Mensen die benadrukken dat het ze niet uitmaakt wat anderen van hen vinden, maakt het doorgaans erg veel uit wat anderen van ze vinden.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Als hij er persoonlijk niks van merkt had hij mij ook niet hoeven blokkeren.
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.quote:
mooie ontwikkeling doorgemaaktquote:
Eens.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.
Voor mij is het Sinisterra maar Kökcü is een goede tweede. Heeft echt een geweldige ontwikkeling gemaakt, een groot deel van de users hier wilde hem wel voor 10 miljoen van de hand doen (niet onbegrijpelijk) maar zoals hij zelf ook zegt, Slot heeft de juiste snaar bij hem geraakt en manieren gevonden hoe hij beter heeft kunnen worden. Hij is nu zo ontzettend fit en alles gaat veel sneller bij hem.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.
Hij was natuurlijk ook vrij jong, en als ik op platforms als FR12 keek had ik ook het idee dat sommige mensen het echt op hem gemunt hadden (hier ook enkele users). Weet nog na tegen CSKA dat hij ook aangaf moeite te hebben met het voetbalwereldje. Hij zal ook wel te maken hebben gehad met enige rancune omdat hij niet koos voor Nederland maar Turkije, dan krijg je al gauw een imago.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Ik had eerder altijd het idee dat hij in interviews dacht dat iedereen tegen hem was enzo. Heel zenuwachtig, verdedigend. Maar nu gewoon een volwassen gozer met zelfvertrouwen. Mooi om te zien.
Lekkerquote:Lutsharel Geertruida behoort tot het grote gezelschap waarover Arne Slot donderdagavond tegen Slavia Praag kan beschikken. De verdediger miste de laatste drie duels wegens een blessure.
Pi-Airquote:Pierre van Hooijdonk: ‘Geweldig als Feyenoord Conference League wint, maar het is alsof je eerst gedegradeerd bent’
Pi-Airquote:''Mochten ze de halve finale halen, dan wordt het ongetwijfeld een onvergetelijke avond in de Kuip. Die lichtmasten, die donkere tribunes, het kabaal: het blijft een geweldige belevenis. Ja, ik kan wel zeggen dat die Europese avonden in 2002 mijn leven hebben veranderd. Deze spelers kunnen dat nu ook gaan beleven.''
Hoop echt dat ie ook kan starten, zou heel goed zijn voor de verdedigende stabiliteit (en hij is ook in de opbouw beter dan Pedersen)quote:Op woensdag 13 april 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Geertruida mee, en dus ook wedstrijdfit? Aangezien dat specifiek bij Sandler staat, maar Geertruida 'gewoon' in het lijstje staat.
Dat zou wel een opstekertje zijn.
Ah, staat gewoon in het artikeltje:
[..]
Lekker.
Eens, en kan wel eens belangrijker zijn dan 'we' denken met het inschuiven naar het middenveld. Vorige week had Slavia dat prima voor elkaar namelijk door Aurnses en Kokcu redelijk uit te schakelen, maar met een inschuivende Geertruida als extra mannetje op het middenveld kan dat hun weer in de war maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ie ook kan starten, zou heel goed zijn voor de verdedigende stabiliteit (en hij is ook in de opbouw beter dan Pedersen)
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat het dan nooit meer over 2002 (lees: hem) gaat
Als de potjes in aanloop naar de finale er überhaupt aan zouden kunnen tippen blijft staan dat de finale in fucking Tirana is ipv in de Kuipquote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Alsof die Conference pauper liek kan tippen aan een UEFA-cup
als je erom speelt wel leuk als je hem wint maar we zijn pas bij de kwartfinalequote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ook dat maar vooral het niveau van de tegenstanders is wel heel laag vergeleken met de Europa-League. Als je kijkt naar de coëfficiënten zijn van de overgebleven kandidaten alleen Roma en Praag (nog net) Europees gezien top 40 materiaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je erom speelt wel leuk als je hem wint maar we zijn pas bij de kwartfinale
Doe gewoon normaal randdebiel, niemand heeft zin in je gejank dat het cupje niks waard is.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
"Veel verder", we staan 48equote:Op woensdag 13 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat maar vooral het niveau van de tegenstanders is wel heel laag vergeleken met de Europa-League. Als je kijkt naar de coëfficiënten zijn van de overgebleven kandidaten alleen Roma en Praag (nog net) Europees gezien top 40 materiaal.
Nou zijn wij nog veel verder afgegleden in die ranking dus past het wel qua niveau maar de kloof met de Europa-League is wel bizar groot.
Ziedendquote:Op woensdag 13 april 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal randdebiel, niemand heeft zin in je gejank dat het cupje niks waard is.
Zo geweldig is dat niet toch? Wel boven PSV nog, had ik niet verwacht na de jaren vol Europese decepties die achter ons liggen.quote:
Als je ervan uitgaat dat de beste 32 ploegen Champions League spelen, de 32 daarna Europa League en de 32 daarna Conference League betekent dat dat we volgend jaar prima op onze plek zijn in de EL en goede kans maken om door te gaan. Dat is voor ons nu een prima positie.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo geweldig is dat niet toch? Wel boven PSV nog, had ik niet verwacht na de jaren vol Europese decepties die achter ons liggen.
Nee dan jouw hilarische postsquote:Op woensdag 13 april 2022 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Elan is een vermoeiende rubriek. Familie van Pistolero.
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan jouw hilarische posts.. Kanker gewoon een keer op met je persoonlijke geneuzel bij alles wat ik post en reageer inhoudelijk.
quote:
Ligt er een beetje aan wat je doelstelling is, die groepsfase hebben we met veel minder materiaal en een kuttrainer ook overleeft. Aan de andere kant zal je als je jouw retoriek hanteert nooit een hoogvlieger worden in de EL.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat de beste 32 ploegen Champions League spelen, de 32 daarna Europa League en de 32 daarna Conference League betekent dat dat we volgend jaar prima op onze plek zijn in de EL en goede kans maken om door te gaan. Dat is voor ons nu een prima positie.
Absoluut en financieel is het allemaal ook bijzonder lekker, maar vind het wel lastig om er echt status er aan af te zien zeg maar .quote:Op woensdag 13 april 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overleef je deze ronde zit je volgend seizoen misschien wel in pot 1 van de EL groepsfase. De coëfficiënten van dit troostprijsje tellen keihard mee.
Die toen wel gewoon erg goed voetbal speelde en waarmee we eerste werden in een groep met de titelhouder en latere winnaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je doelstelling is, die groepsfase hebben we met veel minder materiaal en een kuttrainer ook overleeft.
quote:Aan de andere kant zal je als je jouw retoriek hanteert nooit een hoogvlieger worden in de EL.
Ja je kan het negatief bekijken maar het positieve is dat je na de winterstop nog europees speelt en dat is alleen al voor de spelersontwikkeling goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat maar vooral het niveau van de tegenstanders is wel heel laag vergeleken met de Europa-League. Als je kijkt naar de coëfficiënten zijn van de overgebleven kandidaten alleen Roma en Praag (nog net) Europees gezien top 40 materiaal.
Nou zijn wij nog veel verder afgegleden in die ranking dus past het wel qua niveau maar de kloof met de Europa-League is wel bizar groot.
Feyenoord hoort minstens in de Europa League thuis.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die toen wel gewoon erg goed voetbal speelde en waarmee we eerste werden in een groep met de titelhouder en latere winnaar.
[..]
Omdat we net magere jaren achter de rug hebben zoals je zelf zei, als we de prestaties van dit jaar als uitgangspunt nemen zouden we veel hoger staan en dus ook tussen de teams die nu nog in de Europa League spelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord hoort minstens in de Europa League thuis.
Jij hebt het over 3 lagen van 32 ploegen. Een hoogvlieger in de Conference-League is op wat uitzonderingen na dus een laagvlieger in de Europa-League en vice versa. De meeste ploegen van ons niveau qua ranking zijn in de EL al uitgeschakeld. De kans dat je dus ver komt is dus ook maar klein. Realistisch gezien is met wat geluk de groepsfase overleven zo'n beetje het maximale waar je op mag rekenen.
Vanaf de halve finale wel toch? Of je als speler bijster veel bij leert in zo'n gemankeerd toernooi kun je je vraagtekens bij zetten.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja je kan het negatief bekijken maar het positieve is dat je na de winterstop nog europees speelt en dat is alleen al voor de spelersontwikkeling goed.
Het enige jammer aan die sub toernooien is dat er nauwelijks geld mee verdiend wordt en het blijft een afgang dat er geen var is even los van het feit of je er voor tegen bent.
Ook alleen omdat er een nieuw toernooi is opgetuigd. Geloof niet dat Europees de situatie nu wezenlijk anders is .Wellicht geen excessen meer zoals tegen Trencin (quote:Op woensdag 13 april 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat we net magere jaren achter de rug hebben zoals je zelf zei, als we de prestaties van dit jaar als uitgangspunt nemen zouden we veel hoger staan en dus ook tussen de teams die nu nog in de Europa League spelen.
Denk ook dat je wel naar tegenstanders mag kijken. Feyenoord won destijds van Rangers in zijn beste dagen, Inter en Dortmund en versloeg ook nog eens een sterker geacht PSV.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je erom speelt wel leuk als je hem wint maar we zijn pas bij de kwartfinale
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan jouw hilarische posts.. Kanker gewoon een keer op met je persoonlijke geneuzel bij alles wat ik post en reageer inhoudelijk.
Snap allemaal wat je zegt maar inmiddels is er alweer 4 jaar geen enkele prijs gewonnen en we weten historisch gezien sinds de jaren 80 dat het zo weer 6 of 8 jaar kan duren voordat er weer eens een prijs wordt binnengeharkt.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut en financieel is het allemaal ook bijzonder lekker, maar vind het wel lastig om er echt status er aan af te zien zeg maar .
Heeft ook absoluut te maken met de namen van de tegenstanders.
je leert iig wat het is om doordeweeks en in het weekend diep te gaanquote:Op woensdag 13 april 2022 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf de halve finale wel toch? Of je als speler bijster veel bij leert in zo'n gemankeerd toernooi kun je je vraagtekens bij zetten.
Voor Feyenoord is 15 miljoen geld op een seizoen echt heel veel geld. Daarmee kunnen gaten gedicht worden en zelfs 2 nieuwe spelers gehaald worden.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja je kan het negatief bekijken maar het positieve is dat je na de winterstop nog europees speelt en dat is alleen al voor de spelersontwikkeling goed.
Het enige jammere aan die sub toernooien is dat er nauwelijks geld mee verdiend wordt en het blijft een afgang dat er geen var is even los van het feit of je er voor tegen bent.
Dat maakt toch niet zoveel uit uiteindelijk, PSV heeft op de lelijkste manier ooit de EC1/CL ooit gewonnen, die beker glimt er niet minder van.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk ook dat je wel naar tegenstanders mag kijken. Feyenoord won destijds van Rangers in zijn beste dagen, Inter en Dortmund en versloeg ook nog eens een sterker geacht PSV.
Dan mag je echt spreken van een schitterende cupwinst. Als je nu via Slavia, Paok en PSV in de finale die cup wint dan is dat echt wel een flinke graad minder.
het gaat me meer om de verschillen, in principe maakt de CL het Nederlandse voetbal kapotquote:Op woensdag 13 april 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is 15 miljoen geld op een seizoen echt heel veel geld. Daarmee kunnen gaten gedicht worden en zelfs 2 nieuwe spelers gehaald worden.
Snap dat het voor Ajax momenteel niet te vergelijken is maar ook die hebben jarenlang in die positie gezeten.
Vervolgens kost het je plek 2 omdat je het in cruciale wedstrijden niet op kan brengen. Genot.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je leert iig wat het is om doordeweeks en in het weekend diep te gaan
Dat argument is al uitgebreid gepasseerd en toch wel redelijk ontkracht op de volgende 2 punten:quote:Op woensdag 13 april 2022 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervolgens kost het je plek 2 omdat je het in cruciale wedstrijden niet op kan brengen. Genot.
Zolang Ajax het geld ook volop de Eredivisie in blijft pompen vind ik dat wel meevallen.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat me meer om de verschillen, in principe maakt de CL het Nederlandse voetbal kapot
ben je ongesteld?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervolgens kost het je plek 2 omdat je het in cruciale wedstrijden niet op kan brengen. Genot.
Ik denk dat als je het 100 PSV-fans vraagt ze toch wel op een iets heroïscher manier hadden willen winnen dan dit om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet zoveel uit uiteindelijk, PSV heeft op de lelijkste manier ooit de EC1/CL ooit gewonnen, die beker glimt er niet minder van.
Het gaat erom dat PSV en Feyenoord financieel enorm moeten gokken willen ze een stap wagen en als dat fout gaat loop je weer 5 jaar achter de feiten aan, het "prijzengeld" voor de #1 is veel te hoog in verhouding met de rest.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zolang Ajax het geld ook volop de Eredivisie in blijft pompen vind ik dat wel meevallen.
Wat stel je voor dan, zeer lucratieve opbrengsten negeren en die voorrondes maar gewoon zoveel mogelijk vermijden?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat argument is al uitgebreid gepasseerd en toch wel redelijk ontkracht op de volgende 2 punten:
1. Feyenoord heeft historisch gezien juist als die voorrondes gespeeld moeten worden vaak een brandhoutelftal. Kans op Champions League is derhalve minimaal.
2. PSV (je directe concurrent) heeft een nog zwaarder programma dan Feyenoord want spelen ook nog beker.
Eens. Toch is ook dit jaar (maar dat hebben we vaker gezegd de laatste paar jaar) weer een mogelijk omslagpunt. Ik vind de selectie van Ajax in rap tempo verslechteren, kan best dat er na de zomer weer een middelmatige ploeg staat.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat PSV en Feyenoord financieel enorm moeten gokken willen ze een stap wagen en als dat fout gaat loop je weer 5 jaar achter de feiten aan, het "prijzengeld" voor de #1 is veel te hoog in verhouding met de rest.
Plus dat de glans van een kampioenschap er ook wel af gaat als het zo weinig moeite kost. Jullie moeten gewoon in jullie eigen super liek met de Europese elite. Optyfen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat PSV en Feyenoord financieel enorm moeten gokken willen ze een stap wagen en als dat fout gaat loop je weer 5 jaar achter de feiten aan, het "prijzengeld" voor de #1 is veel te hoog in verhouding met de rest.
Ja het is echt weer een moeiteloos seizoen voor Ajax in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Plus dat de glans van een kampioenschap er ook wel af gaat als het zo weinig moeite kost. Jullie moeten gewoon in jullie eigen super liek met de Europese elite.
Waar slaat dit in godsnaam opquote:Op woensdag 13 april 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Plus dat de glans van een kampioenschap er ook wel af gaat als het zo weinig moeite kost. Jullie moeten gewoon in jullie eigen super liek met de Europese elite. Optyfen.
De laatste keer dat Feyenoord dit is gelukt is letterlijk 20 jaar geleden, seizoen na de UEFA Cup. Je moet altijd voor het hoogste gaan maar een beetje realisme dat een tweede plek nog geen gouden Champions League-ticket betekent lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan, zeer lucratieve opbrengsten negeren en die voorrondes maar gewoon zoveel mogelijk vermijden?![]()
Je zal dat toch een keer moeten doorbreken, zeker als kampioen worden gezien de middelen van Ajax een bijna onmogelijke taak is.
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Toch is ook dit jaar (maar dat hebben we vaker gezegd de laatste paar jaar) weer een mogelijk omslagpunt. Ik vind de selectie van Ajax in rap tempo verslechteren, kan best dat er na de zomer weer een middelmatige ploeg staat.
Dan zijn er vast nog genoeg financiële reserves maar kan in ieder geval PSV of Feyenoord volgend jaar weer eens de titel pakken.
Als Feyenoord thuis gewoon weer van PSV wint eindig je waarschijnlijk op 7 punten. Dat is redelijk probleemloos te noemen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is echt weer een moeiteloos seizoen voor Ajax in de Eredivisie.
Als als.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Feyenoord thuis gewoon weer van PSV wint eindig je waarschijnlijk op 7 punten. Dat is redelijk probleemloos te noemen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Plus dat de glans van een kampioenschap er ook wel af gaat als het zo weinig moeite kost. Jullie moeten gewoon in jullie eigen super liek met de Europese elite. Optyfen.
Je zit er vandaag wel een aantal keer naast met je punt Elan.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Feyenoord thuis gewoon weer van PSV wint eindig je waarschijnlijk op 7 punten. Dat is redelijk probleemloos te noemen.
ik denk toch wel dat het die kant opgaat, in principe lopen die PL clubs hard weg door de enorme tv gelden waar de andere grote landen niet tegenop kunnen, dan is een europese competitie eventueel zonder de PL clubs wel een optiequote:
dat denk ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 april 2022 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Als PSV een normale keeper had (opgesteld) stonden ze nu bovenaan.
Lijkt mij wel hoor, tegen Twente kost het sowieso 2 punten en zo zijn er nog wel een aantal potjes geweest. Maakt ook niet uit verder want een andere keeper was er niet of stelden ze niet op. Maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat Ajax moeiteloos kampioen aan het worden is dit seizoen.quote:
Zelfs op basis van de laatste wedstrijden is Ajax eigenlijk nog in een betere vorm dan Feyenoord en PSV. Zie de kolom met Form. Ajax wint moeizaam doordat de eigen keeper elke bal doorlaat maar is nog steeds beter dan zijn tegenstanders.quote:
Ik zou persoonlijk eerder de wedstrijden kijken ipv de kolom met form, maar goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs op basis van de laatste wedstrijden is Ajax eigenlijk nog in een betere vorm dan Feyenoord en PSV. Zie de kolom met Form. Ajax wint moeizaam doordat de eigen keeper elke bal doorlaat maar is nog steeds beter dan zijn tegenstanders.
https://www.gettingbluefingers.com/rank
Ik zei zonder Ajax, niet zonder PSV. En was sarcastisch met die super league. Aan de andere kant, nu ligt het nog allemaal wel redelijk dichtbij elkaar maar als Ajax door jaarlijks aan de CL deel te nemen 300+ miljoen is uitgelopen kom je op gegeven moment op een punt dat van een echte competitie geen sprake meer is.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar slaat dit in godsnaam op
En dan moeten wij kampioen worden van een competitie zonder Ajax (en PSV?)? Is de glans er voor ons ook wel af.
Donder op met je super league.
dat is sowieso moeilijk in een competitie, de beste zou van niemand moeten verliezen enz. als dat ook echt zo zou zijn keek niemand meerquote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel hoor, tegen Twente kost het sowieso 2 punten en zo zijn er nog wel een aantal potjes geweest. Maakt ook niet uit verder want een andere keeper was er niet of stelden ze niet op. Maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat Ajax moeiteloos kampioen aan het worden is dit seizoen.
Maar goed, weer over Feyenoord die spelen nog wel Europees.
Nouja die discussie is misschien sowieso niet zo heel relevant in een topic over Feyenoord.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk eerder de wedstrijden kijken ipv de kolom met form, maar goed.
Ja. Maar je hebt nog steeds niet aangetoond dat Feyenoord zonder Europees te spelen na de winter die tweede plek had gepakt.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zei zonder Ajax, niet zonder PSV. En was sarcastisch met die super league. Aan de andere kant, nu ligt het nog allemaal wel redelijk dichtbij elkaar maar als Ajax door jaarlijks aan de CL deel te nemen 300+ miljoen is uitgelopen kom je op gegeven moment op een punt dat van een echte competitie geen sprake meer is.
Je bent zelf niet zo relevant in een topic over Feyenoord.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja die discussie is misschien sowieso niet zo heel relevant in een topic over Feyenoord.
Probeer dan zelf ook even een beetje normaal te doen. De discussie gaat al alle kanten op.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf niet zo relevant in een topic over Feyenoord.
Zoek het uit zou ik zeggen. Je bent toch zo van de historische feitje. Gegeven is dat eigenlijk alle clubs vaak punten laten liggen na een Europese wedstrijd. Daarbij was het programma ook vaak niet in ons voordeel. Donderdagavond spelen zondag vroeg weer aan de bak.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt nog steeds niet aangetoond dat Feyenoord zonder Europees te spelen na de winter die tweede plek had gepakt.
Ik geef net aan dat Feyenoord alleen punten heeft laten liggen na een Europese wedstrijd bij Ajax uit. Dus ik had het al voor je uitgezocht. Maar daar reageerde je niet op.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoek het uit zou ik zeggen. Je bent toch zo van de historische feitje. Gegeven is dat eigenlijk alle clubs vaak punten laten liggen na een Europese wedstrijd. Daarbij was het programma ook vaak niet in ons voordeel. Donderdagavond spelen zondag vroeg weer aan de bak.
Alsof ik een of ander bizar scenario schets met je als alsquote:Op woensdag 13 april 2022 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als als.
Als PSV een normale keeper had (opgesteld) stonden ze nu bovenaan. En probleemloos, kijk jij uberhaupt voetbal? Ik begrijp dat je Ajax niet volgt hoor maar zeg er dan ook niets over.
Dat doe ik ook niet, zo dicht ligt het bij elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik een of ander bizar scenario schets met je als als![]()
Even serieus, die recente wedstrijden tegen kutclubs daargelaten. Vind jij niet dat Ajax met kop en schouders boven de rest uit stijgt dan?
maar over een heel seizoen welquote:Op woensdag 13 april 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, zo dicht ligt het bij elkaar.
En nee ik vind Ajax die o.a. 1 punt pakt tegen Go Ahead en al wedstrijden lang met 1 goal verschil wint (tegen Cambuur, Sparta thuis, Willem 2, RKC thuis en Feyenoord) ,vaak in de laatste minuten, er niet met kop en schouders bovenuit steken. In de uitwedstrijd tegen PSV zat het ook mee natuurlijk, anders zag de wereld er ook alweer anders uit. En ook bij de onderlinge wedstrijden tegen Feyenoord krijg je veel te veel met 6 punten, zo groot is het verschil momenteel niet.
Ik zou het anders stellen: Het was ongelofelijk dat Ajax bij de winterstop niet op veel grotere afstand van PSV stond want toen waren ze beter dan ooit en had het gat op basis van de wedstrijden al een punt of 8 moeten zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nee ik vind Ajax die o.a. 1 punt pakt tegen Go Ahead en al wedstrijden lang met 1 goal verschil wint (tegen Cambuur, Sparta thuis, Willem 2, RKC thuis en Feyenoord) ,vaak in de laatste minuten, er niet met kop en schouders bovenuit steken. In de uitwedstrijd tegen PSV zat het ook mee natuurlijk, anders zag de wereld er ook alweer anders uit. En ook bij de onderlinge wedstrijden tegen Feyenoord krijg je veel te veel met 6 punten, zo groot is het verschil momenteel niet.
Utrecht uit en Vitesse uit vergeten voor het gemak?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik geef net aan dat Feyenoord alleen punten heeft laten liggen na een Europese wedstrijd bij Ajax uit. Dus ik had het al voor je uitgezocht. Maar daar reageerde je niet op.
Dat maak jij er weer van. Maar je hebt gelijk; Ajax is oppermachtig dit seizoen. Het is wekelijks genieten.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
de cijfers spreken voor zich, maar bij jou ligt het allemaal aan een kutkeeper
De 1e seizoenshelft liet hij eruit want dat kwam vast minder uit. Groningen was ook na een Europees potje geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Utrecht uit en Vitesse uit vergeten voor het gemak?
Ja dan had je dus een heel seizoen helemaal geen Europees willen spelen?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Utrecht uit en Vitesse uit vergeten voor het gemak?
dat heb ik nooit gezegd, jij beweert dat PSV met een betere keeper bovenaan had gestaan, we zullen het nooit weten maar er schort daar voetballend nog wel wat meer aan dan alleen de keeper.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van. Maar je hebt gelijk; Ajax is oppermachtig dit seizoen. Het is wekelijks genieten.
Nu weer over naar Feyenoord want dit is voor de mensen hier niet echt rullevant.
Ik heb ook niet gezegd dat het allemaal aan de keeper lag, als we toch op woorden gaan zitten.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, jij beweert dat PSV met een betere keeper bovenaan had gestaan, we zullen het nooit weten maar er schort daar voetballend nog wel wat meer aan dan alleen de keeper.
Grappig want ik zie dat totaal niet zo. Uiteindelijk geeft in beide wedstrijden de individuele kwaliteit bij Ajax de doorslag. In De Kuip was een klote pot van beide kanten maar wel 0-2, en in De Arena kon Feyenoord het niet volhouden. Er zijn genoeg clubs die het een helft leuk doen druk zetten en scoren en dan zakt het in elkaar. Dat is toch juist wat Ajax (en Feyenoord en PSV in mindere mate) traditioneel onderscheidt van de rest van de competitie?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hadden Drita gewoon moeten laten winnen!quote:Op woensdag 13 april 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dan had je dus een heel seizoen helemaal geen Europees willen spelen?Had het alleen over wedstrijden na de winter.
Persoonlijk word veel liever tweede dan dat ik zelfs maar de Conference League win. Al verschillen de meningen daar nogal over in dit topicquote:Op woensdag 13 april 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dan had je dus een heel seizoen helemaal geen Europees willen spelen?Had het alleen over wedstrijden na de winter.
Dat kwam natuurlijk doordat jullie zo nodig moesten doorgaan in de Conference League. En de keeper!quote:Op woensdag 13 april 2022 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig want ik zie dat totaal niet zo. Uiteindelijk geeft in beide wedstrijden de individuele kwaliteit bij Ajax de doorslag. In De Kuip was een klote pot van beide kanten maar wel 0-2, en in De Arena kon Feyenoord het niet volhouden. Er zijn genoeg clubs die het een helft leuk doen druk zetten en scoren en dan zakt het in elkaar. Dat is toch juist wat Ajax (en Feyenoord en PSV in mindere mate) traditioneel onderscheidt van de rest van de competitie?
Vermoeidheid speelde zeker een rol in die wedstrijd maar goed die discussie vind je kennelijk óók erg vermoeiend dus vrij stupide om hem dan zelf weer aan te zwengelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk doordat jullie zo nodig moesten doorgaan in de Conference League. En de keeper!
Dat was om jou met een kwinkslag vast te zetten in een berenklem. Het is je eigen argument die je eerder gebruikte.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermoeidheid speelde zeker een rol in die wedstrijd maar goed die discussie vind je kennelijk óók erg vermoeiend dus vrij stupide om hem dan zelf weer aan te zwengelen.
Dat is dan schromelijk mislukt.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was om jou met een kwinkslag vast te zetten in een berenklem.
Dat lijkt me de juiste eindconclusie ja.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hadden Drita gewoon moeten laten winnen!
Ja conclusie is dat Feyenoord vorig jaar onder Advocaat de play-offs had moeten verliezen zodat Feyenoord dit jaar de tweede plek (een absolute zekerheid op Champions League heb ik begrepen) met zekerheid had gepakt.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
effect van europees voetbal op prestaties in de eredivisie
Zie heus wel wat je probeert maar een brede selectie om vermoeidheid op te vangen is dit seizoen toch een wezenlijk verschil tussen Feyenoord en Ajax (en PSV). Ajax brengt Klaassen om iets te forceren, Feyenoord Jorrit Hendrix. Je kunt je amper permitteren om mensen rust te geven zonder direct enorm in kwaliteit in te leveren.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, nee je trapt er met open ogen in.
Dat is toch al lang aangetoond dat dat effect er is. Alsook het verschil in rustdagen wanneer je CL of EL speelt.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
effect van europees voetbal op prestaties in de eredivisie
Leuk voor de dames.quote:De competitiewedstrijd van Feyenoord Vrouwen 1 tegen Ajax, op zaterdag 14 mei, zal gespeeld worden in De Kuip. Het wordt een historische dag, want nooit eerder speelde de ploeg van Danny Mulder een wedstrijd in de Pure Energie Eredivisie Vrouwen in het stadion.
Op 23 maart mocht Feyenoord Vrouwen 1 al even kennismaken met De Kuip. Als onderdeel van 'Hand in hand in actie', waarmee de club geld ophaalde voor Oekraïense vluchtelingen, speelde de ploeg toen een oefenwedstrijd tegen Saestum, die gewonnen werd met 1-0. Romée van de Lavoir liet zich optekenen als eerste Feyenoord Vrouwen 1-speelster ooit die een doelpunt maakte in het stadion.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie heus wel wat je probeert maar een brede selectie om vermoeidheid op te vangen is dit seizoen toch een wezenlijk verschil tussen Feyenoord en Ajax (en PSV). Ajax brengt Klaassen om iets te forceren, Feyenoord Jorrit Hendrix. Je kunt je amper permitteren om mensen rust te geven zonder direct enorm in kwaliteit in te leveren.
quote:Slavia Praag-trainer Jindrich Trpisovsky weet nog niet of hij donderdag bij het weerzien met Feyenoord in de kwartfinale van de Conference League kan beschikken over middenvelder Tomás Holes en aanvaller Yira Sor. Beiden maakten vorige week in De Kuip (3-3) een sterke indruk.
'We kunnen min of meer dezelfde spelers als vorige week inzetten', zo stak Trpisovsky woensdag van wal tijdens het persmoment. 'Srdjan Plavsic en Aiham Ousou keren terug van een schorsing. Sor en Holes hadden fysieke klachten. We hopen echt dat beiden in elk geval een deel van de wedstrijd kunnen meedoen. Holes was onze beste speler in Rotterdam en Sor was extreem gevaarlijk. Ik denk dat een van hen honderd procent zeker kan meedoen, in het geval van de ander zal het 50-50 zijn.'
Verder is middenvelder Petr Sevchik op de weg terug, maar is de kans klein dat hij direct terugkeert in de basis.
Trpisovsky gaf toe dat hij nog altijd niet helemaal bekomen is van de 3-3 in De Kuip. 'Die wedstrijd had echt alles. Volgens mij kon iedereen zien dat deze teams aan elkaar gewaagd zijn. Zij waren eerst beter, maar daarna knokten wij ons terug en werden wij dreigender.'
Bron:https://www.vi.nl/nieuws/(...)el-met-feyenoord#_=_
Mooi om mee te krijgen hoe zij deze wedstrijden ook beleven, vrij intens blijkbaar ondanks dat ze kortgeleden nog Champions League hebben gespeeld en ver zijn gekomen in de Europa Leaguequote:Op woensdag 13 april 2022 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Die Sor er niet bij zou wel een slok op een borrel schelen, goed spelertje vond ik dat.
[..]
Ongetwijfeld een mooie prijs als je club Europees nog nooit iets gewonnen heeft behalve een intertoto in 1972. Wij zijn Feyenoord en horen thuis in de Europa League/Champions League.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi om mee te krijgen hoe zij deze wedstrijden ook beleven, vrij intens blijkbaar ondanks dat ze kortgeleden nog Champions League hebben gespeeld en ver zijn gekomen in de Europa League
@:Elan
Als dat zo was, dan stond je daar nu. Helaas hoor je daar op dit moment niet thuis, net als dat PSV daar op dit moment niet thuis hoort. En dus is het ook gewoon een mooie prijs voor Feyenoord en PSV.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een mooie prijs als je club Europees nog nooit iets gewonnen heeft behalve een intertoto in 1972. Wij zijn Feyenoord en horen thuis in de Europa League/Champions League.
Hier kan ik me al helemaal niks bij voorstellen. Al krijg je als het PSV-topic nu lees vergeleken met de voorronde tegen Benfica nou ook niet echt het gevoel dat het daar heel erg leeft.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan stond je daar nu. Helaas hoor je daar op dit moment niet thuis, net als dat PSV daar op dit moment niet thuis hoort. En dus is het ook gewoon een mooie prijs voor Feyenoord en PSV.
Misschien volgend jaar weer een niveautje hoger. Voor nu is het gewoon mooi dat dit toernooi er is, omdat het voor de spelers gewoon goed is dat ze deze wedstrijden spelen. En ik zou het mooi vinden als er een Nederlandse winnaar komt. Natuurlijk hoop ik dan op PSV, maar als het PSV niet lukt vind ik het mooi als het Feyenoord wordt.
Er leeft überhaupt nooit iets in het PSV topic.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier kan ik me al helemaal niks bij voorstellen. Al krijg je als het PSV-topic nu lees vergeleken met de voorronde tegen Benfica nou ook niet echt het gevoel dat het daar heel erg leeft.
het badwater is er ook ijskoudquote:Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er leeft überhaupt nooit iets in het PSV topic.
"Hoort thuis" vind ik ook grote woorden voor een club die de afgelopen 20 jaar niet verder is gekomen dan 2 keer de laatste 32 van de Europa League. En verder een stuk of 4 seizoenen zonder Europees voetbal, 5 seizoenen uitgeschakeld in de voorronden en in totaal van die 20 seizoenen dus maar 10 keer de groepsfase heeft gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een mooie prijs als je club Europees nog nooit iets gewonnen heeft behalve een intertoto in 1972. Wij zijn Feyenoord en horen thuis in de Europa League/Champions League.
Dat zegt dan meer over jou dan wat anders.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier kan ik me al helemaal niks bij voorstellen.
Het hele topic leeft niet. Dat is al heel lang zo.quote:Al krijg je als het PSV-topic nu lees vergeleken met de voorronde tegen Benfica nou ook niet echt het gevoel dat het daar heel erg leeft.
bedankt pietquote:Op woensdag 13 april 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Hoort thuis" vind ik ook grote woorden voor een club die de afgelopen 20 jaar niet verder is gekomen dan 2 keer de laatste 32 van de Europa League. En verder een stuk of 4 seizoenen zonder Europees voetbal, 5 seizoenen uitgeschakeld in de voorronden en maar 9 keer de groepsfase heeft gehaald.
Geen dank. Ik wil Feyenoord niet tekort doen maar de Europese prestaties zijn 20 jaar abominabel slecht geweest natuurlijk. Om dan te beweren dat Feyenoord thuis zou horen in de Champions League is wel erg hoog van de toren blazen. Daarin zijn in 20 seizoenen tijd slechts 2 nipte overwinningen geboekt tegen Newcastle en Napoli.quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:17 schreef fetX het volgende:
Kolere wat een hoop strontposts in dit topic zeg.
Ik maar denken dat KLB daar een monopolie op had.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:17 schreef fetX het volgende:
Kolere wat een hoop strontposts in dit topic zeg.
Feitjes. Altijd pijnlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen dank. Ik wil Feyenoord niet tekort doen maar de Europese prestaties zijn 20 jaar abominabel slecht geweest natuurlijk. Om dan te beweren dat Feyenoord thuis zou horen in de Champions League is wel erg hoog van de toren blazen. Daarin zijn in 20 seizoenen tijd slechts 2 nipte overwinningen geboekt tegen Newcastle en Napoli.Ook geen enorme hoogvliegers.
@:Elan .
Dat jij dit zegt.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is wel echt een schitterend topic geworden. 5 users die allemaal verschillende discussies voeren en het oneens zijn. Zelden vertoond wel.
Men is hier doorgaans dol op feitjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feitjes. Altijd pijnlijk.
Dan lekker met Toornstra toch. Niks mis mee.quote:
Overigens ook met de kutkeeper gespeeld in Praag vorige keer, over nutteloze feitjes gesproken. Wel een feitje dat ervoor zorgt dat mijn vertrouwen niet compleet 0 is overigens.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik het belang van Guus Til enorm onderschat, maar toch wel 1 van de spelers waar ik mij het minst zorgen over maak als ie er niet bij is.
De vorige wedstrijd in Praag was overigens ook grotendeels zonder hem. Nutteloze feitjes.
Zelfde hier eigenlijk. Als je hem voor redelijk laag bedrag over kan nemen volgend jaar moet je het wel doen, maar anders lekker laten gaan.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik het belang van Guus Til enorm onderschat, maar toch wel 1 van de spelers waar ik mij het minst zorgen over maak als ie er niet bij is.
De vorige wedstrijd in Praag was overigens ook grotendeels zonder hem. Nutteloze feitjes.
Bassett is niet ingeschreven voor de Conference League helaasquote:Op woensdag 13 april 2022 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is bennet mee voor als Toornstra teleurstelt ?
Ja daar is wel een behoorlijke inschattingsfout gemaakt, we mogen blij zijn als Sandler begin volgend seizoen fit is.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bassett is niet ingeschreven voor de Conference League helaas
bedankt pietquote:Op woensdag 13 april 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn er nog middenvelders over eigenlijk?
Edit: Oja Hendrix. Zal dus wel Aursnes, Toornstra en Kokcu worden. En dan Hendrix na 60 minuten voor Kokcu in verband met de Ramadan.
Zou wel goed zijn voor de breedte van de selectiequote:Op woensdag 13 april 2022 23:38 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook tbh, de meeste mensen in Rotterdam kunnen helemaal niet voetballen.
Het is sowieso een ontzettend leuke tegenstander, ze hebben een prima spelopvatting en we zijn aan elkaar gewaagd. Die kwartfinale was één van de spannendste wedstrijden die ik ooit in de Kuip heb gezien, en dan bedoel ik niet op de ‘Heracles-thuis’ manier maar dat je in 90 minuten alle emoties voelt.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:46 schreef fetX het volgende:
Is toch ook een aardige ploeg. Derde (?) Europese knock-out in 5 jaar of zo? Alsnog geef ik ons wel een prima kans. Zo onder de indruk ben ik nou ook weer niet.
Er is niet getraind op strafschoppen zei Slot. Toch wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is sowieso een ontzettend leuke tegenstander, ze hebben een prima spelopvatting en we zijn aan elkaar gewaagd. Die kwartfinale was één van de spannendste wedstrijden die ik ooit in de Kuip heb gezien, en dan bedoel ik niet op de ‘Heracles-thuis’ manier maar dat je in 90 minuten alle emoties voelt.
Zolang we maar doorgaan.
Valt ook moeilijk te trainen natuurlijk. Het is al de vraag wie de 120 minuten kunnen volhouden, Sinisterra, Kökcü en Toornstra zouden sowieso op het penalty lijstje staan maar die gingen er afgelopen wedstrijden met kramp af bijvoorbeeld, dat maakt de mentale voorbereiding ook lastig als je niet weet wie er tegen die tijd op het veld staan.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is niet getraind op strafschoppen zei Slot. Toch wel opmerkelijk.
Het blijft een loterij enzo, de cliché's zijn ook mij bekend. Maar toch zouden een paar goede nemers niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt ook moeilijk te trainen natuurlijk. Het is al de vraag wie de 120 minuten kunnen volhouden, Sinisterra, Kökcü en Toornstra zouden sowieso op het penalty lijstje staan maar die gingen er afgelopen wedstrijden met kramp af bijvoorbeeld, dat maakt de mentale voorbereiding ook lastig als je niet weet wie er tegen die tijd op het veld staan.
Begrijp het dus wel, maar hoop dat Slot wel al een lijstje klaar heeft mocht het zo ver komen.
Ja, die neemt ze dit seizoen. Twee penalty’s, twee raak volgens mij.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef aTypisch het volgende:
wie is eigenlijk de aangewezen penaltynemer?
dekokgod?
kan er weinig in de selectie aanwijzen die je na 120 minuten met enige zekerheid naar de stip kunt sturenquote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, die neemt ze dit seizoen. Twee penalty’s, twee raak volgens mij.
bedankt pietquote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het blijft een loterij enzo, de cliché's zijn ook mij bekend. Maar toch zouden een paar goede nemers niet verkeerd zijn.
Nee eigenlijk geen enkele. Kökcü neemt ze pas sinds dit seizoen en de enigen die verder wel eens pingels namen waren zijn Dessers en Toornstra, en die missen ook wel eens.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan er weinig in de selectie aanwijzen die je na 120 minuten met enige zekerheid naar de stip kunt sturen
Ik kan er geen een aanwijzen. Toornstra heeft er 3 genomen en daarvan 2 gemist in zijn carrière. Dessers heeft er 3 van de 11 gemist.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan er weinig in de selectie aanwijzen die je na 120 minuten met enige zekerheid naar de stip kunt sturen
bring back kuytgod
Alireza is een goede nemer. 8 uit 8.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk geen enkele. Kökcü neemt ze pas sinds dit seizoen en de enigen die verder wel eens pingels namen waren zijn Dessers en Toornstra, en die missen ook wel eens.
Denk dat naast die drie Sinisterra en Senesi gestuurd zouden worden. Maar ja, dat is zonder wissels. Dan heb je ineens Linssen en Jahanbakhsh achter de bal. En als ik het mij goed herinner miste Hendrix de beslissende strafschop in een serie tegen ons ooit.
Jahanbakhsh heb er 8 genomen en nog nooit gemist.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk geen enkele. Kökcü neemt ze pas sinds dit seizoen en de enigen die verder wel eens pingels namen waren zijn Dessers en Toornstra, en die missen ook wel eens.
Denk dat naast die drie Sinisterra en Senesi gestuurd zouden worden. Maar ja, dat is zonder wissels. Dan heb je ineens Linssen en Jahanbakhsh achter de bal. En als ik het mij goed herinner miste Hendrix de beslissende strafschop in een serie tegen ons ooit.
Verdorie.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alireza is een goede nemer. 8 uit 8.
grote kans dat hij er in staat als het tot een verlenging komtquote:Op donderdag 14 april 2022 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jahanbakhsh heb er 8 genomen en nog nooit gemist.
Oke Klaas.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef aTypisch het volgende:
ik heb bij slot aangeven dat het geen handig idee is om op penalty's te spelen
geen dank
Inderdaad, denk wel dat Slot hem als eerste laat nemen. Dessers als spits ook wel eentje. Verder weinig goede nemers. Misschien Senesi eentje?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
grote kans dat hij er in staat als het tot een verlenging komt
kokcu is er dan wel al uit denk ik
Kokcu speelt geen 120 minuten. Overige nemers wel logisch inderdaad. Al zou ik Senesi in plaats van Geertruida doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:38 schreef Scrummie het volgende:
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Geertruida
Jahanbakhsh
Opgelost.
Oh oke.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kokcu speelt geen 120 minuten. Overige nemers wel logisch inderdaad. Al zou ik Senesi in plaats van Geertruida doen.
Doorgaans niet nodig na een 0-3 overwinning, inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:38 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, gaan geen strafschoppen worden.
Ruudje Heus.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bring back kuytgod
En Marciano die de laatste seconde a la Jones tegen PSV er een kopbal uithaaltquote:Op donderdag 14 april 2022 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon winnen in 90 minuten.
Ik ga voor een spectaculaire 2-3.
Toornstra 0-1
Dessers 2-2
Walemark 2-3
TOETERTJES
Drama is wel erg zwaar aangezet. Het is geen wedstrijdje tegen Bal op het Dak 3. Ze staan al voor de derde keer in een europese kwartfinale in de laatste 5 jaar. Gewoon een sterke en moeilijk te kloppen ploeg.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hier ook, zou het wel echt een drama vinden als Praag het eindstation is.
Ik vind dat ook wel echt het mooie aan een historisch grote club als Feyenoord. Er is Europees gezien 20 jaar land werkelijk niets bereikt en toch heb je het gevoel dat je er tegen een "kleintje" uitvliegt als je van Slavia verliest. (Dat gevoel heb ik zelf ook hoor.)quote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hier ook, zou het wel echt een drama vinden als Praag het eindstation is.
We zijn over 3 wedstrijden 3x de betere geweest.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel echt het mooie aan een historisch grote club als Feyenoord. Er is Europees gezien 20 jaar land werkelijk niets bereikt en toch heb je het gevoel dat je er tegen een "kleintje" uitvliegt als je van Slavia verliest. (Dat gevoel heb ik zelf ook hoor.)
Laat ook wel weer zien hoe zwaar die historie toch meetelt.
Ik wil gewoon graag dat Feyenoord deze cup ook als eerste nederlandse club wintquote:Op donderdag 14 april 2022 12:58 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Drama is wel erg zwaar aangezet. Het is geen wedstrijdje tegen Bal op het Dak 3. Ze staan al voor de derde keer in een europese kwartfinale in de laatste 5 jaar. Gewoon een sterke en moeilijk te kloppen ploeg.
Ongeacht het resultaat vanavond mag het europese seizoen van Feyenoord toch al wel geslaagd worden genoemd.
AD is over het algemeen niet enorm accuraat. Hoop wel dat Geert speelt, je kan veel beter met Geert/Nelson starten en dan later Pedersen/Jahanbakhsh brengen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet hoe accuraat ze zijn maar volgens het AD speelt Geertruida niet (basis):
Vermoedelijke opstelling Feyenoord tegen Slavia Praag:
Marciano, Malacia, Trauner, Senesi, Pedersen; Kökcü, Toornstra, Aursnes; Sinisterra, Dessers en Nelson.
Het AD heeft nooit gelijk met opstellingen. Ajax, Oranje, altijd ernaast.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AD is over het algemeen niet enorm accuraat. Hoop wel dat Geert speelt, je kan veel beter met Geert/Nelson starten en dan later Pedersen/Jahanbakhsh brengen.
Wel schattig dat ze het blijven proberenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het AD heeft nooit gelijk met opstellingen. Ajax, Oranje, altijd ernaast.
Hoe ze met dit soort kutartikelen blijven komenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoe een beslissing van Dennis Higler bij Feyenoord leidde tot jubelstemming in ‘Jut en Jul-League’
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.
Doremifasol, alweer een krantje volquote:Op donderdag 14 april 2022 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe ze met dit soort kutartikelen blijven komen
Overtreding nog even teruggekeken, absoluut geen rode kaart.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoe een beslissing van Dennis Higler bij Feyenoord leidde tot jubelstemming in ‘Jut en Jul-League’
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.
Vind Pedersen maar een blind paard. Kan hard rennen, maar met een bal kan hij vrij weinig.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AD is over het algemeen niet enorm accuraat. Hoop wel dat Geert speelt, je kan veel beter met Geert/Nelson starten en dan later Pedersen/Jahanbakhsh brengen.
Als je dat wil weten zou ik een keer een O16 potje kijken.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:57 schreef Elan het volgende:
Hoe zou het met super talent Furkan gaan?
Sterkte!quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mis het potje trouwens vanavond makkers. Plots een vrij goede vriend overleden, en vanavond wordt er een herdenking georganiseerd op mijn oude studentenvereniging. Derhalve geen dronken ziedende/euforische Gurney vanavond
Succes vanavond, op naar de halve finale
Sterkte vriend!quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mis het potje trouwens vanavond makkers. Plots een vrij goede vriend overleden, en vanavond wordt er een herdenking georganiseerd op mijn oude studentenvereniging. Derhalve geen dronken ziedende/euforische Gurney vanavond
Sterkte maat!quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
sterktequote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een klotenieuws. Sterkte maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte pik!quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte kameraadquote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe had jij dit opgelost?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
de resultaten met toornsra in de basis zijn pure aids als je naar de laatste 7 zeven jaar kijkt dus ik heb er geen vertrouwen in
geertruida op het middenveldquote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had jij dit opgelost?
het is maar goed dat je op harvard geen voetbaltests hoeft af te leggenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geertruida op het middenveld
pedersen gewoon op rechts
geetruida heeft vaker op het middenveld gespeeld...quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is maar goed dat je op harvard geen voetbaltests hoeft af te leggen
denk niet dat de geert ook op de positie van vanavond uit de voeten kan, als nummer 10quote:Op donderdag 14 april 2022 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geetruida heeft vaker op het middenveld gespeeld...
jen altijd beter dan toornstra
we gaan het zien
Ik ook niet ouwe reus.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:31 schreef fetX het volgende:
Heb ineens niet meer zo’n goed gevoel @:scrummie
Kan ik hier straks ook komen lachen?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:42 schreef fetX het volgende:
Ik voorspel een meltdown van ZKA vanavond @:maxi-mus
Moet jij weten.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:52 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Kan ik hier straks ook komen lachen?
You can only pick twoquote:Op donderdag 14 april 2022 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Scherp beginnen en geen stomme fouten, alles geven.
Een vroege achterstand zou niet voor het eerst zijn (lol)quote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig weten we na 5 minuten of we vandaag kans maken.
Dessers pakt z'n goaltje mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig weten we na 5 minuten of we vandaag kans maken.
Weet ik wel zeker. Moeten er zeker nog 2 bij.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Dit is niet de laatste goal van de wedstrijd denk ik
Er zit totaal geen rust in de ploeg.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Zo verschrikkelijk slordig allemaal.
Dan PSV of dan Leicester?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:11 schreef Coco het volgende:
Dit is nu billenknijpen net als met PSV.
Maar Slavia is toch wel een niveautje minder.
Die 0-2 moet snel vallen, anders zie het vrij somber in op deze manier.quote:
zal het doorgevenquote:Op donderdag 14 april 2022 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die 0-2 moet snel vallen, anders zie het vrij somber in op deze manier.
quote:
Harvardedquote:Op donderdag 14 april 2022 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
slavia moet in ieder geval nu 2 keer scoren om feyenoord uit te schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |