Nee hoor, dat is het niet. Hoe meer landen in de NAVO, des te beter. Voor die landen zelf tenminste.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef Za het volgende:
Ik begrijp de positie van Zweden en Finland nav deze invasie, maar dit is echt het worst case scenario.
Dit gaat niet meer opgelost worden maar escaleren.
Oorlog met Finland? Hoe dan. Ze hebben hun handen al meer dan vol aan Oekraïne.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef quirina het volgende:
Oh en Finland en Zweden in de Navo. Dat gaat zeker oorlog worden.
Finland deelt een hele lange grens met Rusland en dat gaat Putin zeker weten niet pikken.
Zeker? Dan gaat Nato 100% zeker ingrijpen en zal de wereld de adem inhouden hoe dit afloopt.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef quirina het volgende:
Finland deelt een hele lange grens met Rusland en dat gaat Putin zeker weten niet pikken.
Mooi man. Een extra front erbij.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef quirina het volgende:
Nou de Baltische Staten terug toch? Das tegenwoordig Europa toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Nergens. Groot Rusland omvatte nooit heel Europa, overigens.
Ja, en je weet niet dat er al meer dan een decennium pogingen door Rusland zijn gedaan om de Baltische Staten te destabiliseren en te bedreigen? En de enige reden dat er niets meer gebeurt is? Ze zijn lid van de NAVO.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de Baltische Staten terug toch? Das tegenwoordig Europa toch?
Maar de Navo is de agressor.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Medvedev zei van wel. Rusland hoort te bestaan van Vladivostok tot Lissabon waren zijn woorden.
Hoezo tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de Baltische Staten terug toch? Das tegenwoordig Europa toch?
Switchblades, artillerie, heel veel munitie die ook in ander 155mm geschut gebruikt kan worden zoals de Slowaakse Zuzana, APC's, Radar installaties, helicopters...ja, dat lijkt mij een mooi boodschappenlijstje voor Oekraine.quote:
Hoe meer landen zich tegen de orcs verenigen des te beter.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Hoe meer landen in de NAVO, des te beter. Voor die landen zelf tenminste.
Ja dat is ook een goed ding. Daarom hoeft men helemaal niet te vrezen voor die maffe woorden, waarschijnlijk dronken geschreven, door mafklapper medvedevquote:Op woensdag 13 april 2022 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en je weet niet dat er al meer dan een decennium pogingen door Rusland zijn gedaan om de Baltische Staten te destabiliseren en te bedreigen? En de enige reden dat er niets meer gebeurt is? Ze zijn lid van de NAVO.
Misschien kan Poetin proberen dat die landen zich doodlachen.quote:
Waarmee?quote:
Met zijn helikopters met VDV troepen die hij naar de slachtbank vloogquote:Op woensdag 13 april 2022 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien kan Poetin proberen dat die landen zich doodlachen.
Ik weet het...boze blikken!quote:
Dan doen ze ook niet, maar Poetin is ondertussen wel zo paranoia dat die dat wel als reële optie ziet.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom "China of Japan daar misbruik van zou maken". Het is wel zo dat Rusland inderdaad helemaal niet de militaire capaciteit heeft voor zo'n oorlog en EU-leden aanvallen is weliswaar niet hetzelfde als NAVO-leden aanvallen, maar ook daar is wel wat meer sprake van solidariteit dan in het geval van Oekraïne.
quote:The Ukrainian military said: two "Neptune" missiles hit the Russian cruiser Moskva. It burns. And the sea is stormy. Requires tactical flooding, apparently. This ship is the flagship of the Russian Black Sea Fleet.
Dat wordt net zo'n groot succes als de Fins-Russische Winteroorlog 82 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zijn helikopters met VDV troepen die hij naar de slachtbank vloog
Hopelijk vergaat ze met man orc en muis.quote:
Zullen we een lijstje maken welke niet of kunnen we het gewoon samenvatten als "Trump supporters"?quote:
Als Greene en Cawthorn op die sanctielijst staan vreet ik mijn schoenen opquote:Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zullen we een lijstje maken welke niet of kunnen we het gewoon samenvatten als "Trump supporters"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |