Beterschap ......quote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef stokj het volgende:
Ontbijt
Koolhydraatarm brood met oude kaas
Een kop thee
Een bekertje Hot Coldrex
Lunch
Hamburgerbroodje met vegetarische hamburger
Een zachtgekookt ei
Een kop thee
Een bekertje Hot Coldrex
Dankjewel!quote:Op zondag 10 april 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Beterschap ......
Wij hebben vanaaf een @:stokj brood, grote bak groenvoer, wat kaas en olijfjes
quote:Op zondag 10 april 2022 14:39 schreef golfer het volgende:Gnocchi gebakken in salieboter, gehaktballen in tomatensaus en een frisse salade.
![]()
Prima toch?quote:Op zondag 10 april 2022 19:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Sorry jongens, ik ben een beetje ouderwets. Ik kan niet op tegen al dat kookgeweld.
[ afbeelding ]
De aardappels zijn gewoon gekookt net als de worteltjes. De aardappeltjes zijn Frieslanders, ik ben daar geen fan van. Week en veel te neutraal, zit weinig smaak aan. Gelukkig heb ik een goed jusje. Ik zal blij zijn als er weer eigenheimers zijn. Ik mis alleen bintjes, nergens te vinden.
Het vlees bleek subliem. Het is gewoon AH. Riblappen, het gewoonste van het gewoonste. Ik heb ze gekruid met een gewoon zakje kruidenmix Rundvlees en knoflookpoeder. In de slowcooker gedeponeerd, zonder water en niet aanbraden. Paar scheutjes worcestersauce en een gesnipperde madame jeanette. Acht uur in de slowcooker op de laagste stand.
Wauw, heerlijk! Kan ik paar dagen mee doen. Het grote verschil met de vorige keer was de worcestersauce.
Die slowcooker is mijn beste aankoop ooit geweest. Je kruidt het vlees, je gooit het in de pan, en zet hem een paar uur aan en je hebt er helemaal geen omkijken naar. Stoofvlees, drumsticks, karbonades, alles flikker ik er in (behalve hamburgers en gehaktballen dan).
Ieder die hier post doet dat voor zijn/haar plezier.quote:Op zondag 10 april 2022 19:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Sorry jongens, ik ben een beetje ouderwets. Ik kan niet op tegen al dat kookgeweld.
[ afbeelding ]
De aardappels zijn gewoon gekookt net als de worteltjes. De aardappeltjes zijn Frieslanders, ik ben daar geen fan van. Week en veel te neutraal, zit weinig smaak aan. Gelukkig heb ik een goed jusje. Ik zal blij zijn als er weer eigenheimers zijn. Ik mis alleen bintjes, nergens te vinden.
Het vlees bleek subliem. Het is gewoon AH. Riblappen, het gewoonste van het gewoonste. Ik heb ze gekruid met een gewoon zakje kruidenmix Rundvlees en knoflookpoeder. In de slowcooker gedeponeerd, zonder water en niet aanbraden. Paar scheutjes worcestersauce en een gesnipperde madame jeanette. Acht uur in de slowcooker op de laagste stand.
Wauw, heerlijk! Kan ik paar dagen mee doen. Het grote verschil met de vorige keer was de worcestersauce.
Die slowcooker is mijn beste aankoop ooit geweest. Je kruidt het vlees, je gooit het in de pan, en zet hem een paar uur aan en je hebt er helemaal geen omkijken naar. Stoofvlees, drumsticks, karbonades, alles flikker ik er in (behalve hamburgers en gehaktballen dan).
Lief zijn voor jezelf. Makkelijk mag bést!quote:Op zondag 10 april 2022 19:23 schreef borisz het volgende:
Kapsalon
Na een mooie en rare dag geen zin meer om te koken.
Komende week wordt ook raar, maar probeer ik wel gezond te doen
Ben nu geneigd om te kijken naar een slowcooker, dat vlees ziet er lekker uitquote:Op zondag 10 april 2022 19:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
- knip -
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 april 2022 19:23 schreef borisz het volgende:
Kapsalon
Na een mooie en rare dag geen zin meer om te koken.
Komende week wordt ook raar, maar probeer ik wel gezond te doen
Als je de tijd en een dutch oven/braadpan hebt, kan het daar ook in.quote:Op zondag 10 april 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nu geneigd om te kijken naar een slowcooker, dat vlees ziet er lekker uit
En misschien is het ook voordeliger i.v.m. de gasprijs?quote:Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je de tijd en een dutch oven/braadpan hebt, kan het ook het daar ook in.
2 uurtjes op het sudderpitje en je hebt net zoiets.
Slowcooker heeft het voordeel dat je die aan kan zetten voor je naar het werk gaat en dat het klaar is als je thuis komt.
Dat wel, waarscijnlijkquote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En misschien is het ook voordeliger i.v.m. de gasprijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |