hmm lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pasta met wat zeebeestjes, zalm, onderwaterinsecten en schelpjes.
Nee, totaal nietquote:
Ook wel weer zonde.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja mij ook. Als ik aan de knoppen mocht zitten lag heel Moskou nu plat.
Ik heb een broodje kipkorn en een broodje met kipsate schnitzel. En straks nog een appelkanjer als toetjequote:
Ik constateer tevreden dat dit woord ook in het dorpsidioom is geslopenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pasta met wat zeebeestjes, zalm, onderwaterinsecten en schelpjes.
klinkt gezondquote:Op woensdag 13 april 2022 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een broodje kipkorn en een broodje met kipsate schnitzel. En straks nog een appelkanjer als toetje
Deze staat er zeker inquote:Op woensdag 13 april 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik constateer tevreden dat dit woord ook in het dorpsidioom is geslopen
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
5 weken lang niet werken![]()
' ja ik zie op het bord dat de dagschotel op maandag en woensdag te bestellen is. Is het vandaag ook te bestellen?'
Dit was gisteren.
Mevrouw welke dag is het vandaag?
' Ja dinsdag'
![]()
'👀'
Een maand lang zelf de debiele restauranttoerist uithangen in Taailandquote:Op woensdag 13 april 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
5 weken lang niet werken![]()
' ja ik zie op het bord dat de dagschotel op maandag en woensdag te bestellen is. Is het vandaag ook te bestellen?'
Dit was gisteren.
Mevrouw welke dag is het vandaag?
' Ja dinsdag'
![]()
'👀'
dat doe ik mijn exotische collega's niet aan.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een maand lang zelf de debiele restauranttoerist uithangen in Taailand
Je collega’s Thaisetosti en Rijstburger?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik mijn exotische collega's niet aan.
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
als ik een garnaal zie denk ik onderwaterinsect
moet het niet aan tafel zeggen.
Aaah u wilt de kroketten van onderwaterinsecten als lunch?
Gewoon een keer zeggenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
als ik een garnaal zie denk ik onderwaterinsect
moet het niet aan tafel zeggen.
Aaah u wilt de kroketten van onderwaterinsecten als lunch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |