Anders zou je graag gaan tongen met @de_boswachter ?quote:Op maandag 11 april 2022 13:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn manager heeft de stoeltjes voor donderdagDus ik kan er helaas niet bij zijn
wie niet.quote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Anders zou je graag gaan tongen met @:de_boswachter ?
Je liegt als je zegt dat je dat niet zou doenquote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Anders zou je graag gaan tongen met @:de_boswachter ?
Ik vind het (gezien hetgeen hij laat zien) niet vreemd. De wedstrijden dat hij goed speelde, was dat vaak maar een helft en soms zelfs nog minder. Hij smijt met z’n krachten en mede daardoor lijkt hij extra gevoelig voor spierblessures. Talent heeft hij zat, nu nog verstandig ermee om leren gaan. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Gakpo, maar als die na dit seizoen vertrekt….quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef RipCity het volgende:
Wat bij zijn cijfers over dit seizoen vooral tekenend is, is dat Madueke dit seizoen nog maar één wedstrijd negentig minuten heeft gespeeld en dat was afgelopen zomer tegen FC Midtjylland. Ook in dat duel werd hij in blessuretijd nog gewisseld.
Heel apart idd.
denk dat het wel wat dieper ligt hoor, medisch gezien dan, dat smijten met z'n krachten de oorzaak is wordt ook wat te snel aangenomenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het (gezien hetgeen hij laat zien) niet vreemd. De wedstrijden dat hij goed speelde, was dat vaak maar een helft en soms zelfs nog minder. Hij smijt met z’n krachten en mede daardoor lijkt hij extra gevoelig voor spierblessures. Talent heeft hij zat, nu nog verstandig ermee om leren gaan. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Gakpo, maar als die na dit seizoen vertrekt….
Eens. Ik vond Robben bij uitstek het voorbeeld, ik denk dat er weinig zo gedisciplineerd bezig waren als hij (en nog steeds getuige de tijd die hij dit weekend oo de marathon van rotterdammer neerzette) en toch telkens een blessure. Jongens als hij en Madueke hebben een enorme explosiviteit, en dat is lastig te controleren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het wel wat dieper ligt hoor, medisch gezien dan, dat smijten met z'n krachten de oorzaak is wordt ook wat te snel aangenomen
Ik zie het smijten met krachten en het niet kunnen beheersen van je explosiviteit toch wel in elkaars verlengde. Keer op keer al je energie, kracht en snelheid in een actie gooien kan ertoe lijden dat je EN klaar bent na 45 minuten, en meer risico loopt op een blessure.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Robben bij uitstek het voorbeeld, ik denk dat er weinig zo gedisciplineerd bezig waren als hij (en nog steeds getuige de tijd die hij dit weekend oo de marathon van rotterdammer neerzette) en toch telkens een blessure. Jongens als hij en Madueke hebben een enorme explosiviteit, en dat is lastig te controleren.
Die hoef ik er eigenlijk niet bij te hebben, maar ja een nieuwe doelman is wel vereistquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
Met dat peen- en uiengezicht van hem lijkt me dat een match made in heaven.
Asjeblieft niet zeg.quote:
Foto's?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg.
Met die zus en moeder. Grootste tokkies die ik ooit in vliegtuig heb gezien.
Ik zie dat iets anders, maar snap wat je zegtquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie het smijten met krachten en het niet kunnen beheersen van je explosiviteit toch wel in elkaars verlengde. Keer op keer al je energie, kracht en snelheid in een actie gooien kan ertoe lijden dat je EN klaar bent na 45 minuten, en meer risico loopt op een blessure.
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.quote:
Ik las om met Drommel te concurreren, als er nou een ding duidelijk is na dit jaar is dat Drommel simpelweg niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.
Ik zie hem absoluut niet graag keepen door zijn uitstraling, doen en laten maar om Cillessen nou in dat rijtje te plaatsen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past wel goed in het rijtje matige keepers wat we al weer jaren lang hebben.
Een PSV onwaardige speler. Is echt pure middelmaat die af en toe eens een leuke pot op de mat legt.quote:
Wat ben jij een zure twat af en toe he.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een PSV onwaardige speler. Is echt pure middelmaat die af en toe eens een leuke pot op de mat legt.
Wel vervelend voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |