? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog paar weekjes bullshit verkopen en hij is van het gezeur af.
Die zal 3 jaar geleden geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Ten Hag:
[..]
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
enige wat ontbreekt is diepgangquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
Topnieuws. Kunnen we eindelijk weer met Mazraoui, Timber, Martinez, Blind achterin spelen. Heb er toch wat meer zin in nu.
Gaat Hansie Hansie niet gewoon mee met Ten Hag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.
Spirytus Stawskiquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @Calandquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
krijg je de trein niet inquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @:caland
Kan ik met mijn broertjequote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat is het voordeel om met de bus te gaan voor jou?
Breakers bij je penisquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
tampon met wodkaquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |