Zeker wetenquote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor, soep altijd goed. Vooral van de dag ervoor
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..quote:
Champignons gebruik ik overal bij, heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..
Kastanje champignons?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Champignons gebruik ik overal bij, heerlijk
Ben je al zo oud dat je groentensoep zo spelt?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar ook groentesoep of champignonsoep, erwtensoep..
Die heb ik gisteren nog op, die zijn ook wel wat lekkerder dan gewonequote:
Bijna bejaardquote:Op woensdag 13 april 2022 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dat je groentensoep zo spelt?
Echt niet.quote:
Ja die spellingswijziging was in 1994 volgens mijquote:
Kind doet het nog.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Maar het kind heeft het wel overleefd, hoop ik?
Wat een rare mensen leven er toch op onze aardkloot
Die is aan het werk tegenwoordig.quote:
Ach men snapt mij wel gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja die spellingswijziging was in 1994 volgens mij
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker rustige dag vandaag, hele dag geen mail gekregen
Wat ben je ook een baas.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat rapportageverzoeken uitzetten, mensen aan het werk zetten
Mijn mail weigert dienst sinds de lunchquote:Op woensdag 13 april 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker rustige dag vandaag, hele dag geen mail gekregen
GTSTquote:
O vreemd hier staat hij er nog niet bijquote:
Dan zelf ook dienst weigeren en lekker pilsje klappenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn mail weigert dienst sinds de lunch
Jij kijkt ook echt alles.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GTST
[..]
O vreemd hier staat hij er nog niet bij
Ik ga maar eens doen wat de IT-boys altijd zeggen: heb je je computer al opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zelf ook dienst weigeren en lekker pilsje klappen
Ik denk dat ik meer niet kijk dan wel kijkquote:
Ik ben net klaar met Dirty Lines.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer niet kijk dan wel kijk
Die kijk ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 april 2022 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Dirty Lines.
Heb je al op de aan/uit knop gedrukt?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ga maar eens doen wat de IT-boys altijd zeggen: heb je je computer al opnieuw opgestart?
Heb je outlook en dan zo'n geel uitroeptekentje?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn mail weigert dienst sinds de lunch
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je outlook en dan zo'n geel uitroeptekentje?
Grappig, wij hebben daar op het werk ook last van met onze nieuwe laptops.quote:
Zal ik volgende keer eens proberen. Scheelt idd tijd.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Grappig, wij hebben daar op het werk ook last van met onze nieuwe laptops.
Wat dan soms werkt is outlook afsluiten, je laptop in vliegtuigmodus zetten, van vliegtuigmodus af halen, en outlook opnieuw opstarten.
Scheelt weer je laptop herlaarzen
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer eens proberen. Scheelt idd tijd.
Blijft leuk dezequote:
Misschien bij classics gaat wel vaker mis.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GTST
[..]
O vreemd hier staat hij er nog niet bij
Wow,ik lees het net.Dit was een mooie SCOOOOP geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Freshfruit jammer dat die dikke van de plus net een dag te laat met haar statement naar de verraders komt.
Anders hadden Jan en Dennis weer een leuk onderwerp.
Lekker ite.quote:
Op. Zelfs nog een tweede bord opgeschept.quote:
Heb hem pas tegen 16 uur kunnen kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien bij classics gaat wel vaker mis.
Ja las ik ook netquote:Op woensdag 13 april 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem pas tegen 16 uur kunnen kijken.
Ik lees net dat Bas Muis (Stefano in GtST) een zwaar hartinfarct heeft gehad jn dec. 4 bypass
Zo jong nog. 😮 gelukkig herft hij het gered.quote:
hij was toch een slechterik?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jong nog. 😮 gelukkig herft hij het gered.
Nee, stefano niet. Zijn vader Ludo wel.quote:
ja zo vader zo zoon tochquote:Op woensdag 13 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, stefano niet. Zijn vader Ludo wel.
Soms wel maar gaat niet altijd op.quote:
ben je al bang voor je robotstofzuiger na mijn plaatje?quote:
Somsquote:
ply!quote:
bezig............quote:
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
Dagje rust ook wel eens lekker moquote:Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Ik twijfel nog of ik morgen amsterdam / weesp ga doen, of dat ik een dag rust neem voor de N70 vrijdag.
Welke? Die van vandaag?quote:
ja hee en er kwam dan zo steeds zo een foto tussendoor van een slootjequote:
Arme robquote:Op woensdag 13 april 2022 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit al genoeg stil in het weekend. @:Rob z'n schuld
Ook wel van andere punten op de route hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ja hee en er kwam dan zo steeds zo een foto tussendoor van een slootje
Noord-Holland mooiste plek om te wandelenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel van andere punten op de route hoor.
Nee hoor. Ik ga niet op de grond liggen als die robot bezig is 🤣quote:Op woensdag 13 april 2022 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben je al bang voor je robotstofzuiger na mijn plaatje?
Wandel je een keer mee?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Noord-Holland mooiste plek om te wandelen
geliukkigquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga niet op de grond liggen als die robot bezig is 🤣
Ik ga wel met de bus danquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wandel je een keer mee?![]()
Maar serieus: Utrecht(se heuvelrug) en richting Westerbork of de andere kant op richting arnhem / nijmegen heeft ook wel iets hoor. Vrijdag de N70 in de buurt van nijmegen. Kijk ik naar uit, ook al is die maar 14 km. Schijnt een hele boeiende en afwisselende route te zijn.
ik heb ook nog wel een milkjshake voor jequote:
Geef die maar aan je vrouwquote:Op woensdag 13 april 2022 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een milkjshake voor je
Ik heb een duinkaartquote:Op woensdag 13 april 2022 21:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga wel met de bus danmaar tuurlijk heeft Nederland zat leuke routes. Maar het PWN bos en duinreservaat mooi en rustig, fietsend leuk
Okeeeequote:
Overal geweest daar, vroeger op de camping gestaan 14j bij elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een duinkaartnet als van de AWLD. Moet ik binnenkort ook weer eens heen.
quote:
Terecht pleur op met die teringlulquote:Op woensdag 13 april 2022 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet wil toch nog zijn punt maken maar Renske is het zat. "Baudetje je was niet eens in de zaal toen ik mijn betoog deed dan zou ik nu zeker jou te woord staan... Koekoek!!"
Boeiendquote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Baudet komt ff terug van het bedrijfsrestaurant om te zeggen dat ie er niet was maar dat ie wel gehoord heeft wat Renske gezegd had in het bedrijfsrestaurant heur...
Maar Renske pikte het niet want Baudet noemde Renske's actie een Judasstreek.
En daarom is Renske pissed off.
En Baudet probeert het goed te maken. En zegt dat ie Renske's initiatief waardeert.
Heb je je opvolging al geregeld?quote:
oke dan krijgen we dus leuke muziekjes en leuke icoontjesquote:
Dit zei hij over mijquote:Op woensdag 13 april 2022 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan krijgen we dus leuke muziekjes en leuke icoontjes
quote:Wie mogen er wat jou betreft onmiddelijk een ban krijgen?
Die hele baggerkliek + klonen. Murp, paultjuhhh, Viswijf etc. etc. Allemaal de gaskamer in. Met feesthoedjes en een verwilderde kat met ADHD en een sluitspierprobleem.
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij julliequote:
FOK!ker van de week: Cerrorquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij jullie
Ja jullie waren vroeger leulke users die positiviteit bijdroegenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Ik besef me nu pas dat @:murp en ik vroeger de baggeraars van ONZ waren
Je klinkt nu net als freshfruitquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'Dat snap ik wel, hij is weg dankzij jullie
nouja vers, het ligt hier al een tijdjequote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Vroeger?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2022 23:10 schreef DJMO het volgende:
Ja ik ga slapen. Ik moet wat punten scoren
Forum Opties | |