Ja, ik mis de zee welquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij parkjes, lekker makkelijk. Jammer alleen dat je niet af en toe het water in kan rennen voor verkoeling
Mis je de zee?
Ja, maar dan de versie: "ik ging er best vaak heen"quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, is het weer tijd voor de "we wonen om de hoek, maar komen er nooit"?
Ahwquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mis de zee wel![]()
Ging er best nog vaak heen en ik was er zo met de auto / fiets/ Felyx
Nee, want 4ebe ging wel en woont er niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom er denk ik eens per jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan de versie: "ik ging er best vaak heen"
Ik ga in mei weer naar Scheveningen en heb er gewoon zin inquote:
Die woont nu in het mooie Brabantse landquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want 4ebe ging wel en woont er niet meer
Hehehe, nou ik woonde ooit dichtbij de IJsbaan en daar ben ik echt 2x geweest in die 6 jaar (?) dat ik er dichtbij woonde.quote:
Dichtbij schoonloequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nu in het mooie Brabantse land
Wat moet een strand hebben voor jou om het niet meer saai te laten zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nederlandse stranden zijn maar saai over het algemeen.
Ja, dan komt ze nog vaker aan de deurquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die wel de onderbroeken van vriendlief strijken. Had je anders moeten missen.
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet een strand hebben voor jou om het niet meer saai te laten zijn?
Oh, daar heb ik überhaupt niets te zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, nou ik woonde ooit dichtbij de IJsbaan en daar ben ik echt 2x geweest in die 6 jaar (?) dat ik er dichtbij woonde.dat was wel jammer, maar het was ook een creepy stukje om er te komen.
Ik kwam in Engeland van die kutterige kiezelstranden tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.
In Engeland ga ik van dit soort dingen tegenkomen
[ afbeelding ]
Kan de Noord-Hollandse duinen aanraden hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van liggen op een strand. Dus moet beetje interessant zijn om te wandelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Scheveningen en heb er gewoon zin in
Leuk, heb je al verzonnen wat jullie allemaal gaan doen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Pinksteren !
Wel echt zin in
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |