Heb je je nieuwe jurk al binnen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast ook niet meewerken
nee komt zoquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe jurk al binnen?
Ik vind die onderste wel leuk. Niet vergeten om foto's te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar weet nog niet of ik het pas
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je die met de bloemetjesjurk dragen?
[ afbeelding ]
Geluukig alleen maar verkouden. Dan kan je beter binnen zitten en FOK!ken of een filmpje kijken i.p.v. doodziek op bed liggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. nog steeds verkouden en ja dat binnen zitten is niet echt bepaald leuk...
Ja zo gek was ik ook wel en zonder handen aan het stuur fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
Gingen jullie vroeger ook wel eens op je bagagedrager zitten en dan fietsen?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kán het nog trouwens.
[..]
Oh, ik kan dan gewoon bij het stuur.
Die onderste kan ik het zeker opquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar weet nog niet of ik het pas
hallo vriendjequote:
ja dat wordt een jarenlang verhaalquote:
salmiak bommen aan het gooienquote:
ja enquote:
quote:Zeven doden door beschieting hulporganisatie in Marioepol
Bij een beschieting van het gebouw van hulporganisatie Caritas in Marioepol zijn zeven mensen om het leven gekomen, meldt Caritas Oekraīne.
Volgens de hulporganisatie is het gebouw beschoten door een Russische tank. Caritas is een zusterorganisatie van de Nederlandse ngo Cordaid, dat laat weten "diep geschokt" te zijn door de berichten.
Jou gelukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |