Uiteraard, zelfs bij een degradatieklant uit de premier league verdien je een pak maar dan PSV. Bovendien goed voor PSV als zo'n tussenstap bij PSV goed uitpakt.quote:Hij gaf in een interview in daily mail aan zo snel als mogelijk weer terug te willen naar Engeland.
Bij de Daily Mail weet je alleen nooit zeker of er ook een interview is geweestquote:Op zondag 10 april 2022 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs bij een degradatieklant uit de premier league verdien je een pak maar dan PSV. Bovendien goed voor PSV als zo'n tussenstap bij PSV goed uitpakt.
Snap niet waarom ze hier niet hard tegen optreden. Het spontane is er ook wel een beetje af hé. Echt wat een hebberige kut kinderen en de enige die dat te verwijten is zijn de vaders en moeders die er bij staan en het faciliteren. Stadionverbod geven. Alhoewel dat nog meer lege plekken oplevert. Valt me op dat het bij PSV na corona erg leeg is. Bij andere topclubs ook hoor, maar toch…… Philips Stadion was altijd 95% vol minimaal.quote:Op zondag 10 april 2022 19:39 schreef RipCity het volgende:
Pfff wat waren die vertessen en Vinicius moker slecht zeg.
En al die kanslozen die direct na fluitsignaal naar vormen stormen met hun bordjes. Gewoon 150 kids daar die staan te bedelen. En zo’n vader die eruit ziet als miljonair die de halve wedstrijd z’n kind wat geen enkel idee heeft waar die is over de hekken tilt met bordje: ik ben 4 en dit is m’n eerste wedstrijd. En dan bij elke wissel gillen voor een shirtje. Als je niet 2 tickets op vak C had gekocht had je er een kunnen kopen. Stel sloebers.
Spelers moeten het ook gewoon straal negeren. Geef zo’n shirt liever naderhand aan een van die gehandicapte kids die vandaag ‘t veld mee op kwamen. Verdienen het 200x meer.quote:Op zondag 10 april 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze hier niet hard tegen optreden. Het spontane is er ook wel een beetje af hé. Echt wat een hebberige kut kinderen en de enige die dat te verwijten is zijn de vaders en moeders die er bij staan en het faciliteren. Stadionverbod geven. Alhoewel dat nog meer lege plekken oplevert. Valt me op dat het bij PSV na corona erg leeg is. Bij andere topclubs ook hoor, maar toch…… Philips Stadion was altijd 95% vol minimaal.
Zo zag het er op TV niet uit. Veel seizoenkaarthouders waren er niet.quote:Op maandag 11 april 2022 00:06 schreef Ciscus het volgende:
zondag 10 april 2022
14:30
STADION Philips Stadion, Eindhoven
CAPACITEIT 36.150
TOESCHOUWERS 33.000
Meer dan gemiddeld hoor😉
Het zag er niet super vol uit nee, maar het was dan ook wel écht een zaadpotquote:Op zondag 10 april 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze hier niet hard tegen optreden. Het spontane is er ook wel een beetje af hé. Echt wat een hebberige kut kinderen en de enige die dat te verwijten is zijn de vaders en moeders die er bij staan en het faciliteren. Stadionverbod geven. Alhoewel dat nog meer lege plekken oplevert. Valt me op dat het bij PSV na corona erg leeg is. Bij andere topclubs ook hoor, maar toch…… Philips Stadion was altijd 95% vol minimaal.
Dat ligt waarschijnlijk aan jouw lekkere body?quote:Op maandag 11 april 2022 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Overigens waren er rond mij vrijwel geen stoeltjes leeg
Omdat jij die bezet houdt met je dikke lichaam.quote:Op maandag 11 april 2022 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou voortaan een deodorantje gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2022 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Deze grap was beter geweest als het rondom hem wel leeg wasquote:Op maandag 11 april 2022 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou voortaan een deodorantje gebruiken.
Dramaandag @Cocoquote:Op maandag 11 april 2022 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap was beter geweest als het rondom hem wel leeg was
Nu kan ik hier helaas geen like voor geven.
quote:Op maandag 11 april 2022 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan jouw lekkere body?
één hiervan kan waar zijnquote:Op maandag 11 april 2022 09:52 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Omdat jij die bezet houdt met je dikke lichaam.
Zo dan,quote:
Kom tongen donderdag Lester thuis.quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo dan,
Als je me wilt uitschelden, kan je me dan gewoon homoseksuele man met overgewicht noemen?
Wat overigens niet verder van de werkelijkheid zou kunnen zijn.
Crimineel wangedrag waar het bestuur van PSV helemaal niks mee doet.quote:Noni Madueke is maandag door de rechtbank in Eindhoven veroordeeld tot een voorwaardelijk taakstraf van 120 uur en een geldboete van 1.000 euro. De aanvaller van PSV reed eind vorig jaar in Eindhoven met een vals Engels rijbewijs.
Madueke heeft geen rijbewijs en droeg het valse document bij zich voor het geval hij zou worden aangehouden. Destijds kreeg hij al een boete van 370 euro opgelegd. Hij was ook aangeklaagd voor het hebben van een vals identiteitsbewijs, maar dat was volgens de rechter niet aan de orde.
Waarom de twintigjarige PSV'er eind december in de auto stapte werd niet duidelijk tijdens de zitting van de politierechter, omdat de zaak achter gesloten deuren werd behandeld. Dat gebeurde op verzoek van de advocaat van de voetballer. De rechter willigde dat verzoek in omdat "openbaarheid een goede rechtspleging ernstig zou schenden".
Ook de persoonlijke levenssfeer en de jonge leeftijd van de verdachte waren reden om de zaak achter gesloten deuren te behandelen. Alleen Madueke zelf, de tolk, de vader van de verdachte en zijn advocaat mochten bij de zitting zijn.
Rechter: Madueke was al deels gestraft
De rechter matigde de straf van Madueke vanwege zijn jonge leeftijd en omdat hij door zijn bekendheid en de publiciteit rond deze zaak volgens haar al deels gestraft is.
Madueke was zondag invaller tijdens PSV-RKC Waalwijk en viel in de laatste minuten - niet voor het eerst dit seizoen - geblesseerd uit. Vermoedelijk moet hij de komende belangrijke wedstrijden van zijn club missen.
PSV staat zondag tegenover Ajax in de bekerfinale en hoopt zich vier dagen later ten koste van Leicester City voor de halve finales van de Conference League te plaatsen.
Net als Vertessen.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Crimineel wangedrag waar het bestuur van PSV helemaal niks mee doet.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-vals-rijbewijs.html
Eigenlijk alleen een beetje slecht voor zijn reputatie.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu.nl. zo onbetrouwbaar als wat.quote:PSV staat zondag tegenover Ajax in de bekerfinale en hoopt zich vier dagen later ten koste van Leicester City voor de halve finales van de Conference League te plaatsen.
Wat zouden ze ermee moeten doen dan?quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn manager heeft de stoeltjes voor donderdagquote:Op maandag 11 april 2022 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom tongen donderdag Lester thuis.
Anders zou je graag gaan tongen met @de_boswachter ?quote:Op maandag 11 april 2022 13:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn manager heeft de stoeltjes voor donderdagDus ik kan er helaas niet bij zijn
wie niet.quote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Anders zou je graag gaan tongen met @:de_boswachter ?
Je liegt als je zegt dat je dat niet zou doenquote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Anders zou je graag gaan tongen met @:de_boswachter ?
Ik vind het (gezien hetgeen hij laat zien) niet vreemd. De wedstrijden dat hij goed speelde, was dat vaak maar een helft en soms zelfs nog minder. Hij smijt met z’n krachten en mede daardoor lijkt hij extra gevoelig voor spierblessures. Talent heeft hij zat, nu nog verstandig ermee om leren gaan. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Gakpo, maar als die na dit seizoen vertrekt….quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef RipCity het volgende:
Wat bij zijn cijfers over dit seizoen vooral tekenend is, is dat Madueke dit seizoen nog maar één wedstrijd negentig minuten heeft gespeeld en dat was afgelopen zomer tegen FC Midtjylland. Ook in dat duel werd hij in blessuretijd nog gewisseld.
Heel apart idd.
denk dat het wel wat dieper ligt hoor, medisch gezien dan, dat smijten met z'n krachten de oorzaak is wordt ook wat te snel aangenomenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het (gezien hetgeen hij laat zien) niet vreemd. De wedstrijden dat hij goed speelde, was dat vaak maar een helft en soms zelfs nog minder. Hij smijt met z’n krachten en mede daardoor lijkt hij extra gevoelig voor spierblessures. Talent heeft hij zat, nu nog verstandig ermee om leren gaan. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Gakpo, maar als die na dit seizoen vertrekt….
Eens. Ik vond Robben bij uitstek het voorbeeld, ik denk dat er weinig zo gedisciplineerd bezig waren als hij (en nog steeds getuige de tijd die hij dit weekend oo de marathon van rotterdammer neerzette) en toch telkens een blessure. Jongens als hij en Madueke hebben een enorme explosiviteit, en dat is lastig te controleren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het wel wat dieper ligt hoor, medisch gezien dan, dat smijten met z'n krachten de oorzaak is wordt ook wat te snel aangenomen
Ik zie het smijten met krachten en het niet kunnen beheersen van je explosiviteit toch wel in elkaars verlengde. Keer op keer al je energie, kracht en snelheid in een actie gooien kan ertoe lijden dat je EN klaar bent na 45 minuten, en meer risico loopt op een blessure.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Robben bij uitstek het voorbeeld, ik denk dat er weinig zo gedisciplineerd bezig waren als hij (en nog steeds getuige de tijd die hij dit weekend oo de marathon van rotterdammer neerzette) en toch telkens een blessure. Jongens als hij en Madueke hebben een enorme explosiviteit, en dat is lastig te controleren.
Die hoef ik er eigenlijk niet bij te hebben, maar ja een nieuwe doelman is wel vereistquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
Met dat peen- en uiengezicht van hem lijkt me dat een match made in heaven.
Asjeblieft niet zeg.quote:
Foto's?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg.
Met die zus en moeder. Grootste tokkies die ik ooit in vliegtuig heb gezien.
Ik zie dat iets anders, maar snap wat je zegtquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie het smijten met krachten en het niet kunnen beheersen van je explosiviteit toch wel in elkaars verlengde. Keer op keer al je energie, kracht en snelheid in een actie gooien kan ertoe lijden dat je EN klaar bent na 45 minuten, en meer risico loopt op een blessure.
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.quote:
Ik las om met Drommel te concurreren, als er nou een ding duidelijk is na dit jaar is dat Drommel simpelweg niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.
Ik zie hem absoluut niet graag keepen door zijn uitstraling, doen en laten maar om Cillessen nou in dat rijtje te plaatsen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.
Een PSV onwaardige speler. Is echt pure middelmaat die af en toe eens een leuke pot op de mat legt.quote:
Wat ben jij een zure twat af en toe he.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een PSV onwaardige speler. Is echt pure middelmaat die af en toe eens een leuke pot op de mat legt.
Wel vervelend voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |