Hoi vriendjequote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben gisteren alweer licht verbrand in de zon.![]()
Blanker dan mayonaise hier
Nu dus met een ketchuptintje?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ik ben zondag ook een beetje verbrand bovenop mn hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ja die retardo's rijden ineens allemaal 35 km/h met hun e-bikes, voelen zich de koning op de weg. Dan kun je er op wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)oudere-fietsers.html
Misschien moeten ze dan ook gewoon een beetje opletten tijdens het fietsen.
En stel je voor dat je even áchter elkaar gaat fietsen bij het inhalen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die retardo's rijden ineens allemaal 35 km/h met hun e-bikes, voelen zich de koning op de weg. Dan kun je er op wachten natuurlijk.
Het is ook niet echt verantwoord als je die bejaarden op een e bike ziet rond rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)oudere-fietsers.html
Misschien moeten ze dan ook gewoon een beetje opletten tijdens het fietsen.
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt verantwoord als je die bejaarden op een e bike ziet rond rijden.
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.
Jawel 55 is gewoon met één been in de kist.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
55 is ook nog niet echt bejaard, maar verder eens.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel 55 is gewoon met één been in de kist.
Ze zijn niet te koop hierquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar weten als je iets leuks gekocht hebt
je bent niet alleen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En stel je voor dat je even áchter elkaar gaat fietsen bij het inhalen.
True story, gisteren nog meegemaakt. M'n leven, zo rijk aan ervaringen jonge.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schaamte.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hier.
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hier.
De Meilandjes zijn nog een slag erger hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenHoewel m'n Kardashians verslaving op het randje is
We hebben je tijdelijk onder verscherpt toezicht geplaatstquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenHoewel m'n Kardashians verslaving op het randje is
Nou wat er op welk randje is bepalen wij wel jongedamequote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd vannacht wakkerquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lang doorgewerkt of kon je niet slapen?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |