Hey Bos, alweer opgeknapt?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt meestal van rechts toch?
Wielen, een zadel en een stuur zijn ook wel redelijk cruciaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Remmen zijn zo'n beetje het belangrijkste aan een fiets.
niet de wielen, stuur, zadel, ketting?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Remmen zijn zo'n beetje het belangrijkste aan een fiets.
Nee donderdag weerquote:
ja soort van ja. vooral m'n nek is ketchup nuquote:
of niet kaal zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben zondag ook een beetje verbrand bovenop mn hoofd
Altijd een petje op zetten
nou...............quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.
kut is dat altijdquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd vannacht wakkerEn kon niet meer in slaap vallen.
Als mijn fiets geen zadel heeft, kan ik er nog steeds op fietsen. Zonder (werkende) remmen is het gewoon lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wielen, een zadel en een stuur zijn ook wel redelijk cruciaal.
Ik heb standaard voorrang.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt meestal van rechts toch?
Gaat straks regenen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Beddengoed buitenals ik dan terug ben is het weer lekker droog.
Ja maar jij bent een meisje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als mijn fiets geen zadel heeft, kan ik er nog steeds op fietsen. Zonder (werkende) remmen is het gewoon lopen.
En ja, daar krijg je lamme poten van, blijven staan op de trappers.
@EttovanBelgie het wasgoed hangt er al, dan kunnen we haar mooi erbij zittenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Beddengoed buitenals ik dan terug ben is het weer lekker droog.
Zijn je beentjes zo zwak dat je niet op je trappers kan blijven staan?quote:
Gespierde benen hierquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn je beentjes zo zwak dat je niet op je trappers kan blijven staan?
Mwa redelijk. nog steeds verkouden en ja dat binnen zitten is niet echt bepaald leuk...quote:
Nee. Dat zou mij echt nooit gelukt zijn. Ik kon en kan nog steeds niet zonder handen aan het stuur fietsen...quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
Gingen jullie vroeger ook wel eens op je bagagedrager zitten en dan fietsen?
zou ik nu echt niet meer kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh, ik kan dan gewoon bij het stuur.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Dat zou mij echt nooit gelukt zijn. Ik kon en kan nog steeds niet zonder handen aan het stuur fietsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |