abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204478835
Die misdaad-EXPLOSIE van de laatste jaren hadden we 30 jaar geleden niet. Toen hadden we nog 'family values'!

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2022 02:23:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204478850
Witch Hunt rant! Slecht bericht gehad of zo? :D

twitter

Met daaruit ook:

quote:
Rather than debating policy differences like taxes, energy prices, immigration, rising violent crime, and more, the Left is focused on indictments and even incarceration for those who dare not conform to their liberal views.
_O- 8)7 :')

En dat terwijl net de ene na de andere Republikeinse kandidaat afzegt bij debatten. Maar dat is natuurlijk niet omdat ze niet willen debatteren. Nee nee dat is omdat ze dan 'biased' (= moeilijke/kritische) vragen gesteld krijgen! :|W

twitter

twitter

Soort BNW safe space zeg maar :+

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2022 04:56:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204478917
twitter

pi_204478929
Trip down memory lane:

twitter

twitter

:X
pi_204478957
-stop hier nu eens mee, voegt echt niets toe-

[ Bericht 65% gewijzigd door miss_sly op 19-04-2022 08:07:33 ]
pi_204478968
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat alleen die woke Linksigen zo hysterisch waren? :D

[ twitter ]
Wat een niveau, wat een mensen. :') En overigens draagt hij geen Trump was Right shirt, maar details.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_204478970
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2022 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
Nog steeds geen voorbeelden:

[ twitter ]
Zoiets? :D

[ twitter ]
[ twitter ]
Rare sprong het in het multilpe-choice antwoord tussen 9 en 11.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:20:18 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204479907
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
En dat terwijl net de ene na de andere Republikeinse kandidaat afzegt bij debatten. Maar dat is natuurlijk niet omdat ze niet willen debatteren. Nee nee dat is omdat ze dan 'biased' (= moeilijke/kritische) vragen gesteld krijgen! :|W
Dit is toch een trend die is begonnen door AOC? Die wilde ook niemand debatteren? Sterker nog als ze op een nette manier wordt gevraagd voor een debat, wordt dit weggezet als een 'racist dog whistle' of 'catcalling'. En dan stonden jij en andere adepten van de Blauwen, in en buiten de media, op de banken om dit toe te juichen.

Het valt vanuit dat oogpunt op dat de ene keer weigeren te debatteren wordt gezien als 'empowering' maar de andere keer wordt er dus om gelachen. Hihi, grappig hoe dat kan wisselen. Het getuigt weer van ideologisch tribalisme. Maar in het creëren van dergelijke dubbele standaarden is de radicaal progressieve geest natuurlijk erg goed.
quote:
81s.gif Op dinsdag 19 april 2022 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
Die misdaad-EXPLOSIE van de laatste jaren hadden we 30 jaar geleden niet. Toen hadden we nog 'family values'!

[ twitter ]
Hmm. Ik zie hier toch wel een schrikbarende toename onder wellicht de ergste vorm van misdaad. Maar ik wil de geautoriseerde Fox News-kijker verder niet tegenspreken natuurlijk. Als je het over de breedte gaat trekken kun je natuurlijk alles bagatelliseren.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204480053
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
En dan stonden jij en andere adepten van de Blauwen, in en buiten de media, op de banken om dit toe te juichen.

Nou laat dan maar eens wat voorbeelden zien van mensen die hier op banken stonden om dit toe te juichen. _O-

Die zijn er natuurlijk niet maar het bekt zo lekker weg voor de rode rechtsen andere beschuldigen.
pi_204480285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nou laat dan maar eens wat voorbeelden zien van mensen die hier op banken stonden om dit toe te juichen. _O-

Die zijn er natuurlijk niet maar het bekt zo lekker weg voor de rode rechtsen andere beschuldigen.
Mooi staaltje gaslighting weer. Ik kan mij dit debacle in AMV nog goed herinneren. Ze willen alleen met AOC in debat voor views op YouTube was de algehele tendens.
pi_204480609
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 05:46 schreef Kijkertje het volgende:
Trip down memory lane:

[ twitter ]
[ twitter ]
:X
Ga je ons nu vertellen dat Trump die vind dat er dialoog moet zijn tussen beiden landen op een of andere manier slecht is?
De media heeft jullie inmiddels zo ver gemanipuleerd dat je in principe oorlog zit toe te juichen. Het establishement en links is volledig geradicaliseerd, schijt aan de burger, schijt aan de economie, we willen oorlog zien maar uiteraard nooit zelf afreizen naar Oekraïne om de daad bij het woord te voegen.
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:04:10 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204480628
Er is al een hele tijd een trend gaande waarbij 'sterke leiders' worden opgehemeld.
Goede journalistieke bronnen worden al jaren afgedaan als 'fake news' en juist de propagandakanalen (die zelf zeggen dat ze geen news zijn maar 'entertainment') worden gepromoot.

Fascisme mag geen fascisme genoemd worden onder het mom van 'jullie noemen alles fascisme'. Haat en brainwashing mag niet weggehaald worden onder het mom van 'dat is cancel culture' en 'free speech'.

We zijn nu een aantal jaar verder en dit is het resultaat. Jarenlang laks met het gevaar van leugens en indoctrinatie omgaan, tolereren of juist een platform geven.
Ik vind het helemaal niet vreemd dat 20% nog steeds achter Putin staat en zegt dat het 'eigenlijk' de schuld van Oekraine is.

Wat er nu met Putin gebeurt en hier op Fok is een beetje de 'I told you so' fase.
En zo is het met alles. Trump met zijn coup. 'haha nee zoiets zou ie nooit doen' terwijl hij het in 2016 bij de debatten met Hillary al zei. De leugens over mondkapjes die niet zouden werken. Toen de leugens over Ivermectin en de vaccins. De leugen dat het 'maar een griepje is'.
Tis allemaal volkomen logisch. Een gevolg van jarenlang gif laten spuiten zonder er iets aan te doen met als smoesje 'jamaar dat is censuur en wie zijn wij om censuur te plegen'.

Jouska van de fp
Kyiv: Rusland begint offensief in Oost-Oekraïne
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204480629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mooi staaltje gaslighting weer. Ik kan mij dit debacle in AMV nog goed herinneren. Ze willen alleen met AOC in debat voor views op YouTube was de algehele tendens.
gaslighting dat is een vals narratief beschrijven. Ik vraag juist van degene die in mijn optiek een vaag narratief schetst dit eens te onderbouwen, kan hij dit niet dan kun je idd stellen dat je conservatieve vriendje aan gaslightning aan het doen is. ^O^
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 15:23:11 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204482228
twitter

Misschien moeten de Dems zeggen dat 33000 van die emails van Hillary Clinton zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204482461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het gaat hier dan ook om officiele debatten tussen kandidaten die gaan voor dezelfde zetel in het Congres bij de midterms, niet om willekeurige uitdagingen van MTG op Twitter of zo omdat ze toch wel weet dat AOC daar niet op ingaat. Die heeft wel wat beters te doen itt MTG die uit alle commissies gezet is :{w

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2022 16:36:06 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 16:06:19 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204482528
twitter

Oh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204482878
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
Witch Hunt rant! Slecht bericht gehad of zo? :D

[ twitter ]

twitter
pi_204482993
DeSantis Culture War met Disney doet het blijkbaar goed bij het conservatieve volgvolk. Het leidt ook lekker af van de echtee problemen in Florida ;(

twitter
pi_204483004
twitter

Goh zou hij iets te verbergen hebben misschien?
pi_204483350
twitter

Je kan je natuurlijk ook gewoon inkopen bij de Grifter-in-Chief onafhankelijk van je kwaliteiten als kandidaat.
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:46:17 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204483859
quote:
81s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het gaat hier dan ook om officiele debatten tussen kandidaten die gaan voor dezelfde zetel in het Congres bij de midterms, niet om willekeurige uitdagingen van MTG op Twitter of zo omdat ze toch wel weet dat AOC daar niet op ingaat. Die heeft wel wat beters te doen itt MTG die uit alle commissies gezet is :{w

[ twitter ]
Dat betwijfel ik eigenlijk. Dat arme kind zou snikkend het podium aflopen als ze haar fantasierijke gedachtegoed zowaar eens zou moeten onderbouwen en verdedigen tegen iemand die daadwerkelijke kennis van zaken heeft. Dan kan direct de 'race' en 'gender' card weer worden gespeeld. Immers, bij kritiek is het altijd exact die identiteitspolitiek waar Amerikaans Links op moet terugvallen. Wat natuurlijk op pijnlijke wijze blootlegt hoe beperkt het allemaal is.
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis Culture War met Disney doet het blijkbaar goed bij het conservatieve volgvolk. Het leidt ook lekker af van de echtee problemen in Florida ;(

[ twitter ]
Het issue komt vanuit Disney, niet vanuit DeSantis, die reageert slechts. Maar projecteren is natuurlijk een bekende hobby van het radicaal woke progressieve volgvolk dat graag Blauw stemt. Zelf problemen veroorzaken en het dan andere kwalijk nemen als zij hier adequaat op reageren. Tja.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204484522
twitter

Ik denk dat conservatief, progressief en liberaal hier wel achter kunnen staan toch? Weliswaar om verschillende redenen maar desalniettemin is dit goed nieuws.
Tot nu toe stelt DeSantis niet teleur, DeSantis 2024 wat mij betreft.
pi_204484582
twitter
twitter

Activistische journalisten van de WaPo, de kwaliteitskrant.
  dinsdag 19 april 2022 @ 19:38:57 #299
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204484611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat conservatief, progressief en liberaal hier wel achter kunnen staan toch? Weliswaar om verschillende redenen maar desalniettemin is dit goed nieuws.
Tot nu toe stelt DeSantis niet teleur, DeSantis 2024 wat mij betreft.
_O- _O-

Wat een absurd maar toch ook wel komisch land blijft dat toch, rechtstreeks uit South Park komen wandelen.
pi_204484694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:37 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ][ twitter ]

Activistische journalisten van de WaPo, de kwaliteitskrant.
Hoezo activistisch? Heeft een journalist niet juist de plicht vragen proberen te stellen aan iemand in het kader van wederhoor?

Verder vraag ik me af hoe serieus iemand te nemen is die het heeft over activistische media in dezelfde post als waarin "Libs of Tik Tok" serieus genomen wordt. Vraagt dit account wel even door als hen wat ter ore komt of gunnen ze dat privilege niet?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')