abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2022 @ 11:13:32 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204391809
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Nieuw deel, nieuwe kansen!

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 10-04-2022 11:31:52 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_204391960
LT mooi 1.29.22 op de helft.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_204391997
Lt?
Whatever...
pi_204392290
Wat een finale!
  zondag 10 april 2022 @ 12:09:45 #5
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204392321
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 11:36 schreef Spanky78 het volgende:
Lt?
@La_Tramposa
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_204392474
Wauw wat een resultaat bij beide!
pi_204392669
WHOAAH!ABDI NAGEEYE EN BRINKMAN. Ja dat verdient hoofdletters.

Minder nieuws: ik vrees dat Zwabberhark is uitgestapt :(
pi_204393029
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
@:La_Tramposa
Oh natuurlijk 😔
Whatever...
  zondag 10 april 2022 @ 13:50:37 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_204393250
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
WHOAAH!ABDI NAGEEYE EN BRINKMAN. Ja dat verdient hoofdletters.

Ik lees het net.. Last van z'n heup en misselijk door de zon.. :{
Balen voor 'm!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Forum Admin zondag 10 april 2022 @ 15:06:09 #10
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204393920
In de pocket weer. Na 27 km begon de kramp wat resulteerde in een helletocht door het Kralingse Bos. Tijden ingestort, kramp eruit wandelen, aanzetten, repeat. De temperatuur leek wel weer een stuk hoger dan was voorspeld. Het publiek was wel weer waanzinnig, daarmee kom je altijd wel mee aan de finish. Wel slechtste marathon qua tijd, maar toch weer een van #demooiste. En Lee was weer in vorm.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_204394330
Wekenlang weinig aan m'n conditie gedaan en stiekem verwacht dat ik dit 1/4 marathon wel even kon klaren in 50 min. Maar helaas veel te warm aangekleed (had m'n lange broek uit willen doen, maar moest me haasten naar m'n startvak,dus toch maar aan gehouden over m'n lange compressiesokken en korte broek :') ).
Uiteindelijk gefinisht in 53:18. Niet heel slecht, maar had op meer gehoopt. Publiek was met de 1/4 wel een beetje tam. Vond Eindhoven met de 1/2 een stuk uitzinniger. Maar het was ook nog geen 10u 's ochtends :P

Benieuwd naar de 1/2 deze zomer.

En zonde van ZH ;( moet een enorme mentale klap zijn op deze manier.

En gefeliciteerd aan alle finishers :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 10 april 2022 @ 15:56:56 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204394452
Gefeliciteerd gefinishte lopers! En voor de rest: volgende keer beter. Het was lastig de juiste kleding uit te zoeken met dit weer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_204394560
@Neo-Mullen : ik zag het op Strava, best een goede tijd ook gezien de absurde drukte op sommige plekken!

Ik heb er 1.17 over gedaan :')
SPOILER
Was zowaar 2 minuten sneller dan in oktober. Best een prestatie als je bedenkt dat dat rondje in oktober ook mijn laatste hardlooprondje was :D

Ook een indrukwekkende prestatie van @La_Tramposa ! _O_

Nu thuis op de bank naar de laatste loper kijken :)
pi_204395250
Onderweg een heleboel scheldkanonnades richting mezelf gestuurd. Het liep niet vanaf de eerste kilometer. Al voor het halve marathonpunt schoot de kramp er in. Het doel was onder de 2:45, maar uiteindelijk heb ik mezelf helemaal binnenstebuiten moeten keren om onder de drie uur te finishen en dat is uiteindelijk net gelukt met nog ongeveer een halve minuut over op de klok. Niet de tijd waar ik op gehoopt had, maar wel fucking trots dat ik 21 km met brute pijn nog heb kunnen finishen binnen de magische grens.
  zondag 10 april 2022 @ 17:29:45 #15
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_204395787
Het was echt briljant! Zelden zo kapot gegaan en pijn geleden, maar alleen maar een glimlach op mn gezicht door het fantastische publiek. Wat een sfeer!
Tot aan km 20 mn tempo kunnen vasthouden, daarna toch rustiger gaan lopen omdat ik voelde dat het zwaarder werd. Het doel was finishen en genieten (was mijn eerste marathon) dus kon me er makkelijk aan overgeven.
Vanaf km 25 gingen mn benen wat pijn doen en vanaf km 35 kwam de kramp erin. Daar toch doorheen kunnen lopen. Laatste kilometers echt dankzij het publiek door kunnen gaan, zonder te wandelen.
Uiteindelijk in 3:43 gefinished, dus niet geheel ontevreden.
Duurde wel een minuut of 20/30 voor ik na afloop weer wat kleur op mijn gezicht had. :P Dacht ook dat ik moest overgeven, maar gelukkig zakte het weg.
Dit ga ik wel vaker doen!

Overigens gaf strava aan dat ik 400m langer heb gelopen dan nodig..
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_204396255
Het was echt een fantastische dag met ideale omstandigheden! Was wel erg knokken om bij de Pacers te komen en te blijven, tientallen bijna valpartijen ontweken en ellebogen ontvangen en uitgedeeld 😬 maar na 30km kwam er gelukkig wat rust in de groep.. ze liepen wel wat harder dan 4.15 maar het voelde zo makkelijk. Na 35 km werd het zwaarder en heb ik de pacegroep een beetje losgelaten. Ik dacht, kan wel blijven forceren voor die 4.12 tempo maar dan sta ik straks geparkeerd, en ik had toen 2 minuten speling op schema 3.00 dus was best veilig! Uiteindelijk dus 2.59.10, zo blij, het droomdoel!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_204396373
Man, wat was dit afzien. Na een te korte nacht en wat ov-perikelen (tram in Den Haag reed ineens niet verder waardoor ik trein mistte) stond ik al niet echt lekker aan de start. (Voor mij alocholvrij) vrijgezellenfeest met veel lopen door Den Haag en recente corona-besmetting hielpen natuurlijk ook niet mee.

Binnen 10km merkte ik al dat verbetering van PR (4.22) er waarschijnlijk niet in zat en dat bleek wel toen ik het halverwege al zwaarder begon te krijgen. Al hoewel ik toen nog wel op beoogd tempo liep. Met de zon vond ik het zelfs in kort-kort best warm en begon het ook al in m'n benen te voelen. Heb met de gedachte gespeeld om bij 31km, waar vriend zou staan, uit te stappen.

Mede doordat ik die mistte toch besloten door te lopen maar tempo dan flink te verlagen. Toen kwam ik medeloper tegen die het ook erg zwaar had en ongeveer zelfde tempo liep. Vanaf dat moment besloten we om elkaar er doorheen te slepen. Dat en het GEWELDIGE publiek hebben ervoor gezorgd dat we beiden konden finishen. Uiteindelijk 4.35 over gedaan. Van de 3 marathons minste tijd vandaag, maar wel het mooiste qua sfeer.

Heel even beetje teleurgesteld dat het lopen zo slecht ging, maar nu onderweg naar huis heel trots dat laatste 10-15 op mentaliteit heb gedaan. Lijk nu al spierpijn te hebben, dus benieuwd hoe dit komende dagen zal zijn.

Voor iedereen die gefinished is: chapeau! Voor de uitstappers: er komen nog genoeg andere wedstrijden waar het ongetwijfeld wel zal lukken.
pi_204396647
Goed gedaan hoor mensen. Wow, was een heerlijke dag. Heb genoten via Rijnmond :)
  zondag 10 april 2022 @ 18:41:57 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_204396656
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 07:58 schreef mosselmossel het volgende:
De Marathon-app ziet er iets anders uit dan voorheen. Zou dat ook betekenen dat hij eindelijk een keer wel werkt?
Ze hebben de app van MyLaps bij het grofvuil gezet, nu dezelfde ontwikkelaar als de Ironman-app. Werkte volgens mij wel prima nu?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_204396704
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2022 18:41 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ze hebben de app van MyLaps bij het grofvuil gezet, nu dezelfde ontwikkelaar als de Ironman-app. Werkte volgens mij wel prima nu?
Het was nu een top-app. Dus ik was blij!
  zondag 10 april 2022 @ 18:51:47 #21
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_204396735
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 18:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Het was echt een fantastische dag met ideale omstandigheden! Was wel erg knokken om bij de Pacers te komen en te blijven, tientallen bijna valpartijen ontweken en ellebogen ontvangen en uitgedeeld 😬 maar na 30km kwam er gelukkig wat rust in de groep.. ze liepen wel wat harder dan 4.15 maar het voelde zo makkelijk. Na 35 km werd het zwaarder en heb ik de pacegroep een beetje losgelaten. Ik dacht, kan wel blijven forceren voor die 4.12 tempo maar dan sta ik straks geparkeerd, en ik had toen 2 minuten speling op schema 3.00 dus was best veilig! Uiteindelijk dus 2.59.10, zo blij, het droomdoel!!
Wat een fantastische tijd! Echt bizar dat je zo lang op zo’n tempo kunt rennen! Geldt natuurlijk ook voor NightDancert.

En ik ben dan blij dat ik er wat achteraan hobbelde. Heb nergens het gevoel gehad dat anderen in de weg liepen (of dat ik dat deed). Ook bij de wat smallere stukken kon ik gewoon op mijn eigen tempo doorlopen.
pi_204396788
Wat een prestaties! Echt iets waar je trots op mag zijn! En voor degene die vandaag wat minder tevreden thuis komen, dit zijn de dagen/momenten waar op je hardst groeit, vooral mentaal. Kop op en op naar de volgende race!

Vandaag zelf 4x 8 min met 1 of 2 min. wandelen ertussen. Die 30 min aan één stuk komt dichterbij! :)

[ Bericht 32% gewijzigd door Levitas op 10-04-2022 19:20:13 ]
  zondag 10 april 2022 @ 19:47:14 #23
335133 MichaelScott
pi_204397331
Ook nog een verslagje van mijn kant:

Ik had vooraf het idee opgevat om met de 3:20 pacers te lopen. Die liepen voor mijn gevoel helaas te onregelmatig: Km 2 ging bijvoorbeeld in 4:22, kilometers 3 en 4 in 4:33. (een stuk sneller dan de benodigde 4:45) Na de tweede waterpost was ik ze even kwijt en bleek ik voor ze te lopen, omdat ik niet tevreden was heb ik vanaf toen mijn eigen plan getrokken. De eerste helft uiteindelijk wat te snel gelopen (mijn PR op de halve tot op de seconde geëvenaard). Vanaf km 36 werd het zwaar en ben ik zo'n 15 seconden per kilometer langzamer gaan lopen. 2 kilometer daarna werd ik ingehaald door de 3:20 pacers. |:) Ik heb de schade gelukkig wel beperkt kunnen houden en had zelfs nog een eindsprintje op de Coolsingel. Uiteindelijk gefinisht in 3:21, 14 minuten onder mijn PR van Rotterdam vorig jaar.

Dik tevreden met het resultaat, qua gevoel tijdens de wedstrijd de beste tot nu toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door MichaelScott op 10-04-2022 20:19:37 ]
pi_204397366
Wat een dag _O_

Zoals ik in t vorige topic zei had ik de wegafsluitingen wat onderschat waardoor ik pas om 0930 bij Delftse Poort was en als 1 vd laatsten van Wave2 startte. Een of andere snijboon verkleed als zeeman met een kartonnen anker startte op hetzelfde moment :') kdacht dat die mensen altijd pas ergens in wave 5 zaten maar dus niet.

Slinge was fantastisch, toen heb ik t met 4:50 gemiddeld wellicht iets te veel genomen, vanaf km 29 tot 35 had ik het even niet breed meer. Gelukkig maximaal 10 sec per km verloren toen, en het publiek hielp ook enorm mee. Uiteindelijk gefinished in 3:33:48, 40 minuten sneller dan de vorige (1e) marathon die in 4:14 ging.

Extra grappig was nog is dat ik eigenlijk vooral ben gaan trainen omdat een vriend van mij m afgelopen oktober ook liep en hij liep ook 40min sneller dan mijn 1e poging, terwijl als we samen lopen we altijd hetzelfde tempo hebben en ik eigenlijk íets sneller ben. Uiteindelijk was ik 20 sec sneller dan zijn poging in oktober 8-)

Ik vond t trouwens ook vrij warm man, vooral het stuk vanaf Kop v Zuid tot de Kuip, vol de zon in je gezicht en 0 wind.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_204397444
Ohja en die strava week bij mij ook af, kwam uit op 42,56km. Khad t idee dat hoe verder in t parcours, hoe groter dat verschil werd t.o.v de borden. Maargoed, das een officiële dus die zullen het wel goed nagemeten hebben met de rolmaat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_204397517
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 18:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een tijd _O_
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 18:18 schreef Voccar het volgende:
Man, wat was dit afzien. Na een te korte nacht en wat ov-perikelen (tram in Den Haag reed ineens niet verder waardoor ik trein mistte) stond ik al niet echt lekker aan de start. (Voor mij alocholvrij) vrijgezellenfeest met veel lopen door Den Haag en recente corona-besmetting hielpen natuurlijk ook niet mee.

Binnen 10km merkte ik al dat verbetering van PR (4.22) er waarschijnlijk niet in zat en dat bleek wel toen ik het halverwege al zwaarder begon te krijgen. Al hoewel ik toen nog wel op beoogd tempo liep. Met de zon vond ik het zelfs in kort-kort best warm en begon het ook al in m'n benen te voelen. Heb met de gedachte gespeeld om bij 31km, waar vriend zou staan, uit te stappen.

Mede doordat ik die mistte toch besloten door te lopen maar tempo dan flink te verlagen. Toen kwam ik medeloper tegen die het ook erg zwaar had en ongeveer zelfde tempo liep. Vanaf dat moment besloten we om elkaar er doorheen te slepen. Dat en het GEWELDIGE publiek hebben ervoor gezorgd dat we beiden konden finishen. Uiteindelijk 4.35 over gedaan. Van de 3 marathons minste tijd vandaag, maar wel het mooiste qua sfeer.

Heel even beetje teleurgesteld dat het lopen zo slecht ging, maar nu onderweg naar huis heel trots dat laatste 10-15 op mentaliteit heb gedaan. Lijk nu al spierpijn te hebben, dus benieuwd hoe dit komende dagen zal zijn.

Voor iedereen die gefinished is: chapeau! Voor de uitstappers: er komen nog genoeg andere wedstrijden waar het ongetwijfeld wel zal lukken.
En goed dat je niet gestopt ben man. ^O^ Denk dat je daar enorme spijt van krijgt terwijl je nu met een fantastisch gevoel zit mede omdat je bent doorgegaan.
pi_204398168
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2022 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Lopers zijn al onderweg, succes evengoed! Ik ga om 14:00 in Helmond een 10km lopen. Eeeeeeeeen dicht!
En de tijd was?
pi_204398254
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef kalinhos het volgende:
Ohja en die strava week bij mij ook af, kwam uit op 42,56km. Khad t idee dat hoe verder in t parcours, hoe groter dat verschil werd t.o.v de borden. Maargoed, das een officiële dus die zullen het wel goed nagemeten hebben met de rolmaat.
De gps in de binnenstad is nooit zo goed, maar je loopt ook altijd wat meer. Officieel gemeten parcours moet volgens mij ook 100m te lang zijn, en die loopt echt via de ideale lijn die je in de drukte nooit kunt lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_204398280
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 16:47 schreef NightDancert het volgende:
Onderweg een heleboel scheldkanonnades richting mezelf gestuurd. Het liep niet vanaf de eerste kilometer. Al voor het halve marathonpunt schoot de kramp er in. Het doel was onder de 2:45, maar uiteindelijk heb ik mezelf helemaal binnenstebuiten moeten keren om onder de drie uur te finishen en dat is uiteindelijk net gelukt met nog ongeveer een halve minuut over op de klok. Niet de tijd waar ik op gehoopt had, maar wel fucking trots dat ik 21 km met brute pijn nog heb kunnen finishen binnen de magische grens.
Ah, dan zijn we vlakbij elkaar gefinisht!
pi_204398290
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ah, dan zijn we vlakbij elkaar gefinisht!
Moest je ook nog op de ambulance wachten voordat je je medaille mocht halen? :P
pi_204398328
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 20:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Moest je ook nog op de ambulance wachten voordat je je medaille mocht halen? :P
Ja!
Die medaille kreeg ik overigens van een kennis, 100m voor het echte uitdeelpunt, zo leuk haha!
Ik wil hem ook nog wel laten graveren met deze memorabele tijd, maar ik had dat niet besteld vtv, en het was te gezellig in de biergarten om nog uit te zoeken hoe dat moest. Dus ga wel even langs een juwelier of zo.
pi_204398506
Hoppa mijn verslag:

Verrukkelijke dag gehad. 's Ochtends dikke stress gehad. Covid test wilde ik doen maar was blijkbaar op hier in huis, bij tankstation gescoord en was groen licht. Parkeren was top, maar mijn startnummer ontbrak in de bak. Was nog niet opgehaald want ze konden nog scannen, maar hij was gewoon weg. Er is ook niet op dat nummer gelopen en gelukkig werkte mijn nieuwe nummer goed, ook in de app blijkbaar. Kreeg een ander nummer dus maar die had weer geen bagagelabel, dus had ik daar ook weer gehannes. Toen lekker overhaast in wave 4 meteen doorgelopen zonder wachten in het startvak. Ik heb me 40 km verbaasd over wat alle lopers in vredesnaam aan hadden. Het was warm joh! Eerste 20 km ging prima. Best kunnen genieten al zijn sommige stukken echt niet zo fraai of druk daar. Slinge en richting de brug was wel heel tof. Op 24 km al een banaan gescoord van een toeschouwer, de mensen die dat doen verdienen bij deze echt een complimentje. Lekker die brug opgebeund en heerlijk over Blaak. Toen was het beste er wel af en bij een duurloopje ben je blij dat je bijna thuis bent. Echter, dan begint het pas echt interessant te worden. Ik hield zowaar een best prima tempo om Kralingse Bos heen, terwijl het daar slingeren tussen de wandelaars werd. Vanaf de Boesemsingel was het gewoon pijnlijk genieten. Ik durfde niet eerder dan 1 km voor de finish te versnellen, maar die ging 30 sec sneller dan gemiddeld tempo. Eindresultaat 4:19:35 en een verbande kop. Had achteraf mogelijk iets sneller gekund, maar het doel was niet wandelen en dat is gelukt. En dat vind ik echt tof.

Gefeliciteerd aan alle andere finishers hier, hopelijk zijn jullie zo voldaan als ik. De mensen waar bij het niet lukte krijgen hun kans nog wel!

En wow, die Nageeye en Brinkman. Zo knap.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_204398547
quote:
Dit is altijd zo. Ik lap mijn horloge om de 5 km met de hand bij die km-punten. Je verkijkt je anders lelijk op je raceprognose of hoe ver je nog moet haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niveath op 10-04-2022 21:52:24 ]
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_204399452
Wat ik me afvraag he, kzit nu die Rijnmond uitzending terug te kijken (beste televisieprogramma vh jaar wat mij betreft) en t valt me op dat de vrouwen vaak een F voor hun nummer hebben. Is dat van female of zit daar iets anders achter?
pi_204399501
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 21:03 schreef Niveath het volgende:

[..]
Dit is altijd zo. Ik lap mijn horloge om de 5 km met de hand bij die km-punten. Je verkijkt je anders lelijk op je raceprognose of hoe ver je nog moet haha.
Ja idd. Op gegeven moment (ik liep strak 5min/km) had ik op mn horloge ongeveer een minuutje ingelopen maar dan kwam het bord pas op kilometer 23.20 op mn horloge ofzo waardoor het weer precies op 05min/km kwam.

Het viel me ook op trouwens hoe relatief veel mensen er aan t wandelen waren vanaf km20. Vorige x (toen t warmer was) begon dat pas ergens in t bos.
pi_204399959
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:55 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik me afvraag he, kzit nu die Rijnmond uitzending terug te kijken (beste televisieprogramma vh jaar wat mij betreft) en t valt me op dat de vrouwen vaak een F voor hun nummer hebben. Is dat van female of zit daar iets anders achter?
Klopt, anders is het wat lullig dat de topvrouwen pas bij startnummer 100 ofzo beginnen :P
pi_204400175
Ook ik heb hem uitgelopen vandaag, niet in de gehoopte 3:30, maar 3:48.
Ben deze week ziek geweest wat daar niet echt positief aan heeft bijgedragen, had nog een beetje last van vastzittende hoest helaas.
Tot 25 km ging helemaal volgens plan, lekker rond de 5:00 min/km gelopen, goed gegeten en gedronken en genoten van het publiek.
Op de 2e keer Laan op Zuid kreeg ik last van een stemmetje in mijn hoofd dat zei dat 3:30 niet ging lukken, benen begonnen ook al wat zwaarder te worden en had steeds meer splits van 5:20-5:30.
Vanaf het 34 km punt (bij de videoschermen) kreeg ik ook last van een flinke steek in mijn zij die niet meer wegging, dus daardoor ook wat verkrampt gelopen en echt op overlevingsstand gegaan.
Bij de drankpost op 40 km ben ik voor het eerst al wandelend mijn bekertje water gaan drinken, had zo'n dorst en hardlopend klotste er steeds teveel uit.
Wandeling duurde maar 10-15 seconden ofzo hoor, precies het bekertje leeg.
Laatste stukje was doorbijten maar op de Coolsingel ging de geest uit de fles en kon ik er nog een sprintje uit persen, 3:48 dus!
Even lekker gedoucht thuis en toen terug naar de Coolsingel om naar de laatste lopers te kijken :)
En alle Strava kudo's en berichten lezen natuurlijk, altijd leuk.

En nu maar eens bedenken wat mijn volgende doel gaat zijn... sowieso Rotterdam 2023, maar wil eigenlijk ook nog een sportief doel voor dit najaar op de agenda zetten om in de zomer naartoe te werken :D
pi_204400264
quote:
Veel hoge gebouwen die het satellietsignaal verstoren dus de meting van de sporthorloges is niet 100% betrouwbaar. Verder loop je nooit de ideale lijn en wordt er pas na 1001 meter 1 km geteld om zeker te zijn dat het parkoers minimaal 42,195 km is. Zou je de ideale lijn volgen dan loop je dus 42,237 km.
pi_204400608
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:55 schreef kalinhos het volgende:
De f van fast 😎

De gps kwaliteit wordt trouwens ook bewezen op mijn Strava, ik heb een kroontje, voor Brinkman 😝
pi_204400877
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 02:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
De f van fast 😎

De gps kwaliteit wordt trouwens ook bewezen op mijn Strava, ik heb een kroontje, voor Brinkman 😝
Helaas voor jou heeft Brinkman dat kroontje nu toch gekregen ;)
  Admin maandag 11 april 2022 @ 07:51:44 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204400897
quote:
Op zondag 10 april 2022 @ 18:41 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ik heb mezelf gevolgd in de app en zodra ik over de startlijn liep kreeg ik een notificatie dat ik was gestart. En bij 5k, 10k en de finish (ik liep de kwart) ook. Dus dat ging prima. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204400987
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2022 07:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Helaas voor jou heeft Brinkman dat kroontje nu toch gekregen ;)
https://www.strava.com/segments/9251874?filter=overall

[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 11-04-2022 10:08:40 ]
pi_204401312
De eerste 17km gingen prima gisteren en liep ik op schema om net onder de 4u te lopen.. en toen speelde mijn enkelbandblessure op en kreeg ik enorme last bovenop mijn linkervoet. Veel gewandeld, overwogen om na de Erasmusbrug uit te stappen maar toch doorgezet. Een helse tocht door het Kralingse Bos volgde maar het publiek zweepte me in die laatste kilometers op richting finish. Omdat ik me halverwege al neergelegd had bij een matige finishtijd had ik nog maar 1 doel: finishen en dat is gelukt in 4u42. Mentaal en fysiek helemaal naar de blubber gegaan, maar wat heb ik genoten van het publiek langs de kant. Een pracht evenement! Ik hoop ooit nog eens terug te komen, maar voor nu ben ik weer even klaar met hardlopen ;)

Gefeliciteerd aan alle finishers, diep respect voor jong en oud die lachend of huilend de finish over komen. Al die persoonlijke doelen of beweegredenen doen er toe en inderdaad: hardlopen is geen individuele sport.

SPOILER
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 11 april 2022 @ 09:03:32 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204401355
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Nober het volgende:

[..]
En de tijd was?
57:10. Best blij mee.
pi_204401464
Al maanden aan het trainen voor de Mooiste. Veel trainingen liepen niet super, ook nog een kleine blessure. Beetje onzeker en met twijfels aan de start vandaag. Het was fris bij de start, maar de temperatuur liep snel op. Over de Erasmusbrug richting het mooiste stadion 😉

Na een flinke ronde over zuid weer de Erasmusbrug. Flink warm al… na ongeveer 25 km begon de blessure aan de voet toch weer op te spelen. Dus tijdschema overboord gegooid en pijlen gericht op uitlopen. Op de 30 km stond mijn lief en mijn persoonlijke haas die me er de laatste km’s er door heen te slepen. Was echt hard nodig. Hierdoor was ik gelukkig niet de laatste loper 😉

Mijn 7e marathon is een feit. Was echt de mooiste van NL. Tranen door de filmpjes op 34 km, de bizarre Tour de France taferelen in de laatste km’s.

Rotterdam, je was echt de mooiste. Nu veel rust en dan richting London
pi_204401472
Open je savonds de marathon app, staat er diskwalificatie bij mijn nummer :(
Mijn tijden maar gemaild..
pi_204401630
Heerlijk om alle verhalen te lezen. Rotterdam heeft het echt weer waar gemaakt met #demooiste
pi_204401635
Hoorde veel mensen klagen over het ontbreken van een warmtecape/poncho na de finish. Gezien de afstand die je af moest leggen richting tas ophalen / kleedkamers had dat best gemogen, want je koelt toch snel af.

ja kreeg het echt koud na de finish
pi_204401798
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 09:24 schreef linebear het volgende:
r zuid weer de Erasmusbrug. Flink warm al… na ongeveer 25 km begon de blessure aan de voet toch weer op te spelen. Dus tijdschema overboord gegooid en pijlen gericht op uitlopen. Op de 30 km stond mijn lief en mijn persoonlijke haas die me er de laatste km’s er door heen te slepen. Was echt hard nodig. Hierdoor was ik gelukkig niet de laatste loper 😉

Mijn 7e marathon is een feit. Was echt de mooiste van NL. Tranen door de filmpjes op 34 km, de bizarre Tour de France taferelen in de laatste km’s.

Rotterdam, je was echt de mooiste. Nu veel rust en dan richting London
Wat bedoel je met bizarre Tour de france taferelen?
pi_204401803
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
5-10 rijen dik publiek en bijna achter elkaar moeten lopen door de mensenmassa inclusief muziek, rook etc.
Was echt kippenvel..
pi_204401840
quote:
Misschien liep jij dat segmentje ook daadwerkelijk harder dan zij ^^
Ik dacht dat je het over de hele marathon had, maar daar heeft Brinkman het kroontje :)
pi_204401851
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
zoals je ziet tijdens de bergritten bijv. Dat mensen rijen dik op elkaar staan en fietsers maar een halve meter hebben om door te rijden
pi_204401857
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2022 10:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Misschien liep jij dat segmentje ook daadwerkelijk harder dan zij ^^
Ik dacht dat je het over de hele marathon had, maar daar heeft Brinkman het kroontje :)
Haha ja logisch :D Nee, ik denk dat dit toch echt een gps error is, ben niet ineens midden in de marathon 19km/u gaan lopen ;)

En ja het publiek was weer echt fantastisch in Rotterdam!
pi_204402054
Vanochtend kwam nogmaals het besef wat een belasting marathon lopen is voor je lichaam. Afgelopen nacht lang en goed geslapen. Toen kwam het moment om bed uit te stappen, aan te kleden (wat een crime was sokken aantrekken), en van de trap naar beneden.

Wat een ontzettende spierpijn in m'n bovenbenen. Positieve noot: alleen last van m'n bovenbenen eigenlijk.
  maandag 11 april 2022 @ 11:20:17 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204402392
Iemand Lee nog gehighfived?
  maandag 11 april 2022 @ 11:20:45 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204402395
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:47 schreef Voccar het volgende:
Vanochtend kwam nogmaals het besef wat een belasting marathon lopen is voor je lichaam. Afgelopen nacht lang en goed geslapen. Toen kwam het moment om bed uit te stappen, aan te kleden (wat een crime was sokken aantrekken), en van de trap naar beneden.

Wat een ontzettende spierpijn in m'n bovenbenen. Positieve noot: alleen last van m'n bovenbenen eigenlijk.
Je nieren hebben ook nog wel even nodig om te herstellen.
pi_204403474
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2022 11:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je nieren hebben ook nog wel even nodig om te herstellen.
Er zijn nog veel dingen in je lichaam die pas na een paar weken hersteld zijn, maar dat voel je niet direct allemaal.

Ik heb echt helemaal geen oog dicht gedaan vannacht, door de zere benen en adrenaline en wat al nog niet :P De nacht ervoor ook al niet, dus vanavond slaap ik hoop ik als een baby.
Overigens ben ik wel redelijk mobiel, op de wc gaan zitten is erg problematisch maar ik kan me wel gewoon redelijk goed wandelend verplaatsen, in tegenstelling tot afgelopen oktober waar ik op handen en knieen de trap op moest..
pi_204403625
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
Klopt, na 16 km al. Ik heb een tyfuslichaam. Hardloopmotivatie is nog nooit zo laag geweest als nu.
pi_204404145
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]
Klopt, na 16 km al. Ik heb een tyfuslichaam. Hardloopmotivatie is nog nooit zo laag geweest als nu.
Zo herkenbaar... Geef jezelf in ieder geval even de tijd om het te verwerken, misschien even een andere sport doen de komende dagen om de frustratie eruit te gooien?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_204404931
Ik zit op die uitslagen site te kijken en dan zie je dat lijntje van jezelf qua tempo en dan de average. Wat ik me afvraag, waarom zit er bij de average een dip in tempo van het 20km punt naar het 21km punt. Dat was toch vrij rechttoe rechtaan?
pi_204404946
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:07 schreef kalinhos het volgende:
Ik zit op die uitslagen site te kijken en dan zie je dat lijntje van jezelf qua tempo en dan de average. Wat ik me afvraag, waarom zit er bij de average een dip in tempo van het 20km punt naar het 21km punt. Dat was toch vrij rechttoe rechtaan?
Dan zullen de matten wel net verder dan 1,1km uit elkaar gelegen hebben. Hoewel ik zelf die dip niet heb in mijn grafiek.
  maandag 11 april 2022 @ 16:15:00 #62
335133 MichaelScott
pi_204404995
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:07 schreef kalinhos het volgende:
Misschien door het wisselpunt van de estafettelopers? Dat zit ook zo rond dat punt.
pi_204405430
Arjen Robben knalt er toch wel een mooie prestatie uit :D wist natuurlijk wel dat het een topsporter is, maar als je je eerste marathon in 3u13 loopt ben je toch wel een klasbak

https://results.sporthive(...)aces/481627/bib/1142
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 11 april 2022 @ 17:40:27 #64
335133 MichaelScott
pi_204405599
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Arjen Robben knalt er toch wel een mooie prestatie uit :D wist natuurlijk wel dat het een topsporter is, maar als je je eerste marathon in 3u13 loopt ben je toch wel een klasbak

Ziet er wel pijnlijk uit. :X Zo te zien ambitieus gestart voor een sub 3 en toen ingestort.
pi_204405653
mijnn diskwalficatie is gelukkig recht gezet. Kreeg een mailtje met een slap excuus dat ik waarschijnlijk mijn startnummer aan een band had zitten. Nee, voor het eerst vastgespeld
  maandag 11 april 2022 @ 17:49:56 #66
335133 MichaelScott
pi_204405674
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:46 schreef linebear het volgende:
mijnn diskwalficatie is gelukkig recht gezet. Kreeg een mailtje met een slap excuus dat ik waarschijnlijk mijn startnummer aan een band had zitten. Nee, voor het eerst vastgespeld
Bijzonder excuus van de organisatie want de nummer 13 bij de vrouwen heeft 2 matten gemist en is niet gediskwalificeerd.

https://results.sporthive(...)races/481627/bib/F12
pi_204405725
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2022 17:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Bijzonder excuus van de organisatie want de nummer 13 bij de vrouwen heeft 2 matten gemist en is niet gediskwalificeerd.

https://results.sporthive(...)races/481627/bib/F12
Hoe mis je 2 matten? Als je meedoet aan de wedstrijd ga je er toch niet omheen lopen o.i.d. :@
  maandag 11 april 2022 @ 18:22:43 #68
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_204405921
Trap op en af is een beetje lastig nu, net als opstaan van een stoel. :P Verder vrij weinig last.
pi_204405982
quote:

Op Adidas. Wennemars op Nike.

twitter
pi_204406402
quote:

Freek (van Susan) deed zijn eerste in 3.03, zonder topsportachtergrond! Nog knapper!
pi_204406414
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:22 schreef BOKA het volgende:
Trap op en af is een beetje lastig nu, net als opstaan van een stoel. :P Verder vrij weinig last.
hier ook
pi_204408957
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon inschrijven voor een andere marathon?
Bijvoorbeeld de Deventer Marathon over 2 weken, is je training in ieder geval niet voor niets geweest en kan je het goede gevoel weer oppakken, of Leiden, maar die is pas 15 mei.
Iets rustiger starten en dan kijken of je na de helft wat tempo kan oppakken.

WY hobbelt waarschijnlijk gewoon weer mee.. :P

En verder kudo's voor alle lopers van het weekend ^O^
Speciale KUDO voor L_T _O_ *O*
pi_204410073
Whatever...
pi_204410277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 08:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Die laatste kilometer! _O_
Het is echt bizar wat een mens nog kan in die laatste kilometer. Ik zie het bij heel veel loopmaatjes ook. Helemaal naar de klote met wegzakkende kilometertijden tussen 35 en 41 en de laatste kilometer gaat dan toch ineens nog een stuk harder.
pi_204410436
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon inschrijven voor een andere marathon?
Bijvoorbeeld de Deventer Marathon over 2 weken, is je training in ieder geval niet voor niets geweest en kan je het goede gevoel weer oppakken, of Leiden, maar die is pas 15 mei.
Iets rustiger starten en dan kijken of je na de helft wat tempo kan oppakken.

WY hobbelt waarschijnlijk gewoon weer mee.. :P
Het tempo was het probleem niet. Hartslag bleef prima en ik liep al ingehouden.
De Deventer Marathon ga ik niet lopen, maar ik kan er ook niks over vinden trouwens. Alleen schaatsmarathons.
pi_204410717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Het is echt bizar wat een mens nog kan in die laatste kilometer. Ik zie het bij heel veel loopmaatjes ook. Helemaal naar de klote met wegzakkende kilometertijden tussen 35 en 41 en de laatste kilometer gaat dan toch ineens nog een stuk harder.
Nja bij mezelf had ik t tussen 32-38 vrij zwaar. Daarna ging ik rekenen van joh tisnnog 4km, dat zijn nog maximaal 22 minuten, das te doen. En als je dan eenmaal die kubuswoningen onderdoor bent had ik zoiets van oke nu alles eruit wat er nog in zit. Dan maar moe na de finish.
Je wilt jezelf niet te vroeg opblazen, maar je wilt ook niet finishen met t gevoel van ja ik had nog wel wat harder gekund.

Ik vond trouwens die markeringen van elke 250m in het Kralingse Bos eerder demotiverend werken dan motiverend :')

[ Bericht 5% gewijzigd door kalinhos op 12-04-2022 10:56:54 ]
pi_204410965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik vond trouwens die markeringen van elke 250m in het Kralingse Bos eerder demotiverend werken dan motiverend :')
Inderdaad :')
pi_204411104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]
De Deventer Marathon ga ik niet lopen, maar ik kan er ook niks over vinden trouwens. Alleen schaatsmarathons.
Enschede marathon :|W excuus. Die haal ik steeds door elkaar.

Misschien zondag toevallig net je dag niet gehad, lange duurlopen had je ook goed gelopen toch.
pi_204411215
Zondag geroepen dat ik m'n schoenen aan de wilgen zou hangen, maar nu denk ik eigenlijk wel weer: dit is toch eigenlijk wel heel gaaf om te doen (voor jezelf en als evenement) :') Meer mensen dat?
pi_204411261
Hup Zwabber! En loop anders lekker nog een halve op snelheid, als je geen hele wil. Kan ook goed werken voor je motivatie, want je bent wel in topvorm.
pi_204411307
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag geroepen dat ik m'n schoenen aan de wilgen zou hangen, maar nu denk ik eigenlijk wel weer: dit is toch eigenlijk wel heel gaaf om te doen (voor jezelf en als evenement) :') Meer mensen dat?
Hier nog 1. Vorige x (4:14) zei ik al dit doe ik nooit nooit nooit meer. Nu 3kwartier eraf (waardoor je uiteindelijk dus ook simpelweg eerder klaar bent) en ik heb nu eigenlijk wel zin er nog 1 te lopen ofzo ergens in mei/juni, geen idee wt een beetje normale hersteltijd is?
pi_204411415
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is standaard toch ;) Heb dit jaar London en NY nog staan. Ik kwam zondag over de finish en zei NY is echt de laatste. Nu denk ik mwah echt?
pi_204411530
Mijn oude PR van marathon 2019 was 3:20:47.
Nu heb ik mijn tijd van de marathon verbeterd: 3:16:45.
Alleen zien Garmin en Strava die tijd niet als PR van een marathon.
Is dat misschien omdat mijn horloge slechts 42,09 km aangaf?
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 11:14:03 #84
54263 crew  Pharkus
pi_204411621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:04 schreef daniela_007 het volgende:
Ja dat komt daardoor vrees ik, althans bij garmin weet ik dat het dan niet als een marathon geteld wordt, had ik in het najaar ook last van. Strava heb ik niet op gelet omdat ik geen PR liep.
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:15:53 #85
335133 MichaelScott
pi_204411648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:04 schreef daniela_007 het volgende:
Klopt, als de afstand ook maar 1 meter te kort is dan herkennen ze het niet als marathon. Heb daarom wel eens 50 meter doorgelopen in het finishvak van een halve.

Je zou nog kunnen proberen of het wel werkt als je de afstand corrigeert via Strava.

Activiteit openen -> op de 3 puntjes klikken -> "Correct Distance"

SPOILER
pi_204411934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 08:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Die laatste kilometer! _O_
Van Nienke bedoel je?

Mijn laatste kilometer was niet zo bijzonder, ik was zeer veel bezig met hoofdrekenen en geen risico's nemen, heb ook niet echt gesprint en pas de laatste meters gejuicht :P
Achteraf wel een beetje jammer dat ik niet wat bewuster genoten heb van de laatste kilometers, ik heb echt heel weinig herinneringen aan het stuk tussen 39 en de streep..
pi_204411992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Hier nog 1. Vorige x (4:14) zei ik al dit doe ik nooit nooit nooit meer. Nu 3kwartier eraf (waardoor je uiteindelijk dus ook simpelweg eerder klaar bent) en ik heb nu eigenlijk wel zin er nog 1 te lopen ofzo ergens in mei/juni, geen idee wt een beetje normale hersteltijd is?
Ehm, 2 marathons per jaar is wel een beetje het maximum als je je lichaam een beetje heel wilt houden, tenzij je ze echt als funrun wilt lopen op een veel lager tempo. In juni is er voor zover ik weet ook geen marathon, veel te warm. Op 15 mei is Leiden, maar dat is al over 5 weken. Als je nu goed gelopen hebt, ben je over 3 weken hersteld, dan zou je nog 1 week goed kunnen trainen en dan moet je alweer taperen. Grote vraag of je dan harder loopt dan je nu hebt gedaan..
pi_204412852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Van Nienke bedoel je?

Mijn laatste kilometer was niet zo bijzonder, ik was zeer veel bezig met hoofdrekenen en geen risico's nemen, heb ook niet echt gesprint en pas de laatste meters gejuicht :P
Achteraf wel een beetje jammer dat ik niet wat bewuster genoten heb van de laatste kilometers, ik heb echt heel weinig herinneringen aan het stuk tussen 39 en de streep..
Van jou, toch mooi dat je nog even een stukje over had... zeker na zo'n inspanning.
Whatever...
pi_204413541
Iemand nog ideeën voor een najaarsmarathon? Rotterdam is natuurlijk de enige echte, maar dat duurt dus nog een jaar.
Amsterdam lukt mij niet omdat ik op vakantie ben dan en voor Berlijn zijn volgens mij geen kaarten meer te krijgen tenzij je zo’n dure reis boekt bij TUI ofzo.
Tips zijn welkom, als er maar een mooie sfeer hangt :)
Hoeft dus niet 42 km in Schubbekutteveen te zijn.
pi_204413569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:28 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand nog ideeën voor een najaarsmarathon? Rotterdam is natuurlijk de enige echte, maar dat duurt dus nog een jaar.
Amsterdam lukt mij niet omdat ik op vakantie ben dan en voor Berlijn zijn volgens mij geen kaarten meer te krijgen tenzij je zo’n dure reis boekt bij TUI ofzo.
Simpel. Eindhoven.
En de Kustmarathon heb ik drie keer gedaan. iets anders, maar echt wel heel vet.

[ Bericht 4% gewijzigd door mosselmossel op 12-04-2022 14:39:10 ]
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 14:33:06 #91
54263 crew  Pharkus
pi_204413573
quote:
Utrecht misschien in het najaar, maar dat is nog niet zeker. Eindhoven heeft een marathon in het najaar. Etten-Leur ook (maar dat valt denk ik in de categorie schubbekutteveen). En nog wat kustmarathons als je van bikkelen door zand houdt.
pi_204413614
quote:
Eindhoven heeft het goed voor elkaar, mooi evenement en veel publiek.
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 14:40:54 #93
54263 crew  Pharkus
pi_204413623
Spijkenisse, maar die loop je ook niet voor de sfeer.
pi_204413653
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2022 17:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ziet er wel pijnlijk uit. :X Zo te zien ambitieus gestart voor een sub 3 en toen ingestort.
Pfoe ja, 2 min/km inleveren op je eerste 5 tov je laatste 5.. Desalniettemin is 3:13 een puike tijd, stel je voor als ie 'm wel goed had opgebouwd
pi_204413658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Van jou, toch mooi dat je nog even een stukje over had... zeker na zo'n inspanning.
Dankje, zo voelde het niet hoor :P Maar door het publiek en het zien van de eindstreep ga je inderdaad altijd wel weer iets harder, ook wel door het gevoel dat het nu niet echt meer mis kon gaan. 3km eerder durfde ik niet echt sneller omdat je zo dicht tegen kramp aan zit..
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:59:00 #96
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204413738
Is de NIKE ZOOMX VAPORFLY NEXT% 2 nou het snelste model op dit moment? Of zijn er nou al opvolgers hiervan die nog beter/sneller aanvoelen? Neem aan dat redelijk veel wedstrijdlopers inmiddels met deze schoenen lopen(?)
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:18:18 #97
335133 MichaelScott
pi_204413889
quote:
Valencia, wel pas begin december maar qua temperatuur is het daar dan goed te doen.
pi_204414472
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
Is de NIKE ZOOMX VAPORFLY NEXT% 2 nou het snelste model op dit moment? Of zijn er nou al opvolgers hiervan die nog beter/sneller aanvoelen? Neem aan dat redelijk veel wedstrijdlopers inmiddels met deze schoenen lopen(?)
Asics Metaspeed komt wel in de buurt dacht ik?
pi_204415371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]
Two rivers dan?
pi_204415515
quote:
Jungfrau marathon ook erg mooi (leuk) voor de toeschouwers.
Of de ronde venen marathon in abcoude.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 12-04-2022 19:02:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')