Niet eens nodig, normale bom op Tsjernobyl werkt ook.quote:
In dit heel specifieke geval ja. Normaal is het wat minder, want chronisch korte mouwen.quote:
Nee dat doe ik liever gewoon niet.. Ik woon ook met anderen in het pand. Kans dat ik die op de gang tegen kom is groot en dan is 1.5 meter afstand houden best lastig..quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluukig alleen maar verkouden. Dan kan je beter binnen zitten en FOK!ken of een filmpje kijken i.p.v. doodziek op bed liggen
Maar je mag wel even naar buiten een rondje lopen of fietsen of zo, als je maar afstand houdt van mensen.
Mijn dochter mocht gewoon de hond uitlaten of een rondje wandelen
Met een Schultenbrau erbij terwijl je kut naar de buurvrouw schreeuwt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:03 schreef Karzai het volgende:
Magazijndienst vandaag, gebrachte spulletjes inboeken en in karren zetten
Ondertussen sigaretje roken op de witte tuinstoel
Hmm nee, postcode en huisnummer vragen, krijgen wij subsidie voor elke 1000 kiloquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een Schultenbrau erbij terwijl je kut naar de buurvrouw schreeuwt?
Hoeveel dagen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat nu op de nos dat ze vermoedelijk gesmokkelde wapens van iran krijgen
Schaal bitterballen op tafel, kratje slobber ernaast, et voilā: KSC meetquote:
BBQ erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schaal bitterballen op tafel, kratje slobber ernaast, et voilā: KSC meet
Gelukkig moeten we werken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een rondje gelopen en ik had het heet met een jas aan![]()
Het is echt prachtig weer, misschien wel terrasweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |