SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op maandag 11 april 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zo toch lekker slapen jongens. en dan nog maar 1 dag werken
Naar mens ben jequote:
Koffer al gepakt?quote:Op maandag 11 april 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zo toch lekker slapen jongens. en dan nog maar 1 dag werken
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bayquote:
Heb je de koffer al uitgekozen?quote:
Bleekselderij in Yogonaise dippen dan?quote:Op maandag 11 april 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bay
Is die nog goed, heb je geen nieuwe nodig?quote:
is nog goedquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die nog goed, heb je geen nieuwe nodig?
Ik weet niet wat dat is, en ik wil het denk ik ook niet wetenquote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Bleekselderij in Yogonaise dippen dan?
Beetje chilipeper erop strooien en smullenquote:Op maandag 11 april 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bay
neequote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. maar je paspoort is wel verlopen.
Hmm, zat dacht ik wel een klein gaatje aan de linkerkant hoorquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel veel van strand en palmbomen zijn
das niet ergquote:Op maandag 11 april 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zat dacht ik wel een klein gaatje aan de linkerkant hoor
En etenquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel veel van strand en palmbomen zijn
Ofniequote:
ja vosjes zijnquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ofnie
Tijd om z'n/haar voorbeeld te volgen.
Trusten![]()
Ja tenzij die straks bij het inladen in het vliegtuig precies achter dat gaatje blijft hangenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ofnie
Tijd om z'n/haar voorbeeld te volgen.
Trusten![]()
ik heb zon flight bagquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tenzij die straks bij het inladen in het vliegtuig precies achter dat gaatje blijft hangen
En is die nog heel?quote:
Jawel, dat wil je wel weten hoor. Je weet niet wat je mist! Vooral in combinatie met bleekselderij.quote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, en ik wil het denk ik ook niet weten
Ik wil geen monnik worden met al die zelfkastijdingquote:Op maandag 11 april 2022 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, dat wil je wel weten hoor. Je weet niet wat je mist! Vooral in combinatie met bleekselderij.
Ja denk vraag het maar, voor hetzelfde geld is die kapot of is die kwijtgeraakt met verhuizenquote:
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.quote:Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen monnik worden met al die zelfkastijding
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten tredenquote:Op maandag 11 april 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.Beetje over hel en verdoemenis lullen. Misschien wel iets voor mij eigenlijk!
quote:Op maandag 11 april 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten treden
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.quote:Op maandag 11 april 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk voor haar, wilde ze al een tijdje maar mocht niet.
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aanquote:
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.
Hopelijk rent die niet gillend weg dan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
En ze lijkt dit keer ook een goede vent aan haar zij te hebben staan.
Met deze baby drie.quote:Op maandag 11 april 2022 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?
ik ken oudere moeders..quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aan
Buiten dat, ben je gewoon een oude moeder
fiets ervoor gooien... kijken hoe hij schriktquote:Op maandag 11 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt hier net iemand voorbij gereden in een auto met een telefoon in de hand
Beetje whatsappen
records worden gebrokenquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:18 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel zo'n vier uur geslapen vannacht.
Dacht het niet.quote:
Lang doorgewerkt of kon je niet slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:18 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel zo'n vier uur geslapen vannacht.
23quote:
Jij moet denk verhuizen richting fogel voor de temperaturen die je wilquote:
Maar dat is ook geheel terechtquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga weer piepen en klagen als de temperatuur boven de 25 graden komt, maar voorlopig vind ik dit wel lekker
quote:
Ieuw bahquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben gisteren alweer licht verbrand in de zon.![]()
Blanker dan mayonaise hier
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Nu dus met een ketchuptintje?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ik ben zondag ook een beetje verbrand bovenop mn hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ja die retardo's rijden ineens allemaal 35 km/h met hun e-bikes, voelen zich de koning op de weg. Dan kun je er op wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)oudere-fietsers.html
Misschien moeten ze dan ook gewoon een beetje opletten tijdens het fietsen.
En stel je voor dat je even áchter elkaar gaat fietsen bij het inhalen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die retardo's rijden ineens allemaal 35 km/h met hun e-bikes, voelen zich de koning op de weg. Dan kun je er op wachten natuurlijk.
Het is ook niet echt verantwoord als je die bejaarden op een e bike ziet rond rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)oudere-fietsers.html
Misschien moeten ze dan ook gewoon een beetje opletten tijdens het fietsen.
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt verantwoord als je die bejaarden op een e bike ziet rond rijden.
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.
Jawel 55 is gewoon met één been in de kist.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel 55 is gewoon met één been in de kist.
Ze zijn niet te koop hierquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar weten als je iets leuks gekocht hebt
je bent niet alleen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En stel je voor dat je even áchter elkaar gaat fietsen bij het inhalen.
True story, gisteren nog meegemaakt. M'n leven, zo rijk aan ervaringen jonge.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schaamte.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hier.
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hier.
De Meilandjes zijn nog een slag erger hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenHoewel m'n Kardashians verslaving op het randje is
We hebben je tijdelijk onder verscherpt toezicht geplaatstquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenHoewel m'n Kardashians verslaving op het randje is
Nou wat er op welk randje is bepalen wij wel jongedamequote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd vannacht wakkerquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lang doorgewerkt of kon je niet slapen?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij dingen waar je je voor schaamt dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwah.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Worden fietsen tegenwoordig nog wel verkocht met een rem of wordt daar op bezuinigd?
Je kunt wel een helm erbij kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Worden fietsen tegenwoordig nog wel verkocht met een rem of wordt daar op bezuinigd?
Voor degene op de fiets of voor de voetganger?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel een helm erbij kopen.
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 2 vrij nieuwe fietsen, die hebben beide een terugtraprem. Mijn werkfiets ook....quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpen
op het werk heb ik ook een fiets met terugtraprem. vreselijk vind ik datquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrij nieuwe fietsen, die hebben beide een terugtraprem. Mijn werkfiets ook....
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpen
wat heb je nu dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.
In het begin was het even wennen, Maar uiteindelijk bevalt het me wel hoor..quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk heb ik ook een fiets met terugtraprem. vreselijk vind ik dat
ohquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is pas de eerste keer dat het ook lukt
Ik ben het gewoon heel erg gewend om ook af en toe achteruit te trappen om mn voeten goed te zetten voor een bocht of obstakel ofzo, maar dat gaat met een terugtraprem niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het begin was het even wennen, Maar uiteindelijk bevalt het me wel hoor..
In sommige landen is het verplicht he?? Die doen dat automatisch hier ook...quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Fietsen met een helm op, dat is toch voor mensen die aan ramen likken en soms een luier nodig hebben?
Remmen is angstquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.
Afwisselen tussen handremmen en terugtraprem blijft een mindfuck.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon heel erg gewend om ook af en toe achteruit te trappen om mn voeten goed te zetten voor een bocht of obstakel ofzo, maar dat gaat met een terugtraprem niet.
Remmen zijn zo'n beetje het belangrijkste aan een fiets.quote:
Hey Bos, alweer opgeknapt?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt meestal van rechts toch?
Wielen, een zadel en een stuur zijn ook wel redelijk cruciaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Remmen zijn zo'n beetje het belangrijkste aan een fiets.
niet de wielen, stuur, zadel, ketting?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Remmen zijn zo'n beetje het belangrijkste aan een fiets.
Nee donderdag weerquote:
ja soort van ja. vooral m'n nek is ketchup nuquote:
of niet kaal zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben zondag ook een beetje verbrand bovenop mn hoofd
Altijd een petje op zetten
nou...............quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kut is dat altijdquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd vannacht wakkerEn kon niet meer in slaap vallen.
Als mijn fiets geen zadel heeft, kan ik er nog steeds op fietsen. Zonder (werkende) remmen is het gewoon lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wielen, een zadel en een stuur zijn ook wel redelijk cruciaal.
Ik heb standaard voorrang.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt meestal van rechts toch?
Gaat straks regenen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Beddengoed buitenals ik dan terug ben is het weer lekker droog.
Ja maar jij bent een meisje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als mijn fiets geen zadel heeft, kan ik er nog steeds op fietsen. Zonder (werkende) remmen is het gewoon lopen.
En ja, daar krijg je lamme poten van, blijven staan op de trappers.
@EttovanBelgie het wasgoed hangt er al, dan kunnen we haar mooi erbij zittenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Beddengoed buitenals ik dan terug ben is het weer lekker droog.
Zijn je beentjes zo zwak dat je niet op je trappers kan blijven staan?quote:
Gespierde benen hierquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn je beentjes zo zwak dat je niet op je trappers kan blijven staan?
Mwa redelijk. nog steeds verkouden en ja dat binnen zitten is niet echt bepaald leuk...quote:
Nee. Dat zou mij echt nooit gelukt zijn. Ik kon en kan nog steeds niet zonder handen aan het stuur fietsen...quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
Gingen jullie vroeger ook wel eens op je bagagedrager zitten en dan fietsen?
zou ik nu echt niet meer kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh, ik kan dan gewoon bij het stuur.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Dat zou mij echt nooit gelukt zijn. Ik kon en kan nog steeds niet zonder handen aan het stuur fietsen...
Heb je je nieuwe jurk al binnen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast ook niet meewerken
nee komt zoquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe jurk al binnen?
Ik vind die onderste wel leuk. Niet vergeten om foto's te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar weet nog niet of ik het pas
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je die met de bloemetjesjurk dragen?
[ afbeelding ]
Geluukig alleen maar verkouden. Dan kan je beter binnen zitten en FOK!ken of een filmpje kijken i.p.v. doodziek op bed liggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. nog steeds verkouden en ja dat binnen zitten is niet echt bepaald leuk...
Ja zo gek was ik ook wel en zonder handen aan het stuur fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kán het nog trouwens.
[..]
Oh, ik kan dan gewoon bij het stuur.
Die onderste kan ik het zeker opquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar weet nog niet of ik het pas
hallo vriendjequote:
ja dat wordt een jarenlang verhaalquote:
salmiak bommen aan het gooienquote:
ja enquote:
quote:Zeven doden door beschieting hulporganisatie in Marioepol
Bij een beschieting van het gebouw van hulporganisatie Caritas in Marioepol zijn zeven mensen om het leven gekomen, meldt Caritas Oekraīne.
Volgens de hulporganisatie is het gebouw beschoten door een Russische tank. Caritas is een zusterorganisatie van de Nederlandse ngo Cordaid, dat laat weten "diep geschokt" te zijn door de berichten.
Jou gelukquote:
Niet eens nodig, normale bom op Tsjernobyl werkt ook.quote:
In dit heel specifieke geval ja. Normaal is het wat minder, want chronisch korte mouwen.quote:
Nee dat doe ik liever gewoon niet.. Ik woon ook met anderen in het pand. Kans dat ik die op de gang tegen kom is groot en dan is 1.5 meter afstand houden best lastig..quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluukig alleen maar verkouden. Dan kan je beter binnen zitten en FOK!ken of een filmpje kijken i.p.v. doodziek op bed liggen
Maar je mag wel even naar buiten een rondje lopen of fietsen of zo, als je maar afstand houdt van mensen.
Mijn dochter mocht gewoon de hond uitlaten of een rondje wandelen
Met een Schultenbrau erbij terwijl je kut naar de buurvrouw schreeuwt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:03 schreef Karzai het volgende:
Magazijndienst vandaag, gebrachte spulletjes inboeken en in karren zetten
Ondertussen sigaretje roken op de witte tuinstoel
Hmm nee, postcode en huisnummer vragen, krijgen wij subsidie voor elke 1000 kiloquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een Schultenbrau erbij terwijl je kut naar de buurvrouw schreeuwt?
Hoeveel dagen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat nu op de nos dat ze vermoedelijk gesmokkelde wapens van iran krijgen
Schaal bitterballen op tafel, kratje slobber ernaast, et voilā: KSC meetquote:
BBQ erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schaal bitterballen op tafel, kratje slobber ernaast, et voilā: KSC meet
Gelukkig moeten we werken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een rondje gelopen en ik had het heet met een jas aan![]()
Het is echt prachtig weer, misschien wel terrasweer
Ik heb me ook al omgekleed, zomeeeeeerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een rondje gelopen en ik had het heet met een jas aan![]()
Het is echt prachtig weer, misschien wel terrasweer
Jullie jaquote:
Rokjesdag?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook al omgekleed, zomeeeeeer![]()
Ik hoop dat het een beetje doorzet, dit lekkere weerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook al omgekleed, zomeeeeeer![]()
JAquote:
Nee, die heb ik niet zo vaakquote:
Samequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje doorzet, dit lekkere weer
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom denk je anders dat ik nu zoveel op fok zit![]()
Ga jij nou eigenlijk vaak naar het strand ?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn afspeellijst op Spotify heet Study I Focus I Concentrate
Omdat je het hier leuk vindt, met al deze lieve mensen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom denk je anders dat ik nu zoveel op fok zit![]()
Ja, das ook mijn voorkeursplaats. Niemand in je rug enzquote:
Voor mij is dat de voorste rij met economy comfort-stoelen. Dan hebben de mensen achter je ook beenruimte en prikken die knieën niet in je rugquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das ook mijn voorkeursplaats. Niemand in je rug enz
Oh jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je het hier leuk vindt, met al deze lieve mensen?![]()
Ga je nog ergens heen? Of gewoon in en om het huis knuffelen met Wattenschijfje?
Afritsbroekquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef dud0r het volgende:
korte broekenweer vandaag maar heb vanmiddag nog een afscheidsreceptieding van een oud collega. Dan toch maar de lange broek aan
Vorige maand bonus, volgende maand vakantiegeld, in juni geld van belastingdienst. Dit zijn altijd wel de bonusmaanden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik zou vandaag uitzoeken hoe ik mijn vakantiegeld uitgekeerd krijg in mei
Moet je daar zelf een knop voor omzetten?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik zou vandaag uitzoeken hoe ik mijn vakantiegeld uitgekeerd krijg in mei
Neequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou eigenlijk vaak naar het strand ?
quote:
SPOILER: Zo ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb ook nooit echt op het strand gelegen..quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen als ik ga dan vaker om te wandelen dan om op het strand te liggen
Hehehe, ja dat is wel een van de voordelen van klein zijn, mij boeit beenruimte niet zoquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij is dat de voorste rij met economy comfort-stoelen. Dan hebben de mensen achter je ook beenruimte en prikken die knieën niet in je rug
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Nine. het volgende:
[..]Geen rits, maar goedgekeurd.SPOILER: Zo ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker slapen in het handbagage vakquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat is wel een van de voordelen van klein zijn, mij boeit beenruimte niet zo
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Sowieso elke dag 3x knuffelen met Wattenschijfje
Nee, bar weinig op de planning staan, behalve studeren en morgen naar de kapper
Misschien iets met het paasweekend, uit eten of zo.
Heb jij nog iets op de planning staan met pasen?
Als ik extra korting krijg: waarom nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon lekker slapen in het handbagage vak
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Lekker smurfen dus![]()
Nee, met pasen niet. Laatste weekend van april ga ik een paar dagen naar de Eifel, lekker wandelen
De bonus heb ik dit jaar gemist bij mijn vorige werkgever. Maar in december wel een eindejaarsuitkeringquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige maand bonus, volgende maand vakantiegeld, in juni geld van belastingdienst. Dit zijn altijd wel de bonusmaanden.
Hier zijn zoveel nieuwe regels dat dit de eindejaarsuitkering van het vorige jaar wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bonus heb ik dit jaar gemist bij mijn vorige werkgever. Maar in december wel een eindejaarsuitkering
Krijg je dat niet naar rato en met terugwerkende kracht?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bonus heb ik dit jaar gemist bij mijn vorige werkgever. Maar in december wel een eindejaarsuitkering
Jup. Dat heet Individueel Keuzebudget bij de overheid. Mag je zelf kiezen wanneer de jackpot valtquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je daar zelf een knop voor omzetten?
Oh, dat doe ik ook niet vaak eigenlijk. Te drukquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nooit echt op het strand gelegen..
Meer op bij een strandtent te zitten en cocktails te zuipen of zo
Nee, bonusregeling is alleen voor mensen die er in maart nog werkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dat niet naar rato en met terugwerkende kracht?
Die heb ik nog wel ergens liggen denk ikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Nine. het volgende:
[..]Denk niet dat de rest daar er vrolijk van wordt als ik dat doeSPOILER: Zo ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
FLAUWquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bonusregeling is alleen voor mensen die er in maart nog werken
Aan de andere kant (richting het Zwarte Pad) is het vaak ietsje pietsie minder druk, maar snap je punt helemaal. Mensen bah.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook niet vaak eigenlijk. Te druk![]()
En ik lig wel graag op het strand maar gedoe met spullen meenemen/bewaken blabla. En vind met vrienden ook vaak gedoe. De ene gaat gillen bij iedere wesp en de ander moet ik eerst geruststellen dat ze er prima uit ziet (en dat vind ik kapot irritant, de wereld draait niet om jou, nobody cares)
Met Pinksteren !quote:
Maar jij bent dan ook vast geen schone deernequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
Denk niet dat de rest daar er vrolijk van wordt als ik dat doe
Ik hou het wel bij parkjes, lekker makkelijk. Jammer alleen dat je niet af en toe het water in kan rennen voor verkoelingquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FLAUW![]()
Je hebt toch ook bijgedragen aan het succes ?
[..]
Aan de andere kant (richting het Zwarte Pad) is het vaak ietsje pietsie minder druk, maar snap je punt helemaal. Mensen bah.oh, ja laat maar weer.. wat een gedoe.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook vast geen schone deerne
Ja, ik mis de zee welquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij parkjes, lekker makkelijk. Jammer alleen dat je niet af en toe het water in kan rennen voor verkoeling
Mis je de zee?
Ja, maar dan de versie: "ik ging er best vaak heen"quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, is het weer tijd voor de "we wonen om de hoek, maar komen er nooit"?
Ahwquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mis de zee wel![]()
Ging er best nog vaak heen en ik was er zo met de auto / fiets/ Felyx
Nee, want 4ebe ging wel en woont er niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom er denk ik eens per jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan de versie: "ik ging er best vaak heen"
Ik ga in mei weer naar Scheveningen en heb er gewoon zin inquote:
Die woont nu in het mooie Brabantse landquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want 4ebe ging wel en woont er niet meer
Hehehe, nou ik woonde ooit dichtbij de IJsbaan en daar ben ik echt 2x geweest in die 6 jaar (?) dat ik er dichtbij woonde.quote:
Dichtbij schoonloequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nu in het mooie Brabantse land
Wat moet een strand hebben voor jou om het niet meer saai te laten zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nederlandse stranden zijn maar saai over het algemeen.
Ja, dan komt ze nog vaker aan de deurquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die wel de onderbroeken van vriendlief strijken. Had je anders moeten missen.
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet een strand hebben voor jou om het niet meer saai te laten zijn?
Oh, daar heb ik überhaupt niets te zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, nou ik woonde ooit dichtbij de IJsbaan en daar ben ik echt 2x geweest in die 6 jaar (?) dat ik er dichtbij woonde.dat was wel jammer, maar het was ook een creepy stukje om er te komen.
Ik kwam in Engeland van die kutterige kiezelstranden tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.
In Engeland ga ik van dit soort dingen tegenkomen
[ afbeelding ]
Kan de Noord-Hollandse duinen aanraden hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Scheveningen en heb er gewoon zin in
Leuk, heb je al verzonnen wat jullie allemaal gaan doen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Pinksteren !
Wel echt zin in
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |