Of gewoon een krokodil, hoef je maar eens in de vier maanden een koe aan hem te voerenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zo'n reuzenwolf lijkt mij ook wat maar die zal wel erg veel eten
Hond vond ik wel een verdrietig ding jaquote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik word nog steeds verdrietig als ik terugdenk aan mijn hond toen we haar lieten inslapen. Al is het zo lang geleden.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Caaf was benauwd, dus ik gister ermee naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken, vergroot hartje dat op de longen en de luchtpijp drukte, medicijnen meegekregen, ik vanavond medicijn geven, cavia kon amper op z'n pootjes staan en schokte soms, ik heb hem geknuffeld, teruggezet in z'n huisje en toen was z'n lichtje uit.
Ik moet ook dingen doen die spullen vereisen maar het begint zo langzamerhand wel allemaal een beetje huilen te worden…..quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde eergisteren een grote bestelling plaatsen, kreeg een levertijd van december 2022 door.
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeftquote:Op woensdag 13 april 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend wel zeg![]()
Jij ligt in foetushouding op kantoor met de mantra ‘ik ben ook een mooie man die er toe doet in het leven’?
Ja deze gaat ons ook erg zeer doen en particulieren gaan dat ook hard merken want wij gaan voor.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet ook dingen doen die spullen vereisen maar het begint zo langzamerhand wel allemaal een beetje huilen te worden…..
Waarom roddelen jullie over mijquote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeft
What has been seen can not be unseenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zich verwonderen en verbazen en vergiechelen dat zo'n lelijke onaantrekkelijke man zo'n enorm overduidelijk zichtbaar bangmakend geslachtsdeel heeft
Oh hullie motten ‘chips’ met het bedrijfquote:Op woensdag 13 april 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze gaat ons ook erg zeer doen en particulieren gaan dat ook hard merken want wij gaan voor.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je het weet is het december
Zullen we samen een vriendenlot kopen?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb levenslang met dwangarbeid
ZEG HET ZE!quote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen we godverdomme eerst nog een zomer?!
Even kort dan. Terwijl jij in Thailand zitquote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen we godverdomme eerst nog een zomer?!
Zin inquote:
Van maximaal 25 gradenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ZEG HET ZE!
Geheel eensch overigens…. Ik eis een zomer. Een hele lange zwoele hete!
quote:
quote:
Neeeeeee… dat is te koud. 27quote:
Wordt geregeld!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ZEG HET ZE!
Geheel eensch overigens…. Ik eis een zomer. Een hele lange zwoele hete!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |