abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204411489
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ernstig dat je graag ziet dat een hele stad, inclusief inwoners naar de tering mag gaan omdat er wat mensen rondlopen die je niet mag.
Jij denkt dat Mariupol nog gered wordt?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204411497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou, is dat probleem ook weer opgelost toch?
Inderdaad. Dan kunnen de Russen de Oekraïne mooi verlaten. Maar dat zal de bedoeling niet zijn. En daar stoor ik mij wel aan. Users die steeds met dit argument komen en Azov erbij betrekken en het daarmee rechtvaardig vinden wat Poetin onderneemt.

Maar dat zijn excuses van Poetin. Die gaat het niet om Azov.
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:59:57 #203
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204411501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het meest ideale scenario lijkt mij dat Mariupol valt (en daardoor Azov).
Oh.. maar dan kan Putin zich ook meteen terug trekken want de Nazi's zijn dan op... oh wacht......
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204411507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oh.. maar dan kan Putin zich ook meteen terug trekken want de Nazi's zijn dan op... oh wacht......
Dat zou mooi zijn.
pi_204411510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn.
Is het een beetje leuk daar in la la land?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 11:01:53 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204411515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, omdat de Humvee niet bestand was tegen een nieuwe ontwikkeling, de IED. Rusland daarentegen voert eigenlijk een hele traditionele conventionele oorlog, Oekraine voert de oorlog alleen slimmer.
IED's hadden we in Nederlands Indië al last van tot suïcide bombers aan toe ... dat is niet nieuw

De situatie is onderschat en dus kopen ze bij, dat vind ik allemaal niet bijzonder

Dat je uitgerekend bij Irak uitkomt geeft wel te denken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:02:12 #207
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204411517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn.
Als je dat gelooft ben je mega naïef. Azov bagatelliseren we hier niet, het probleem is dat een paar mensen (incl Putin) het een groter probleem maken dan dat het is.
pi_204411527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:01 schreef Monolith het volgende:

[..]
Is het een beetje leuk daar in la la land?
Awakenings is zaterdag pas.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 11:04:27 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204411534
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_204411535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Een deel zeker wel, ja. Maar Azov in zijn geheel is zo'n 900 man dus grotendeels is sowieso niet van toepassing op de verdedigers, er is ook een mariniers divisie in Mariupol aan het vechten. En ik heb nog niemand specifiek Azov of de nazi's zien aanmoedigen.
Dit is de tweet waar die andere een reactie op is.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 12-04-2022 11:13:38 ]
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:07:29 #211
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204411549
Het lijkt alsof sommige mensen gewoon kortsluiting in hun hersenen krijgen bij het woord nazi.

Misschien niet helemaal toevallig zijn dat vaak ook mensen die de term al snel gebruiken als iets hun niet aanstaat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 11:08:11 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204411558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:04 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dit is de tweet waar die andere een reactie op is.
[ twitter ]
Die mensen zitten in een niet bepaald benijdenswaardige positie zeg. Je zou de situatie zelfs apocalyptisch kunnen noemen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:11:57 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204411596
quote:
Ja, geweldige switch. Azov wordt dan vervangen door sadistische moordenaars en kinderverkrachters. Stukken beter.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204411610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:07 schreef nixxx het volgende:
Het lijkt alsof sommige mensen gewoon kortsluiting in hun hersenen krijgen bij het woord nazi.

Misschien niet helemaal toevallig zijn dat vaak ook mensen die de term al snel gebruiken als iets hun niet aanstaat.
Hetzelfde soort mensen dat waarschijnlijk over WO2 roept dat de geallieerden ook geen lieverdjes waren. En dat zal ook niemand beweren. Het is een illusie om te denken dat een oorlog bestaat uit één partij die het kwaad vertegenwoordigt en één partij die helemaal niets verkeerd doet. Dat het echter klip en klaar was dat de Duitsers op moesten tiefen uit de door hen veroverde gebieden en aangepakt moesten worden voor de holocaust en de aangerichte schade lijkt me evident. Hetzelfde geldt voor de Russen in deze oorlog. Ongeacht oorlogsmisdaden aan Oekraïense kant die uiteraard ook gewoon berecht moeten worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204411615
quote:

Dezelfde mensen die Russische nazi's verheerlijken omdat ze in hun oorlogswoede duizenden onschuldige burgers ombrengen, miljoenen mensen dakloos maken en vrouwen verrichten enkel om een paar Oekraiense nazi's af te schieten. Die mensen keuren het goed dat hele steden worden platgegooid want misschien zitten er wel een paar verdwaalde nazi's tussen.

Met dit soort mensen is een discussie echt zinloos en tijdverspilling.
pi_204411635

Man man wat een drama in Mariupol. Een oude vrouw tussen het geweld door en je ziet de hulzen alle kanten opvliegen op het laatste.

Ben blij dat ik in Nederland woon en kan werken.
pi_204411655
quote:

Dat is al heel lang zo hoor. Het zou dat soort roeptoeteraars sieren eens een boek of twee te lezen.

Nazi = erg dus iemand die erge dingen doet is een nazi. Hilarisch eigenlijk, want met het gedachtegoed heeft het weinig te maken.
pi_204411687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:13 schreef Monolith het volgende:
Hetzelfde soort mensen dat waarschijnlijk over WO2 roept dat de geallieerden ook geen lieverdjes waren. En dat zal ook niemand beweren. Het is een illusie om te denken dat een oorlog bestaat uit één partij die het kwaad vertegenwoordigt en één partij die helemaal niets verkeerd doet. Dat het echter klip en klaar was dat de Duitsers op moesten tiefen uit de door hen veroverde gebieden en aangepakt moesten worden voor de holocaust en de aangerichte schade lijkt me evident. Hetzelfde geldt voor de Russen in deze oorlog. Ongeacht oorlogsmisdaden aan Oekraïense kant die uiteraard ook gewoon berecht moeten worden.
Dus we gaan geen gevallen Russische soldaten in deze oorlog herdenken over paar jaar op 4 Mei omdat "ook zij slachtoffer" zijn?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:20:12 #219
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204411694
Die Nazi's zijn door Putin gemaakt.

Wikipedia:
quote:
The Azov Battalion has its roots in a group of ultras of FC Metalist Kharkiv named "Sect 82" (1982 is the year of the founding of the group).[29] "Sect 82" was (at least until September 2013) allied with FC Spartak Moscow ultras.[29] Late February 2014, during the 2014 Ukrainian crisis when a separatist movement was active in Kharkiv, "Sect 82" occupied the Kharkiv Oblast regional administration building in Kharkiv and served as a local "self-defense force."[29]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204411712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is al heel lang zo hoor. Het zou dat soort roeptoeteraars sieren eens een boek of twee te lezen.

Nazi = erg dus iemand die erge dingen doet is een nazi. Hilarisch eigenlijk, want met het gedachtegoed heeft het weinig te maken.
Nah ja, het is wat complexer, er zitten bij Azov zeker neo-nazi's en ze vechten in Mariupol. Dat staat vast. Maar als je een leger van zo'n 250.000 man (waarschijnlijk wel meer momenteel, maar goed) gaat reduceren tot een paar honderd nazi's in een Nationale reserve die daarin opgenomen zijn omdat ze sowieso zullen meevechten dan snap je niet veel van de situatie of van de realiteit.
pi_204411723
quote:
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ernstig dat je graag ziet dat een hele stad, inclusief inwoners naar de tering mag gaan omdat er wat mensen rondlopen die je niet mag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Jij denkt dat Mariupol nog gered wordt?
Er zijn nog steeds gewone burgers in Marioepol. Wat voor karakter heb je als je je lijkt te verheugen (meest ideaal) op wat hun staat te gebeuren als Marioepol valt? En dat enkel omdat er nog een paar nazi's leven? (Want daarvan hebben velen zich ook al opgeofferd/doodgevochten voor de stad).

Weet je waar je me aan doet denken?
Aan de inquisitie, tegen de ketters/katharen/albigenzen in de 13e eeuw: "Dood allen, God zoekt de zijnen er wel uit". En dan werd de hele bevolking van een dorp of stadje over de kling gejaagd. Middeleeuws en barbaars.
pi_204411742
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nah ja, het is wat complexer, er zitten bij Azov zeker neo-nazi's en ze vechten in Mariupol. Dat staat vast. Maar als je een leger van zo'n 250.000 man (waarschijnlijk wel meer momenteel, maar goed) gaat reduceren tot een paar honderd nazi's in een Nationale reserve die daarin opgenomen zijn omdat ze sowieso zullen meevechten dan snap je niet veel van de situatie of van de realiteit.
Ik had het in dit geval meer over het soort mens dat hun het minste of geringste "nazi" gilt ;)

Maar dat klopt, het is daarnaast een laffe methode om de aandacht af te leiden en om de gehele krijgsmacht in een slecht daglicht te plaatsen.
pi_204411753
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:22 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[..]
[..]
Er zijn nog steeds gewone burgers in Marioepol. Wat voor karakter heb je als je je lijkt te verheugen (meest ideaal) op wat hun staat te gebeuren als Marioepol valt? En dat enkel omdat er nog een paar nazi's leven? (Want daarvan hebben velen zich ook al opgeofferd/doodgevochten voor de stad).

Weet je waar je me aan doet denken?
Aan de inquisitie, tegen de ketters/katharen/albigenzen in de 13e eeuw: "Dood allen, God zoekt de zijnen er wel uit". En dan werd de hele bevolking van een dorp of stadje over de kling gejaagd. Middeleeuws en barbaars.
Dat gebeurt toch wel, hoe je het wendt of keert. Dan is het mooi meegenomen dat de nazi's ook worden uitgeschakeld.
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:26:39 #224
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204411782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dat gebeurt toch wel, hoe je het wendt of keert. Dan is het mooi meegenomen dat de nazi's ook worden uitgeschakeld.
Begin dan bij de Russische Nazi's die nu Ukraine kapot bombarderen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:27:28 #225
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204411797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dus duizenden burger doden zijn geoorloofd voor het uitroeien van een handvol "Nazi's"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')