknemers toestemming krijgen van de strijdkrachten om naar de controleposten voor radioactiviteit te gaan, kunnen we de geleden schade niet beoordelen.”
Volgens Kramarenko hebben de Russische troepen op meerdere plaatsen gegraven in Tsjernobyl. “Ze begroeven zwaar materieel, creëerden loopgraven en zelfs ondergrondse keukens, tenten en versterkingen”, zei hij. “Een van deze vestingwerken bevindt zich in de buurt van een locatie voor de tijdelijke opslag van radioactief afval”.
Het Russische leger bezette de kerncentrale op de eerste dag van het offensief van Moskou tegen Oekraīne op 24 februari. De troepen trokken zich volgens de Oekraīense autoriteiten eind maart terug. Russische soldaten zullen “zeer binnenkort” de effecten van de straling voelen, waarschuwde Kramarenko. “Sommigen binnen een maand, anderen binnen jaren.”
Volgens hem werden er gedurende enkele weken ongeveer duizend Russische soldaten ingezet in Tsjernobyl, samen met 50 gepantserde voertuig
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar dagen lig jij dan gelukkig al op bed
quote:
André en Henka jaquote:Op woensdag 13 april 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook googlen hoor, maar dat was dat piepjonge stel, zonder ervaring of Engelse taalkennis die ineens naar Griekenland gingen
Oh ja, de familie Scheetjes ofzo ?
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze gebruikten ook kaarten uit 1985 toen ze daar in dat radioactieve bos gingen graven.
Nee klopt, ergens wel sneu dat ze niet tegen zijn gehouden door hun omgeving.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
André en Henka ja![]()
Ik las ooit dat die niet helemaal 100 waren/zijn...
Maar desondanks was dat wel een pareltje..![]()
![]()
Hadden ook geeneens de middelbare school afgemaakt..
Gaat ie op Kreta rondlopen in een shirtje van een Turkse voetbalclub. Ook niet heel erg snugger natuurlijk..
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Las ook dat er al Russische soldaten met stralingziekte opgenomen waren in ziekenhuizen in Wit- Rusland.
Goh wat gek.
Dat klinkt best wel irritant.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ownee, ik heb weer eens een trillend ooglid![]()
De laatste keer duurde 2 weken lang
Dat zekerquote:Op woensdag 13 april 2022 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ergens wel sneu dat ze niet tegen zijn gehouden door hun omgeving.
En die Grieks- Nederlandse makelaar klopte natuurlijk ook van geen kanten.
Het enige wat ik ze wel na moet geven is dat zij KEI en KEI hard hebben gewerkt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Las ook dat er al Russische soldaten met stralingziekte opgenomen waren in ziekenhuizen in Wit- Rusland.
Goh wat gek.
Teken van oververmoeidheid.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat die er af moet danquote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poetin:quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Goh wat gek.
Ja, dat is het welquote:
Klopt, ben al de hele dag aan het lerenquote:
Ik geef niets af aan BBquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel
[..]
Klopt, ben al de hele dag aan het leren![]()
En aan het fokken, anders houd ik dat niet vol
[..]
Ik geef niets af aan BB
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry BB, ik wil m'n oogleden liever zelf houden
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:22 schreef Ama het volgende:
Er leven 80 soorten beestjes in de vacht van een luiaard leer ik nu dankzij Barack Obama.
Maar er leven geen motten enz in ons haar.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmen
Die heb je nodig. Zonder die dingen geen darmfloraquote:Op woensdag 13 april 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij hebben ook miljoenen bacterieen op onze huid en in onze darmen
* dud0r gaat even checkenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er leven geen motten enz in ons haar.
vlooien en luizenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er leven geen motten enz in ons haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |