Zeker wetenquote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor, soep altijd goed. Vooral van de dag ervoor
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..quote:
Champignons gebruik ik overal bij, heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..
Kastanje champignons?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Champignons gebruik ik overal bij, heerlijk
Ben je al zo oud dat je groentensoep zo spelt?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..
Die heb ik gisteren nog op, die zijn ook wel wat lekkerder dan gewonequote:
Bijna bejaardquote:Op woensdag 13 april 2022 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dat je groentensoep zo spelt?
Echt niet.quote:
Ja die spellingswijziging was in 1994 volgens mijquote:
Kind doet het nog.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Maar het kind heeft het wel overleefd, hoop ik?
Wat een rare mensen leven er toch op onze aardkloot
Die is aan het werk tegenwoordig.quote:
Ach men snapt mij wel gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja die spellingswijziging was in 1994 volgens mij
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker rustige dag vandaag, hele dag geen mail gekregen
Wat ben je ook een baas.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat rapportageverzoeken uitzetten, mensen aan het werk zetten
Mijn mail weigert dienst sinds de lunchquote:Op woensdag 13 april 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker rustige dag vandaag, hele dag geen mail gekregen
GTSTquote:
O vreemd hier staat hij er nog niet bijquote:
Dan zelf ook dienst weigeren en lekker pilsje klappenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn mail weigert dienst sinds de lunch
Jij kijkt ook echt alles.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GTST
[..]
O vreemd hier staat hij er nog niet bij
Ik ga maar eens doen wat de IT-boys altijd zeggen: heb je je computer al opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zelf ook dienst weigeren en lekker pilsje klappen
Ik denk dat ik meer niet kijk dan wel kijkquote:
Ik ben net klaar met Dirty Lines.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer niet kijk dan wel kijk
Die kijk ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 april 2022 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Dirty Lines.
Heb je al op de aan/uit knop gedrukt?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ga maar eens doen wat de IT-boys altijd zeggen: heb je je computer al opnieuw opgestart?
Heb je outlook en dan zo'n geel uitroeptekentje?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn mail weigert dienst sinds de lunch
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je outlook en dan zo'n geel uitroeptekentje?
Grappig, wij hebben daar op het werk ook last van met onze nieuwe laptops.quote:
Zal ik volgende keer eens proberen. Scheelt idd tijd.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Grappig, wij hebben daar op het werk ook last van met onze nieuwe laptops.
Wat dan soms werkt is outlook afsluiten, je laptop in vliegtuigmodus zetten, van vliegtuigmodus af halen, en outlook opnieuw opstarten.
Scheelt weer je laptop herlaarzen
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer eens proberen. Scheelt idd tijd.
Blijft leuk dezequote:
Misschien bij classics gaat wel vaker mis.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GTST
[..]
O vreemd hier staat hij er nog niet bij
Wow,ik lees het net.Dit was een mooie SCOOOOP geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Freshfruit jammer dat die dikke van de plus net een dag te laat met haar statement naar de verraders komt.
Anders hadden Jan en Dennis weer een leuk onderwerp.
Lekker ite.quote:
Op. Zelfs nog een tweede bord opgeschept.quote:
Heb hem pas tegen 16 uur kunnen kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien bij classics gaat wel vaker mis.
Ja las ik ook netquote:Op woensdag 13 april 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem pas tegen 16 uur kunnen kijken.
Ik lees net dat Bas Muis (Stefano in GtST) een zwaar hartinfarct heeft gehad jn dec. 4 bypass
Zo jong nog. 😮 gelukkig herft hij het gered.quote:
hij was toch een slechterik?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jong nog. 😮 gelukkig herft hij het gered.
Nee, stefano niet. Zijn vader Ludo wel.quote:
ja zo vader zo zoon tochquote:Op woensdag 13 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, stefano niet. Zijn vader Ludo wel.
Soms wel maar gaat niet altijd op.quote:
ben je al bang voor je robotstofzuiger na mijn plaatje?quote:
Somsquote:
ply!quote:
bezig............quote:
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
Dagje rust ook wel eens lekker moquote:Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Ik twijfel nog of ik morgen amsterdam / weesp ga doen, of dat ik een dag rust neem voor de N70 vrijdag.
Welke? Die van vandaag?quote:
ja hee en er kwam dan zo steeds zo een foto tussendoor van een slootjequote:
Arme robquote:Op woensdag 13 april 2022 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit al genoeg stil in het weekend. @:Rob z'n schuld
Ook wel van andere punten op de route hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ja hee en er kwam dan zo steeds zo een foto tussendoor van een slootje
Noord-Holland mooiste plek om te wandelenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel van andere punten op de route hoor.
Nee hoor. Ik ga niet op de grond liggen als die robot bezig is 🤣quote:Op woensdag 13 april 2022 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben je al bang voor je robotstofzuiger na mijn plaatje?
Wandel je een keer mee?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Noord-Holland mooiste plek om te wandelen
geliukkigquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga niet op de grond liggen als die robot bezig is 🤣
Ik ga wel met de bus danquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wandel je een keer mee?![]()
Maar serieus: Utrecht(se heuvelrug) en richting Westerbork of de andere kant op richting arnhem / nijmegen heeft ook wel iets hoor. Vrijdag de N70 in de buurt van nijmegen. Kijk ik naar uit, ook al is die maar 14 km. Schijnt een hele boeiende en afwisselende route te zijn.
ik heb ook nog wel een milkjshake voor jequote:
Geef die maar aan je vrouwquote:Op woensdag 13 april 2022 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een milkjshake voor je
Ik heb een duinkaartquote:Op woensdag 13 april 2022 21:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga wel met de bus danmaar tuurlijk heeft Nederland zat leuke routes. Maar het PWN bos en duinreservaat mooi en rustig, fietsend leuk
Okeeeequote:
Overal geweest daar, vroeger op de camping gestaan 14j bij elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een duinkaartnet als van de AWLD. Moet ik binnenkort ook weer eens heen.
quote:
Terecht pleur op met die teringlulquote:Op woensdag 13 april 2022 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet wil toch nog zijn punt maken maar Renske is het zat. "Baudetje je was niet eens in de zaal toen ik mijn betoog deed dan zou ik nu zeker jou te woord staan... Koekoek!!"
Boeiendquote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Baudet komt ff terug van het bedrijfsrestaurant om te zeggen dat ie er niet was maar dat ie wel gehoord heeft wat Renske gezegd had in het bedrijfsrestaurant heur...
Maar Renske pikte het niet want Baudet noemde Renske's actie een Judasstreek.
En daarom is Renske pissed off.
En Baudet probeert het goed te maken. En zegt dat ie Renske's initiatief waardeert.
Heb je je opvolging al geregeld?quote:
oke dan krijgen we dus leuke muziekjes en leuke icoontjesquote:
Dit zei hij over mijquote:Op woensdag 13 april 2022 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan krijgen we dus leuke muziekjes en leuke icoontjes
quote:Wie mogen er wat jou betreft onmiddelijk een ban krijgen?
Die hele baggerkliek + klonen. Murp, paultjuhhh, Viswijf etc. etc. Allemaal de gaskamer in. Met feesthoedjes en een verwilderde kat met ADHD en een sluitspierprobleem.
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij julliequote:
FOK!ker van de week: Cerrorquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij jullie
Ja jullie waren vroeger leulke users die positiviteit bijdroegenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Ik besef me nu pas dat @:murp en ik vroeger de baggeraars van ONZ waren
Je klinkt nu net als freshfruitquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij jullie
nouja vers, het ligt hier al een tijdjequote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Vroeger?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2022 23:10 schreef DJMO het volgende:
Ja ik ga slapen. Ik moet wat punten scoren
Jeetje, wel heel bizar ditquote:Op donderdag 14 april 2022 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Gvd mooi kut, een lid van een fb groep waar ik lid van ben is vandag overleden. Afgelopen week hebben we met zijn allen gedoneerd voor een bruiloft met zijn verloofde. Maar hij gaat het dus niet meer meemaken. En ik zit in FB jail dus ik kan zelf niet eens condoleren op die fb group
Erf belasting 23 proc begint het al mee,en dan na een jaar vermogensbelastingen etcetera. Ze hadden beter jaren geleden al kunnen beginnen met schenken aan de kinderen, schenkingen tot 5000e per jaar is belastingvrij aan elk kind. Afpersers hier met hun kut belastingen, moet je voor zijnquote:Op donderdag 14 april 2022 00:24 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)-oneerlijk~ad0515dd/ arme dini
quote:Op donderdag 14 april 2022 00:47 schreef Maanvis het volgende:
omg die gast spreekt een paar zinnen en ik ben al bang voor hem
PUNKTENquote:
O dat is balen, nog jong?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Gvd mooi kut, een lid van een fb groep waar ik lid van ben is vandag overleden. Afgelopen week hebben we met zijn allen gedoneerd voor een bruiloft met zijn verloofde. Maar hij gaat het dus niet meer meemaken. En ik zit in FB jail dus ik kan zelf niet eens condoleren op die fb group
Volgens mij nog in de 30, hersentumorquote:
thxquote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef DJMO het volgende:
Gecondoleerd @:maanvis
[ afbeelding ]
Goh, aan wie moest ik denken?
Gecondoleerd ....quote:Op donderdag 14 april 2022 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx. Kende hem niet echt, wel een keer gesproken bij een concert van Ayreon (de artiest/project waar we allemaal fan van zijn)
Dan heb jij Amsterdam nooit goed bekeken.quote:
Het sarcasme druipt er vanafquote:
I'm bloody fucking serious. Ik ben dol op Amsterdam.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
I'm bloody fucking serious. Ik ben dol op Amsterdam.
Zeker wel halve stationsplein lag open heel druk eenieder sprak vooral Engels.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb jij Amsterdam nooit goed bekeken.
Als je niet verder dan het stationsplein bent geweest snap ik je jaquote:Op donderdag 14 april 2022 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker wel halve stationsplein lag open heel druk eenieder sprak vooral Engels.
Waarom zou Ik liegen?quote:Op donderdag 14 april 2022 11:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meid je vergeeet dat er een spiegel achter je hangt
omdat Femke Halsema je lover isquote:Op donderdag 14 april 2022 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je niet verder dan het stationsplein bent geweest snap ik je ja
[..]
Waarom zou Ik liegen?
Hallootjes voor je lootjes in je vingerkootjes in je bootjes in die gootjes van je grootjes die doodjes zijnquote:
Zo dat is een lange zin zegquote:Op donderdag 14 april 2022 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hallootjes voor je lootjes in je vingerkootjes in je bootjes in die gootjes van je grootjes die doodjes zijn
Wauw. Heftig. Zo jongquote:Op donderdag 14 april 2022 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij nog in de 30, hersentumor
André pronkquote:Op donderdag 14 april 2022 14:06 schreef DJMO het volgende:
Na @:mario390 en @:FreshFruit kom ik nu ook @:paul tegen
[ afbeelding ]
Dan gebeuren er gekke dingenquote:Op donderdag 14 april 2022 15:33 schreef Ferrous het volgende:
Hi. Waar is dts gebleven? Ik kan ook niet ff 3 maanden weg zijn hier
Ben je niet de enige.quote:
Jij niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht even dat ik gek geworden was [ afbeelding ]
Heb je niet eens m'n foto gezienquote:
Tuurlijk wel,zelfs geliked.quote:
oh joh, ik heb like alerts uitstaan. Word al simpel van quote meldingen en mention alertsquote:
Weer mooi gevonden.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh joh, ik heb like alerts uitstaan. Word al simpel van quote meldingen en mention alerts
Ik heb weer veel te veel foto's gemaakt vandaagquote:
Gezellig. Heb zondag gezien dat ze met de op ouw beizg waren.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:16 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:dotteke en @:Haags kijken naar The Passion
Is de b weg gelopen?quote:Op donderdag 14 april 2022 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Heb zondag gezien dat ze met de op ouw beizg waren.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:07 schreef DJMO het volgende:
https://www.nji.nl/nieuws(...)uisplaatsing-herzien
Komen ze nu mee, de hufters
Ik weet niet hoe goed je op de hoogte bent, maar bureau jeugdzorg heeft vorig jaar besloten, nadat ik was gestopt met drinken, om een gezags beëindigende maatregel aan te vragen bij de rechtbank. Leuke klap in je smoel hoor als moeder. Ik citeer letterlijk uit de email van BJZ:quote:
En dan hoor ik nu dit op het nieuws terwijl de datum voor de behandeling al is vastgesteld op 17 mei aanstaande. Je kunt hopelijk begrijpen dat ik nu als feller als een leeuwin tekeer zal gaan tegen dit verzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moest m'n gal even kwijt.quote:Hechting
Een beslissing over terugplaatsing van een kind is ingewikkeld, zegt Stals. ‘Lang was het idee dat een kind in een pleeggezin zich na verloop van tijd hecht aan de pleegouders in plaats van aan de eigen ouders. Het zou schadelijk kunnen zijn voor de ontwikkeling van het kind om die gehechtheidsrelatie met het pleeggezin te verbreken. Door de toegenomen kennis over bijvoorbeeld gedeeld ouderschap weten we nu veel beter dat een kind zich kan hechten aan meerdere volwassenen tegelijkertijd. De hechting met de eigen ouders houdt niet op als een kind in een pleeggezin gaat wonen. En omgekeerd hoeft de hechting aan pleegouders ook niet te stoppen als het kind teruggaat naar de eigen ouders. Als de relatie tussen de ouders en de pleegouders goed is, kan het kind met beide een hechte band houden.’
Ja op mobiel gaat nog wel eens wat fout.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je op de hoogte bent, maar bureau jeugdzorg heeft vorig jaar besloten, nadat ik was gestopt met drinken, om een gezags beëindigende maatregel aan te vragen bij de rechtbank. Leuke klap in je smoel hoor als moeder. Ik citeer letterlijk uit de email van BJZ:Geen sorry,en ik was op de hoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hoor ik nu dit op het nieuws terwijl de datum voor de behandeling al is vastgesteld op 17 mei aanstaande. Je kunt hopelijk begrijpen dat ik nu als feller als een leeuwin tekeer zal gaan tegen dit verzoek.
[..]
Sorry, ik moest m'n gal even kwijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Heb dat vooral met lange nagels, dat typt helemaal rottig danquote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op mobiel gaat nog wel eens wat fout.
Ja dat is ook zoiets.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb dat vooral met lange nagels, dat typt helemaal rottig dan
Sommige zijn echt snel met typenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets.
Ben sowieso geen held met typen op mobiel.
Ik heb er geen moeite meequote:Op donderdag 14 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige zijn echt snel met typen
Zal eens even checkenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite meeZie trouwens de foto's in m'n nieuwste wandelverslag. Ik moest bij één bepaalde foto nog aan jou denken, omdat Banksy
Ja korte reacties wel ja, verhalen zoals nu in DTS doe ik wel op pc hoor, dat is onmeuning veel werk en heb ik echt een pc voor nodig.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal eens even checken
Jij typt sowieso best veel op je mobiel, ik alleen in de avond heel even soms overdag
Ja dan is een laptop/pc sowieso fijner..quote:Op donderdag 14 april 2022 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja korte reacties wel ja, verhalen zoals nu in DTS doe ik wel op pc hoor, dat is onmeuning veel werk en heb ik echt een pc voor nodig.
Ja zie het bij mijn kinderenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige zijn echt snel met typen
Hey Ferrous 😘 veel zitten ook in GC in de viva scquote:
GA ik daar ook es ff kijken zo nu en dan. Weer wat meer tijdquote:Op donderdag 14 april 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt in in GC VIV ook een paar en 40+
He mupskequote:Op donderdag 14 april 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ferrous 😘 veel zitten ook in GC in de viva sc
Gezelligquote:Op donderdag 14 april 2022 18:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
GA ik daar ook es ff kijken zo nu en dan. Weer wat meer tijd
Goed maar druk de laatste tijd. En met jou?quote:
Wel druk met werk maar de verkering is weer uitquote:Op donderdag 14 april 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig
Fijn dat je weer wat meer tijd hebt..
Heer Ferrous.quote:
A je had een vriendin, jammer dat het uit is.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel druk met werk maar de verkering is weer uit
Wel goedquote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed maar druk de laatste tijd. En met jou?
Hee fruitig vriendquote:
Oh je had verkering?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel druk met werk maar de verkering is weer uit
Mwah, kreeg overal commentaar op Op het lest. Voeten van tafel doe zus ff doe zo ff. Dus teruggestuurd naar wehkampquote:Op donderdag 14 april 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je had een vriendin, jammer dat het uit is.
Je had nog garantie dus.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mwah, kreeg overal commentaar op Op het lest. Voeten van tafel doe zus ff doe zo ff. Dus teruggestuurd naar wehkamp
Ja hoor, vrijgezellen leven beterquote:Op donderdag 14 april 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh je had verkering?![]()
Maar zo te zien ben je er blij om
O daar heb je ook niets aan. Goed dat je haar retour hebt gedaan. 🤣quote:Op donderdag 14 april 2022 19:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mwah, kreeg overal commentaar op Op het lest. Voeten van tafel doe zus ff doe zo ff. Dus teruggestuurd naar wehkamp
Barendrecht is geen Rotterdam. En Antwerpen? Betaal jij m'n treinticket?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:djmo doe keer verslagje Antwerpen.
En in Rotterdam kan je ademen in Barendrecht enzo.
Nee hoor. @Rob is bezet en die vind ik toch het leukste hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch vrijgezellen zijn de leukste
En de hele dag door poetsen, nog smetvrees ook. Was in beginwel leuk maar werd steeds maller. Maar goed, dat boek ook weer dichtquote:Op donderdag 14 april 2022 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb je ook niets aan. Goed dat je haar retour hebt gedaan. 🤣
Is echt hoor, eigen baasen geen gezeur.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch vrijgezellen zijn de leukste
Nja er zijn natuurlijk ook wel nog genoeg andere die leuker zijn dan zo;n exquote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is echt hoor, eigen baasen geen gezeur.
Nee zeker niet maar als je in Nederland vrij kan reizen vanaf Roosendaal kost het niet zo veelquote:Op donderdag 14 april 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Barendrecht is geen Rotterdam. En Antwerpen? Betaal jij m'n treinticket?
Breek me de bek niet los. Maar ook weer achter de rugquote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Zou gillend gek worden van zo iemand
Koop wel een oblaaspopquote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja er zijn natuurlijk ook wel nog genoeg andere die leuker zijn dan zo;n ex
Gelukkig maar. breekt je op den duur ook gewoon op etcquote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Breek me de bek niet los. Maar ook weer achter de rug
Mjah, ik hoef niet zo nodig naar het buitenland. Ik heb niks met Belgie. Ik ben geen goed doel.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar als je in Nederland vrij kan reizen vanaf Roosendaal kost het niet zo veel
Pro tip ik deed dat zelf altijd zo.
Zo is het, vermaak mijzelf prima verder hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar. breekt je op den duur ook gewoon op etc
DJMO Westbroek.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef niet zo nodig naar het buitenland. Ik heb niks met Belgie. Ik ben geen goed doel.
quote:
Prachtige stadquote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef niet zo nodig naar het buitenland. Ik heb niks met Belgie. Ik ben geen goed doel.
Nou prima dan tochquote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo is het, vermaak mijzelf prima verder hoor.
Lekker slipe.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga zo maar slapen. Mijn wekker gaat om vier uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef 4-elements het volgende:
Druk druk druk.Fijn weekend gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Booswoest.quote:
Held, ik wist dat ik op jou kon rekenenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een een klein verschil tussen oplichters en voorlichters.
Check Jinek even.quote:
Och jongen, dat kijk ik nooit, en ik probeer wakker te worden. Ik moet zo douchen en de deur uit. Ik ga vandaag de N70 natuurwandeling lopen met collega FOK!ker qltel. Ik moet voor half zeven bij het station zijn. Daar gaat er een ns-bus naar station Wormerveer, waar de IC naar nijmegen ons op staat te wachten. (Er zijn werkzaamheden aan het spoor tussen Alkmaar en Wormerveer). Leuke grap, kost me 40 minuten extra reistijd.quote:
Okee,focus op de wandeling.En maak er een leuke van.quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och jongen, dat kijk ik nooit, en ik probeer wakker te worden. Ik moet zo douchen en de deur uit. Ik ga vandaag de N70 natuurwandeling lopen met collega FOK!ker qltel. Ik moet voor half zeven bij het station zijn. Daar gaat er een ns-bus naar station Wormerveer, waar de IC naar nijmegen ons op staat te wachten. (Er zijn werkzaamheden aan het spoor tussen Alkmaar en Wormerveer). Leuke grap, kost me 40 minuten extra reistijd.
Ben ik toch ergens goed voor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:32 schreef DJMO het volgende:
Ik zat me al af te vragen hoe ik de tijd moest doorkomen, @:Rob durf ik niet te appen op dit tijdstip, bang dat hij zich een ongeluk schrikt, dus ik ben blij dat jij wakker bent, tenminste iemand tegen wie ik kan kletsen, zeuren en mopperen![]()
Jij weet aan welk nummer ik nu denk he?quote:
Al bestaat de kans ook dat hij ook z'n wekker heeft gezet om te 'controleren' of ik wel op tijd wakker ben gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 04:32 schreef DJMO het volgende:
Ik zat me al af te vragen hoe ik de tijd moest doorkomen, @:Rob durf ik niet te appen op dit tijdstip, bang dat hij zich een ongeluk schrikt, dus ik ben blij dat jij wakker bent, tenminste iemand tegen wie ik kan kletsen, zeuren en mopperen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |