quote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar soms ook niet handig als je het niet weet. Ik laatst als een turbo met de mountainbike de bocht ook klap ik zowat over een stel schapen wat kennelijk daar ‘ineens’ in dat gebied staat![]()
Toch bijna shoarma gehad
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar soms ook niet handig als je het niet weet. Ik laatst als een turbo met de mountainbike de bocht ook klap ik zowat over een stel schapen wat kennelijk daar ‘ineens’ in dat gebied staat![]()
Toch bijna shoarma gehad
OOOW JAAAAA???? NOU DAMAAKIKSELLEFWELUIT!!!quote:
Hey Flep Et, jij hebt vast ook wel een Louis Quinze dressoir en wat kristallen glazen of niet?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey Flep Et, jij hebt vast ook wel een Louis Quinze dressoir en wat kristallen glazen of niet?
Met ananas?quote:
De Nieuwe Wildernis 2.0 hier op het industrieterreinquote:Op woensdag 13 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een verrassend mooie natuur![]()
Ook al zou je dat misschien niet zo snel zeggen
Misschien moet jij 3.0 maar insprekenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Nieuwe Wildernis 2.0 hier op het industrieterrein
Nee kipquote:
Heb daar niet echt de stem voor denk ikquote:Op woensdag 13 april 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet jij 3.0 maar inspreken
Kip en ananas past prima bij elkaarquote:
Maar er lagen al paprika, ui en champignons op. En lekker de korst dippen in verse knoflooksausquote:
Dat heb ik al 6 wekenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt straks het pus uit je oor druipen, maar even aan je vrouw vertellen voordat ze lieve woordjes in je oor fluisterd
Net zo Italiaans als een zieke ijsbeer.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er lagen al paprika, ui en champignons op. En lekker de korst dippen in verse knoflooksaus
Maar wel superversquote:Op woensdag 13 april 2022 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo Italiaans als een zieke ijsbeer.
Ownooo, what happend?quote:
Misschien is dat wel heel lekker.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als boerenkool en rookworst in de Tom Kha Kai mieteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |