Sorry maar dat is geen antwoord op mijn vraag, zeg dan gewoon dat je het niet weet.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan niet voor het hele grijze gebied spreken natuurlijk. Zoveel meningen. Er zit in ieder geval een heel groot gebied tussen ''Oekraïne moet op de rug gaan liggen en Rusland alles geven wat ze maar willen, want Putin is zo'n baas'' & ''TO WAR, Rusland even binnen stormen, maakt niet uit als er daardoor een derde wereldoorlog ontstaat''.
Moeten we wel eerst wat doen aan die N en A van NAVO/NATO.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Elke democratie die dat wil nu direct lid maken, inclusief Australië, Nieuw-Zeeland, Japan en Zuid Korea.
Rusland wil Mariupol zo graag hebben dat ze straks een stel stenen hebben?quote:
Denazificatiestructie is natuurlijk nooit zinloos, aldus de Russenquote:
Volgens mij heeft Rusland al aangegeven dat lidmaatschap van Zweden en Finland 'militaire en politieke consequenties' zou hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat Finland zal volgen. Benieuwd naar de reactie van het Kremlin.
Vast allemaal nazi IKEA kasten in die woningen en nazi westerse voedselproducten in de keuken en nazi Italiaans koffiezetapparaat ofzoquote:Op woensdag 13 april 2022 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denazificatiestructie is natuurlijk nooit zinloos, aldus de Russen
Deëscalatie!!1!quote:
Als wij het niet kunnen hebben dan zorgen we er voor dat jij het ook niet meer hebt. De Russen zijn altijd van het voorbeelden stellen geweest, werkt alleen niet zo vreselijk goed op een bevolking die al gemotiveerd is tegen jou.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Rusland wil Mariupol zo graag hebben dat ze straks een stel stenen hebben?
Die gaan ze allemaal bevrijden en terug naar Rusland sturen, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Vast allemaal nazi IKEA kasten in die woningen en nazi westerse voedselproducten in de keuken en nazi Italiaans koffiezetapparaat ofzo
Ik vraag me al weken af of Poetin spijt heeft en zo ja, op welke manier spijt. Zou hij stiekem wensen dat hij dit nooit gedaan had of dat hij het anders had moeten aanpakken? Ik hoop het eerste, ik ben bang het tweede.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:18 schreef Simmertje het volgende:
Wel leuk, hele oorlog was zogenaamd gestart met het idee dat de NAVO niet mag uitbreiden. Eindstand: Finland en Zweden bij de NAVO en een groot deel van Oekraïne over een paar jaar bij de EU. Dit in ruil voor twee provincies in het oosten van Oekraïne.
Noemen we het de Global Defense Initiative, mooi logo is uit voorraad leverbaar:quote:Op woensdag 13 april 2022 12:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst wat doen aan die N en A van NAVO/NATO.
Lijkt mij verder geen goed plan. Die hebben hun eigen clubjes al. ANZUS/AUKUS
Ik wens Rusland veel succes met dat idee. De tijd dat Finland zich liet koeieneren is wel voorbij.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rusland al aangegeven dat lidmaatschap van Zweden en Finland 'militaire en politieke consequenties' zou hebben.
Inderdaad, zeer krachtig en visueel. Helden.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zeer krachtig visueel protest zo, wat is oorlog toch vreselijk
Dat heb ik gemist dan..quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rusland al aangegeven dat lidmaatschap van Zweden en Finland 'militaire en politieke consequenties' zou hebben.
Natuurlijk niet. Poetin twijfelt niet aan zijn eigen grootheid of aan zijn beslissingen en in zijn inner circle is er niemand die dat voor hem doet.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vraag me al weken af of Poetin spijt heeft en zo ja, op welke manier spijt. Zou hij stiekem wensen dat hij dit nooit gedaan had of dat hij het anders had moeten aanpakken? Ik hoop het eerste, ik ben bang het tweede.
dat zal aan je referentiekader liggen danquote:Op woensdag 13 april 2022 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
[Trigger-warning]
Ja en de holocaust was ook "complex".
[/Trigger warning]
Gewoon Hongaars leren dan is Fins een eitjequote:Op woensdag 13 april 2022 12:30 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij een gezamenlijke persconferentie van Zweden en Finland bezig nu. Mijn Fins is alleen niet zo sterk
Russische represaillesquote:
ik ben altijd wel geinteresseert in een discussie over die verschillen maar goed ... het hoeft nietquote:Op woensdag 13 april 2022 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen? Dat wij van mening verschillen lijkt mij duidelijk. Prima, dus, gewoon zo laten.
Definieer "iedereen". Je suggereert zo slinks dat Zelensky omdat hij daar zit en strijdt voor Oekraïne, dus wel en tenminste een beetje fout moet zijn. Ook de suggestie dat het een complot is, is geheel voor eigen rekening.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaal, een te mooi verhaal eigenlijk.
Iedereen weet dat er iets niet klopt met te mooie verhalen. Niet dat het dan meteen heel fout moet zijn.
Maar Zelensky is echt wel een pupet van een aantal foute figuren helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |