volgens mij laat hij zich niet echt leiden door sentimentquote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mag hopen dat dit echt uit de spelersgroep voort komt en niet omdat de supporters het eisen.
Zeker aangezien die ook geblesseerd wasquote:Op donderdag 14 april 2022 19:05 schreef dimmak het volgende:
Ten Hag had eerder zijn ballen moeten tonen en toen al Gorter op doel moeten zetten ipv Onana.
Ik zie geen enkele reden om Onana nog berhaupt op het complex toe te laten. Hij gaat weg, hij geeft geen ene fuck meer, het publiek kotst hem uit en hij maakt de ene na de andere blunderquote:Op donderdag 14 april 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou wel tering dom zijn om Steek nu gewoon weer erin te zetten. Laat Onana nu ook maar staan die laatste wedstrijden.
Die blunders vallen reuze mee natuurlijk is hij beter geweest maar de meeste tegen goals kon hij echt niks aan doen. Steek ligt er nu al zo lang uit en die moet nu weer gaan keepen daar heb ik niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om Onana nog berhaupt op het complex toe te laten. Hij gaat weg, hij geeft geen ene fuck meer, het publiek kotst hem uit en hij maakt de ene na de andere blunder
Je gaat ons toch niet vertellen dat jij het verschil niet ziet tussen de situatie van Nous en die van Onana he?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die blunders vallen reuze mee natuurlijk is hij beter geweest maar de meeste tegen goals kon hij echt niks aan doen. Steek ligt er nu al zo lang uit en die moet nu weer gaan keepen daar heb ik niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd.
En Mazraoui die gratis de deur uit loopt kotsen we niet uit en mag wel spelen. Hypocriet ten top.
hij mag wel degelijk op het complex komen, kan ie mooi de wc's poetsen, de koffie schenken en de lijnen kalkenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om Onana nog berhaupt op het complex toe te laten. Hij gaat weg, hij geeft geen ene fuck meer, het publiek kotst hem uit en hij maakt de ene na de andere blunder
Het is ook niet dat Onana expres slecht keept he. Situatie is natuurlijk anders maar het is wel heel simpel gedacht.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:54 schreef Intint het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat jij het verschil niet ziet tussen de situatie van Nous en die van Onana he?
Niet expres misschien, maar een gebrek aan drive lijkt me duidelijk. Mag je hem dat niet aanrekenen?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet dat Onana expres slecht keept he. Situatie is natuurlijk anders maar het is wel heel simpel gedacht.
Daar heb ik het niet eens over. Onana heeft een jaar lang Ajax benadeeld terwijl hij wel nog betaald kreeg en hij steun kreeg van Ajax. Zijn enige mogelijkheid om dat enigszins goed te maken heeft hij weggewuifd.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet dat Onana expres slecht keept he. Situatie is natuurlijk anders maar het is wel heel simpel gedacht.
Hij is altijd heel flegmatiek geweest. Maar om nou Stekelenburg na bijna een heel seizoen blessure leed weer op te stellen slaat nergens opquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet expres misschien, maar een gebrek aan drive lijkt me duidelijk. Mag je hem dat niet aanrekenen?
Of is het een gebrek aan doping?
kunnen ze meteen dat donderdag zondag geleuter de kop in drukkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:04 schreef maxi-mus het volgende:
Goede keuze, dag Onana.
Feyenoord moet daags voor de pot tegen PSV uit naar Marseille trouwens, dat is niet zo voordelig.
Jij zou deze trainers graag bij Ajax willen zien?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marcel Keizer, Ron Jans, Peter Bosz, Jan Everse, Kees van Wonderen, Wim Jonk, Frank Rijkaard......
Denk doping. Kerel bakte er in Africa ook helemaal niks van.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet expres misschien, maar een gebrek aan drive lijkt me duidelijk. Mag je hem dat niet aanrekenen?
Of is het een gebrek aan doping?
Dat had Onana ook niet toen hij weer onder de lat kwam. Onana pakt helemaal niks en heeft een negatieve invloed op het team en op het publiek. Steek gaat het iig wel weer goed neerzetten achterin en zal alles geven. Kwalitatief wellicht geen wonder maar hopelijk geeft t iig ook de rust.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Fijn, heeft 0% wedstrijdritme in zijn donderement. Succes!
Ja allemaal. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij zou deze trainers graag bij Ajax willen zien?
Ten Hag is Schmidt niet. Steek maakt het seizoen af tenzij blessure. Zo veel wedstrijden is er niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik verwacht dat Onana gewoon weer gaat keepen in de competitie. Ten Hag is ook wel een type dat wanneer de druk van buitenaf een bepaalde wissel vereist of logisch vind, hij het compleet tegenovergestelde doet.
Goed punt.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker aangezien die ook geblesseerd was
Dit soort calimero gejank lekker in het psv topic laten aub.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De resultaten van gisteren in de Conference League zijn niet echt positief te noemen voor ons. PSV eruit en dus zullen ze 100% de focus hebben op de competitie en geen vermoeidheid of krachten sparen voor het midweekse duel. Tegelijkertijd Feyenoord dat wel door gaat en dus niet 100% zullen zijn in hun wedstrijd tegen PSV.
Andersom was voor ons een stuk beter geweest. We moeten het natuurlijk op eigen kracht doen maar dit is toch jammer.
Zoek eerst eens op wat calimero betekent voordat je zo'n grote muil op zetquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit soort calimero gejank lekker in het psv topic laten aub.
je post neigt er wel naar, Ajax moet gewoon naar zichzelf kijken, 11 uit 5, that's the jobquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zoek eerst eens op wat calimero betekent voordat je zo'n grote muil op zet
Kijken naar andere doen alleen calimero'squote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toch was het een wat kinderlijke post.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom? Onana keept extreem slecht al wekenlang. Die heeft ons sinds die weer keept geen enkel punt opgeleverd en wel een flink aantal keren al potentieel gekost inclusief een CL-vervolg.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou wel tering dom zijn om Steek nu gewoon weer erin te zetten. Laat Onana nu ook maar staan die laatste wedstrijden.
Het is een keeper, die heeft echt niet wedstrijdritme nodig, berhaupt wordt wedstrijdritme al snel overdreven.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Fijn, heeft 0% wedstrijdritme in zijn donderement. Succes!
Ja moeten, maar de afgelopen jaren heeft Ajax al meerdere malen hulp gehad van Feyenoord tegen PSV, dus we moeten niet doen alsof het onrealistisch of raar is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je post neigt er wel naar, Ajax moet gewoon naar zichzelf kijken, 11 uit 5, that's the job
Doe even normaal joh man, we zijn zo goed als kampioen, hebben we absoluut geen Feyenoord voor nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De resultaten van gisteren in de Conference League zijn niet echt positief te noemen voor ons. PSV eruit en dus zullen ze 100% de focus hebben op de competitie en geen vermoeidheid of krachten sparen voor het midweekse duel. Tegelijkertijd Feyenoord dat wel door gaat en dus niet 100% zullen zijn in hun wedstrijd tegen PSV.
Andersom was voor ons een stuk beter geweest. We moeten het natuurlijk op eigen kracht doen maar dit is toch jammer.
Wat is hulp? Heeft PSV dat van Go Ahead gehad? En de afgelopen jaren kwam PSV niet eens in de buurt qua punten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja moeten, maar de afgelopen jaren heeft Ajax al meerdere malen hulp gehad van Feyenoord tegen PSV, dus we moeten niet doen alsof het onrealistisch of raar is.
Je hebt gezien hoe slecht we spelen de laatste maanden en hoe we telkens met hakken over de sloot die 3 punten pakken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doe even normaal joh man, we zijn zo goed als kampioen, hebben we absoluut geen Feyenoord voor nodig.
Gewoon realistisch. Tuurlijk, Ajax moet van eigen kracht uit gaan, WZAWZDB etc. etc. maar de vorm is al heel lang heel matig en pakken telkens met geluk en hakken over de sloot de 3 punten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch was het een wat kinderlijke post.
En toch pak je na de winterstop gewoon 5 punten meer dan PSV.. het zou wat mij betreft in ieder geval niet best zijn als Ajax de hulp van Feyenoord nodig heeft om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe slecht we spelen de laatste maanden en hoe we telkens met hakken over de sloot die 3 punten pakken?
Of het nodig is moet nog blijken natuurlijk, maar puntverlies van PSV zou wel erg lekker zijn en realistisch gezien is de wedstrijd tegen Feyenoord nog de enige kans daarop.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch pak je na de winterstop gewoon 5 punten meer dan PSV.. het zou wat mij betreft in ieder geval niet best zijn als Ajax de hulp van Feyenoord nodig heeft om kampioen te worden
voor een groot deel te danken aan de 6-punten wedstrijd tegen psv.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch pak je na de winterstop gewoon 5 punten meer dan PSV.. het zou wat mij betreft in ieder geval niet best zijn als Ajax de hulp van Feyenoord nodig heeft om kampioen te worden
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.quote:"We hebben deze week fantastisch getraind. Er was een geweldige vibe, het beste in mijn hele periode. Ze hebben er zin in, trainden met heel veel energie en met de volle focus."
Oh zeker, ik zeg ook nergens dat het voetbal goed was.. al was het voor de winterstop juist wel heel goed, maar verspeelde je wel punten, dat kun je dan ook tegen elkaar wegstrepen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
voor een groot deel te danken aan de 6-punten wedstrijd tegen psv.
verder was go ahead, rkc, cambuur en in mindere mate groningen weer beschamend.
Plus Feyenoord moet ook gewoon nog de punten halen voor plek 3.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doe even normaal joh man, we zijn zo goed als kampioen, hebben we absoluut geen Feyenoord voor nodig.
Nog paar weekjes bullshit verkopen en hij is van het gezeur af.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Ten Hag:
[..]
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
we weten het zondagavond tegen achtenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Ten Hag:
[..]
? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog paar weekjes bullshit verkopen en hij is van het gezeur af.
Die zal 3 jaar geleden geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Ten Hag:
[..]
enige wat ontbreekt is diepgangquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
Topnieuws. Kunnen we eindelijk weer met Mazraoui, Timber, Martinez, Blind achterin spelen. Heb er toch wat meer zin in nu.
Gaat Hansie Hansie niet gewoon mee met Ten Hag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.
Spirytus Stawskiquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @Calandquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
krijg je de trein niet inquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @:caland
Kan ik met mijn broertjequote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat is het voordeel om met de bus te gaan voor jou?
Breakers bij je penisquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
tampon met wodkaquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Advies: stop het in iets wat niet opvalt. Stop het in zo'n herbuikbare fles.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Sinds wanneer? Ik deed niet anders. Vanuit Amsterdam overstappen naar Bommel en een paar blikjes inslaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Advies: stop het in iets wat niet opvalt. Stop het in zo'n herbuikbare fles.
Drinken van alcohol is namelijk niet toegestaan in de trein
naja je komt de trein niet in want je moet eerst door de controle.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik deed niet anders. Vanuit Amsterdam overstappen naar Bommel en een paar blikjes inslaan.
Geen verrassing toch? Haggie vindt Het wel leuk om de boel op scherp te zettenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
@:afcniels @:nober @:maxi-mus
Laat hem de winnende maar maken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
Nee, hij zit er juist weer bij morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Geforceerd? Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geforceerd? Dat valt reuze mee.
Heb jij je karnemelk weer op? Omdat 2 users zeggen dat het mooi is als hij de winnende maakt is het geforceerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu
Het hele scenario dat hij tegen PSV moet scoren is vrij sneu
invalbeurtje van een minuut of 10 als de wedstrijd het toelaatquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Mo niet gaat spelen, dus een gedachte over een goal is ietwat opportuun
Waarom moet je in de trein al zuipen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Hoe laat moet je er zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
naja je komt de trein niet in want je moet eerst door de controle.
Ik begin wel bij de kuip, heb alle tijd met trein 1.
MAar wAaR is OenOevAr (@El-Stinho)quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |