quote:Rather than debating policy differences like taxes, energy prices, immigration, rising violent crime, and more, the Left is focused on indictments and even incarceration for those who dare not conform to their liberal views.
Wat een niveau, wat een mensen.quote:Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat alleen die woke Linksigen zo hysterisch waren?
[ twitter ]
Rare sprong het in het multilpe-choice antwoord tussen 9 en 11.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
Nog steeds geen voorbeelden:
[ twitter ]
Zoiets?![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is toch een trend die is begonnen door AOC? Die wilde ook niemand debatteren? Sterker nog als ze op een nette manier wordt gevraagd voor een debat, wordt dit weggezet als een 'racist dog whistle' of 'catcalling'. En dan stonden jij en andere adepten van de Blauwen, in en buiten de media, op de banken om dit toe te juichen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
En dat terwijl net de ene na de andere Republikeinse kandidaat afzegt bij debatten. Maar dat is natuurlijk niet omdat ze niet willen debatteren. Nee nee dat is omdat ze dan 'biased' (= moeilijke/kritische) vragen gesteld krijgen!![]()
Hmm. Ik zie hier toch wel een schrikbarende toename onder wellicht de ergste vorm van misdaad. Maar ik wil de geautoriseerde Fox News-kijker verder niet tegenspreken natuurlijk. Als je het over de breedte gaat trekken kun je natuurlijk alles bagatelliseren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
Die misdaad-EXPLOSIE van de laatste jaren hadden we 30 jaar geleden niet. Toen hadden we nog 'family values'!
[ twitter ]
Nou laat dan maar eens wat voorbeelden zien van mensen die hier op banken stonden om dit toe te juichen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
En dan stonden jij en andere adepten van de Blauwen, in en buiten de media, op de banken om dit toe te juichen.
Mooi staaltje gaslighting weer. Ik kan mij dit debacle in AMV nog goed herinneren. Ze willen alleen met AOC in debat voor views op YouTube was de algehele tendens.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou laat dan maar eens wat voorbeelden zien van mensen die hier op banken stonden om dit toe te juichen.![]()
Die zijn er natuurlijk niet maar het bekt zo lekker weg voor de rode rechtsen andere beschuldigen.
Ga je ons nu vertellen dat Trump die vind dat er dialoog moet zijn tussen beiden landen op een of andere manier slecht is?quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:46 schreef Kijkertje het volgende:
Trip down memory lane:
[ twitter ]
[ twitter ]
gaslighting dat is een vals narratief beschrijven. Ik vraag juist van degene die in mijn optiek een vaag narratief schetst dit eens te onderbouwen, kan hij dit niet dan kun je idd stellen dat je conservatieve vriendje aan gaslightning aan het doen is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mooi staaltje gaslighting weer. Ik kan mij dit debacle in AMV nog goed herinneren. Ze willen alleen met AOC in debat voor views op YouTube was de algehele tendens.
Het gaat hier dan ook om officiele debatten tussen kandidaten die gaan voor dezelfde zetel in het Congres bij de midterms, niet om willekeurige uitdagingen van MTG op Twitter of zo omdat ze toch wel weet dat AOC daar niet op ingaat. Die heeft wel wat beters te doen itt MTG die uit alle commissies gezet isquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mooi staaltje gaslighting weer. Ik kan mij dit debacle in AMV nog goed herinneren. Ze willen alleen met AOC in debat voor views op YouTube was de algehele tendens.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
Witch Hunt rant! Slecht bericht gehad of zo?
[ twitter ]
Dat betwijfel ik eigenlijk. Dat arme kind zou snikkend het podium aflopen als ze haar fantasierijke gedachtegoed zowaar eens zou moeten onderbouwen en verdedigen tegen iemand die daadwerkelijke kennis van zaken heeft. Dan kan direct de 'race' en 'gender' card weer worden gespeeld. Immers, bij kritiek is het altijd exact die identiteitspolitiek waar Amerikaans Links op moet terugvallen. Wat natuurlijk op pijnlijke wijze blootlegt hoe beperkt het allemaal is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook om officiele debatten tussen kandidaten die gaan voor dezelfde zetel in het Congres bij de midterms, niet om willekeurige uitdagingen van MTG op Twitter of zo omdat ze toch wel weet dat AOC daar niet op ingaat. Die heeft wel wat beters te doen itt MTG die uit alle commissies gezet is
[ twitter ]
Het issue komt vanuit Disney, niet vanuit DeSantis, die reageert slechts. Maar projecteren is natuurlijk een bekende hobby van het radicaal woke progressieve volgvolk dat graag Blauw stemt. Zelf problemen veroorzaken en het dan andere kwalijk nemen als zij hier adequaat op reageren. Tja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis Culture War met Disney doet het blijkbaar goed bij het conservatieve volgvolk. Het leidt ook lekker af van de echtee problemen in Florida![]()
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat conservatief, progressief en liberaal hier wel achter kunnen staan toch? Weliswaar om verschillende redenen maar desalniettemin is dit goed nieuws.
Tot nu toe stelt DeSantis niet teleur, DeSantis 2024 wat mij betreft.
Hoezo activistisch? Heeft een journalist niet juist de plicht vragen proberen te stellen aan iemand in het kader van wederhoor?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:37 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Activistische journalisten van de WaPo, de kwaliteitskrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |